Että näin sitten meni

Pilvi

Ensiksi suuri kiitos tämän palstan käyttäjille. Olen löytänyt täältä vastauksia moniin mieltä painaviin kysymyksiin. Kiitos vastauksista (ja kysymyksistä)!

Ja sitten asiaan: sain juuri labratulokset; !!! Ihan uskomatonta. Kaikki on mennyt niin hienosti. Lääkitys oireitta, punktio kivuitta, alkionsiirto helposti ja vieläpä pakkaseen jäi 3 alkiota. Tiedän olevani superonnekas. En halua pahoittaa kenenkään mieltä, vaan haluan kertoa tämän kannustukseksi kaikille, jotka olette projektin alkutaipaleilla, ja pähkäilette eri mahdollisuuksia. Joskus onni myös hymyilee. Tiedän toki, että vielä ei olla lähelläkään maalia, mutta en halua ajatella sitä juuri nyt.

Toivotan kaikille oikein hyvää kesää ja onnea. Toivottavasti kaikilla on joskus näin hyviä uutisia! (sara, nea, härkä76 ym. olisi mukava kuulla teidän kuulumisia, olen seurannut mielenkiinnolla vaiheitanne. Onnea!)

9

1810

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Caarina

      Onnea sinulle todella paljon. Minusta on ihana kuulla, että pitkienkin hoitojen ja useiden vuodatettujen kyyneleiden jälkeen saa kokea tuollaista iloa! Nyt vain toivotaan samaa onnea kaikille meille jossain vaiheessa elämää:)

    • Härkä 76

      Ei todellakaan ainakaan minua loukannut tuo, päin vastoin tosiaan! Ihana kuulla tuommoisia uutisia! Minulla on huomenna ultra, olen nyt 2 viikkoa niitä nenäsuihkeita käyttänyt.
      Ilman muuta kerron kuulumisia, oli ne sitten minkälaisia tahansa, mutta pidä peukkuja että minuakin onnistaisi!

    • Hellu

      Onnea sinulle plussista, nyt sitten se odottaminen toden teolla alkaa! Huolimatta alkutaipaleesta ei kannata murehtia mahdollisista vaikeuksista etukäteen. Positiivisella mielellä ja pää hieman "pilvissä" kannattaa kulkea eteenpäin. Itse odottelen ensimmäistä ultraa ja me jännitämme tuleeko meille yksi vai kaksi vauvaa. Raskauden ensioireista päätellen kaksi....jos huono olo on mitenkään verrannollinen siihen:)
      Mukavaa odotusaikaa sinulle!

      • Pilvi

        Kiitos kannustuksista. Eka ultra on 29.6. Meillä ei ole sitä kaksosten mahdollisuutta, koska vain yksi alkio siirrettiin (tai ainahan sekin voi jakautua...) Tuon ultran jälkeen ajattelinkin sitten siirtyä ihan julkiseen äitiysneuvolaan. Hoito yksityisellä on kyllä syönyt jo ihan tarpeeksi rahaa. Mutta onneksi kannatti : )


      • Hellu
        Pilvi kirjoitti:

        Kiitos kannustuksista. Eka ultra on 29.6. Meillä ei ole sitä kaksosten mahdollisuutta, koska vain yksi alkio siirrettiin (tai ainahan sekin voi jakautua...) Tuon ultran jälkeen ajattelinkin sitten siirtyä ihan julkiseen äitiysneuvolaan. Hoito yksityisellä on kyllä syönyt jo ihan tarpeeksi rahaa. Mutta onneksi kannatti : )

        Siirtyä ekan ultran jälkeen julkiselle puolelle. Meillä sama juttu ultra viikon kuluttua ja sen jälkeen mennään julkiselle. Vaikka olemme kyllä olleet todella tyytyväisiä hoitoon, jota olemme yksityisellä puolella saaneet ja tässä vaiheessa hintakaan ei enää merkitse mitään. Vointeja!


    • Härkä 76

      Kävin lääkärissa keskiviikkona ja lepotilassa olivat munasarjat ja silloin aloitin sitten piikittelyn kynällä. Suostuin antamaan kokemuksiani Gonal piikkilääkkeestä valmistajalle niin saan siiten kalliin irrotuspiikin ilmaiseksi sekä tukilääkitysen.
      Tukilääkitys alkaa punktiopäivän jälkeen, eikö vain? Jatkuuko se raskauteen saakka jos niin hyvin käy? Onko kokemuksia?

      • onnittelut plussasta!!!

        Tukilääkitys jatkuu muutaman ekan raskauskuukaudenkin ajan vielä...lääkäri kertoopi kyllä!! Onnea matkaan!!!


    • Raisa

      Onnittelut, en ole ennen kanssasi kirjoitellut, mutta olen aidosti onnellinen puolestasi.
      Itse olen käynnyt läpi kolmen vuoden aikana kaksi tuore siirtoa ja viisi pas siirtoa........... Viides pas siirto tehtiin vajaa kolme viikkoa sitte. Ja eilen testasin positiivisen!! Odotan kovasti sitä päivää, että pääsisin veritesteihin, voiko tämä olla totta??!!??
      Tuossa vieressä makaa 7.v , joka on myös saanut alkunsa koeputkihedelmöityksellä. että kyllä lääketiede toimii..........

    • Härkä 76

      Minulla meni keräily ja alkion siirto tosi hyvin. Mutta siihenpä se onni loppuikin. Viikonloppuna alkoivat menkat. Soitin tänään hoitajalle ja hän sanoi että verikoe pitää kuitenkin torstaina ottaa koska kaksi elävää alkiota on siirretty. Pakkaseen jäi loppujen lopuksi kolme, ehkä pakaste siirto jo elokuussa...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      135
      5479
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      33
      3375
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      17
      1883
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      23
      1855
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      21
      1699
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      73
      1548
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      13
      1447
    8. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1327
    9. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1326
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      21
      1295
    Aihe