Kokemuksia ISS:n toimintatavoista??

Turhautunut kesäsiivooja

Olin ennen Engelin palkkalistoilla ja aloitin just kesätyöt ISS:n vaatteissa. On todella erilaista meininkiä kuin ennen. Kaikki asiat pitää hoitaa esimiehen kautta, mitään ei saa itse soittaa vaikka tuntisikin ihmiset ja tahot, jotka asioita hoitaa. Engelissä arvostettiin oma-aloitteisuutta ja sanottiin, että "hoidapa tämä asia". Nyt kun tartut töihin saa kuulla vain "ylittäneensä valtuudet". No, antaisin kyl pomon hoitaa asiat, jos se sitten hänen egoaa niin tukisi MUTTA kun häneltä ne vaivalla haalitut asiat sitten unohtuvat ja jäävät hoitamatta!!! Olin sen aiemmin vain kuullut mutta kyllä se tosiaan niin on että ISS:llä siivoojia kohdellaan ihan aivotttomina siivouskoneina! Taitaa olla mun viim. kesä siivoojana ja ISS:n palkkalistoilla. Onko muilla samanlaisia kokemuksia?

4

945

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • huoltotyö

mutta se tuntuu olevan yleinen tyyli ainakin isommissa yrityksissä, tilaukset tehdään keskitetysti vastuuhenkilöiden kautta kenellä on nimenkirjoitus oikeus.Aikaisemmin siivoojat saikin hoitaa tilauksia itsenäisesti kuten kerroit. Nyt myös tuntilistat sun muut täytyy laittaa eteenpäin palveluohjaajan kautta.

• Syy sille miksi tilauksetkin tehdään niin usein juuri palveluohjaajan kautta on yksinkertaisesti se, että näin he pyrkivät estämään siivoojaa tilaamasta siivoustarvikkeita omaan käyttöönsä.

• justiina

ei vältämättä koko issn tapa toimia vaan jonkun tietyn henkilön, kysypä hänen esimieheltään... voi olla eri mieltä...

• nykyinen Issiläinen

missä päin tämmöistä tapahtuu? Olen nimittäin itse Pohjois-Pohjanmaalla päin ISS:llä ja sama homma on sielläki. mitään ei saa enään itte hoitaa kaikki mahdollinen pitää mennä esimihen kautta joka sit hoitaa (jos hoitaa) asian.. hohhoi.. Lomarahatkin jääny monelta saamatta kun ei saa enää itte soitella palkanlaskijallekaan... Paremmin oli asiat engelillä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Uskalla lähestyä minua

Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S
      Ikävä
      61
      8020
    2. Päätin että suostun keskustelemaan

Jos sellainen tilanne tulee.
      Ikävä
      133
      4584
    3. Oulaskankaan päätöksistä

https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.
      Oulainen
      33
      3887
    4. EMMINÄ JAKSA OOTTAA KOLMEA VIIKKOA!

Kyllä se aiemmin parantuu😘
      Ikävä
      21
      3208
    5. On niin ikävä sua

Ikävöin hymyäsi, näkemistäsi, sitä millainen olet.
      Ikävä
      23
      2772
    6. Tiedoksi että

En aijo laittaa viestiä enkä soittaa enkä edes harkitse asiaa.
      Ikävä
      29
      2727
    7. Vielä me saadaan toisemme

Uskotko kulta siihen?
      Ikävä
      51
      2392
    8. Oikeasti tekisi

Mieli hypätä sun kaulaan eikä kävellä ohi
      Ikävä
      25
      2210
    9. Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!

Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun
      Suomi24 Blogi ★
      395
      2162
    10. Miten menee?

Tykkäätkö minusta nyt vähemmän kun näit minut?
      Tunteet
      32
      2099
    Aihe