Olin ennen Engelin palkkalistoilla ja aloitin just kesätyöt ISS:n vaatteissa. On todella erilaista meininkiä kuin ennen. Kaikki asiat pitää hoitaa esimiehen kautta, mitään ei saa itse soittaa vaikka tuntisikin ihmiset ja tahot, jotka asioita hoitaa. Engelissä arvostettiin oma-aloitteisuutta ja sanottiin, että "hoidapa tämä asia". Nyt kun tartut töihin saa kuulla vain "ylittäneensä valtuudet". No, antaisin kyl pomon hoitaa asiat, jos se sitten hänen egoaa niin tukisi MUTTA kun häneltä ne vaivalla haalitut asiat sitten unohtuvat ja jäävät hoitamatta!!! Olin sen aiemmin vain kuullut mutta kyllä se tosiaan niin on että ISS:llä siivoojia kohdellaan ihan aivotttomina siivouskoneina! Taitaa olla mun viim. kesä siivoojana ja ISS:n palkkalistoilla. Onko muilla samanlaisia kokemuksia?
Kokemuksia ISS:n toimintatavoista??
4
945
Vastaukset
- huoltotyö
mutta se tuntuu olevan yleinen tyyli ainakin isommissa yrityksissä, tilaukset tehdään keskitetysti vastuuhenkilöiden kautta kenellä on nimenkirjoitus oikeus.Aikaisemmin siivoojat saikin hoitaa tilauksia itsenäisesti kuten kerroit. Nyt myös tuntilistat sun muut täytyy laittaa eteenpäin palveluohjaajan kautta.
Syy sille miksi tilauksetkin tehdään niin usein juuri palveluohjaajan kautta on yksinkertaisesti se, että näin he pyrkivät estämään siivoojaa tilaamasta siivoustarvikkeita omaan käyttöönsä.
- justiina
ei vältämättä koko issn tapa toimia vaan jonkun tietyn henkilön, kysypä hänen esimieheltään... voi olla eri mieltä...
- nykyinen Issiläinen
missä päin tämmöistä tapahtuu? Olen nimittäin itse Pohjois-Pohjanmaalla päin ISS:llä ja sama homma on sielläki. mitään ei saa enään itte hoitaa kaikki mahdollinen pitää mennä esimihen kautta joka sit hoitaa (jos hoitaa) asian.. hohhoi.. Lomarahatkin jääny monelta saamatta kun ei saa enää itte soitella palkanlaskijallekaan... Paremmin oli asiat engelillä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S618020- 1334584
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.333887- 213208
- 232772
- 292727
- 512392
- 252210
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3952162- 322099