Olin ennen Engelin palkkalistoilla ja aloitin just kesätyöt ISS:n vaatteissa. On todella erilaista meininkiä kuin ennen. Kaikki asiat pitää hoitaa esimiehen kautta, mitään ei saa itse soittaa vaikka tuntisikin ihmiset ja tahot, jotka asioita hoitaa. Engelissä arvostettiin oma-aloitteisuutta ja sanottiin, että "hoidapa tämä asia". Nyt kun tartut töihin saa kuulla vain "ylittäneensä valtuudet". No, antaisin kyl pomon hoitaa asiat, jos se sitten hänen egoaa niin tukisi MUTTA kun häneltä ne vaivalla haalitut asiat sitten unohtuvat ja jäävät hoitamatta!!! Olin sen aiemmin vain kuullut mutta kyllä se tosiaan niin on että ISS:llä siivoojia kohdellaan ihan aivotttomina siivouskoneina! Taitaa olla mun viim. kesä siivoojana ja ISS:n palkkalistoilla. Onko muilla samanlaisia kokemuksia?
Kokemuksia ISS:n toimintatavoista??
4
966
Vastaukset
- huoltotyö
mutta se tuntuu olevan yleinen tyyli ainakin isommissa yrityksissä, tilaukset tehdään keskitetysti vastuuhenkilöiden kautta kenellä on nimenkirjoitus oikeus.Aikaisemmin siivoojat saikin hoitaa tilauksia itsenäisesti kuten kerroit. Nyt myös tuntilistat sun muut täytyy laittaa eteenpäin palveluohjaajan kautta.
Syy sille miksi tilauksetkin tehdään niin usein juuri palveluohjaajan kautta on yksinkertaisesti se, että näin he pyrkivät estämään siivoojaa tilaamasta siivoustarvikkeita omaan käyttöönsä.
- justiina
ei vältämättä koko issn tapa toimia vaan jonkun tietyn henkilön, kysypä hänen esimieheltään... voi olla eri mieltä...
- nykyinen Issiläinen
missä päin tämmöistä tapahtuu? Olen nimittäin itse Pohjois-Pohjanmaalla päin ISS:llä ja sama homma on sielläki. mitään ei saa enään itte hoitaa kaikki mahdollinen pitää mennä esimihen kautta joka sit hoitaa (jos hoitaa) asian.. hohhoi.. Lomarahatkin jääny monelta saamatta kun ei saa enää itte soitella palkanlaskijallekaan... Paremmin oli asiat engelillä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taisin tehdä virheen
Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle743910Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa
Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt1883169Hyvä että lähdit siitä
Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖472986Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi
Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle702560Olisitko mies valmis?
Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me3672303- 1631935
- 781595
- 331505
vieläkin sanoa voin...
💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos231398Nainen onko sulla supervoimmia ?
Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.391382