Sain idean.... Laitan galleriaan osoitteeni

angi

Kaikki jotka haluavat minuun suoran yhteyden voivat kirjoittaa.

Minulta voi saada henkistä tukea vaikeuksien kohdatessa. Katselen myös Tarot-kortteja. Osaan selittää unia kaikki täysin ilmaista.

151

7777

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • n52

ihan tosissasi?
      Mä en ole kyllä vielä käynyt vilkaisemassa sun sivuas ja olen kyllä jo mokannut itseni monesti uskomalla joka jutun mikä eteen tulee joten yksi lisää ei tahtia haittaa....=)

• angi

nimen omaan heitä joilla on vaikeaa. Jotka haluavat keskustella nimettömänä asioistaan ja toivoa saavansa elämäänsä helpotusta, tavallaan kuuntelijaa sellaista joka vastaa ja antaa omia kommentteja. En ole mikään manipuleeraava henkilö enkä anna selviä vastauksia jotka olisivat ratkaisu kaikkeen. Vaan olen henkinen auttaja joka uskoo Jumalaan mutta unohtaa olla uskovainen.

• osoitteellasi
        angi kirjoitti:

nimen omaan heitä joilla on vaikeaa. Jotka haluavat keskustella nimettömänä asioistaan ja toivoa saavansa elämäänsä helpotusta, tavallaan kuuntelijaa sellaista joka vastaa ja antaa omia kommentteja. En ole mikään manipuleeraava henkilö enkä anna selviä vastauksia jotka olisivat ratkaisu kaikkeen. Vaan olen henkinen auttaja joka uskoo Jumalaan mutta unohtaa olla uskovainen.

mihinkään. Mielenkiinnosta kokeilin:)
        Hmm... miten henkinen uskovainen voi ennustaa Tarot-korteista, nehän ovat pirun kortteja?

• angi
        osoitteellasi kirjoitti:

mihinkään. Mielenkiinnosta kokeilin:)
        Hmm... miten henkinen uskovainen voi ennustaa Tarot-korteista, nehän ovat pirun kortteja?

Minulla vaan näyttää itselläni olevan vaikeuksia saada uusi E-postini pelaamaan.

Nyt olen kuitenkin jyvällä ja aijon vastata hänelle uudelleen. Minulla meni sen tähden pieleen, kun luulin voivani tallettaa asian siksi aikaa, kun jälleen jaksan jatkaa.

Minulla on Tarot kortit nimeltä -Sielun peili. Korttini elävät kädessäni minulle, Siskolleni ja muille sukulaisille sekä ystävilleni. Nämä kortit ovat sykologiset ja puhuvat paljon Jumalasta.

• angi
        angi kirjoitti:

Minulla vaan näyttää itselläni olevan vaikeuksia saada uusi E-postini pelaamaan.

Nyt olen kuitenkin jyvällä ja aijon vastata hänelle uudelleen. Minulla meni sen tähden pieleen, kun luulin voivani tallettaa asian siksi aikaa, kun jälleen jaksan jatkaa.

Minulla on Tarot kortit nimeltä -Sielun peili. Korttini elävät kädessäni minulle, Siskolleni ja muille sukulaisille sekä ystävilleni. Nämä kortit ovat sykologiset ja puhuvat paljon Jumalasta.

En missään vaiheessa usko että uskovaiset minulle kirjoittasivat. Heillä on suora yhteys Jumalaan. Mutta minä autankin näitä keskiverto ihmisiä jotka uskovat Jumalaankin vaikka eivät ole uskossa. Oletko ymmärtänyt mitä meinaan? Jollet niin kysy..." LISÄÄ"

• tässä
        angi kirjoitti:

En missään vaiheessa usko että uskovaiset minulle kirjoittasivat. Heillä on suora yhteys Jumalaan. Mutta minä autankin näitä keskiverto ihmisiä jotka uskovat Jumalaankin vaikka eivät ole uskossa. Oletko ymmärtänyt mitä meinaan? Jollet niin kysy..." LISÄÄ"

nyt sitä tukea ja apua tarvitsee...

• angi
        tässä kirjoitti:

nyt sitä tukea ja apua tarvitsee...

Sinä ehkä tarvitset apua jos käännyt katsomaan itseäsi siäänpäin. Katsot ympärillesi mikä on elämässäsi vialla? Näen aivan selvästi ettei asiasi ole aivan kohdallaan... Onko ehkä ihmis suhteissa jotain häikkiä, vai?

Minä joskus myös tarvitsen apua sen myönnän. Kukaan ihminen ei jaksa aina auttaa jollei itse saa koskaan apua. Onneksi minulla on noi Tarot kortit niiden avulla olen selvinnyt monesta tosi inhottavasta jutusta. Olen käyttänyt niitä eräänlaisina horoskooppi kortteina ja neuvon antajinani. Kuten muillekkin. Ovat auttaneet montaa ihmistä tajuamaan elämän totuuden eli Jumalan läsnä olon.

• palstalla
        angi kirjoitti:

Sinä ehkä tarvitset apua jos käännyt katsomaan itseäsi siäänpäin. Katsot ympärillesi mikä on elämässäsi vialla? Näen aivan selvästi ettei asiasi ole aivan kohdallaan... Onko ehkä ihmis suhteissa jotain häikkiä, vai?

Minä joskus myös tarvitsen apua sen myönnän. Kukaan ihminen ei jaksa aina auttaa jollei itse saa koskaan apua. Onneksi minulla on noi Tarot kortit niiden avulla olen selvinnyt monesta tosi inhottavasta jutusta. Olen käyttänyt niitä eräänlaisina horoskooppi kortteina ja neuvon antajinani. Kuten muillekkin. Ovat auttaneet montaa ihmistä tajuamaan elämän totuuden eli Jumalan läsnä olon.

ole agiteeraaminen/mainostaminen kiellettyä?

• angi
        palstalla kirjoitti:

ole agiteeraaminen/mainostaminen kiellettyä?

Hyvänen aika, ei minulle tullut tuollainen mieleenkään. Olen vain sellainen suora ihminen ja hyvin luotettava. Haluan vain auttaa en muuta. Ei kenenkään tarvitse olla minulle autettava.
        Voin tähän lisätä vielä sen että joka kerta kun autan toista tulen itse autetuksi.

Voikaa nyt oikein hyvin kaikki. Onhan niitä lääkäreitä ja sygiatreja jotka tosin maksavat paljon, mutta jos teillä on siihen varaa niin olkaa hyvät vain.
        Tietysti minulta itseltäni säästyy kaikki energia kun en täällä auttele kansaa joka ei apua tarvitse. Luulin että Rukous pyyntööni vastattiin näin, että otan itselleni nimimerkin ja oman postin. Taisikin meinata aivan muuta.

Nyt on tulossa lämmitä, ehkä saamme hiukan maistaa kesän ihanuutta. Silloin yleensä ihmiset voivat paremmin kuin syksyisin ja talvisin.
        Olkaa iloisia että elätte ja voitte hyvin. Rakastakaa toisianne ja itseänne, hoitaen sielua ja ruumista kaikella rakkaudella........Heeeeeej!!!

• conzuela
        angi kirjoitti:

Hyvänen aika, ei minulle tullut tuollainen mieleenkään. Olen vain sellainen suora ihminen ja hyvin luotettava. Haluan vain auttaa en muuta. Ei kenenkään tarvitse olla minulle autettava.
        Voin tähän lisätä vielä sen että joka kerta kun autan toista tulen itse autetuksi.

Voikaa nyt oikein hyvin kaikki. Onhan niitä lääkäreitä ja sygiatreja jotka tosin maksavat paljon, mutta jos teillä on siihen varaa niin olkaa hyvät vain.
        Tietysti minulta itseltäni säästyy kaikki energia kun en täällä auttele kansaa joka ei apua tarvitse. Luulin että Rukous pyyntööni vastattiin näin, että otan itselleni nimimerkin ja oman postin. Taisikin meinata aivan muuta.

Nyt on tulossa lämmitä, ehkä saamme hiukan maistaa kesän ihanuutta. Silloin yleensä ihmiset voivat paremmin kuin syksyisin ja talvisin.
        Olkaa iloisia että elätte ja voitte hyvin. Rakastakaa toisianne ja itseänne, hoitaen sielua ja ruumista kaikella rakkaudella........Heeeeeej!!!

Kyllähän povareita on ja heille annetaankin tietoa, sellaista mitä muut eivät tiedä.
        Se on yliluonnollista.
        Mielestäni Jumala ei kuitenkaan ole siinä mukana , vaan muut henkivallat.
        Muistan joskus kuulleeni, että nk. uskovaiset eivät harrasta mitään Tarot kortteja ja vastaavia.
        Minä kyllä toivotan sinulle kaikkea hyvää, mutta väitetään, että kaikenlaisten "noituuksien" kanssa leikittely voi olla jopa mielenterveyden kannalta kohtalokasta.

• Angi.......
        conzuela kirjoitti:

Kyllähän povareita on ja heille annetaankin tietoa, sellaista mitä muut eivät tiedä.
        Se on yliluonnollista.
        Mielestäni Jumala ei kuitenkaan ole siinä mukana , vaan muut henkivallat.
        Muistan joskus kuulleeni, että nk. uskovaiset eivät harrasta mitään Tarot kortteja ja vastaavia.
        Minä kyllä toivotan sinulle kaikkea hyvää, mutta väitetään, että kaikenlaisten "noituuksien" kanssa leikittely voi olla jopa mielenterveyden kannalta kohtalokasta.

Se on totta jos rupeat noitumaan ja käytät kortteja jotka kertovat elämästä, tulevaisuuden melkein sanalleen.

Minä olen ollut koko ikäni heikompi-osaisten puoltaja. Jo lastentarhasta saakka jossa puolustin aina toisia lapsia ilkeitä vastaan. Olin silloin jo ihme siinä mielessä, etten koskaan ollut oikein vihainen kiusaajalle vaan jaksoin auttaa häntäkin.
        Miksi minun pitäisi pelätä terveyttäni jos koko ikäni olen ollut tälläinen. Olen vaihdevuodet jo ylittänyt ja lapset kasvattanut maailmaan jotka ovat hyvin selviävää kansaa ja avioliitossa olen ollut saman kanssa peräti melkein 40 vuotta. Olen itse esimerkki lapsilleni sekä autettavilleni.... Mielen kiintoista eikö totta. Silti en missään nimessä halua olla kuuluisa. En halua ruveta auttamaan ihmisiä missään instituuttioissa enkä halua rahaa palkaksi. Kaikki mitä teen toiselle teen pelkkästä hyvästä sydämestäni.

• ole erityisen
        Angi....... kirjoitti:

Se on totta jos rupeat noitumaan ja käytät kortteja jotka kertovat elämästä, tulevaisuuden melkein sanalleen.

Minä olen ollut koko ikäni heikompi-osaisten puoltaja. Jo lastentarhasta saakka jossa puolustin aina toisia lapsia ilkeitä vastaan. Olin silloin jo ihme siinä mielessä, etten koskaan ollut oikein vihainen kiusaajalle vaan jaksoin auttaa häntäkin.
        Miksi minun pitäisi pelätä terveyttäni jos koko ikäni olen ollut tälläinen. Olen vaihdevuodet jo ylittänyt ja lapset kasvattanut maailmaan jotka ovat hyvin selviävää kansaa ja avioliitossa olen ollut saman kanssa peräti melkein 40 vuotta. Olen itse esimerkki lapsilleni sekä autettavilleni.... Mielen kiintoista eikö totta. Silti en missään nimessä halua olla kuuluisa. En halua ruveta auttamaan ihmisiä missään instituuttioissa enkä halua rahaa palkaksi. Kaikki mitä teen toiselle teen pelkkästä hyvästä sydämestäni.

vaatimaton ollaksesi uskovainen ;D

• Ann-Sofia
        ole erityisen kirjoitti:

vaatimaton ollaksesi uskovainen ;D

Minä en ymmärrä miksi ihmisen pitäisi olla vaatimaton jos on uskovainen.
        Minäkin uskon Jumalaan,ja olen aivan tavallinen
        en mikään vaatimaton ihminen.
        Toisinaan olen hyvinkin vaativa,ei usko tarkoita sitä että on vaatimaton.

• ainakaan mielestäni
        Ann-Sofia kirjoitti:

Minä en ymmärrä miksi ihmisen pitäisi olla vaatimaton jos on uskovainen.
        Minäkin uskon Jumalaan,ja olen aivan tavallinen
        en mikään vaatimaton ihminen.
        Toisinaan olen hyvinkin vaativa,ei usko tarkoita sitä että on vaatimaton.

pitäisi rehenmnellä kuten angi!

• Ann-Sofia
        ainakaan mielestäni kirjoitti:

pitäisi rehenmnellä kuten angi!

Minun mielestäni ei hän rehennellyt yhtään,vaikka totuuden itsestään kertoikin

• Setä

Älkää menkö halpaan!Tietojanne voidan käyttää hyväksi!

• angi

Minä olen saanut näiltä sivuilta ainakin pari hyvää E-posti ystävää jotka ovat vieläkin kanssani kirjoittelemassa. Jos nytkin niin kävisi niin annan oman Hotmaili osoitteen ja puhelinnumeroni ja soitan itse jos asian omainen haluaa olla rehellinen niin hän antaa numeronsa.
        Numero on siksi että jos minulle sattuisi jotain niin hän joka numerot löytää puhelimestani voi soittaa kirje ystävälleni minun kuolemastani, tai sairaudestani. Silloin ei jäisi tyhjä tila E-posti ystävälleni kun tietää kuinka on.

Minulla on vain annettu isommalla kuin lusikalla.

• Et ole
        angi kirjoitti:

Minä olen saanut näiltä sivuilta ainakin pari hyvää E-posti ystävää jotka ovat vieläkin kanssani kirjoittelemassa. Jos nytkin niin kävisi niin annan oman Hotmaili osoitteen ja puhelinnumeroni ja soitan itse jos asian omainen haluaa olla rehellinen niin hän antaa numeronsa.
        Numero on siksi että jos minulle sattuisi jotain niin hän joka numerot löytää puhelimestani voi soittaa kirje ystävälleni minun kuolemastani, tai sairaudestani. Silloin ei jäisi tyhjä tila E-posti ystävälleni kun tietää kuinka on.

Minulla on vain annettu isommalla kuin lusikalla.

ainakaan turhan vaatimaton ;D

• n52

älä välitä noista typeristä kommenteista.
      Kaikkea hyvää elämääsi!

• sinih52

jos joku haluaa kirjoittaa sinulle ja pystyt jotenkin auttamaan se on hyvä......edes vastaamalla toisen mailiin silläkin olet auttanut.. kaikille ei lahjoja anneta millä osaisivat toisia auttaa....
      hyvää päivän jatkoa sinulle... sataa mutta on lämmin....

• on jo

tarpeeksi täällä ja liikaakin!

• tunnet myös vastuusi.

Toisten auttaminen on ihailtava tavoite, mutta harkitsematon toisen ihmisen elämään puuttuminen varsinkin tuntematta ihmistä voi olla myös kaikille osapuolille turmiollista.

Monet ihmiset suhtautuvat ennustuksiin todella vakavasti, eikö sinua pelota?

• Angi.......

Olen auttanut ihmisiä jo vuosikaudet. Olen luonnon lahjakkuus. Rakastan Jumalaa sieltä saan avun auttamiseen. Kortit jotka minulla on ovat nimeltään Sielun peili, ne ovat sygologiset eivät sellaiset jotka antavat suoran vastauksen mitä teet tai jätät tekemättä. En ole uskovainen kuitenkaan kuten jotkut uskovaiset väittävät että jos uskoo jumalaan niin se riittää olemaan uskovainen. Se ei kuitenkaan ole niin. Tiedän sen täysin varmasti.

• Angi.......

...vaan hän joka minun kanssani keskustelee tulee saamaan vain positiivisa huomautuksia ja jokainen saa tehdä itse ratkaisunsa. Minä olen se joka jaksaa käydä sen saman asian monesti läpi, monelta eri suunnalta asianomaisen kansa. En syyttele enkä anna suoria vastauksia. johdattelen ehkä asiaa hiukan positiivisempään suuntaan.

• taikanainen
        Angi....... kirjoitti:

Olen auttanut ihmisiä jo vuosikaudet. Olen luonnon lahjakkuus. Rakastan Jumalaa sieltä saan avun auttamiseen. Kortit jotka minulla on ovat nimeltään Sielun peili, ne ovat sygologiset eivät sellaiset jotka antavat suoran vastauksen mitä teet tai jätät tekemättä. En ole uskovainen kuitenkaan kuten jotkut uskovaiset väittävät että jos uskoo jumalaan niin se riittää olemaan uskovainen. Se ei kuitenkaan ole niin. Tiedän sen täysin varmasti.

hiukan kummalliselta juttusi. Mitä eroa noilla korteillasi on verrattuna normaaleihin tarotkortteihin? Tuo jumalan ja tarotkorttien yhdistäminen, se jotenkin kalskahtaa korvaan ristiriitaisena.
        En tiedä, jotenkin tulee mielikuva spiritisminpeluusta, kun lapsina istuttiin yöllä jossain kalseassa paikassa ja katsottiin lähteekö se nurinpäin käännetty lasi liikkeelle...

• Angi.......
        taikanainen kirjoitti:

hiukan kummalliselta juttusi. Mitä eroa noilla korteillasi on verrattuna normaaleihin tarotkortteihin? Tuo jumalan ja tarotkorttien yhdistäminen, se jotenkin kalskahtaa korvaan ristiriitaisena.
        En tiedä, jotenkin tulee mielikuva spiritisminpeluusta, kun lapsina istuttiin yöllä jossain kalseassa paikassa ja katsottiin lähteekö se nurinpäin käännetty lasi liikkeelle...

..niin en keskustele muuten. Mutta jos keskustelen en ollenkaan ota kortteja apuun.

Enkä ota niitä koskaan jollei asian omainen itse ehdota.

Minä pystyn hyvin auttamaan puhumallakin jos toinen vain kuuntelee tai pysyy asiassa, tai kirjoittamalla.

• taikanainen
        Angi....... kirjoitti:

..niin en keskustele muuten. Mutta jos keskustelen en ollenkaan ota kortteja apuun.

Minä pystyn hyvin auttamaan puhumallakin jos toinen vain kuuntelee tai pysyy asiassa, tai kirjoittamalla.

innostunut asiastasi, sehän on hyvä. Kun ihmisellä on jotain tekemistä niin hän pysyy virkeämpänä.
        Tuohon oprimisti-orvokin puheeseen olisin kyllä valmis myös yhtymään siinä että saattaa olla hyvinkin herkkiä ihmisiä, jotka ottavat liian vakavissaan tällaiset. Silloin voi tulla suurtakin vahinkoa tehneeksi tahtomattaan.

• conzuela
        Angi....... kirjoitti:

...vaan hän joka minun kanssani keskustelee tulee saamaan vain positiivisa huomautuksia ja jokainen saa tehdä itse ratkaisunsa. Minä olen se joka jaksaa käydä sen saman asian monesti läpi, monelta eri suunnalta asianomaisen kansa. En syyttele enkä anna suoria vastauksia. johdattelen ehkä asiaa hiukan positiivisempään suuntaan.

että ketä , tai millaisia ihmisiä ,esm. minkä ikäisiä ne avun tarvitsijat ovat jotka kääntyvät puoleesi? Kuinka he tietävät sinusta?
        Puskaradion kautta, vai?

• Ann-Sofia
        conzuela kirjoitti:

että ketä , tai millaisia ihmisiä ,esm. minkä ikäisiä ne avun tarvitsijat ovat jotka kääntyvät puoleesi? Kuinka he tietävät sinusta?
        Puskaradion kautta, vai?

vähäuskoiset,minä olen tarvinnut paljonkin
        tälläistä ihmistä avukseni,se on luojan lahja,että on näitä harvoja jotka tälläiseen pystyy.

• Eikös se jumalasi
        Ann-Sofia kirjoitti:

vähäuskoiset,minä olen tarvinnut paljonkin
        tälläistä ihmistä avukseni,se on luojan lahja,että on näitä harvoja jotka tälläiseen pystyy.

sinua autakaan ;D

• Ann-Sofia
        Eikös se jumalasi kirjoitti:

sinua autakaan ;D

Kyllä,kyllä auttaa,rukoile sinäkin niin auttaa sinuakin.

• Uskon ITSEENI,
        Ann-Sofia kirjoitti:

Kyllä,kyllä auttaa,rukoile sinäkin niin auttaa sinuakin.

ja autan itseäni!

• Ann-Sofia
        Uskon ITSEENI, kirjoitti:

ja autan itseäni!

Voi kun auttasisitkin itseäsi,sillä apua näyt tarvitsevan ja pikaisesti.

• rukoilemalla saa
        Ann-Sofia kirjoitti:

Voi kun auttasisitkin itseäsi,sillä apua näyt tarvitsevan ja pikaisesti.

vaan TOIMIMALLA!

• Ann-Sofia
        rukoilemalla saa kirjoitti:

vaan TOIMIMALLA!

Jumala on antanut ihmisille aivot ja järjen,niitä käyttämällä voi toimia oikein tai väärin,itsellä kullakin on valinnan vapaus.

• Se jumalasi ei ole
        Ann-Sofia kirjoitti:

Jumala on antanut ihmisille aivot ja järjen,niitä käyttämällä voi toimia oikein tai väärin,itsellä kullakin on valinnan vapaus.

ainakaan minulle antanut yhtän mitään,järkeni ja käytännöllisyyteni on ihan sukuperintöä ;D

• Ann-Sofia
        Se jumalasi ei ole kirjoitti:

ainakaan minulle antanut yhtän mitään,järkeni ja käytännöllisyyteni on ihan sukuperintöä ;D

Silloinhan sinulla on asiat hyvin.

• ja siksi
        Ann-Sofia kirjoitti:

AAMEN ;D

• Ann-Sofia
        Ann-Sofia kirjoitti:

En missään tapauksessa halua tehdä tästä toisen aloittamasta avauksesta kinailu ketjua.
        Suokaa anteksi,että osallistuin tähän.

• Angi.......
        conzuela kirjoitti:

Puskaradion kautta, vai?

Minulla on ollut vuosia hyviä ystäviä.
        Monella heillä on avioliitto ollut kariutumis pisteessä, luulotellun mustasukkaisuuden takia.

Olen vain iloinen että he ovat vieläkin yhdessä. Jos he tulevat minua kiittämään, sanon vain Kiitä luojaasi että sait avun silloin kun meinasi paha viedä voiton.

Olen saanut Jumalallista tukea keskellä katua kaupungilla kävellessäni kun eräs nuori nainen minua ainakin 30 vuotta nuorempi tuli luokseni ja haukkui äitiään oikein raakimman jälkeen.

Nyt olen iloinen että heidän välinsä parantui kerta tapaamisellamme. Kun hän tuli kukkien kanssa luokseni kiittämään.

Sanoin hänelle Voi hyvä lapsi sinä tulet minua kiittämään vaikka sanan saattaja oli itse Taivaan Enkeli hän laittoi sanat suuhuni että osasin sanoa oikein, oikealla hetkellä.

En halua mitään kiitosta silloin kun teen Jumalan töitä.
        Olen siksi välikäsi kun kaikki eivät kuule sisäistä ääntään. Monet jotka ovat joutuneet minun välikäden kohteeksi ovat oppineet kuuntelemaan sisäistä ääntään.

• Siis voiko olla
        Angi....... kirjoitti:

Monella heillä on avioliitto ollut kariutumis pisteessä, luulotellun mustasukkaisuuden takia.

Olen vain iloinen että he ovat vieläkin yhdessä. Jos he tulevat minua kiittämään, sanon vain Kiitä luojaasi että sait avun silloin kun meinasi paha viedä voiton.

Olen saanut Jumalallista tukea keskellä katua kaupungilla kävellessäni kun eräs nuori nainen minua ainakin 30 vuotta nuorempi tuli luokseni ja haukkui äitiään oikein raakimman jälkeen.

Nyt olen iloinen että heidän välinsä parantui kerta tapaamisellamme. Kun hän tuli kukkien kanssa luokseni kiittämään.

Sanoin hänelle Voi hyvä lapsi sinä tulet minua kiittämään vaikka sanan saattaja oli itse Taivaan Enkeli hän laittoi sanat suuhuni että osasin sanoa oikein, oikealla hetkellä.

Olen siksi välikäsi kun kaikki eivät kuule sisäistä ääntään. Monet jotka ovat joutuneet minun välikäden kohteeksi ovat oppineet kuuntelemaan sisäistä ääntään.

pateettisempaa ihmistä,men uskontofoorumille saarnaamaan,YÄK!!!

• Ann-Sofia
        Angi....... kirjoitti:

Minulta myös kiitokset sinulle.

• Ansku
        Angi....... kirjoitti:

vastaavanlaisia kokemuksia, olen osannut sanoa useassa keskustelutilanteessa oikeat sanat.
        Ne sanat on kolahtaneet jonnekkin ja nämä ihmiset ovat nähneet asiat uudelta kantilta.
        Heistä on tullut myös minulle läheisempiä ihmisiä, ei niin että tavattais usein, mutta niin että kun nähdään tulee tunne siitä että olemme koko ajan kulkeneet yhtämatkaa.

• Kehu se on
        Ansku kirjoitti:

vastaavanlaisia kokemuksia, olen osannut sanoa useassa keskustelutilanteessa oikeat sanat.
        Ne sanat on kolahtaneet jonnekkin ja nämä ihmiset ovat nähneet asiat uudelta kantilta.
        Heistä on tullut myös minulle läheisempiä ihmisiä, ei niin että tavattais usein, mutta niin että kun nähdään tulee tunne siitä että olemme koko ajan kulkeneet yhtämatkaa.

omakehukin ;D

• Angi.......
        Ansku kirjoitti:

Sinä olet minun rinnakkais ihminen. Toivon sinulle todellakin lisää tälläisiä tapahtumia.
        Sinulla on hyvä Enkeli seurassasi.

• Angi....... kirjoitti:

pelätä, että voisit tahtomattasi tehdä pahaa ihmiselle jota uhmakkaassa itseluottamuksessasi luulet osaavasi ennustuksinesi auttaa.

Sitten kun/jos ehdit oikeasti perehtyä asioihin, et enää voi olla kovinkaan varma tiedoistasi ja taidoistasi. Oikea tieto tekee ihmisen nöyräksi ja opettaa ymmärtämään asioita laajemmin.

Ei yhdet kortit tee sinusta asiantuntijaa.

Voisi olla hyvä hankkia myös faktoihin perustuvia tietoja ihmisestä, ihmisen käyttäytymisestä ja ihmisen mielen monimutkaisista kuvioista vaikkapa alan kirjallisuudesta. Jos menet kirjastoon, etsi kuitenkin P:n kohdalta.

Jos tyytyisit auttamaan ihmisiä ilman kuvitelmia omista ennustajan ja tietäjän lahjoistasi, iloitsisin vilpittömästi sekä sinun puolestasi että niiden ihmisten, jotka sinuun ottavat yhteyttä.

Nyt mieleeni nousee huoli sekä sinusta että "autettavistasi". Pahimmassa tapauksessa seuraukset saattavat johtaa johonkin ikävään.
        Toivon ettei niin kävisi.
        Jokainenhan meistä on viimekädessä vastuussa omista tekemisistään.

Toivotan sinulle aurinkoista kevättä.:)

• Angi....... kirjoitti:

sinä kiltti ihminen, oletko ajatellut, että kuuntelemalla voisit auttaa ihmisiä paljon enemmän.

Alkaa kuulostaa siltä, että sinä melkein yrittäisit ottaa jumalan aseman "autettaviesi" elämässä. Kuinka sinä voisit tietää, mikä on oikein tai väärin toisen/toisten ihmisten kohdalla? Vastuun kantamisesta saattaisi myös tulla sinulle melkoinen kuorma, jos joskus huomaisit mihin hyvää tarkoittavat, kokonaisuutta ymmärtämättömät ohjeet saattavat pahimmillaan johtaa. Sitä en sinulle toivoisi.

Lapsia kasvattaessanikin minä jouduin toteamaan, etten voi edes yrittää määrätä heidän päätöksistään, koska en ole Jumala. Voin vain osoittaa heille erilaisia mahdollisuuksia ja tukea heitä osaltani. Nyt olen tyytyväinen, etten yrittänyt. Mielestäni siihen aikaan vähemmän hyvät valinnat ovat osoittautuneet kaikkein parhaiksi heidän kohdallaan.

Pysähtyisit mieluummin kuuntelemaan ihmisiä ja luottaisit, että he kykenevät itse päättämään elämästään kun saavat rauhassa pohdiskella ymmärtävän ihmisen kanssa. Ihmisen joka kuuntelee ja tukee - EIKÄ yritä ohjailla "autettaviensa" elämää.

• eeva-sisko
        optimisti-orvokki kirjoitti:

pelätä, että voisit tahtomattasi tehdä pahaa ihmiselle jota uhmakkaassa itseluottamuksessasi luulet osaavasi ennustuksinesi auttaa.

Sitten kun/jos ehdit oikeasti perehtyä asioihin, et enää voi olla kovinkaan varma tiedoistasi ja taidoistasi. Oikea tieto tekee ihmisen nöyräksi ja opettaa ymmärtämään asioita laajemmin.

Voisi olla hyvä hankkia myös faktoihin perustuvia tietoja ihmisestä, ihmisen käyttäytymisestä ja ihmisen mielen monimutkaisista kuvioista vaikkapa alan kirjallisuudesta. Jos menet kirjastoon, etsi kuitenkin P:n kohdalta.

Jos tyytyisit auttamaan ihmisiä ilman kuvitelmia omista ennustajan ja tietäjän lahjoistasi, iloitsisin vilpittömästi sekä sinun puolestasi että niiden ihmisten, jotka sinuun ottavat yhteyttä.

Nyt mieleeni nousee huoli sekä sinusta että "autettavistasi". Pahimmassa tapauksessa seuraukset saattavat johtaa johonkin ikävään.

tahtoisin saada sanottua, sillä niinkuin optimisti-orvokkikin antoi ymmärtää - hienotunteismmin tosin kuin minä, että näillä mielen ja tunteen alueilla on todella pätevää ammattiapua saatavana.
        Mielestäni olet puoskari, joka et osaa edes kirjoittaa sanoja psykologi ja psykiatria, oikein.
        Kirjoitusvirheestä tuskin oli kysymys, sillä puhuit käyttäen sanoja "sykoloogiset" ja "sygiaria".
        Ettei vain Kansanterveyslaitos kiinnostuisi toiminnastasi!
        Monien ammattitaidottomien käsissä on ihmisten mielenterveys todellakin horjunut.!:((((

• optimisti
        eeva-sisko kirjoitti:

tahtoisin saada sanottua, sillä niinkuin optimisti-orvokkikin antoi ymmärtää - hienotunteismmin tosin kuin minä, että näillä mielen ja tunteen alueilla on todella pätevää ammattiapua saatavana.
        Mielestäni olet puoskari, joka et osaa edes kirjoittaa sanoja psykologi ja psykiatria, oikein.
        Kirjoitusvirheestä tuskin oli kysymys, sillä puhuit käyttäen sanoja "sykoloogiset" ja "sygiaria".
        Monien ammattitaidottomien käsissä on ihmisten mielenterveys todellakin horjunut.!:((((

Kirjoitustapa johtuu unohtuneeata äidinkielestä uskoisin,vai sanoisiko suomenkielestä.

• Angi.......

sinä kiltti ihminen, oletko ajatellut, että kuuntelemalla voisit auttaa ihmisiä paljon enemmän.

Alkaa kuulostaa siltä, että sinä melkein yrittäisit ottaa jumalan aseman "autettaviesi" elämässä. Kuinka sinä voisit tietää, mikä on oikein tai väärin toisen/toisten ihmisten kohdalla? Vastuun kantamisesta saattaisi myös tulla sinulle melkoinen kuorma, jos joskus huomaisit mihin hyvää tarkoittavat, kokonaisuutta ymmärtämättömät ohjeet saattavat pahimmillaan johtaa. Sitä en sinulle toivoisi.

Lapsia kasvattaessanikin minä jouduin toteamaan, etten voi edes yrittää määrätä heidän päätöksistään, koska en ole Jumala. Voin vain osoittaa heille erilaisia mahdollisuuksia ja tukea heitä osaltani. Nyt olen tyytyväinen, etten yrittänyt. Mielestäni siihen aikaan vähemmän hyvät valinnat ovat osoittautuneet kaikkein parhaiksi heidän kohdallaan.

Pysähtyisit mieluummin kuuntelemaan ihmisiä ja luottaisit, että he kykenevät itse päättämään elämästään kun saavat rauhassa pohdiskella ymmärtävän ihmisen kanssa. Ihmisen joka kuuntelee ja tukee - EIKÄ yritä ohjailla "autettaviensa" elämää.

Miten sinä hyvä ystävä voisit tietää miten minä toimin jollet ole sitä kokeillut?

Turha odottaa että täällä yleisön silmissä selittäisin tarkalleen mikä on minun taitoni ja miten sen suoritan.

Minä olen sanonut jo aikaisemmin jossain välissä etten halua puuttua kenenkään elämään. En anna suoria vastauksia enkä odota että toinen kertoo elämästään.

Olen tuo kuuntelija mistä mainitsit. Kirjoittamalla se on mahdotonta. Jokainen haluaa kuulla minun mielipiteeni asiasta kuin asiasta. Jollen vastaa miten voin silloin kuunnella kirjoittamalla. Kyllä sinäkin vain haluat vastauksen kirjeeseesi jos itse kirjoitat ensin?

• Angi.......

Voi hyvät ihmiset sentään.....
        En katso kortteja jollei asian omainen itse pyydä. En niin kamalan mieleläni niitä katselekkaan, jollen tunne ihmistä kunnolla.

Mutta minä luotan minun kortteihini koska ne ovat sanoneet totuuden niin monelle tätä keskustelua ennen. Saat olla huoleti en katso kortteja jollei sitä minulta pyydetä.
        minun kortit eivät ole ennustus kortit ne ovat sygoloogiset neuvon anatajat. nimeltään
        SIELUN PEILI.
        Mutta jos joku haluaa että katselen niitä hänelle, niin silloin katson.

• Angi.......
        eeva-sisko kirjoitti:

tavallinen ihminen omine heikkouksineni. En ole auttaja en paranna ketään olen vain ystävä joka kuuntelee. Olet sinäkin varmaan hyvä ihminen mutta hetsaat itseäsi turhaan kiukkuun? Jos kirjoitan väärin niin olen kuitenkin yrittänyt kirjoittaa oikein. Virheitä tulee Lääkärillekkin on muuten sattunut minun kohdalleni tosin. jopa jalkani korjasivat vikaan josta oli monet taistelut läpi käytävä. Mutta maailma opettaa kulkemmaan varpaillaan. Kaikki haluavat vain lyödä ja pilkata, haluavat syöstä toiset ihmiset pois luulotetulta jalustalta, kiivetäkseen itse tilalle.

• Angi.......
        optimisti kirjoitti:

Kirjoitustapa johtuu unohtuneeata äidinkielestä uskoisin,vai sanoisiko suomenkielestä.

Olen kauan asunut ulkomailla ja osaan tämän kielen paremmin, missä asun.

• Ruuhkasuomalainen
        Angi....... kirjoitti:

Olen kauan asunut ulkomailla ja osaan tämän kielen paremmin, missä asun.

kuin olet täällä maailmassa ollut, olet asunut siellä Perä- Hikiän "ulkomailla".

• Angi.......

Jos minua käytetään välikätenä auttamisessa, niin en silti osaa oikein sanojani valita täällä yleisellä osastolla.

Miksi kaikki halusitte vain lyödä muutamaa lukuun ottamatta?

Minä näin monen kirjoituksen takana itseensä kyllästyneen ihmisen. Sekä sellaisen joka ei osaa kuunnella sisäistä ääntään. Teillä on vaikeuksia oman itsenne kanssa.

Mutta kiitän teitä kaikki osan otosta keskusteluun ja toivon teille kaikille oikein hyvää kesää.

Muistakaa kuunnella sydämen sanomaa missä lienettekin ja antakaa muillekkin tilaa elää.

• kyllästynyt itseesi

ja elär t muiden kautta ja muka "autat" heitä vaika olet oileastaan itse heistä riippuvainen!

• an-krisina
        kyllästynyt itseesi kirjoitti:

ja elär t muiden kautta ja muka "autat" heitä vaika olet oileastaan itse heistä riippuvainen!

Kaikki on toisistaan jonkuverran riippuvaisia,
        olisi kauhean kurjaa olla ihan yksin.
        Mietin; Miksi pitää loukata ehdointahdoin toista ihmistä,kuuluuko se siihen toimenkuvaan,että ei itsellä ole elämää lainkaan,kun yksinäisyys painaa.

• ehdointahdoin
        an-krisina kirjoitti:

Kaikki on toisistaan jonkuverran riippuvaisia,
        olisi kauhean kurjaa olla ihan yksin.
        Mietin; Miksi pitää loukata ehdointahdoin toista ihmistä,kuuluuko se siihen toimenkuvaan,että ei itsellä ole elämää lainkaan,kun yksinäisyys painaa.

tyrkyttää uskontoaan muille netissä,kuuluuko se hihhulin toimenkuvaan ;D

• tuulia
        ehdointahdoin kirjoitti:

tyrkyttää uskontoaan muille netissä,kuuluuko se hihhulin toimenkuvaan ;D

en huomaa että olisi tyrkytetty,paljon on vain viesteihin vastattu,kuka loukaten, kuka ymmärtäen.Kekustellen asiasta puolesta ja vastaan,sehän täällä on tarkoitus,vaan ei loukaten ketään kirjoittajaa.

• Kyllä aikuiselle ihimiselle
        tuulia kirjoitti:

en huomaa että olisi tyrkytetty,paljon on vain viesteihin vastattu,kuka loukaten, kuka ymmärtäen.Kekustellen asiasta puolesta ja vastaan,sehän täällä on tarkoitus,vaan ei loukaten ketään kirjoittajaa.

pitää voida sanoa suorat sanat,oli hihhuli tai ei!

• Marion.T

jokainen joka täällä on kirjoittanut, on saanut samankaltaista palautetta jossakin vaiheessa.Pidä pintasi äläkä häviä minnekään :)
        Itse olisin ihan mielenkiinnolla valmis kokeilemaan mitä osaat minulle sanoa.
        Kaikesta yliluonnollisesta kiinnostuneena ja kokeneenakin, en näe mitään syytä sinun pilkkaamiseesi tästä asiasta.
        Mutta saihan aloituksesi aikaan ainakin keskustelua, sekin on jo hyvä.
        Aurinkoa sinun sydämeesi, ja älä välitä saamastasi negatiivisesta palautteesta :))

• n52
        Kyllä aikuiselle ihimiselle kirjoitti:

pitää voida sanoa suorat sanat,oli hihhuli tai ei!

aikuiselle.
        Mikä sai sinut hymyilemään tänä aamuna?

• saat minut hymyilemään
        n52 kirjoitti:

aikuiselle.

kuten aina ;D

• Mutta VARO
        Marion.T kirjoitti:

jokainen joka täällä on kirjoittanut, on saanut samankaltaista palautetta jossakin vaiheessa.Pidä pintasi äläkä häviä minnekään :)
        Kaikesta yliluonnollisesta kiinnostuneena ja kokeneenakin, en näe mitään syytä sinun pilkkaamiseesi tästä asiasta.
        Aurinkoa sinun sydämeesi, ja älä välitä saamastasi negatiivisesta palautteesta :))

äläkä ota todesta!

• n52
        saat minut hymyilemään kirjoitti:

kuten aina ;D

tulee..mukava...vai..

• Angi.......
        n52 kirjoitti:

aikuiselle.

Minun ensimmäinen hymyni oli tämän ketjun jatkuvuus ja se kuinka koko ajan joku puhuu hiiuleista.

Minä en todellakaan voi muuta kuin nauraa.

Miehenikin huuteli mikä siellä nyt niin mukavaa on? Kerroin hänelle. Hän sanoi, että ne on vain niitä jotka härnäävät sinua, ei ne sinusta huonoa tykkää. En minäkään teistä te olette ihania ihmisiä kaikki.

Minä olen todellakin riippuvainen toisista ihmisistä, mutta rakastan olla yksin myös. Yksin ollessani kerään akkujani täyteen, että sitten taas kun tulee aika, niin minulla on mistä antaa.

• kuvasta
        n52 kirjoitti:

tulee..mukava...vai..

näkyy ;D

• n52
        kuvasta kirjoitti:

näkyy ;D

aina osaa tulkita noita hymiöitä,kun mulle ne sanat merkkaa enemmän ja kertoo paljon..ainakin tuntemattomasta?

• että et
        n52 kirjoitti:

aina osaa tulkita noita hymiöitä,kun mulle ne sanat merkkaa enemmän ja kertoo paljon..ainakin tuntemattomasta?

;DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

• n52
        Angi....... kirjoitti:

Minun ensimmäinen hymyni oli tämän ketjun jatkuvuus ja se kuinka koko ajan joku puhuu hiiuleista.

Miehenikin huuteli mikä siellä nyt niin mukavaa on? Kerroin hänelle. Hän sanoi, että ne on vain niitä jotka härnäävät sinua, ei ne sinusta huonoa tykkää. En minäkään teistä te olette ihania ihmisiä kaikki.

Minä olen todellakin riippuvainen toisista ihmisistä, mutta rakastan olla yksin myös. Yksin ollessani kerään akkujani täyteen, että sitten taas kun tulee aika, niin minulla on mistä antaa.

ihan pakkorako olla hetkittäin aivan yksin.
        Kun mukulat oli pieniä niin sen ajan otin yöstä ja siksi varmaan vieläkin haluaisin valvoa joka yö...=)

Hitto tottakai me tarvitaan toisiamme,minäkin kohta sinua...=)

• Angi.......
        Marion.T kirjoitti:

En minä ole mistään loukkaantunut. Kiitos kuitenkin sinulle huomaavaisuudestasi. Olet varmasti sinäkin samansuuntainen ihminen kuin minä. Muuten et jaksaisi sanoa hyvin.

Sinä kuuntelet sisäistä ääntäsi ja teet sen mukaan. Me kaikki ihmiset olemme hyviä alunperin meissä loistaa Jumalan valo silmistä, näiltäkin jotka yrittävät heittää suolaa toisten silmille.

Kuten sanoit he ovat itse joutuneet saman kaltaisen irvinnän kohteeksi ja nyt kostavat sitä... Mutta kuten sanottu.." Bumerangi lentää aina takaisin, omaan otsaan.

Ja joka toiselle kuoppaa kaivaa se itse siihen putoaa. Moni sananlaskukin on toriste siitä, ettei kannata kovin paljon herjata toisia, muuten tulee itse herjatuksi.

Ja kun lopulta lopetat kostamisen niin huomaat, että onkin paljon parempi olo.

Tietysti täällä on hyvä kun joskus tulee nekatiivisiä huomautuksia niin saa hekin jotka ovat hyviä sanoa mielipiteensä ja olla vastaan pahaa.

• n52
        että et kirjoitti:

;DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

sain sut suureen iloon (jos nyt oikein tulkitsin),meinaatko vanhaksi elää?

• ja nyt se
        Angi....... kirjoitti:

En minä ole mistään loukkaantunut. Kiitos kuitenkin sinulle huomaavaisuudestasi. Olet varmasti sinäkin samansuuntainen ihminen kuin minä. Muuten et jaksaisi sanoa hyvin.

Sinä kuuntelet sisäistä ääntäsi ja teet sen mukaan. Me kaikki ihmiset olemme hyviä alunperin meissä loistaa Jumalan valo silmistä, näiltäkin jotka yrittävät heittää suolaa toisten silmille.

Kuten sanoit he ovat itse joutuneet saman kaltaisen irvinnän kohteeksi ja nyt kostavat sitä... Mutta kuten sanottu.." Bumerangi lentää aina takaisin, omaan otsaan.

Ja joka toiselle kuoppaa kaivaa se itse siihen putoaa. Moni sananlaskukin on toriste siitä, ettei kannata kovin paljon herjata toisia, muuten tulee itse herjatuksi.

Ja kun lopulta lopetat kostamisen niin huomaat, että onkin paljon parempi olo.

Tietysti täällä on hyvä kun joskus tulee nekatiivisiä huomautuksia niin saa hekin jotka ovat hyviä sanoa mielipiteensä ja olla vastaan pahaa.

bumerangi poksahti itsekehuiseen otsaasi ;D

• Kakku
        ja nyt se kirjoitti:

bumerangi poksahti itsekehuiseen otsaasi ;D

JAKSAT! Onko suurikin tekemisen puute?

• koska joudun
        Kakku kirjoitti:

JAKSAT! Onko suurikin tekemisen puute?

järkkäämän elämäni ihan omin voimin,en katso sen paremmin korteista tulevaa kuin rukoile olematonta jumalaa ;D

• Setä
        Angi....... kirjoitti:

Korttiennustukset ja unienselittämiset jumala eivät nyt ikäänkuin kulje käsi kädessä,olet kai jotenkin mielenhäiriöinen?
        HGUOM:jumala tarkoituksella kirjoitettu pienellä...

• Angi.......
        Setä kirjoitti:

Korttiennustukset ja unienselittämiset jumala eivät nyt ikäänkuin kulje käsi kädessä,olet kai jotenkin mielenhäiriöinen?
        HGUOM:jumala tarkoituksella kirjoitettu pienellä...

Enpäs ennustele, kellekkään!!!!! Lue minun kirjoitukset tarkempaan että tiedät mitä tarkoitan....!

• Pirre*

KORTIT, semmoiset paperinpalaset, muka voi selittää tai ennustaa mitään, kertoisitko mihin se perustuu, k u i n k a se on mahdollista? Eikö se ois ihan sama jos mie otan vaikka ne vanahat joulukortit ja loruan niistä ummet ja lammet jollennii hyväuskoselle höperölle....?!

Ja miten miun unniikkii voipi toinen selittää, nehän on minun altajunnassani olevia, ja hereillä ollessani ajateltuja asioita, joita minä sitten käsittelen nukkuessani, miten sie voit tiettee niihen merkityksen muka..kertoisitko miulle...?

• ellumari

Minä en usko sellaisiin huuhaa juttuihin.
        Tietty, jos taas oikein tunneherkät ihmiset alkavat kuvitella mitä tahansa, niin tokihan sitä näkee mörköjä keskellä päivää.
        Joillakin ihmisillä on mielikuvitusta.
        Minulla esimerkiksi: olen nähnyt "outoja", mutta en puhu niistä - osaksi kai sen takia, ettei leimattaisi hurahtaneeksi.

Pääpirteettäin :Jalat maassa, pää pilvissä!

• mahollista
        ellumari kirjoitti:

Minä en usko sellaisiin huuhaa juttuihin.
        Tietty, jos taas oikein tunneherkät ihmiset alkavat kuvitella mitä tahansa, niin tokihan sitä näkee mörköjä keskellä päivää.
        Joillakin ihmisillä on mielikuvitusta.
        Minulla esimerkiksi: olen nähnyt "outoja", mutta en puhu niistä - osaksi kai sen takia, ettei leimattaisi hurahtaneeksi.

Pääpirteettäin :Jalat maassa, pää pilvissä!

Kun olet itekkin nähnyt niin tiiät että sellaista tapahtuu.Ei tarvi kertoa mittään ettei leimata-

• Angi.......
        mahollista kirjoitti:

Kun olet itekkin nähnyt niin tiiät että sellaista tapahtuu.Ei tarvi kertoa mittään ettei leimata-

Olla oma itsensä. Yrittää olla viisas muiden silmissä mutta itsekseen höynähtelee vapaasti.
        Lopettakaa tuo teeskentely. MInä olen sen verran elämää nähnyt etten yksien leimaamisista piittaa tuon taivaallista.

Jos minä osaan jonkun asian paremmin kuin toinen niin toinen osaa toisen asian paremmin kuin minä.
        Ei kukaan ihminen ole kyllin viisas ollakkseen parempi toistaan. Miksi pelätä jos osaan jotain mitä toinen ei osaa? Miksi minun täytyisi olla kuten te olette jollette tekään halua olla kuten minä?

• +-0

uniaan uskoo, se varjoaan pelkää, sanoi äitini eläissään, osui aika kohalleen kait.

• Pirre*
        +-0 kirjoitti:

uniaan uskoo, se varjoaan pelkää, sanoi äitini eläissään, osui aika kohalleen kait.

, sarjassamme vanhat sananlaskut.., ja näin se on..:))

• Marion.T
        Pirre* kirjoitti:

Tuo ennustaminen on kaksipiippuinen juttu.
        Jotkut siihen uskovat, toiset taas eivät.
        Olen käynyt nuorena kaksi kertaa ennustajalla ja molemmat luopasivat minulle hyvin vaalean aviomiehen.

Koskahan sellainen tulee, koska mun mies on kyllä ihan tumma. Pitäiskö vaihtaa vain sen takia kun ennustajat niin ennustivat? Joku voisi jopa niin tehdäkin, jos on ihminen joka sokeasti uskoo ennustuksiin. Silloin ollaan vaarallisilla vesillä. Kyllähän monet julkkikset varsinkin Amerikassa tekevät kaikki ratkaisunsa ennustajien avulla.

En tyrmää yliluonnollista millään tapaa, uskon että joku pystyy näkemään asioita joita muut eivät näe. Se on kiinni ihmisen herkkyydestä ja aivojen toiminnasta - onko se sitten sairautta vai herkkyyttä nähdä olevaa, se on sitten eri asia.

Joskushan täällä oli pitkät kirjoitukset skitsofreniasta, jolloin ihminen todella näkee kaikenlaisia örkkejä.

Uskon myös että avaruudessa on muitakin planeettoja joissa on elämää. Olisi liian omituista että yksin olisimme tässä maailmankaikkeudessa. Se onko tänne tullut yhtää lentävää lautasta on eri asia.
        Ufoihin uskon sitten kun sellaisen näen, ja ainakaan vielä en ole nähnyt.
        Juhan af Graan tuskin on Siriuksesta kotoisin, vaikka hän joskus niin väittikin:)) Tuskin hänen sisälläänkään kovin montaa avaruusolentoa on, vaikka niin eilisessä Krise-showssa kertoikin :D

• asioista.
        Pirre* kirjoitti:

Miksi ilkeilette,jos ei kerran kiinnosta niin jättäkää rauhaan,ei ole pakko ees lukea,mutta olette niin uteliaita että ette voi sivuuttaakkaan,mutta jättäkää ilkeileminen,ennen täällä hajua syytettiin,voi olette paljon pahempia.Ajomies ei yllä ilkeilyssä teidän taholle.

• pääasia
        Marion.T kirjoitti:

Olen käynyt nuorena kaksi kertaa ennustajalla ja molemmat luopasivat minulle hyvin vaalean aviomiehen.

Koskahan sellainen tulee, koska mun mies on kyllä ihan tumma. Pitäiskö vaihtaa vain sen takia kun ennustajat niin ennustivat? Joku voisi jopa niin tehdäkin, jos on ihminen joka sokeasti uskoo ennustuksiin. Silloin ollaan vaarallisilla vesillä. Kyllähän monet julkkikset varsinkin Amerikassa tekevät kaikki ratkaisunsa ennustajien avulla.

En tyrmää yliluonnollista millään tapaa, uskon että joku pystyy näkemään asioita joita muut eivät näe. Se on kiinni ihmisen herkkyydestä ja aivojen toiminnasta - onko se sitten sairautta vai herkkyyttä nähdä olevaa, se on sitten eri asia.

Joskushan täällä oli pitkät kirjoitukset skitsofreniasta, jolloin ihminen todella näkee kaikenlaisia örkkejä.

Uskon myös että avaruudessa on muitakin planeettoja joissa on elämää. Olisi liian omituista että yksin olisimme tässä maailmankaikkeudessa. Se onko tänne tullut yhtää lentävää lautasta on eri asia.
        Juhan af Graan tuskin on Siriuksesta kotoisin, vaikka hän joskus niin väittikin:)) Tuskin hänen sisälläänkään kovin montaa avaruusolentoa on, vaikka niin eilisessä Krise-showssa kertoikin :D

Ennustaminen on aivan toinen asia kuin mitä tämä Angi yrittää sanoa,mutta hän ei tuo sitä julkisuuteen tällä palstalla,siksi hänen on vain kärsittävä kaikki ilkeily.
        Näillä palstoilla pilkataan jumalaan uskomisestakin,mikä kaikkia vaivaa.

• Marion.T
        pääasia kirjoitti:

Ennustaminen on aivan toinen asia kuin mitä tämä Angi yrittää sanoa,mutta hän ei tuo sitä julkisuuteen tällä palstalla,siksi hänen on vain kärsittävä kaikki ilkeily.
        Näillä palstoilla pilkataan jumalaan uskomisestakin,mikä kaikkia vaivaa.

olevaa ilkeilyä on mahdoton saada pois.
        Itse en ole enää ilkeillyt kenellekään, mutta siitä huolimatta saan itse ilkeilyjä.
        Jumalaan uskominen on jokaisen henkilökohtainen asia ja monille myös arka asia. Siihen ei tietenkään kenenkään saisi puuttua, mutta niin vain on ja sille ei mitään mahda.
        Jokainen meistä voi tehdä palstan paremmaksi omilla kirjoituksillaan, jos ymmärtää myös toisia kirjoittajia.
        Mutta myös huumori on tietenkin jokaisella erilainen, joku loukkaantuu verisesti sellaisesta joka ei ole edes luokkaukseksi tarkoitettu.
        Pitää muistaa että meistä jokainen on ihminen nikkinsä takana. Ja meillä jokaisella on oma elämämme ja ajatuksemme.

• ellumari
        Angi....... kirjoitti:

Olla oma itsensä. Yrittää olla viisas muiden silmissä mutta itsekseen höynähtelee vapaasti.
        Lopettakaa tuo teeskentely. MInä olen sen verran elämää nähnyt etten yksien leimaamisista piittaa tuon taivaallista.

Jos minä osaan jonkun asian paremmin kuin toinen niin toinen osaa toisen asian paremmin kuin minä.
        Ei kukaan ihminen ole kyllin viisas ollakkseen parempi toistaan. Miksi pelätä jos osaan jotain mitä toinen ei osaa? Miksi minun täytyisi olla kuten te olette jollette tekään halua olla kuten minä?

outoa, niin sille 'outoudelle' löytyy yleensä luonnollinen selitys, mutta minä en laiskuuttani ole vitsinyt alkaa tutkia asiaa perusteellisemmin, vaan kintaalla viitaten ja naureskellen sanonut 'kummitusten' olevan liikkeellä.
        Enkä teeskentele pätkääkään. Olen vaan epäilevä.
        Uskon minä Jumalaan, mutta uskon myöskin, ettei Hän anna ihmisten täällä maailmassa joutua joittenkin järjellä käsittämättömien voimien riepoteltavaksi - ainakaan jos ihminen ei itse tahdo hakeutua kaikenlaisten korttien ja spiritististen hölmöilyjen pariin.
        Tervekin järki saattaa sekoittua kun alkaa hourailla ja suggeroida itseään näkemään ja kuulemaan olemattomia.

• ellumari
        asioista. kirjoitti:

Miksi ilkeilette,jos ei kerran kiinnosta niin jättäkää rauhaan,ei ole pakko ees lukea,mutta olette niin uteliaita että ette voi sivuuttaakkaan,mutta jättäkää ilkeileminen,ennen täällä hajua syytettiin,voi olette paljon pahempia.Ajomies ei yllä ilkeilyssä teidän taholle.

olen ilkeillyt!
        Minun on vaan vaikea uskoa korteista, tai teelehdistä/kahvinporoista ennustamiseen, siis sellaisen paikkansapitävyyteen.
        En kyllä mene missään tapauksessa väittämään, etteikö joillakin ihmisillä olisi sellainen nk. kuudes aisti ja he kuulevat ja näkevät, tai aistivat enemmän kuin muut, mutta minä itse olen arkirealisti ja 'jalat maassa'- tyyppi ,käytännön ja maan läheinen.
        Kun kehoitat ottamaan selvää, niin enpä taida.
        Elämäni on täynnä arkisia touhuja ja uusia suunnitelmia, mutta sen verran annan periksi , että kuuntelen ja luen tähtimerkeistä...sekin puolileikillistä.
        Täytyy kuitenkin myöntää, että olen tyypillinen skorpiooni. *HYMYILEE*

• Pirre*
        Marion.T kirjoitti:

siinäs näit, ei ennustajiin ollut uskominen, tai sitten vaaleneehan se miehesi tietenkin jossain vaiheessa..:))

• ellumari
        Pirre* kirjoitti:

siinäs näit, ei ennustajiin ollut uskominen, tai sitten vaaleneehan se miehesi tietenkin jossain vaiheessa..:))

Sinunn viäräleukanen huumorisi ei koskaan petä :DD

• ymmärrettevissä
        ellumari kirjoitti:

outoa, niin sille 'outoudelle' löytyy yleensä luonnollinen selitys, mutta minä en laiskuuttani ole vitsinyt alkaa tutkia asiaa perusteellisemmin, vaan kintaalla viitaten ja naureskellen sanonut 'kummitusten' olevan liikkeellä.
        Enkä teeskentele pätkääkään. Olen vaan epäilevä.
        Uskon minä Jumalaan, mutta uskon myöskin, ettei Hän anna ihmisten täällä maailmassa joutua joittenkin järjellä käsittämättömien voimien riepoteltavaksi - ainakaan jos ihminen ei itse tahdo hakeutua kaikenlaisten korttien ja spiritististen hölmöilyjen pariin.
        Tervekin järki saattaa sekoittua kun alkaa hourailla ja suggeroida itseään näkemään ja kuulemaan olemattomia.

Oletkohan yhtään kuunnellut tiedemiehiä,hekään eivät pidä näitäasioita minään hömpötyksenä.
        Katso ellumari ettei vain kolahda omaan nilkkaan,
        jos niin kävisi niin muista miten olet toisia pilkannut ja ilkeillyt.
        Toivotan kuitenkin sinulle hyvää kesän jatkoa.
        Ehkä se sarvipää voi heittää kuperkeikkaa haudallasi.
        hyvää vointia vain sinulle.

• ellumari
        ymmärrettevissä kirjoitti:

Oletkohan yhtään kuunnellut tiedemiehiä,hekään eivät pidä näitäasioita minään hömpötyksenä.

hyvää kesän jatkoa sinullekin!
        Nilkkaan voi kolahtaa...se ei niin vaarallista, mutta jos päähän kolahtaa, sillä näkyy olevan tapauksessasi havaittavat ikävät seuraukset!
        HOITOON ja sassiin!

• Marion.T
        Pirre* kirjoitti:

vaalenemaan, kun alkaa olla kalju kuin Kojak :))))
        Enhän mä nyt tosissani ole ennustuksiin uskonut, mutta varsinkin nuorena oli ihan kiva käydä kuulemassa "kohtalonsa" :DD
        Joten sitä vaaleaa miestä odotellessa.... :DDDD

Täällä alkoi satamaan ihan mahottomasti, mun piti just lähteä metsään, mutta taitaapa jäädä kuvauslenkki tekemättä:( Sain sentään muutaman maton pestyä, joten siellähän ne nyt huuhtoutuvat oikein kunnolla:))

• Marion.T
        Pirre* kirjoitti:

yritänpä uudelleen josko nyt pelais.
        Siis.. ei taida ehtiä mies vaalenemaan, kun on kohta kalju kun Kojak :))
        Enhän mä nyt oikeesti usko ennustajiin, mutta varsinkin nuorena oli ihan kiva käydä kuulemassa "kohtalonsa" :DD
        ...Joten sitä vaaleaa miestä odotellessa..... :DD

• sattunut
        ellumari kirjoitti:

hyvää kesän jatkoa sinullekin!
        Nilkkaan voi kolahtaa...se ei niin vaarallista, mutta jos päähän kolahtaa, sillä näkyy olevan tapauksessasi havaittavat ikävät seuraukset!
        HOITOON ja sassiin!

Ei sinun ilkeilysi minuun pure,mutta ihmettelen vain kun joka palstalle sitä menet tekemään,olet varmaan hyvin yksinäinen ihminen.
        Kirjoitithan tuolla aikoinaan miten siskosi kanssa riitelit perintö-asioistakin.
        Et tainnut tuntea sananlaskua nilkkaan sattumisesta,siitäkin piti ilkeästi sanoa, oletko muuten niin läpeensä paha ja ilkeä ihminen.Minulla menee aivan kylmät väreet selkää pitkin kun sinua sieluni silmillä katselen.
        Miten kylmä ilkeä ja paha ihminen voi olla,sielun sivistys on kaukana.
        Mutta minä tiedän sinulle vielä pahasti käyvän.
        Toivottavasti selviydyt siitä.
        Toivotan jumalan siunausta ja oikein hyvää kesää.

• ellumari
        sattunut kirjoitti:

Ei sinun ilkeilysi minuun pure,mutta ihmettelen vain kun joka palstalle sitä menet tekemään,olet varmaan hyvin yksinäinen ihminen.
        Kirjoitithan tuolla aikoinaan miten siskosi kanssa riitelit perintö-asioistakin.
        Et tainnut tuntea sananlaskua nilkkaan sattumisesta,siitäkin piti ilkeästi sanoa, oletko muuten niin läpeensä paha ja ilkeä ihminen.Minulla menee aivan kylmät väreet selkää pitkin kun sinua sieluni silmillä katselen.
        Miten kylmä ilkeä ja paha ihminen voi olla,sielun sivistys on kaukana.
        Mutta minä tiedän sinulle vielä pahasti käyvän.
        Toivottavasti selviydyt siitä.
        Toivotan jumalan siunausta ja oikein hyvää kesää.

minuun pure"- sanot, mutta kuitenkin kerrot kylmien väreiden menevän selkääsi pitkin kun katselet minua "sielusi silmin."
        Panehan ne sielusi silmät umpeen!
        Uskonto on tehnyt monista muistakin sekopäitä, jos tunnolla on pahoja rikkomuksia, niinkuin sinulla ehkä.

Muuten, en ole puhunut koskaan perintöriidoista, sillä minulla ei ole sellaisia ollut.
        Sekoitatkohan nyt johonkin toiseen "kylmät väreet aiheuttavaan?"

Lopeta kortinpeluu, juopottelu ja kaikki mielenterveytäsi haittaavat tekijät!

• hyvästi
        ellumari kirjoitti:

minuun pure"- sanot, mutta kuitenkin kerrot kylmien väreiden menevän selkääsi pitkin kun katselet minua "sielusi silmin."
        Panehan ne sielusi silmät umpeen!
        Uskonto on tehnyt monista muistakin sekopäitä, jos tunnolla on pahoja rikkomuksia, niinkuin sinulla ehkä.

Muuten, en ole puhunut koskaan perintöriidoista, sillä minulla ei ole sellaisia ollut.
        Sekoitatkohan nyt johonkin toiseen "kylmät väreet aiheuttavaan?"

Lopeta kortinpeluu, juopottelu ja kaikki mielenterveytäsi haittaavat tekijät!

Voin sanoa että en pelaa kortteja,enkä harrasta muutakaan kaltaisiasi asioita,en myöskään ole mikään lääkäri joka pystyy toisia määräämään hoitoon.
        En vain voi sille mitään että en pidä sinun ilkeilystäsi mitä olet toisille kirjoittajille aiheuttanut.Ja kyllä sinä olet kotitalostasi kirjoittanut miten sinä tahdot saada sen,en sekoita sinua keneenkään toiseen.Sisarestasi silloin kerroit.
        Oletko niin läpeensä paha että et huomaa itse mitään,en kirjoita näitä asioita kiusatakseni sinua mutta suren sinun kohtaloasi.
        Ja nythän olet sen talon saanut,mutta miten pitkäksi aikaa,siitä ei ole takeita.
        Minä näen sinut juuri sellaisena kuin olet.
        Pahaa tekee,täytyy nyt lopettaa tämä tähän,en voi sille mitään että en voi sinulle enää vastata. Olet kylmä ihminen.
        Jää hyvästi,ja toivotaan että ei kukaan käy haudallasi sitten joskus edes kuperkeikkaa heittämässä.Jää hyvästi.

• Hokkus pokkus
        ymmärrettevissä kirjoitti:

hilirimsus hokkeli hömpsys "ymmärrettävissä" oleva lopeta tömpsys!
        Älä enää dokaa, ettet itseäs pahemmin mokaa!
        Hautakiviä älä myöskän kääntele, älä muiden puheita valheeks' vääntele!
        Älä hautuumaallaa rokkaa, kun ei sulla kuitenkaan pidä pokka!
        Piipaa auto sinut kohta noutaa ja loppukesäs on sun hallaa routaa!:(((

• ellumari
        hyvästi kirjoitti:

Voin sanoa että en pelaa kortteja,enkä harrasta muutakaan kaltaisiasi asioita,en myöskään ole mikään lääkäri joka pystyy toisia määräämään hoitoon.
        En vain voi sille mitään että en pidä sinun ilkeilystäsi mitä olet toisille kirjoittajille aiheuttanut.Ja kyllä sinä olet kotitalostasi kirjoittanut miten sinä tahdot saada sen,en sekoita sinua keneenkään toiseen.Sisarestasi silloin kerroit.
        Oletko niin läpeensä paha että et huomaa itse mitään,en kirjoita näitä asioita kiusatakseni sinua mutta suren sinun kohtaloasi.
        Ja nythän olet sen talon saanut,mutta miten pitkäksi aikaa,siitä ei ole takeita.
        Minä näen sinut juuri sellaisena kuin olet.
        Pahaa tekee,täytyy nyt lopettaa tämä tähän,en voi sille mitään että en voi sinulle enää vastata. Olet kylmä ihminen.
        Jää hyvästi,ja toivotaan että ei kukaan käy haudallasi sitten joskus edes kuperkeikkaa heittämässä.Jää hyvästi.

perintöasioista ilman riitaa, jos se nyt sinulle yleensä kuuluukaan.
        Halusin kotitilani, mitä sisar ei halunnut. Hän sai suurimman osan metsistä.

Lauletaan tässä lopuksi sellainen vanha laulu kuin :"Paha oot, paha oot - aivan huippu sellainen..."

Muuten mistä sinä tiedät senkään, etteikö palveluyhteiskunta, eli tässä tapauksessa seurakunta(maksua vastaan ainakin) järjestäisi minun haudalleni kuperkeikan heittoa, jos pyydän?
        Viittaan vaan haikeaan lopputervehdykseesi :"..toivotaan, ettei kukaan käy haudallasi sitten joskus edes kuperkeikkaa heittämässä."
        Häti piti...jospa käykin...toiveesi saattaa olla turha...heh, heh!

• lähihoitsu
        ellumari kirjoitti:

perintöasioista ilman riitaa, jos se nyt sinulle yleensä kuuluukaan.
        Halusin kotitilani, mitä sisar ei halunnut. Hän sai suurimman osan metsistä.

Lauletaan tässä lopuksi sellainen vanha laulu kuin :"Paha oot, paha oot - aivan huippu sellainen..."

Muuten mistä sinä tiedät senkään, etteikö palveluyhteiskunta, eli tässä tapauksessa seurakunta(maksua vastaan ainakin) järjestäisi minun haudalleni kuperkeikan heittoa, jos pyydän?
        Viittaan vaan haikeaan lopputervehdykseesi :"..toivotaan, ettei kukaan käy haudallasi sitten joskus edes kuperkeikkaa heittämässä."
        Häti piti...jospa käykin...toiveesi saattaa olla turha...heh, heh!

mitä vanhus tekee viiskymppispalstalla,jättääsisit rauhaan,mee 60-70-80-palstoil ja pysy siel,täällä olet häiriköks.Kummallista ku joka palstalla pitää roikkua häiriköimäs.
        Jos joku sattuu jonku puolta pitämään niin ei muuta kui hyppää häiriköimää.Annan sulle hyvän neuvon mene ikäistes pariin.
        Joko sulla on se musta kissa,et kai koiraan tyytyny vanhatpiiat tykkää kissoista.DDDDDD

• Angi.......
        ellumari kirjoitti:

olen ilkeillyt!
        Minun on vaan vaikea uskoa korteista, tai teelehdistä/kahvinporoista ennustamiseen, siis sellaisen paikkansapitävyyteen.
        En kyllä mene missään tapauksessa väittämään, etteikö joillakin ihmisillä olisi sellainen nk. kuudes aisti ja he kuulevat ja näkevät, tai aistivat enemmän kuin muut, mutta minä itse olen arkirealisti ja 'jalat maassa'- tyyppi ,käytännön ja maan läheinen.
        Elämäni on täynnä arkisia touhuja ja uusia suunnitelmia, mutta sen verran annan periksi , että kuuntelen ja luen tähtimerkeistä...sekin puolileikillistä.

...Tätä viimeistä pätkää. Olin jo tuolla ylempänä tullut siihen tulokseen että oisit Skorppiooni merkiltäsi. Hyvin osasin arvata. Mutta voin sinulle sanoa myös ettei luonne merkkisi tee sinusta ilkeää vaan sanat joita sanot liian suoraan yhtään antamatta periksi. Sinä olet pohjimmiltasi hyvä ja rakastettava ihminen jos sinua ymmärretään oikein. Mutta sinun täytyy myös ymmärtää muita, kuten nyt tuli ilmi kun pyysit anteeksi. Sinä siis ymmärrät muita ja haluat itse tulla ymmärretyksi. Saat kaiken anteeksi ja ei sinun tarvitse uskoa minun asioihini siitä huolimatta.

• Angi.......
        Marion.T kirjoitti:

yritänpä uudelleen josko nyt pelais.
        Siis.. ei taida ehtiä mies vaalenemaan, kun on kohta kalju kun Kojak :))
        Enhän mä nyt oikeesti usko ennustajiin, mutta varsinkin nuorena oli ihan kiva käydä kuulemassa "kohtalonsa" :DD
        ...Joten sitä vaaleaa miestä odotellessa..... :DD

on vaalea ihoinen.." Sanoithan itse että kaljuuntuu, kuten minunkin mies.

• Lokari69
        Angi....... kirjoitti:

...Tätä viimeistä pätkää. Olin jo tuolla ylempänä tullut siihen tulokseen että oisit Skorppiooni merkiltäsi. Hyvin osasin arvata. Mutta voin sinulle sanoa myös ettei luonne merkkisi tee sinusta ilkeää vaan sanat joita sanot liian suoraan yhtään antamatta periksi. Sinä olet pohjimmiltasi hyvä ja rakastettava ihminen jos sinua ymmärretään oikein. Mutta sinun täytyy myös ymmärtää muita, kuten nyt tuli ilmi kun pyysit anteeksi. Sinä siis ymmärrät muita ja haluat itse tulla ymmärretyksi. Saat kaiken anteeksi ja ei sinun tarvitse uskoa minun asioihini siitä huolimatta.

Kuinka kauan olet asunut pois suomesta?
        Kun minulla on kohta 50 vuotta tullut täys maalimalla, ja ei vieläkään ole suomenkieltä unohtanut.
        Vaikka kyllähän ihmeitä tapahtuu, tunsin erään vaihto oppilas pojan joka 3 kuukauden päästä puhu "hoono soomi" ja sanoi että on unohtunut suomen kieli.
        Minä tälläisenä työmaalla opiskelleena olisin kyllä voinut vaikkä hänet myydä jos olisin halunnut.
        Mitenkäs se on sinulla?
        Vai onko se vaan joku hyvä selitys.
        Ei millään pahalla , mutta kun minusta tuntuu että ei se ensimmäinen puhekieli niin helposti ynhoon jää, vai olenko joku ihme otus?
        Terv: Lokari 69.

• Marion.T
        Angi....... kirjoitti:

on vaalea ihoinen.." Sanoithan itse että kaljuuntuu, kuten minunkin mies.

aika tummaihoinenkin, ei oo koskaan kalpea, enemmänkin punakka ja tanakka, ja ruskettuu kesällä ihan tummaksi.:))
        Joten odotanko sitä vaaleaa vai tyydynkö mukavaan kaljuun tummaihoiseen mieheen?

• kumma??????
        Marion.T kirjoitti:

aika tummaihoinenkin, ei oo koskaan kalpea, enemmänkin punakka ja tanakka, ja ruskettuu kesällä ihan tummaksi.:))
        Joten odotanko sitä vaaleaa vai tyydynkö mukavaan kaljuun tummaihoiseen mieheen?

kuka sinulle on ennustanut vaaleaa miestä,vai onko sinulla miestä lainkaan?

• Marion.T
        kumma?????? kirjoitti:

kuka sinulle on ennustanut vaaleaa miestä,vai onko sinulla miestä lainkaan?

jos on joskus ennustajalla käynyt?
        Ja kyllä mulla sama mies on ollu jo 25 vuotta, ja kolme lastakin on siunaantunu:))
        Onko se sitten joku ihme????????????????

• Angi.......
        Marion.T kirjoitti:

.. voi olla että miehen Isä tai Isosiä on ollut vaaleat ja sieltä on saanut tämän vaalean. Tai povaaja ei ole osannut asiaansa oikein. Siinä on aina kaksi ylimääräistä korttia joista täytyy myös katsoa.
        Tai sinua on salaisesti rakastanut vaalea mies ja sattumalta on ollut ujo eikä saanut sinuun otettua yhteyttä.

• Angi.......
        Marion.T kirjoitti:

jos on joskus ennustajalla käynyt?
        Ja kyllä mulla sama mies on ollu jo 25 vuotta, ja kolme lastakin on siunaantunu:))
        Onko se sitten joku ihme????????????????

..Että oikein epäili sinun mies juttuasi.. No kyllä minä uskon että sinulla on kaikkea sitä mitä olet täällä kertonut. Mutta ehdotan että pidät tästä miehestä parempaa huolta että saat sen pitää mahdollisemman kauan. Eli rupeat kiireesti katsomaan ettei vatsa kasva. Se on sydämelle hyvin vaarallista.. tiedätkö?

• Angi.......
        Lokari69 kirjoitti:

Kuinka kauan olet asunut pois suomesta?
        Kun minulla on kohta 50 vuotta tullut täys maalimalla, ja ei vieläkään ole suomenkieltä unohtanut.
        Vaikka kyllähän ihmeitä tapahtuu, tunsin erään vaihto oppilas pojan joka 3 kuukauden päästä puhu "hoono soomi" ja sanoi että on unohtunut suomen kieli.
        Minä tälläisenä työmaalla opiskelleena olisin kyllä voinut vaikkä hänet myydä jos olisin halunnut.
        Mitenkäs se on sinulla?
        Vai onko se vaan joku hyvä selitys.
        Ei millään pahalla , mutta kun minusta tuntuu että ei se ensimmäinen puhekieli niin helposti ynhoon jää, vai olenko joku ihme otus?
        Terv: Lokari 69.

..Taitaa olla paremminkin päin vastoin, että rupeaa unohtumaan tämä opittu kieli.

Olen ollut aina huono kieliopissa ei ole ollut aikaa keskittyä.
        Olen kerran oppinut puhumaan ja sitä myöten kirjoitan kuten puhun.
        Jos tämä häiritsee ihmisiä, niin eihän kenenkään ole pakko lukea, mitä minulla on sydämellä.

Tietenkin on tämä opittu-kieli minulle kompastus.
        Minä nimittäin itse olen huomannut kirjoittavani usein Suomen edestakaisin, eli kuin vasenkätisesti.

Kerran eräässä kerhossa vetäjämme teki pienen kokeen, meille yhdeksälle naiselle ja kolmelle miehelle.
        Hän antoi pienen ulkomaalaisen texstin jokaiselle ja käski kääntämään sen
        suomen-kielelle.
        Meitä oli viisi, jotka oli kirjoittanut päin mäntyjä tuon pikku kirjoituksen.
        Minä olin yksi heistä. Vetäjämme sanoi kuitenkin, että minulla oli sentään oikeat sanat, mutta väärärrä järjestyksessä.

Toiset jotka olivat olleet täällä vähemmän aikaa mutta osasivat maan kielen minun mielestäni paremmin, kuin minä, niin olivat kirjoittaneet sanatkin väärin. (Siis Suomalaiset sanat)
        Etten näe sitä niin valtavan kamalana asiana jos en niin mahtavan hyvin kirjoita.
        Minusta se pitäisi olla pää-asia että kaikki ymmärtävät mitä meinaan. Jos tänne ei saa kirjoittaa kuka vaan niin näiden perustajien täytyisi järjestää kirjoitus koe ensin, ennen kuin päästävät tänne kirjoittelemaan.

• Marion.T
        Angi....... kirjoitti:

..Että oikein epäili sinun mies juttuasi.. No kyllä minä uskon että sinulla on kaikkea sitä mitä olet täällä kertonut. Mutta ehdotan että pidät tästä miehestä parempaa huolta että saat sen pitää mahdollisemman kauan. Eli rupeat kiireesti katsomaan ettei vatsa kasva. Se on sydämelle hyvin vaarallista.. tiedätkö?

kyllähän se on kova lenkkeilemään ja käy salillakin, mutta ruoka maistuu myös hyvin:))
        Ja kun joutuu autossa istumaan lähelle satatuhatta kilometriä vuodessa, niin kaipa sekin vatsaa kasvattaa.
        Kyllä se vielä ikäsekseen on ihan hyväkuntonen:DD
        Mies on mua kuitenkin aika paljon vanhempi, mutta pitää kyllä kunnostaan hyvää huolta. Mutta silti se vatsa alkaa näkymään, kai se on miesten yleinen juttu kun vanhenevat:))
        Eihän tässä itsekään enää missin mitoissa olla:))

• Angi.......
        Marion.T kirjoitti:

kyllähän se on kova lenkkeilemään ja käy salillakin, mutta ruoka maistuu myös hyvin:))
        Ja kun joutuu autossa istumaan lähelle satatuhatta kilometriä vuodessa, niin kaipa sekin vatsaa kasvattaa.
        Kyllä se vielä ikäsekseen on ihan hyväkuntonen:DD
        Mies on mua kuitenkin aika paljon vanhempi, mutta pitää kyllä kunnostaan hyvää huolta. Mutta silti se vatsa alkaa näkymään, kai se on miesten yleinen juttu kun vanhenevat:))
        Eihän tässä itsekään enää missin mitoissa olla:))

Se on todella vaikeaa jos on istuma työ. Sen näkee tässäkin istuessa kuinka selkä kääntyy mutkalle ja takapuoli leviää.
        Eikä se nuoruus enään tule jos kerran on häipynyt. Sinä et voi paljoa vaikuttaa miehesi syömisiin kun on kotoa pois paljon. Mutta silloin kun on kotona voit sen tehdä samoin itseäsikin ajatellen. Teet paljon vähäkalorista ruokaa että saa mahansa pullolleen syödä. Minäkin harrastan joka toinen viikko vain vihannes ruokia höyry-kattilalla tehtyjä. En sekottele rasvoja sekaan enkä paistele pannussa. Olen saanut meidät pysymään kohtalaisessa kunnossa, paremminkin minä itse olen pyöristynyt johtuu täässä koneen eessä istumisesta, kun alkoi lihominen tämän oston jälkeen.

• Marion.T
        Angi....... kirjoitti:

..Taitaa olla paremminkin päin vastoin, että rupeaa unohtumaan tämä opittu kieli.

Olen ollut aina huono kieliopissa ei ole ollut aikaa keskittyä.
        Olen kerran oppinut puhumaan ja sitä myöten kirjoitan kuten puhun.
        Jos tämä häiritsee ihmisiä, niin eihän kenenkään ole pakko lukea, mitä minulla on sydämellä.

Tietenkin on tämä opittu-kieli minulle kompastus.
        Minä nimittäin itse olen huomannut kirjoittavani usein Suomen edestakaisin, eli kuin vasenkätisesti.

Kerran eräässä kerhossa vetäjämme teki pienen kokeen, meille yhdeksälle naiselle ja kolmelle miehelle.
        Hän antoi pienen ulkomaalaisen texstin jokaiselle ja käski kääntämään sen
        suomen-kielelle.
        Meitä oli viisi, jotka oli kirjoittanut päin mäntyjä tuon pikku kirjoituksen.
        Minä olin yksi heistä. Vetäjämme sanoi kuitenkin, että minulla oli sentään oikeat sanat, mutta väärärrä järjestyksessä.

Toiset jotka olivat olleet täällä vähemmän aikaa mutta osasivat maan kielen minun mielestäni paremmin, kuin minä, niin olivat kirjoittaneet sanatkin väärin. (Siis Suomalaiset sanat)
        Etten näe sitä niin valtavan kamalana asiana jos en niin mahtavan hyvin kirjoita.
        Minusta se pitäisi olla pää-asia että kaikki ymmärtävät mitä meinaan. Jos tänne ei saa kirjoittaa kuka vaan niin näiden perustajien täytyisi järjestää kirjoitus koe ensin, ennen kuin päästävät tänne kirjoittelemaan.

yli 40 vuotta. Kyllä sillä aina välillä on vaikeuksia muistaa jokin tietty sana, ja suomenkielikin on muuttunut näissä 40 vuodessa aika paljon.

Muistan sen kaverin, joka lähti ulkomaille samaan aikaa mun siskon kanssa, se oli pois suomesta kaksi vuotta, ja sitten kun se tuli takaisin, niin se kulki sanakirjan kanssa joka paikassa ja kertoi unohtaneensa suomen kielen:))
        Se nyt oli jo ainakin liioittelua :))

No niin nyt mä alan maalaamaan eteisen kattoa, olen tässä odotellut koska se kuivahtaa, kun sen aamulla pesin, että tänään voin maalata :))
        Hauskat lauantait vain kaikille :))

• Angi.......
        Marion.T kirjoitti:

yli 40 vuotta. Kyllä sillä aina välillä on vaikeuksia muistaa jokin tietty sana, ja suomenkielikin on muuttunut näissä 40 vuodessa aika paljon.

Muistan sen kaverin, joka lähti ulkomaille samaan aikaa mun siskon kanssa, se oli pois suomesta kaksi vuotta, ja sitten kun se tuli takaisin, niin se kulki sanakirjan kanssa joka paikassa ja kertoi unohtaneensa suomen kielen:))
        Se nyt oli jo ainakin liioittelua :))

No niin nyt mä alan maalaamaan eteisen kattoa, olen tässä odotellut koska se kuivahtaa, kun sen aamulla pesin, että tänään voin maalata :))
        Hauskat lauantait vain kaikille :))

..kuten minäkin. Tuohon kieli juttuun olisin voinut lisätä että, mieheni oppi kielen täällä melkein kättelyssä. Minä sain opiskella ja opiskella, millään ei kieli meinannut tarttua päähäni. Numerot opin niin nopeasti että itsekkin hämmästyin. Sain aina hakea pensaa kun osasin pyytää sitä.
        Sitten minä osasin maalata, tapiseerata ja rakentaa pieniä huonekaluja hyllyjä sun muuta. Leivoin ja tein ruokaa ja hoisin lapset pyykkäsin ja korjasin. Mitäs mies osasi ei siis yhtikäs mitään, muuta kuin kielen ja olla joka kokouksessa äänessä ja työnsä osasi tietenkin mallikelpoisesti. Minä korjasin jopa sähköesineitä ja kerran pyykkikoneen. Se kerta riitti minulle, meinasin näet tulla hulluksi kun mies tuli paikalle valittamaan jollen osaakkaan koota osia takasin paikalleen? itsekkin rupesin epäilemään osaanko? No kunnian kukko lauloi kun yöllä kahdelta olin valmis vaikka edellsienä aamuna olin työni alkanut. Niin vaan tämä tyttö korjasi pyykkikoneen miehen kauhuksi. En uskalla enään sitä äänen sanoa kun näyttää tulevan niin surullisen näköiseksi.

Minä maalasin tässä muutama vuosi sitten meidän kaikki katot valkoisiksi, tuli muuten valoisaa ja niin puhtaan näköistä, tai toisin sanoen puhtaus näkyi paremmin.

Toivottavasti tulee sinunkin katostasi kaunis joka on kuin sielun peili kodissasi.

Hyvää viikonloppua sinulle ja kaikille muillekkin.

• Isosisko
        Angi....... kirjoitti:

..kuten minäkin. Tuohon kieli juttuun olisin voinut lisätä että, mieheni oppi kielen täällä melkein kättelyssä. Minä sain opiskella ja opiskella, millään ei kieli meinannut tarttua päähäni. Numerot opin niin nopeasti että itsekkin hämmästyin. Sain aina hakea pensaa kun osasin pyytää sitä.
        Sitten minä osasin maalata, tapiseerata ja rakentaa pieniä huonekaluja hyllyjä sun muuta. Leivoin ja tein ruokaa ja hoisin lapset pyykkäsin ja korjasin. Mitäs mies osasi ei siis yhtikäs mitään, muuta kuin kielen ja olla joka kokouksessa äänessä ja työnsä osasi tietenkin mallikelpoisesti. Minä korjasin jopa sähköesineitä ja kerran pyykkikoneen. Se kerta riitti minulle, meinasin näet tulla hulluksi kun mies tuli paikalle valittamaan jollen osaakkaan koota osia takasin paikalleen? itsekkin rupesin epäilemään osaanko? No kunnian kukko lauloi kun yöllä kahdelta olin valmis vaikka edellsienä aamuna olin työni alkanut. Niin vaan tämä tyttö korjasi pyykkikoneen miehen kauhuksi. En uskalla enään sitä äänen sanoa kun näyttää tulevan niin surullisen näköiseksi.

Minä maalasin tässä muutama vuosi sitten meidän kaikki katot valkoisiksi, tuli muuten valoisaa ja niin puhtaan näköistä, tai toisin sanoen puhtaus näkyi paremmin.

Toivottavasti tulee sinunkin katostasi kaunis joka on kuin sielun peili kodissasi.

Hyvää viikonloppua sinulle ja kaikille muillekkin.

Kyllä miehesi töitä osaa tehdä,mmmmmmmmmmyyyyyyyyyy

• ellumari
        lähihoitsu kirjoitti:

mitä vanhus tekee viiskymppispalstalla,jättääsisit rauhaan,mee 60-70-80-palstoil ja pysy siel,täällä olet häiriköks.Kummallista ku joka palstalla pitää roikkua häiriköimäs.
        Jos joku sattuu jonku puolta pitämään niin ei muuta kui hyppää häiriköimää.Annan sulle hyvän neuvon mene ikäistes pariin.
        Joko sulla on se musta kissa,et kai koiraan tyytyny vanhatpiiat tykkää kissoista.DDDDDD

-DDDDDDDDDDDDD,
        Kissanpennut ovat hellyttäviä.
        Naapurilla on silmättömiä, siis aivan vastasyntyneitä mustavalkoisia ja saatan ottaakin niistä yhden.

Anteeksi kun nauroin sinulle päin naamaa, mutta nuo "vanhus" ja "vanhapiika" menivät niin perusteellisesti pieleen.
        Nauroin lisäksi mielikuvalle: Sinä nauramaa hörhöttelemässä :)))

• Angi.......
        Isosisko kirjoitti:

Kyllä miehesi töitä osaa tehdä,mmmmmmmmmmyyyyyyyyyy

.. ei uskalla aloittaa mitään pelossa, että tekee väärin. Hän on sellainen konttori ihminen mieluimmin. Kokouksissa juoksee ja paasaa siellä aina ensimmäisenä joka asiasta. Kotona minua aivopesee noilla poliittisilla kysymyksillä kauhistellen kuinka maailma on mennyt pahaksi. Kyllähän minäkin sen tiedän mutten jaksa katsoa aivan jokaista uutista joka tulee kaikilta kanavilta radiosta lisäksi.

• Kakkula
        ellumari kirjoitti:

-DDDDDDDDDDDDD,
        Naapurilla on silmättömiä, siis aivan vastasyntyneitä mustavalkoisia ja saatan ottaakin niistä yhden.

Anteeksi kun nauroin sinulle päin naamaa, mutta nuo "vanhus" ja "vanhapiika" menivät niin perusteellisesti pieleen.

on luultavasti se kaupunkimme yleisen käymälän hoitaja, johon on kiinteästi tarttunut työpaikkansa haju.
        Huumorilla tuollaiseen kannattaa suhtautuakin !.:))

• Angi.......
        ellumari kirjoitti:

-DDDDDDDDDDDDD,

.. niitä haluaa kaikki. Minäkin muttei mieheni anna ottaa kissaa taloon, vaikka kuinka kinuauísin.

• Kakkula
        Angi....... kirjoitti:

.. niitä haluaa kaikki. Minäkin muttei mieheni anna ottaa kissaa taloon, vaikka kuinka kinuauísin.

Huussivahti(lähihoitsuksi itseään kutsuva) alkaa pian nimitellä sinua vanhaksipiiakasi, nehän rakastavat kissoja hänen mielestään.
        Meillä on koiria, narttu ja uros.

• Angi.......
        Kakkula kirjoitti:

Huussivahti(lähihoitsuksi itseään kutsuva) alkaa pian nimitellä sinua vanhaksipiiakasi, nehän rakastavat kissoja hänen mielestään.
        Meillä on koiria, narttu ja uros.

..koiratkin on paritellen eli= kumpaakin sukupuolta? Helppoa se on heille joilla on mahdollisuus jättää niitä hoitoon tai ei itse mene minnekkään.

• Kakkula
        Angi....... kirjoitti:

..koiratkin on paritellen eli= kumpaakin sukupuolta? Helppoa se on heille joilla on mahdollisuus jättää niitä hoitoon tai ei itse mene minnekkään.

ovat eri sukupuolta, koska niin on helpompaa.
        Uros ja naaraskoirathan eivät tappele keskenään.
        Narttu on steriloitu.
        Nyt kyllä näytit, että ainakaan koirista et ymmärrä yhtään mitään, vaikka niitä muita tietoja olet omaavinasi.
        Koirahoitoloita on useimmilla paikkakunnilla sitä varten, että kun isäntä matkustaa, tai joutuu vaikka sairaalaan, tai jotain.
        Kuule, hanki asioista tietoa, ennekuin alat hölötellä typeryyksiäsi!

• Angi.......
        Kakkula kirjoitti:

ovat eri sukupuolta, koska niin on helpompaa.
        Uros ja naaraskoirathan eivät tappele keskenään.
        Narttu on steriloitu.
        Nyt kyllä näytit, että ainakaan koirista et ymmärrä yhtään mitään, vaikka niitä muita tietoja olet omaavinasi.
        Koirahoitoloita on useimmilla paikkakunnilla sitä varten, että kun isäntä matkustaa, tai joutuu vaikka sairaalaan, tai jotain.
        Kuule, hanki asioista tietoa, ennekuin alat hölötellä typeryyksiäsi!

Sinähän menit asiasta hirveästi sivuun.
        Mitä meinasit sillä että ottaa asioista selvää???

• arkirealisti
        ellumari kirjoitti:

olen ilkeillyt!

uskon ainakin omaan ennustajaani. 2,5 vuoden aikana hänen ennustuksensa ovat käyneet toteen(11 asiaa), joten otan häneen yhteyttä parin vuoden välein. Viimeksi hän sanoi minulle heti aluksi, että sinun sydämesi on huonossa kunnossa, olet väsynyt. Niin olikin, kävin nimittäin lääkärissä seuraavalla viikolla. Oli vajaatoimintaa, minkä luulin olevan vaan laiskan liikkujan vaivaa, että hengästyn niin helposti ja väsyttää. Muut asiat olivat miestäni ja lapsiani koskevia asioita. Oli sekä hyviä että huonoja asioita, mutta tiedänpähän varautua ettei tule yllätyksenä. Seuraan nyt vaan, mitä tuleman pitää, käykö loput asiat toteen.
        Minun ennustajani ei käytä kortteja, vaan istumme vastatusten ja hän pitää käsiään kevyesti minun käsieni päällä.Hyvin rauhoittava ja seesteinen puolituntinen.

• Angi.......

..tunne että täällä ketjussa olisi joku jolla on samallaisia tekemisen piirteitä kuin minullakin..?

Miten te toimitte jos joku ihminen tulee teitä vastaan ja kertoo jostain ihottumasta, josta itse olette parantunut jollain ihmeen konstilla.

Kerrotteko te tuolle vieraalle kuinka parannuitta? Vai annatteko olla kertomatta?

• Siis voisitko selittää??

Ennustat unista sanot ja "katselet Tarot-kortteja"?? Eivätkö ne juuri ole ennustuskortteja?

• Angi.......

Ja Tarot-kortit ovat minun apulaiseni. Muutenhan nääntyisin työ taakan alle jos kaikki asiat aivan yksin ja itsekseni harkitsisin.

• Mina
        Angi....... kirjoitti:

Ja Tarot-kortit ovat minun apulaiseni. Muutenhan nääntyisin työ taakan alle jos kaikki asiat aivan yksin ja itsekseni harkitsisin.

Mina nake uni et minu kasva iso juili,voiko sina
        katso korti onks se varma.Mina otta esi minu
        pankikortinummer valmiks,mina maksa huva,se
        nii ihana uni.

• unien tulkitseminen
        Angi....... kirjoitti:

ja niistä ennustaminen ole sama asia?Ja mitä siis teet niillä Tarot-korteilla ja miten ne liittyvät jumalaan muka?

• Angi.......
        Mina kirjoitti:

Mina nake uni et minu kasva iso juili,voiko sina
        katso korti onks se varma.Mina otta esi minu
        pankikortinummer valmiks,mina maksa huva,se
        nii ihana uni.

ketjussa olevaa kirjoitusta..

• Mina
        Angi....... kirjoitti:

ketjussa olevaa kirjoitusta..

mina naki uni se tota,mina satu kipu sina sano
        rauka pieni.Sina katso korti onko juili tota.
        uni mina tieta se tota.Ei uni tarvi enusta.

• Angi.......
        Mina kirjoitti:

mina naki uni se tota,mina satu kipu sina sano
        rauka pieni.Sina katso korti onko juili tota.
        uni mina tieta se tota.Ei uni tarvi enusta.

Hej då....!

• koska jo
        Angi....... kirjoitti:

Hej då....!

kirjoitustyylistäsi käy ilmi ettet ole kovinkaan älykäs ihminen;D

• Angi.......
        unien tulkitseminen kirjoitti:

ja niistä ennustaminen ole sama asia?Ja mitä siis teet niillä Tarot-korteilla ja miten ne liittyvät jumalaan muka?

ylös se on Jumala joka kutsuu. Tai pidä Jumala mielessäsi. Tai oletko kyllin ajatellut taivaallista luojaasi. Ole ja usko kyllä Jumala huolehtii. Vielä oli muutama lause joita en nyt muista ulkoa.

Unista ei ennusteta niistä vain katsotaan oliko Enne-uni vai juoru-uni vai eilisen päivän tapahtuma-uni tai oliko, kuollut sukulaisesi tullut tervehtimään. Vai haluaako uni kertoa jotain sinusta itsestäsi.

• Haluat vain
        Angi....... kirjoitti:

ylös se on Jumala joka kutsuu. Tai pidä Jumala mielessäsi. Tai oletko kyllin ajatellut taivaallista luojaasi. Ole ja usko kyllä Jumala huolehtii. Vielä oli muutama lause joita en nyt muista ulkoa.

Unista ei ennusteta niistä vain katsotaan oliko Enne-uni vai juoru-uni vai eilisen päivän tapahtuma-uni tai oliko, kuollut sukulaisesi tullut tervehtimään. Vai haluaako uni kertoa jotain sinusta itsestäsi.

huomiota,kuinka voit tulkita mitään kun itse et edes ymmärrä mitä sinulta kysytään?

• herran ,SINUN jumalasi nimeä
        Angi....... kirjoitti:

ENNUSTUSKORTTIEN YHTEYDESSÄ,nyt meni jo överiksi ;D

• Angi.......
        koska jo kirjoitti:

Ehkä vanhempani ovat eniten syyllisä.

• Angi.......
        koska jo kirjoitti:

minä etten takuulla ole ainoa ;D

• ettemme me muut
        Angi....... kirjoitti:

minä etten takuulla ole ainoa ;D

kehu voivammae antaa muille "henkistä tukea" ;D

• Mina
        Angi....... kirjoitti:

Ole nii kilti katso korti mina nii tarki asia.
        Vasta minu tasa sivu,mina nii oneline.

• pyydät

kertomaan vitsejä jotta mielialasi kohentuisi ja muka pystyt antaman muille henkistä tukea ;D

• Kakkula

ja vastaan nyt täällä tuohon koira-asiaan, josta sinä "tietäjäeukko" et ainakaan ymmärrä mitään.
      Eikä kukaan voi kaikesta tietääkään, mutta sinun kanssasi keskusteluihin ryhtyminen on jotenkin väärin, sillä olet syvästi harhainen, henkisesti epävakainen ja rienaaja.
      Tajuatkohan yhtään mitä sinä olet tekemässä kun vedät Jumalan nimen mukaan hourailuihisi?
      Tuolla tiellä joudut sellaiseen pimeyteen, että tuskin valoon pääsetkään enää.
      Olet kauhistuttava tapaus!

• Mina

ei auta vaika mina pyta,angi woo doo tyto.
        paha tyto.Taro korti helpo katso,ei tahto
        autaa.

• huomasin....

Angin ei olisi pitänyt vastata monelle. Hänen olis ollut parempi vastata ainoastaan heille, jotka kysyivät tärkeää asiaa.."")
      Kun vastaa liian monelle niin voi mennä harhaan siitä mitä alunperin oli tarkoittanut.

Minun mielestäni hänellä oli oikein hieno alotus.

Sellainen reipas ja mukaan tempaava. Minä olen käynyt povauttamassa itselleni ja maksoin siitä 20E Enkä mitään järkevää muista koko asiasta.

Sitten huomasin muutamasta paikasta että hän sanoi vain keskustelevansa ja korteista katsoo jos asiakas pyytää.

Sit muistan yhen asian hän sanoi tuolla alussa ettei usko että uskovaiset hänelle kirjoittelevat kun heillä on suora yhteys Jumalaan.
      Mutta hän auttaa näitä jotka eivät ole uskovaisia, kuten hän itsekkään ei ole. Miksi hän ei niin saisi tehdä? Mikä siinä kortti asiassa on niin järistyttävää ettei niiden kanssa saa sanoa Jumalan nimeä. Eikös Jumala ole luonut koko maailman ja kaiken siellä sisällä? Jos hän käyttää kortteja psykologisesti eikä povaus mielessä niin kuinka se voisi olla noituutta?

• asian

Hyvä kun joku huomasi asian oikean tilan,
        Angin puolesta voin sanoa että Kiitos sinulle
        joka huomasit tämän.
        Minä olen myös huomannut että Angi ei enää kirjoittele täällä,eikä se ole ihmekään.

• ystävä

Kiitos kun huomasit tämän,kiitän tässä Angin puolesta,sillä näyttää siltä ettei hän tule enää palstoille,minun mielestä olisi kyllä kiva kun tulisi ja jostain toisesta aiheesta tekisi aloitteen,hänellä kun on noita hyviä avauksia muitakin.Lähteekähän tämä viesti nyt,edellinen ei lähtenyt,katosi vain jonnekkin.

• ystävä

Kiitos kun huomasit tämän,kiitän tässä Angin puolesta,sillä näyttää siltä ettei hän tule enää palstoille,minun mielestä olisi kyllä kiva kun tulisi ja jostain toisesta aiheesta tekisi aloitteen,hänellä kun on noita hyviä avauksia muitakin.Lähteekähän tämä viesti nyt,edellinen ei lähtenyt,katosi vain jonnekkin.

• ystävälle
        ystävä kirjoitti:

Onko missä vika kun viestit ei lähde
        tulee vain teksti,että olet jo lähettänyt samanlaisen viestin,vaikka ei ole lähettänyt vielä lainkaan.
        Vai saattaa olla koneen käyttäjässä vika,kun ei oikein hallitse näitä hommia vielä.

• tätä ketjua....
        ystävälle kirjoitti:

Onko missä vika kun viestit ei lähde
        tulee vain teksti,että olet jo lähettänyt samanlaisen viestin,vaikka ei ole lähettänyt vielä lainkaan.
        Vai saattaa olla koneen käyttäjässä vika,kun ei oikein hallitse näitä hommia vielä.

...meinaat vai? Saithan sinä tämänkin mihin minä vastaan lähetettyä?

• samallainen lappu
        tätä ketjua.... kirjoitti:

...meinaat vai? Saithan sinä tämänkin mihin minä vastaan lähetettyä?

eikä takuulla oo käyttäjässä vika. Se saattaa olla niin että kätesi vapisee ja painat kahdesti!

• minä myös
        samallainen lappu kirjoitti:

eikä takuulla oo käyttäjässä vika. Se saattaa olla niin että kätesi vapisee ja painat kahdesti!

Saattahan nuo kädet jo itekseen antaa noita ylimääräisiä klikkauksia.

Ketjusta on poistettu 53 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

Missä meni pieleen?
      Ikävä
      138
      1289
    2. Kauhavan häiriköijistä

Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      35
      820
    3. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      46
      587
    4. Auto ajoi päälle?

Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      14
      580
    5. Haluan sinut, kuuletko minua.

Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad
      Ikävä
      27
      576
    6. Miksi Lapset kiusaa yöllä

Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä
      Kauhava
      26
      538
    7. Ajatteletko ollenkaan minua

Naiselle, jonka kanssa vahva tunne yhteydestä. Jota kipeästi kaipaan, mutta jota ei juuri näe. Onko siitä jo kolme vuott
      Ikävä
      30
      526
    8. Hän on tosi

hyvännäköinen. Ei edes ryppyi oo. :D
      Ikävä
      24
      511
    9. Viimeinen lankafest

Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .
      Puolanka
      15
      472
    10. Sama ransetti taas!

Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver
      Hyrynsalmi
      15
      472
    Aihe