Kesätapahtumat

Minea44

Kuuluuko musiikkitapahtumissa käynti Sinun kesäohjelmaasi?
Minne menet/menisit mieluiten?

Minä niin Poriin hinkuisin, mutta isäntää en sinne saa kirveelläkään, eikä yksin viitsi lähteä:(

Täytyy "tyytyä" Tammerfestiin;)

27

2677

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ggnojoP

      Kovan luokan nimet tuntuvat puuttuvan (rahan puu-
      te?) Porista tänä juhlavuonna. Valtion olisi pi-
      tänyt tukea tätä kansainvälisesti tunnettua ta-
      pahtumaa. Et menetä juuri mitään.



      Tammerfest lienee kova juttu tänä vuonna.

      Kaksi kovaakin siellä on. Yksi on ylitse muiden.
      Brian Setzer. Arvostan häntä todella paljon. Hän
      hallitsee oman tyylilajinsa parhaana maailmassa
      ja muillakin tyyleillä hän saa ammattimuusikot
      kateellisiksi.

      Pentti Hietanen. Siinä komeaääninen CCR-tulkki/
      DP-tulkki, ihan mikävaan-tulkki. Siinä tangokunin-
      kaalliset vikisevät kun Pena laulaa.

      Ja minä sentään olen Hendrix-fani...

      • Herkistyvätkö Sinun aistisi ulkoilmamusiikille tänä kesänä?


      • Bambse

        ihana Pentti :))


      • ggnojoP
        Minea44 kirjoitti:

        Herkistyvätkö Sinun aistisi ulkoilmamusiikille tänä kesänä?

        Oma kesäni on pahasti työpainotteinen aina heinä-
        kuun puoleen väliin saakka.

        Jos edes Järvenpään puistobluesiin ehdin/jaksan,
        olen iloinen.


    • savon seppä

      kuuluu olennaisesti kesään, laulavathan linnutkin koko kesän...:))
      Täällä on joka kesä erinomainen musiikki tapahtuma osoite on www.vihreatniityt.net
      Käyppä kurkkaamassa..;)))

    • (.)Y(.)
      • savon seppä

        tänne savoon, yllä osoite. Hyvää musiikkia koko viikon ja mahtava fiilis....:)))Leningrads Cowboys ym....Tästä et voi kieltäytyä...


      • Ruisrock -74 oli elämäni ensimmäinen festarikokemus.
        Mukavaa oli;)))
        Ruissalo on kaunis paikka (ne vanhat huvilat siellä "toisella puolella"), mutta paljasjalkainen tamperelainen Turun laituripirskeissä? ;)
        - No, vitsit sikseen.

        Valitettavasti hyvä ystävättäreni muutti pois Turusta, joten Helsinki kutsuu, mikäli mielin ilmaiseen majoitukseen:)


      • (.)Y(.)
        savon seppä kirjoitti:

        tänne savoon, yllä osoite. Hyvää musiikkia koko viikon ja mahtava fiilis....:)))Leningrads Cowboys ym....Tästä et voi kieltäytyä...

        :DDDDD Ohoh.. ;))


    • Lyyli-Sisko

      on päästä Valkeakosken työväen musiikkitapahtumaan. Lauantaina 30.7. on lavalla Hector. Myös Pori Jazzeissa ja Seinäjoen tangomarkkinoiden tangokadulla tulee piipahdettua. Joskus haluaisin käydä Turusa Down by Laituri -tapahtumassa, mutta kun ei kaikkea ehdi tänä kesänä. Ehkä ensi kesänä...

    • rocks.....

      ihan sama missä jos pääsee käymään....

      =DW=

      ( no pakko laittaa että on 45 synttärit nyt ja sain mammalta hanoin kuus ekaa cd.nä kun vinyylisoitin ei oikein toimi enää :DDDDDD .)

      • Loistava.polku

        Toinenkin fani!!!

        Järvenpään Puistoblues on myös käytävä.


    • LapNia (PalNiiiiiiiia)

      Kyllä kuuluu, mutta ei vaan kesäaikaan. Koitankin *juoksennella* läpi vuoden tässä lähimaastossa erilaisissa musiikkitapahtumissa.;)
      Heinäkuun alussa seuraava *koitos* Iron Maidenin konserttiin, jonne eräs pikku-nuorimies on saanut minut puhuttua ympäri.;))
      Savonlinnaan täytyy myös joka vuosi päästä.

    • harrastan joka kesä vaan noita ilmaiskonsertteja.

      Ihan rento ja hauska fiilis niissäkin on, vaikka parhaimmat muistot itselläkin on noista nuoruusvuosien Kuusrock-tapahtumista.

      Onkohan koko Kuusrockia enää olemassakaan?

      Järvenpään blues-festivaalit kiinnostaisi kyllä vielä näin vanhaakin.

    • Sani

      muutamista Tammerfesteista :))
      Tulee mieleen kukkaisviikot, että silloinkin oisin ollut mansessa hurvittelemassa.
      Olikohan ne lopummalla kesää..

    • ollikolli-63

      Omalle pihalle ja sisällekkin. Aivan vieressä on joka vuosi musakkitapahtuma :))

    • jpntar

      Savonlinnaan, jos pääsen töiltäni:( Pentti Hietasen ääni sopii kuin piste iin päälle Olavinlinnan jykeviin seiniin:)))

      • ierikka

        Keravan valkosipulimarkkinoille sekä Joensuun laululavalle, myös Kaustisilla pitää käydä ja...ja...katsotaan mihin aika riittää.... niin ja rahat.


    • Bambse

      Porin jazzeilla kiva istuskella picnick konsertissa muutaman ystävätteren ja hyvien eväiden kanssa. Hyvällä tuurilla siellä tapaa serkkunsa :)

    • (.)Y(.)
      • mirham

        pitää nähdä ja kuulla ,mutta ennenkaikkea valkeakosken työväenlaulu ja musiikkitapahtumaan olisi ihan pakko päästä...


      • (.)Y(.)

      • mrmatias

        siellä on kylymee...:)))


      • (.)Y(.)
        mrmatias kirjoitti:

        siellä on kylymee...:)))

        niin ei palella.. ;))


      • jpntar
        (.)Y(.) kirjoitti:

        niin ei palella.. ;))

        penkille ettei palellu:))))


      • (.)Y(.)
        jpntar kirjoitti:

        penkille ettei palellu:))))

        vaikka kalle-p olikin sitä mieltä,
        että mirrille pitäisi, syöttää kylmää makkaraa.. ;))


    • ja sitten jo viinijuhlat

      Kuopiossa alkoi eilen Kuopio Tanssii ja soi-festivaali, jatkuen ensi keskiviikkoon. Heinäkuun alussa tulee sitten kansainväliset viinijuhlat satamaan ja hyviä on esiintyjät sekä viinit aina siellä olleet. Heinä- elokuun vaihteessa vielä rockcock Väinölänniemellä.
      Tervetuloa Kuopioon

    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      68
      1969
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      128
      1394
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      132
      1353
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      143
      1082
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      103
      932
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      348
      868
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      754
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      694
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      673
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      654
    Aihe