crossilla tiellä?

perses

Minkälaisia vittuiluja tulee poliisilta jos ajaa vaikka crossilla tiellä esim. kun siirtyy montuille ja siksi joutuu ajamaan pienen matkan?
Kuinka innokkaita ne on puuttumaan siihen,onko kellään kokemuksia asiasta?

28

16451

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ja nopeasti

      Painele sinne lepikkoon ja nopeasti niin ei tartte kuulla poliiseilta mitään ininää.

      • Rosvo

        Joo ja ei varmaan jää vittuluasteelle.
        Hyvät sanktion kyllä saa jos ei paina kahvoja kaakkoon.


      • jetsonit
        Rosvo kirjoitti:

        Joo ja ei varmaan jää vittuluasteelle.
        Hyvät sanktion kyllä saa jos ei paina kahvoja kaakkoon.

        juu karkuun vaan ja hymy poskella niinku mäkin.mullakin matkaa se 300m niin en ala sen takia ostaan pakettiautoa tai kärryä ja siellä on lääniä ajaa 10x10km alueella.just äsken tuli jeparit vastaan,nostin kättä vain ja koukkasin keulan eestä mettä polulle eipä niillä ole jakoja.ja joskus olen köryytelly aivan rauhassa mettään päin niinku en huomaisikaan niitä.joikaisen oma valinta noudattaako lakia koska jokainen vastaa itse seuraamuksista.


    • jammu (ei siltavuori)

      No, jos pollari on hyväkin kaveri, ni se varmaankin seuraa perässä ja katsoo, että pääset turvallisesti montulle asti :). Jos taas ei ole, niin melkoiset sanktiot siittä kyllä seuraa.
      Ainakin rekisteröimättömällä vehkeellä ajelusta ainakin tulee mukavansuuruinen sakko ja käsittääkseni moottoripyörävero lankeaa myös maksettavaksi(näin olen kuullut, mutten ole varma??). Niin ja jos ei ole moottoripyöräkorttia, niin kortitta ajostakin tulee vielä oma juttunsa, joten kannattaa kyllä pillien soidessa kurvailla sinne lepikkoon kahva pohjassa ja toivoa, ettei pärrä leivo kiinni...

      • endurokuski

        ettei bensa lopu :D


      • blondityttö-85
        endurokuski kirjoitti:

        ettei bensa lopu :D

        minä tyttö vilautin poliisi poijille vähän paljasta peppua ni ne anto asian olla...kyllä suomen poliisi on kiva


      • nimis
        blondityttö-85 kirjoitti:

        minä tyttö vilautin poliisi poijille vähän paljasta peppua ni ne anto asian olla...kyllä suomen poliisi on kiva

        Kyllä täälläkin (pienessä kylässä) porukka sillointällöin ajelee ihan crosseilla pitkin jalkakäytäviä ja vielä melkoista vauhtia. Onhan ne kyllä niin ketteriä pelejä etteivät taida nimismiehet mondeolla perään ehtiä jos vähänkään on maastoa lähellä. Tietenkään mitään moottoritietä sillä crossilla ei kannata lähteä taivaltamaan :) Ei sillä että kokemusta olisi, itse ajattelin oman masiinan ihan peräkärryn turvin kuljettaa, kunhan nyt saisin ensin sen ostetuksi.


      • metsänreunaan
        nimis kirjoitti:

        Kyllä täälläkin (pienessä kylässä) porukka sillointällöin ajelee ihan crosseilla pitkin jalkakäytäviä ja vielä melkoista vauhtia. Onhan ne kyllä niin ketteriä pelejä etteivät taida nimismiehet mondeolla perään ehtiä jos vähänkään on maastoa lähellä. Tietenkään mitään moottoritietä sillä crossilla ei kannata lähteä taivaltamaan :) Ei sillä että kokemusta olisi, itse ajattelin oman masiinan ihan peräkärryn turvin kuljettaa, kunhan nyt saisin ensin sen ostetuksi.

        Ei se mondeo-poliisi paljon siellä metsässä pärjää. On tullu kokeiltua pari-kertaa.
        On se vaan niin halpa huvi mennä mondeota karkuun.


      • Anonyymi

        Voiko minicrossilla ajaa 7 km yleistä tietä ku siellä ei liiku poliiseja ku asun 30km päässä kaupungista?


      • Anonyymi
        blondityttö-85 kirjoitti:

        minä tyttö vilautin poliisi poijille vähän paljasta peppua ni ne anto asian olla...kyllä suomen poliisi on kiva

        toimiiko pojillakin?


    • Oörhö

      Joo ja yhellä renkaalla karkuun,eli kun skoudet
      tulee vastaan niin keula pystyyn ja sivuraiteille!!!!!!

      • ja sitte

        Ku jäätte kiinni nii se ei oo halpaa huvia. Poliisit kyselee kylän asukkailta että kenellä on tuollainen pyörä ja aina joku käräyttää.


      • harlem
        ja sitte kirjoitti:

        Ku jäätte kiinni nii se ei oo halpaa huvia. Poliisit kyselee kylän asukkailta että kenellä on tuollainen pyörä ja aina joku käräyttää.

        tällä tavalla minulle kävi... etuovelle löysivät kun nappulat tuolla kylil kertonu ketä semmosella ja semmosella ajaa..


      • piluraiskaus

        Paljonko tuli sakkoja


      • aszedxfcgvhbjk

        Ei tule sakkoja ellei pysty todistaa että sinä ajoit, mutta tulee ens kerralla kotiin odottamaan paluuta.


    • Supermoto

      Jos poliisit tulee nii metsään vaa ja vitun äkkiä :D

    • pikkupaska

      Minkä kokosi sakkoja tulee jos Kärähät kiinnostaa tietää että menen vara rikkoo jos Kärähät ;)

    • pikkupaska

      Kertoisitko kukaan kiinnostas tietäääää :)))))

    • hanatauki

      Ennen se oli toki rangaistavaa ajaa rekisteröimättömällä ajoneuvolla tiellä mutta ei enää. Crossissahan on oltava myös liikennevakuutus joka korvaa syyttömän vahingot. Toiseksi poliisi ei enää ehdi edes vilkaista krossiajeluitasi koska poliisilla on kiire palvella irakilaisia vastaanottohotellien arvovieraita vuoron alusta vuoron loppuun.

      Ettei vaan raiskaajilla lopu olut pöydästä eikä pelikonsolin käyttöä kukaan häiritse.

      Irakilaiset karvaiset lapset ovat jo valitelleet huonoa "palvelua" Suomessa joten kaikki poliisit on valjastettu palvelutasopuolelle. Ajat ihan rauhassa ja vaikka vähän kaljoissa. Kiinni ei enää jää.

      Kesä kun tulee niin itse tykitän busalla aina vähintään 200 kun latu vähänkin aukeaa. Kiinni ei enää jää. Ja jos jää niin esiintyy irakilaisena. Sekään ei ole enää rikos sanoa väärä nimi. Kertoo, että netissä eräs matkanvälittäjä käski sanoa niin. Samoin irakilainen saa raiskauksesta 100€ sakot. Sekään ei ole enää kummoinen rikos siis?

    • nähty

      endudoa ajellessa siirtymää metsäauto tietä niihin poliisi niinkään puutu. sitten häiriköt erikseen ajelee pitkin katuja taajamissa sitten pyörän myyjäkin samassa kylässä saa sapiskaa vaikka ostaja lupasi ajaa vain crossia radalla.

    • JFKmfkfkfk

      Saako teerinevan mintulla ajaa sijaitsee Hämeenkyrössä

    • Saanko ajaa minicrossilla mökiltä kaupunkiin jos matkaa on 40km ja tiellä ei ole ikinä ketään

      • Anonyymi

        Ei saa mutta tyylimoka jäädä kiinni


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei saa mutta tyylimoka jäädä kiinni

        No jos ei ikinä ole ketään niin ei kai siellä ole poliisejakaan niin ei kai sitä jää kiinnikään.


    • Anonyymi

      Joo
      Oon vetäny 150cc auto tiellä

    • Anonyymi

      Ei poliisit vittuile, ihan asiallisesti ne antaa sakkoa sun muuta satikutia, ellei sitten itse ala häröilemään että joutuvat pistämään rautoihin tms.

    • Anonyymi

      Moro

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      110
      8406
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      40
      2565
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      122
      2277
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      23
      1946
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1684
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1499
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      16
      1452
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1399
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1282
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      12
      1183
    Aihe