TIlasin tänään huoltoaikaa
autolloni ,kun kilometrit tulevat kohta täyteen.
Niin sain huoltoajan vasta 3 viikon päähän.
Eipä tullut autoa ostaessani, miten huolto pelaa.
Autoja kyllä menee kaupaksi , mutta nyt jos koskaa olisi aika panostaa huoltopuolelle.
Mennyt ihan vuodessa ihan tupelle tuo
toyota-huolto.
Voi, miksi vaihdoin Fordin pois?
Tilasin tänään huoltoajan Juhan-autoon
8
2060
Vastaukset
- Teee
Mene pikahuoltoon.
- TeeKoo
Eiks pikahuollon tarkoitus ole korjata äkillisiä, pikaista korjausta vaativia vikoja, eikä tehdä määräaikaishuoltoja? Jos sinne tunkee normaalihuoltoja, niin se ei enää kauan ole pikahuolto...
- Teee
TeeKoo kirjoitti:
Eiks pikahuollon tarkoitus ole korjata äkillisiä, pikaista korjausta vaativia vikoja, eikä tehdä määräaikaishuoltoja? Jos sinne tunkee normaalihuoltoja, niin se ei enää kauan ole pikahuolto...
http://www.toyotakaivoksela.com/huolto_pikahuolto.asp?liike=Kaivoksela
Sama lyhyenä:
http://tinyurl.com/atda6
Nimikin jo kaiketi antaa osviittaa.
- juise
riittää...., tämän olen huomannut kun ensimmäisen japsini laitoin, tosin em paikassa huollot/korjaukset on tehty aina ammattitaidolla=ei ole parsia tarvinnut ja useasti olen joutunut tojoa käyttämään tuolla.
Tampereella (Tammer-auto) olen saanut viime käynneilläni huoltoajan erittäin nopeasti, tyypillisesti jopa alle viikon päähän. Viimeksi ilmastoinnin huolto järjestyi 2 päivän päähän. Voi olla että kesällä on kiirettä kun porukka huoltaa autonsa kesäreissuille ja kait ne huoltomekaanikotkin on kesälomilla joskus.
- ota iisisti
"TIlasin tänään huoltoaikaa
autolloni ,kun kilometrit tulevat kohta täyteen. "
Ei ne kilometrit mitään täyteen tule, kunhan nyt teet sen huollon plus-miinus 2000km huoltokirjan mukaan. Tuo kolme viikkoa on melkoisen normaali odotusaika määräaikaishultoon, lähes merkillä kuin merkillä. Syksyisin saat ajan nopeammin, koska silloin yleisesti myydään autoja vähemmän. Itse autokaupan alalla 25v työskennelleenä voin sanoa sinulle, että ne kilometrirajat ovat huoltokirjassa viitteellisiä, joku lukema on pakko siihen laittaa. Kun huoltokirjojen leimoja tarkastetaan, on tehtyjen huoltojen lukumäärä olennainen, eikä juurikaan niiden oikea-aikaisuus. Muutamien tuhansien kilometrien toleranssit nykyajan voiteluaineilla ovat ihan ok....eli rauhaisaa kesää ja huollon odotusta!- jtm
Pikahuollossa on kaikki huollot hoitunut odottaessa. Autokin on tullut aina pestynä huollosta. Näin ainakin PK-seudulla.
- Juhan-autoon
Itse käytin toyotaani Muhoksen nesteellä. Aika järjestyi nopeasti, palvelu hyvää ja huomattavasti halvempi paikka Kuin Juhan-auto. Ja on myöskin toyotan merkkihuolto.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit32728Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1581351Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491175Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä201041- 1261030
Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2071020Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223984Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk300915- 42909
- 72875