Tilasin tänään huoltoajan Juhan-autoon

Ei voi olla totta?

TIlasin tänään huoltoaikaa
autolloni ,kun kilometrit tulevat kohta täyteen.
Niin sain huoltoajan vasta 3 viikon päähän.
Eipä tullut autoa ostaessani, miten huolto pelaa.
Autoja kyllä menee kaupaksi , mutta nyt jos koskaa olisi aika panostaa huoltopuolelle.
Mennyt ihan vuodessa ihan tupelle tuo
toyota-huolto.
Voi, miksi vaihdoin Fordin pois?

8

2051

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Teee

      Mene pikahuoltoon.

      • TeeKoo

        Eiks pikahuollon tarkoitus ole korjata äkillisiä, pikaista korjausta vaativia vikoja, eikä tehdä määräaikaishuoltoja? Jos sinne tunkee normaalihuoltoja, niin se ei enää kauan ole pikahuolto...


      • Teee

    • juise

      riittää...., tämän olen huomannut kun ensimmäisen japsini laitoin, tosin em paikassa huollot/korjaukset on tehty aina ammattitaidolla=ei ole parsia tarvinnut ja useasti olen joutunut tojoa käyttämään tuolla.

    • Tampereella (Tammer-auto) olen saanut viime käynneilläni huoltoajan erittäin nopeasti, tyypillisesti jopa alle viikon päähän. Viimeksi ilmastoinnin huolto järjestyi 2 päivän päähän. Voi olla että kesällä on kiirettä kun porukka huoltaa autonsa kesäreissuille ja kait ne huoltomekaanikotkin on kesälomilla joskus.

    • ota iisisti

      "TIlasin tänään huoltoaikaa
      autolloni ,kun kilometrit tulevat kohta täyteen. "

      Ei ne kilometrit mitään täyteen tule, kunhan nyt teet sen huollon plus-miinus 2000km huoltokirjan mukaan. Tuo kolme viikkoa on melkoisen normaali odotusaika määräaikaishultoon, lähes merkillä kuin merkillä. Syksyisin saat ajan nopeammin, koska silloin yleisesti myydään autoja vähemmän. Itse autokaupan alalla 25v työskennelleenä voin sanoa sinulle, että ne kilometrirajat ovat huoltokirjassa viitteellisiä, joku lukema on pakko siihen laittaa. Kun huoltokirjojen leimoja tarkastetaan, on tehtyjen huoltojen lukumäärä olennainen, eikä juurikaan niiden oikea-aikaisuus. Muutamien tuhansien kilometrien toleranssit nykyajan voiteluaineilla ovat ihan ok....eli rauhaisaa kesää ja huollon odotusta!

      • jtm

        Pikahuollossa on kaikki huollot hoitunut odottaessa. Autokin on tullut aina pestynä huollosta. Näin ainakin PK-seudulla.


    • Juhan-autoon

      Itse käytin toyotaani Muhoksen nesteellä. Aika järjestyi nopeasti, palvelu hyvää ja huomattavasti halvempi paikka Kuin Juhan-auto. Ja on myöskin toyotan merkkihuolto.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      577
      3846
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3298
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2781
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2729
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2124
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2071
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1947
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1845
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1790
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1739
    Aihe