katsoitko tiistai-iltana punaisen langan mitä se herätti sinussa? minussa ainakin sen että, olen osannut ottaa niin rennosti että en ole liian ankara itelleni,se ilmenee esim. vaikka olisi tiskit tiskaamatta, niin voin ottaa rentouttavan kirjan ja maaten lukea sitä, kaipa ne tiskit myöhemminkin ,saa tämä oli vain arkinen asia, mutta pitää antaa myös itelleen aikaa.että jaksaa huomiseen;))))
punainen lanka
8
684
Vastaukset
- jpntar
....aihe oli hyvä tällekin päivälle! Tänä päivänä meidän pitäisi entistä enemmän pitää huolta itsestämmekin. Sitä ei vain tule pysähdettyä..:)Aika työntää eteenpäin..
Siinäpä se onkin, että jaksaa sitten paremmin, kun huilii:))) - Marion.T
peruslaiskana, osaan ottaa asiat iisisti eikä verenpaine nouse turhasta :))
Ei se elämä muutamaan "villakoiraan" sängyn alla lopu :)) ja mieleeni tuli heti tuo "sairastui vahvuuteen"-termi. Miksi meidän kaikkien pitää yrittää olla niin hemmetin vahvoja ja näytellä pärjäävämme, kun yksinkertaisesti voisi sanoa , että "tämä on minulle liikaa" tai "tätä en jaksa".Ja antaa itselleen aikaa vaan olla...apua ..nyt tuli pientä itsetilitystä, mutta tuo ohjelma sai ajattelemaan omaakin jaksamista.:(
- Lyyli-Sisko
mutta olen itsekin miettinyt mainitsemaasi heikkouden näyttämistä. Olen tullut siihen lopputulokseen ettei ainakaan työkavereille kannata niitä näyttää, koska kaikkea heikkouttasi voidaan käyttää joskus hyväksi ja lyömäaseena. Yhden kipeän haavani paljastin heille vahingossa ja osa suhtautui siihen vetämällä lisää mattoa jalkojeni alta. Se loppuosa työkavereistani tuki minua (ystäviä, siis?).
Ei kai täällä pärjää muuten kuin näyttelemällä vahvaa. Kaipa sitä rooliinsa samaistumalla oppii myös vahvaksi. Lyyli-Sisko kirjoitti:
mutta olen itsekin miettinyt mainitsemaasi heikkouden näyttämistä. Olen tullut siihen lopputulokseen ettei ainakaan työkavereille kannata niitä näyttää, koska kaikkea heikkouttasi voidaan käyttää joskus hyväksi ja lyömäaseena. Yhden kipeän haavani paljastin heille vahingossa ja osa suhtautui siihen vetämällä lisää mattoa jalkojeni alta. Se loppuosa työkavereistani tuki minua (ystäviä, siis?).
Ei kai täällä pärjää muuten kuin näyttelemällä vahvaa. Kaipa sitä rooliinsa samaistumalla oppii myös vahvaksi.pitäisi yrittää säilyttää aina se sisäinen lapsi ja sen lapsen herkkyys.
Se on kyllä vaikeaa, koska ei halua itsellenkään myöntää tarvitsevansa joskus muiden ihmisten apua. Ja tuohon vahvuuteen voi todellakin sairastua.Minulle melkein kävi niin ..toivottavasti olen ottanut opikseni..:))- (.)Y(.)
satuin näkemään, siitä ohjelmasta.. ;))
Toivottavasti tulee, joskus uusintana.. :)
Harmitti, kun en nähnyt kokonaan.. :(
Aikamoisia suorituspaineita, jos puhdas lusikkakin, ehditään korjata pois pöydältä, tiskiin, ennenkuin toinen on, edes ehtinyt syödä.. :(
Liiallinen vahvuuskin, voi muodostua sudenkuopaksi... - sunnuntaina
(.)Y(.) kirjoitti:
satuin näkemään, siitä ohjelmasta.. ;))
Toivottavasti tulee, joskus uusintana.. :)
Harmitti, kun en nähnyt kokonaan.. :(
Aikamoisia suorituspaineita, jos puhdas lusikkakin, ehditään korjata pois pöydältä, tiskiin, ennenkuin toinen on, edes ehtinyt syödä.. :(
Liiallinen vahvuuskin, voi muodostua sudenkuopaksi...uusintana
- (.)Y(.)
sunnuntaina kirjoitti:
uusintana
tiedosta.. :))
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä742170- 1331442
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1331420- 1431102
- 105977
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten366902Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82764Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55714Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67674Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50673