punainen lanka

mamma

katsoitko tiistai-iltana punaisen langan mitä se herätti sinussa? minussa ainakin sen että, olen osannut ottaa niin rennosti että en ole liian ankara itelleni,se ilmenee esim. vaikka olisi tiskit tiskaamatta, niin voin ottaa rentouttavan kirjan ja maaten lukea sitä, kaipa ne tiskit myöhemminkin ,saa tämä oli vain arkinen asia, mutta pitää antaa myös itelleen aikaa.että jaksaa huomiseen;))))

8

684

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jpntar

      ....aihe oli hyvä tällekin päivälle! Tänä päivänä meidän pitäisi entistä enemmän pitää huolta itsestämmekin. Sitä ei vain tule pysähdettyä..:)Aika työntää eteenpäin..
      Siinäpä se onkin, että jaksaa sitten paremmin, kun huilii:)))

    • Marion.T

      peruslaiskana, osaan ottaa asiat iisisti eikä verenpaine nouse turhasta :))
      Ei se elämä muutamaan "villakoiraan" sängyn alla lopu :))

    • ja mieleeni tuli heti tuo "sairastui vahvuuteen"-termi. Miksi meidän kaikkien pitää yrittää olla niin hemmetin vahvoja ja näytellä pärjäävämme, kun yksinkertaisesti voisi sanoa , että "tämä on minulle liikaa" tai "tätä en jaksa".Ja antaa itselleen aikaa vaan olla...apua ..nyt tuli pientä itsetilitystä, mutta tuo ohjelma sai ajattelemaan omaakin jaksamista.:(

      • Lyyli-Sisko

        mutta olen itsekin miettinyt mainitsemaasi heikkouden näyttämistä. Olen tullut siihen lopputulokseen ettei ainakaan työkavereille kannata niitä näyttää, koska kaikkea heikkouttasi voidaan käyttää joskus hyväksi ja lyömäaseena. Yhden kipeän haavani paljastin heille vahingossa ja osa suhtautui siihen vetämällä lisää mattoa jalkojeni alta. Se loppuosa työkavereistani tuki minua (ystäviä, siis?).

        Ei kai täällä pärjää muuten kuin näyttelemällä vahvaa. Kaipa sitä rooliinsa samaistumalla oppii myös vahvaksi.


      • Lyyli-Sisko kirjoitti:

        mutta olen itsekin miettinyt mainitsemaasi heikkouden näyttämistä. Olen tullut siihen lopputulokseen ettei ainakaan työkavereille kannata niitä näyttää, koska kaikkea heikkouttasi voidaan käyttää joskus hyväksi ja lyömäaseena. Yhden kipeän haavani paljastin heille vahingossa ja osa suhtautui siihen vetämällä lisää mattoa jalkojeni alta. Se loppuosa työkavereistani tuki minua (ystäviä, siis?).

        Ei kai täällä pärjää muuten kuin näyttelemällä vahvaa. Kaipa sitä rooliinsa samaistumalla oppii myös vahvaksi.

        pitäisi yrittää säilyttää aina se sisäinen lapsi ja sen lapsen herkkyys.
        Se on kyllä vaikeaa, koska ei halua itsellenkään myöntää tarvitsevansa joskus muiden ihmisten apua. Ja tuohon vahvuuteen voi todellakin sairastua.Minulle melkein kävi niin ..toivottavasti olen ottanut opikseni..:))


      • (.)Y(.)

        satuin näkemään, siitä ohjelmasta.. ;))
        Toivottavasti tulee, joskus uusintana.. :)
        Harmitti, kun en nähnyt kokonaan.. :(

        Aikamoisia suorituspaineita, jos puhdas lusikkakin, ehditään korjata pois pöydältä, tiskiin, ennenkuin toinen on, edes ehtinyt syödä.. :(
        Liiallinen vahvuuskin, voi muodostua sudenkuopaksi...


      • sunnuntaina
        (.)Y(.) kirjoitti:

        satuin näkemään, siitä ohjelmasta.. ;))
        Toivottavasti tulee, joskus uusintana.. :)
        Harmitti, kun en nähnyt kokonaan.. :(

        Aikamoisia suorituspaineita, jos puhdas lusikkakin, ehditään korjata pois pöydältä, tiskiin, ennenkuin toinen on, edes ehtinyt syödä.. :(
        Liiallinen vahvuuskin, voi muodostua sudenkuopaksi...

        uusintana


      • (.)Y(.)
        sunnuntaina kirjoitti:

        uusintana

        tiedosta.. :))


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      74
      2170
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      133
      1442
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      133
      1420
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      143
      1102
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      105
      977
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      366
      902
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      764
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      714
    9. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      674
    10. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      673
    Aihe