Kovin heikolta vaikuttaa kepun ehdokkaat europarlamentin vaaleissa.
Kepulle taas vaalitappio?
19
193
Vastaukset
- Anonyymi
Met Purolan poijat äänestämme Elsiä - ei tartte Elsin opetella miten toimitaan. https://elsikatainen.fi/
- Anonyymi
Met Puistolassa äänestetään Tynkkystä ja Polviaista ja meitä on paljon.
Ei enää ikinä mitään kepuleita mihinkään päätöksentekoon.- Anonyymi
minä äänestän pennasta junk junk, hieno mies kun osaa vintille kävellä hommiin.
- Anonyymi
Kovin on asiat heikoissa kantimissa jos Tynkkyseen pitää toivonsa luottaa. Sen verran on opiskellut että osaa hyvin räksyttää, siihen se jääkin. Eihän hän ole vielä mitään näkyvää saanut aikaan.
Presidentin vaaleissa Persut arvostelivat kovasti Haavistoa homoudesta, ja suurin osa ei häntä halunnut siksi äänestää.
Miten teille nyt tuntuu sopivan Tynkkysen homous? Ainahan te olette ajelleet kaksilla rattailla, miksipä ei nytkin. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kovin on asiat heikoissa kantimissa jos Tynkkyseen pitää toivonsa luottaa. Sen verran on opiskellut että osaa hyvin räksyttää, siihen se jääkin. Eihän hän ole vielä mitään näkyvää saanut aikaan.
Presidentin vaaleissa Persut arvostelivat kovasti Haavistoa homoudesta, ja suurin osa ei häntä halunnut siksi äänestää.
Miten teille nyt tuntuu sopivan Tynkkysen homous? Ainahan te olette ajelleet kaksilla rattailla, miksipä ei nytkin.Tynkkynen on oikealla asialla, Haavisto ei.
- Anonyymi
Elikkä Tynkkysen homous on OK No pakkohan se on hyväksyä koska Perussuomalaisissa kansanedustajissa on suhteellisesti eniten homoja. Liekkö vielä niitäkin jotka kyyhöttää siellä eduskunnan kaapeissa. Onhan siellä aseillekkin oma kaappi.
- Anonyymi
Get over it
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Get over it
Tulihan se sieltä. Raukka on oppinut kolme sanaa vierasta kieltä, ja koettaa tunkea sitä joka paikkaan. Heh...
- Anonyymi
Ja osalla ase taskussa.
- Anonyymi
Onko Esa ehdolla?
- Anonyymi
Hyrynsalmelta?
- Anonyymi
Onko seulottu?
- Anonyymi
Kepulipuolue valuu ajan mittaan viemäristä alas ja unholaan. Persut paljon parempi ja tolkumpi vaihtoehto äänestäjille.
- Anonyymi
Onko persuissa yhtäkään järjellä varustettua jäsentä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Perussuomalaiset on Suomen älymystön puolue johtotähtenään itse Mestari. Perussuomalaiset on tulevaisuutta, vanhat puolueet eivät sitä ole.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Perussuomalaiset on Suomen älymystön puolue johtotähtenään itse Mestari. Perussuomalaiset on tulevaisuutta, vanhat puolueet eivät sitä ole.
Koville ottaa ihmisillä, kun eivät voi tunnustaa Suomella nyt olevan hallitus, joka yrittää tosissaan saada maan jaloilleen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Koville ottaa ihmisillä, kun eivät voi tunnustaa Suomella nyt olevan hallitus, joka yrittää tosissaan saada maan jaloilleen.
Kyllä näin on
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä näin on
Nykyhallitus ei ole onnistunut ihan vielä tuottamaan 100000 uutta työtöntä!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei näytä olevan kyllä puheet on kuin hevosen ostajilla.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vakava rikosepäily Seinäjoella
Ilkka ei taaskaan tiedä mitään mutta hesalaiset kertoo: https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010959325.html412755Mitä on woketus?
Täälläkin hoetaan usein sanaa "woketus". Mitä se tarkalleen ottaen tarkoittaa? Ilmeisesti sen käyttäjät ymmärtävät sen k4242294Olet saanut kyllä tunnisteita
Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens212166Mies pakko olla rehellinen
Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau182020Oletko jo luovuttanut?
Joko olet luovuttanut kaivatun suhteen ja hyväksynyt, että mitään ei tule?1411769Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä - Hoivakotiin ei pääse, vaan joutuu selviytymään yksin
Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä… Hoivakoteihin sijoittamista vältellään, koska hoito on kallista ja hyvinvoin1371699Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen
Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat221226Hirvenmaitojuusto
Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,11154- 741059
Kerro mulle miksi juuri me
Kohdattiin? Tässä elämässä. Vaikka ollaan edelleen tutut tuntemattomat. Se on omituinen tunne.67987