Minulla on autossa (vanha taksi) TV ja videot.
Millainen digiboksi sopii näiden seuraksi, että saisin TV-kanavat kunnolla näkyviin.
Onko jotain erikoisvaatimuksia?
mikä digiboksi autoon?
3
2305
Vastaukset
- jännitesyöttö
Eikös mikä tahansa 12V jännitesyötöllä varustettu antenniverkon boksi kelpaa? Ei niitä tosin taida kovin montaa olla.
Liikkuvasssa autossa vastaanotto saattaa kyllä jäädä haaveeksi, tätä nykyistä digitv-verkkoa ei ole suunniteltu vastaanotettavaksi vauhdissa! Antennin tarvitsee varmaan olla vaakapolaroitu ja ympärisäteilevä, mikään "pystytikku" ei riitä.- Putti
Asia selvisi, kiitos vatauksesta
Putti kirjoitti:
Asia selvisi, kiitos vatauksesta
Nokia 110T on ainakin sellainen boksi, jota voi käyttää. Paras varmaan olisi lisäksi joku Triax UFO tapainen antenni. Katso http://www.mediaplazashop.com -> TV/Radio antennit -> veneantennit.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 503814
- 1053415
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj342781Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262428- 201859
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51789- 1851746
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3851448- 271437
Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91228