Kuin Naapurin aamukahvi, pitää kellota,

Anonyymi-ap

Nåå se tärkeämpi ja jälkikasvu yhteiskunnan hartioille.

97

29958

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Täh

• Anonyymi

Ok sitten

• Anonyymi

Jep, täh?

• Anonyymi

Ja toiset saa häädön kun varastossa elelee. Ei taida olla kummosia liksoja yrittäjällä kun varastossa joutuu majailemaan. Taitanut daami viedä autotkin kun ritsalla ajelee soppaluu pihalla🤣🤣🤣

• Anonyymi

näin hän se on että rahalla saa ja hevosella pääse .ja asuu missä haluu.peli silmää pitää olla

• Anonyymi

Missä varastossa?

• Anonyymi

Ja valkoinen aita on ja pysyy rahaa on De e bara så .Hi hiii

• Anonyymi

Å du orkar skriva ingen vill veta om dina pengar eller ditt staket kära bror.

• Anonyymi

Mistä sitä rahaa saa?Ei ainakaan rehellisesti.

• Anonyymi

Vi får hoppas de för de kommer att behövas .hej bara här från grannbyn du vet

• Anonyymi

Niinpä tietenkin se on hyvä että on

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niinpä tietenkin se on hyvä että on

On kyllä

• Anonyymi

Hur månne är det med dina ättlingar ?

• Anonyymi

Onkohan näin?

• Anonyymi

Nåå koita jaksa Alt bra ok

• Anonyymi

kärsin rankkaa myötähäpeä meidän alueen taksiyrittäjien puolesta. ikävä tosiasia on, usein omenakorissa hyvien joukossa yksi matoinen omena

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

kärsin rankkaa myötähäpeä meidän alueen taksiyrittäjien puolesta. ikävä tosiasia on, usein omenakorissa hyvien joukossa yksi matoinen omena

Nåå voi voi ,,,,

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kärsit rankkaa myötähäpeä..kerro lisää...?? Mistä kärsit...odotan mielenkiinnolla vastausta...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nåå voi voi ,,,,

Tää voi tulla vähän puun takaa, musta ei tullut taksikuskia autoa vaihtamalla, eikä susta aivokirurgia, kyn toimit vastaavasti..

• Anonyymi

jaa hää

• Anonyymi

Viisaita sanoja tosiaan.. Lääkitys olisi paikallaan

• Anonyymi

Lääkitys kelle ??????

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lääkitys kelle ??????

Vitun urpot..

• Anonyymi

Onko tämä joku jakomielisten keskustelu taas?

• Anonyymi

Yksi joka juttelee itsekseen....

• Anonyymi

L vägen

• Anonyymi

:((

• Anonyymi

Mikä näitä ihmisiä risoo?

• Anonyymi

Nämä tuntuvat elävän jossakin omassa maailmassa.
      Tältä näyttö kun kaksi, narsisti/psykopaatti paatti alkavat riitelemään niin molempien pitää päästä sanomaan viimeinen sana…
      Ei mahda näillä olla (ihmisilllä) tai siis narsisteille olla elämässä muutakuin toisten ihmisten tuhoaminen ku. Omassa elämässä eivät ole kaikki hyvin…..

• Anonyymi

Olen huomannut täysin saman. Nämä ovat sairaita ihmisiä… korjaisivat eka omat ongelmansa ennenkuin puuttuvat toisten elämään.

• Anonyymi

Yksi Stalkkeri.kerro sinä sitten kuinka sen sa Loppumaan.

• Anonyymi

Mitä tämä stalkkeri tekee?

• Anonyymi

Oletko tehnyt rikosilmoitusta?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oletko tehnyt rikosilmoitusta?

Kyllä poliisi on tietoinen

• Anonyymi

Asenna valonheittimet ja valvontajärjestelmä pihalle, luulis tehoavan

• Anonyymi

Onhan tämä helvetin paljon viihdyttävää kuin ne iänikuiset politrukki, hillopurkk ym. i, loputtomat, jankuttavat valitusketjut. :)

• Anonyymi

Minkälainen ihminen pitää vainoamista viihdyttävänä…

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niinpä, on sitäkin mietitty..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Taisit ymmärtää väärin? Sinun kirjoitukset ovat viihdyttäviä, mutta sinun vainoharjaisuus, taas on sinun ja sinun teraupettisi välistä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Taisit ymmärtää väärin? Sinun kirjoitukset ovat viihdyttäviä, mutta sinun vainoharjaisuus, taas on sinun ja sinun teraupettisi välistä.

Mikä vainoharjaisuus? Mene sinä vaan teraupettillesi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mikä vainoharjaisuus? Mene sinä vaan teraupettillesi

Ei typojen takia sinne tarvitse mennä, ne hoitaa työkseen sinunkaltaisia, päästä pehmenneitä wannabee politrukkeja ihan mielellään. Älä enää odottele, saat hyvät mömmöt ja sitten kyllä helpottaa. Ei tarvitse edes hillopurkin kantta löysätä, veronmaksajat tarjoo. ;)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei typojen takia sinne tarvitse mennä, ne hoitaa työkseen sinunkaltaisia, päästä pehmenneitä wannabee politrukkeja ihan mielellään. Älä enää odottele, saat hyvät mömmöt ja sitten kyllä helpottaa. Ei tarvitse edes hillopurkin kantta löysätä, veronmaksajat tarjoo. ;)

Aggressiivinen yksilö, huhhuh.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aggressiivinen yksilö, huhhuh.

Vellihousuista kaikki voi tuntua vähän agressiiviselta, mutta ei syytä pelkoon. Pidän sinua ihan pellenä, eikä pellejä saa vahingoittaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vellihousuista kaikki voi tuntua vähän agressiiviselta, mutta ei syytä pelkoon. Pidän sinua ihan pellenä, eikä pellejä saa vahingoittaa.

Mikä saa sinut sanomaan noin?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Avasit tässä hyvin ajatusmaailmaasi. Muut on pellejä ja vellihousuja ja teet rajanvetoa siihen ketä saa tai ei saa vahingoittaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Avasit tässä hyvin ajatusmaailmaasi. Muut on pellejä ja vellihousuja ja teet rajanvetoa siihen ketä saa tai ei saa vahingoittaa.

Lisäyksenä ylempään kommenttiin, inhoat ”valittamista” (tarkoitat kai asiakeskusteluja tällä palstalla, erityisesti politiikkaan liittyviä) ja kerrot saavasi viihdykettä seuraamalla vainoamiseen liittyvää keskustelua, sen lisäksi pohdit itsekin että kirjoituksesi voidaan tulkita aggressiiviseksi ja nyt selittelet että et halua vahingoittaa ”pelleä”.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Juuri nuo tulkintasi asioista kirjoituksista jne. tekevät sinusta sen pellen, älä syytä siitä muita. Kyllä tänne pellejä mahtuu. ;)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Juuri nuo tulkintasi asioista kirjoituksista jne. tekevät sinusta sen pellen, älä syytä siitä muita. Kyllä tänne pellejä mahtuu. ;)

Suosittelen viemään timanttisen argumentointisi työterveyden puolelle.

• Anonyymi

Ainakin näin aamusta kirjoittaminen sujunut hänellä taas hieman paremmin. Voi voi.

• Anonyymi

Stalkkeri linjalla hyvin niin .

• Anonyymi

☺️☺️☺️

• Anonyymi

Eikö nämä kaksi sankaria voisi solmia avioliiton niin loppuu täällä kiukuttelu… 2 narsistia kyttää toisiaan ja kumpikaan ei löydä itsestään vikaa… vika löytyy molempien kirjoittelijoiden päästä. Tainnut lorahtaa kustajoukkoon tehdessä eikä tunnu olevan tuohon ikään mennessä laskevan vaan noussut niin paljon ettei enään hölsky.
      Joten lopettakaa toistenne kyttääminen tai hakekaa ammatti apua, sillä sitä nämä 2 sankaria tarvitsevat…

• Anonyymi

Kyllä täällä on jo useampi kynämiekkailijaveteraani liikkeellä. Yksinäisiä kun ovat, niin on pakko osallistua näihin jälkeenjäänneen ketjuihin. Sopii hyvin seuraksi "minä harrastan politiikkaa ja olen muita fiksumpi" pelleille. ;)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä täällä on jo useampi kynämiekkailijaveteraani liikkeellä. Yksinäisiä kun ovat, niin on pakko osallistua näihin jälkeenjäänneen ketjuihin. Sopii hyvin seuraksi "minä harrastan politiikkaa ja olen muita fiksumpi" pelleille. ;)

Kommenttisi on yhtä terävä kuin Fiskarsin saksi. Hyvin näytät itse täällä viihtyvän, vaikka loviisalaiset ovatkin silmissäsi ”jälkeenjääneitä” ja ”pellejä”.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kommenttisi on yhtä terävä kuin Fiskarsin saksi. Hyvin näytät itse täällä viihtyvän, vaikka loviisalaiset ovatkin silmissäsi ”jälkeenjääneitä” ja ”pellejä”.

Surkeaa trolliagitaatiota! Etkö pärjää yksin? :D

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Surkeaa trolliagitaatiota! Etkö pärjää yksin? :D

Nyt en ymmärtänyt kommenttiasi, johtunee varmaan ”jälkeenjääneisyydestäni”. Voitko taitavana sanankäyttäjänä avata kommenttisi sisältöä tarkemmin?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miten yhtä äkkiä puolustat Loviisalaisia? Yleensä arvostelet kaikkea ja kaikkia täällä? Kukaan ei osaa tai tiedä mielestäsi mitään. Ei sinua pellenä pitävät kaikkia Loviisalaisia arvoste.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miten yhtä äkkiä puolustat Loviisalaisia? Yleensä arvostelet kaikkea ja kaikkia täällä? Kukaan ei osaa tai tiedä mielestäsi mitään. Ei sinua pellenä pitävät kaikkia Loviisalaisia arvoste.

Mistä ihmeestä sä oikein puhut?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kerrothan tässä ketkä pitävät minua pellenä? Voidaan sen jälkeen keskustella hetki sinun ja kavereidesi saavutuksista.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kerrothan tässä ketkä pitävät minua pellenä? Voidaan sen jälkeen keskustella hetki sinun ja kavereidesi saavutuksista.

Minä harrastan politiikkaa ja olen muita fiksumpi! :D

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minä harrastan politiikkaa ja olen muita fiksumpi! :D

Onko sulla jotenkin paha olla?

• Anonyymi

<tämähän on vain yksi ja sama kun hokee noita stalkkeri juuttujaan,koska itse stalkkaa naapureitaan ja keksii tänne juttujaan. tarinohin yhtyy sitten oletettavasti samanhenkisiä yksinäisiä, tyhjällä elämällä leijuvia reppanoia,jotka antavat hiukan tuulta purjeisiin. Juoruavat kylällä kesäaikaan ja täällä talvella kun kylä nukkuu. Ei ole elämää heille muualla,eikä ystviä. Kyllä hullu aina hullun löytää..

• Anonyymi

Kerrotko kenen kanssa sä oikein kuvittelet keskustelevasi? Sullahan se pakkomielle tässä tuntuu olevan, ehdin kyllä lukemaan edellisen viestisi ennenkuin se poistettiin, kuulosti todella sairaalta.

• Anonyymi

Hyvin ehdit itse täällä jutustelemaan ja sekoilemaan jostain vainoamisesta, katsot 24 ensi töiksesi heti aamusta 🤣🤣 toivottavasti et työajalla kuitenkaan, maanantait vapaapäiviä teidän alalla?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hyvin ehdit itse täällä jutustelemaan ja sekoilemaan jostain vainoamisesta, katsot 24 ensi töiksesi heti aamusta 🤣🤣 toivottavasti et työajalla kuitenkaan, maanantait vapaapäiviä teidän alalla?

Te kaksi psykopaatti stalkkeria voisitte keskustella kasvotusten niin ei tarvitse koko suomen lukea teidän mielenterveys ongelmista… ja oireet täsmää tää kun teidän kirjoittelua täällä katsotaan.

• Anonyymi

Ketä sinä siellä puskissa näet? Et minua ainakaan, jos niin väität niin suosittelen hakeutumaan terveydenhuollon piiriin ja viiveettä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ketä sinä siellä puskissa näet? Et minua ainakaan, jos niin väität niin suosittelen hakeutumaan terveydenhuollon piiriin ja viiveettä.

Aj ja joka kerta ku viranomaiset tai östra Nyland ottaneet yhteyttä.tai tiehoitokunta ynnä muuta.. yksi nimi aina sama.. että näin.. Stalkkeri

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aj ja joka kerta ku viranomaiset tai östra Nyland ottaneet yhteyttä.tai tiehoitokunta ynnä muuta.. yksi nimi aina sama.. että näin.. Stalkkeri

Just de eikö se sinäkin kuin kiertelit kylään keräämässä nimiä Stalkkerin Listalle.neljä kesää peräkkäin..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tietysti katsoin aamulla mitä olet yön aikana saanut aikaan, kuten sanottua, olet välillä oikein viihdyttävää ajanvietettä. Et viestiäkään pysty olemaan huolissasi muiden tekemisistä tai velvollisuuksista. Ihmisten kyttääminen jo niin verissä ja selkärangassa. ;)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Te kaksi psykopaatti stalkkeria voisitte keskustella kasvotusten niin ei tarvitse koko suomen lukea teidän mielenterveys ongelmista… ja oireet täsmää tää kun teidän kirjoittelua täällä katsotaan.

Hyvin olet itsekin langoilla, joten pata kattilaa soimaa ja sitä rataa. Hoitoa löytyy kyllä sinullekin. ;)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Just de eikö se sinäkin kuin kiertelit kylään keräämässä nimiä Stalkkerin Listalle.neljä kesää peräkkäin..

????

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hyvin olet itsekin langoilla, joten pata kattilaa soimaa ja sitä rataa. Hoitoa löytyy kyllä sinullekin. ;)

Ja sinä varmaan tarjoat. ;)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Katohan, ratsuväki MuLLqvist & co on paikalla. Täällä ei sitten aleta persukkaa tarjoamaan, tämä on pikkukaupungin siivo ja kiva jutustelupaikka. ;)

• Anonyymi

Menkää hoitoon molemmat narsistit!!! Mikä teidän elämässä on mennyt pieleen että keskustelette kuin pienet lapset

• Anonyymi

Olen jo ,,

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olen jo ,,

Sinähän olet pilanut sen jo runkkari ,,

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinähän olet pilanut sen jo runkkari ,,

Mieluummin runkkaan kuin sinuun kosken…

• Anonyymi

nythän ei kyse ole kahden immeisen keksutelusta.. täällä yksi huono kielioppia käyttävä on ottanut asiakseen aukoa päätään ilmesesti naapureilleen tällä kertaa. aiemmin samaa kieltä käyttävä aukoit toisen ihmisen elämää sorkkien sontaa. Ja sai ilmeisesti taakseen muita saman kylän reppanoita vinkumaan. Ovat imeiseti saaneet samaa velliä lapsena kaikki, kun täällä itkevät tuskaansa ja yksinäisyyttään. Kysein sonnanlappaaja ei taida enää oluen juonnilta töihinkään ehtiä, vai istuuko tuo autossa kun keikkaa ei enää ole.. näpytellen heikkoa sanaa täällä. Arvosteluja googlesta tuolle aloittelijallekin on vain negatiivista, epäkohtelias, epäluotettav jne.. ei viitsi töitään tehdä.. onkohan edes mittari päällä vai pilvesäkö ajelee.. Aikaa on muiden haukkumiseen.. oiskohan kekkulin ja suharin aika katsoa itse sinne peiliin, onko tukka hyvin ja näkyykö kello..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

nythän ei kyse ole kahden immeisen keksutelusta.. täällä yksi huono kielioppia käyttävä on ottanut asiakseen aukoa päätään ilmesesti naapureilleen tällä kertaa. aiemmin samaa kieltä käyttävä aukoit toisen ihmisen elämää sorkkien sontaa. Ja sai ilmeisesti taakseen muita saman kylän reppanoita vinkumaan. Ovat imeiseti saaneet samaa velliä lapsena kaikki, kun täällä itkevät tuskaansa ja yksinäisyyttään. Kysein sonnanlappaaja ei taida enää oluen juonnilta töihinkään ehtiä, vai istuuko tuo autossa kun keikkaa ei enää ole.. näpytellen heikkoa sanaa täällä. Arvosteluja googlesta tuolle aloittelijallekin on vain negatiivista, epäkohtelias, epäluotettav jne.. ei viitsi töitään tehdä.. onkohan edes mittari päällä vai pilvesäkö ajelee.. Aikaa on muiden haukkumiseen.. oiskohan kekkulin ja suharin aika katsoa itse sinne peiliin, onko tukka hyvin ja näkyykö kello..

Hienointa elämässä on huomata, sinun olevan vainoharhainen…

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hyvä kuulla että joku elää täällä täydellistä elämää eikä tee virheitä …

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aj ja tänään tuli viimeikks rakennus latutakunnast... Stalkkerin itkuja..oj oj reppana..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aj ja tänään tuli viimeikksi rakennus lautakunnast....Stalkkerin itkuja ..oj oj reppana ..

• Anonyymi

De bara så at Alfa Power.sitä titteli ei mikään Merimetso vie...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aj ja tänään tuli viimeikks rakennus latutakunnast... Stalkkerin itkuja..oj oj reppana..

Narsistin paraspuollustus on hyökkäys

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Narsistin paraspuollustus on hyökkäys

Ei onnistu tässä keisissä

• Anonyymi

Eikö kestä kuula totuus ,,stalkkeri ,

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Otettiinkin sinulta tikkari pois vai mitä kyttäät muitten tekemisiä?

• Anonyymi

!!!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Otettiinkin sinulta tikkari pois vai mitä kyttäät muitten tekemisiä?

Kiitos ,,, ,,

• Anonyymi

Monelta aamukahvi juotiin tänään?

• Anonyymi

Mistä tunnista Narsistin ,,,,,, ,,,Wikipedia oireet OK ,,

• Anonyymi

Tunnistan yhden tien missä asuu vain narsisteja…

• Anonyymi

De bara så ,,,

• Anonyymi

Monelta tänään aamukahvi?

• Anonyymi

Monelta tänää kahvit?

• Anonyymi

Ne tulloo ja kaataa koko Töllin

• Anonyymi

Joona Mäkinen pyytä Facebookin kaveri pyyntö ..sit me voidaan skriva vi bååda ,,

Ketjusta on poistettu 22 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos

Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä
      Maailman menoa
      56
      1968
    2. Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille

Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?
      Ikävä
      165
      1678
    3. Heikki Silvennoinen ( Kummeli)

Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on
      Kotimaiset julkkisjuorut
      70
      1398
    4. Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?

Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?
      Sinkut
      241
      1357
    5. Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.

Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda
      Maailman menoa
      228
      1295
    6. Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?

Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk
      Pyhäjärvi
      339
      1169
    7. Mitä toivot

ensi vuodelta? :)
      Ikävä
      128
      1155
    8. Minkä merkkisellä

Autolla kaivattusi ajaa? Mies jota kaipaan ajaa Mersulla.
      Ikävä
      78
      1106
    9. Nyt kun Pride on ohi 3.0

Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että
      Luterilaisuus
      316
      1080
    10. IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!

Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel
      Maailman menoa
      336
      1070
    Aihe