Nåå se tärkeämpi ja jälkikasvu yhteiskunnan hartioille.
Kuin Naapurin aamukahvi, pitää kellota,
97
29958
Vastaukset
- Anonyymi
Täh
- Anonyymi
Ok sitten
- Anonyymi
Jep, täh?
- Anonyymi
Ja toiset saa häädön kun varastossa elelee. Ei taida olla kummosia liksoja yrittäjällä kun varastossa joutuu majailemaan. Taitanut daami viedä autotkin kun ritsalla ajelee soppaluu pihalla🤣🤣🤣
- Anonyymi
näin hän se on että rahalla saa ja hevosella pääse .ja asuu missä haluu.peli silmää pitää olla
- Anonyymi
Missä varastossa?
- Anonyymi
Ja valkoinen aita on ja pysyy rahaa on De e bara så .Hi hiii
- Anonyymi
Å du orkar skriva ingen vill veta om dina pengar eller ditt staket kära bror.
- Anonyymi
Mistä sitä rahaa saa?Ei ainakaan rehellisesti.
- Anonyymi
Vi får hoppas de för de kommer att behövas .hej bara här från grannbyn du vet
- Anonyymi
Niinpä tietenkin se on hyvä että on
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niinpä tietenkin se on hyvä että on
On kyllä
- Anonyymi
Hur månne är det med dina ättlingar ?
- Anonyymi
Onkohan näin?
- Anonyymi
Nåå koita jaksa Alt bra ok
- Anonyymi
kärsin rankkaa myötähäpeä meidän alueen taksiyrittäjien puolesta. ikävä tosiasia on, usein omenakorissa hyvien joukossa yksi matoinen omena
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
kärsin rankkaa myötähäpeä meidän alueen taksiyrittäjien puolesta. ikävä tosiasia on, usein omenakorissa hyvien joukossa yksi matoinen omena
Nåå voi voi ,,,,
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kärsit rankkaa myötähäpeä..kerro lisää...?? Mistä kärsit...odotan mielenkiinnolla vastausta...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nåå voi voi ,,,,
Tää voi tulla vähän puun takaa, musta ei tullut taksikuskia autoa vaihtamalla, eikä susta aivokirurgia, kyn toimit vastaavasti..
- Anonyymi
jaa hää
- Anonyymi
Viisaita sanoja tosiaan.. Lääkitys olisi paikallaan
- Anonyymi
Lääkitys kelle ??????
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lääkitys kelle ??????
Vitun urpot..
- Anonyymi
Onko tämä joku jakomielisten keskustelu taas?
- Anonyymi
Yksi joka juttelee itsekseen....
- Anonyymi
L vägen
- Anonyymi
:((
- Anonyymi
Mikä näitä ihmisiä risoo?
- Anonyymi
Nämä tuntuvat elävän jossakin omassa maailmassa.
Tältä näyttö kun kaksi, narsisti/psykopaatti paatti alkavat riitelemään niin molempien pitää päästä sanomaan viimeinen sana…
Ei mahda näillä olla (ihmisilllä) tai siis narsisteille olla elämässä muutakuin toisten ihmisten tuhoaminen ku. Omassa elämässä eivät ole kaikki hyvin…..- Anonyymi
Olen huomannut täysin saman. Nämä ovat sairaita ihmisiä… korjaisivat eka omat ongelmansa ennenkuin puuttuvat toisten elämään.
- Anonyymi
Yksi Stalkkeri.kerro sinä sitten kuinka sen sa Loppumaan.
- Anonyymi
Mitä tämä stalkkeri tekee?
- Anonyymi
Oletko tehnyt rikosilmoitusta?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletko tehnyt rikosilmoitusta?
Kyllä poliisi on tietoinen
- Anonyymi
Asenna valonheittimet ja valvontajärjestelmä pihalle, luulis tehoavan
- Anonyymi
Onhan tämä helvetin paljon viihdyttävää kuin ne iänikuiset politrukki, hillopurkk ym. i, loputtomat, jankuttavat valitusketjut. :)
- Anonyymi
Minkälainen ihminen pitää vainoamista viihdyttävänä…
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niinpä, on sitäkin mietitty..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taisit ymmärtää väärin? Sinun kirjoitukset ovat viihdyttäviä, mutta sinun vainoharjaisuus, taas on sinun ja sinun teraupettisi välistä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taisit ymmärtää väärin? Sinun kirjoitukset ovat viihdyttäviä, mutta sinun vainoharjaisuus, taas on sinun ja sinun teraupettisi välistä.
Mikä vainoharjaisuus? Mene sinä vaan teraupettillesi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä vainoharjaisuus? Mene sinä vaan teraupettillesi
Ei typojen takia sinne tarvitse mennä, ne hoitaa työkseen sinunkaltaisia, päästä pehmenneitä wannabee politrukkeja ihan mielellään. Älä enää odottele, saat hyvät mömmöt ja sitten kyllä helpottaa. Ei tarvitse edes hillopurkin kantta löysätä, veronmaksajat tarjoo. ;)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei typojen takia sinne tarvitse mennä, ne hoitaa työkseen sinunkaltaisia, päästä pehmenneitä wannabee politrukkeja ihan mielellään. Älä enää odottele, saat hyvät mömmöt ja sitten kyllä helpottaa. Ei tarvitse edes hillopurkin kantta löysätä, veronmaksajat tarjoo. ;)
Aggressiivinen yksilö, huhhuh.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aggressiivinen yksilö, huhhuh.
Vellihousuista kaikki voi tuntua vähän agressiiviselta, mutta ei syytä pelkoon. Pidän sinua ihan pellenä, eikä pellejä saa vahingoittaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vellihousuista kaikki voi tuntua vähän agressiiviselta, mutta ei syytä pelkoon. Pidän sinua ihan pellenä, eikä pellejä saa vahingoittaa.
Mikä saa sinut sanomaan noin?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Avasit tässä hyvin ajatusmaailmaasi. Muut on pellejä ja vellihousuja ja teet rajanvetoa siihen ketä saa tai ei saa vahingoittaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Avasit tässä hyvin ajatusmaailmaasi. Muut on pellejä ja vellihousuja ja teet rajanvetoa siihen ketä saa tai ei saa vahingoittaa.
Lisäyksenä ylempään kommenttiin, inhoat ”valittamista” (tarkoitat kai asiakeskusteluja tällä palstalla, erityisesti politiikkaan liittyviä) ja kerrot saavasi viihdykettä seuraamalla vainoamiseen liittyvää keskustelua, sen lisäksi pohdit itsekin että kirjoituksesi voidaan tulkita aggressiiviseksi ja nyt selittelet että et halua vahingoittaa ”pelleä”.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juuri nuo tulkintasi asioista kirjoituksista jne. tekevät sinusta sen pellen, älä syytä siitä muita. Kyllä tänne pellejä mahtuu. ;)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juuri nuo tulkintasi asioista kirjoituksista jne. tekevät sinusta sen pellen, älä syytä siitä muita. Kyllä tänne pellejä mahtuu. ;)
Suosittelen viemään timanttisen argumentointisi työterveyden puolelle.
- Anonyymi
Ainakin näin aamusta kirjoittaminen sujunut hänellä taas hieman paremmin. Voi voi.
- Anonyymi
Stalkkeri linjalla hyvin niin .
- Anonyymi
☺️☺️☺️
- Anonyymi
Eikö nämä kaksi sankaria voisi solmia avioliiton niin loppuu täällä kiukuttelu… 2 narsistia kyttää toisiaan ja kumpikaan ei löydä itsestään vikaa… vika löytyy molempien kirjoittelijoiden päästä. Tainnut lorahtaa kustajoukkoon tehdessä eikä tunnu olevan tuohon ikään mennessä laskevan vaan noussut niin paljon ettei enään hölsky.
Joten lopettakaa toistenne kyttääminen tai hakekaa ammatti apua, sillä sitä nämä 2 sankaria tarvitsevat…- Anonyymi
Kyllä täällä on jo useampi kynämiekkailijaveteraani liikkeellä. Yksinäisiä kun ovat, niin on pakko osallistua näihin jälkeenjäänneen ketjuihin. Sopii hyvin seuraksi "minä harrastan politiikkaa ja olen muita fiksumpi" pelleille. ;)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä täällä on jo useampi kynämiekkailijaveteraani liikkeellä. Yksinäisiä kun ovat, niin on pakko osallistua näihin jälkeenjäänneen ketjuihin. Sopii hyvin seuraksi "minä harrastan politiikkaa ja olen muita fiksumpi" pelleille. ;)
Kommenttisi on yhtä terävä kuin Fiskarsin saksi. Hyvin näytät itse täällä viihtyvän, vaikka loviisalaiset ovatkin silmissäsi ”jälkeenjääneitä” ja ”pellejä”.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kommenttisi on yhtä terävä kuin Fiskarsin saksi. Hyvin näytät itse täällä viihtyvän, vaikka loviisalaiset ovatkin silmissäsi ”jälkeenjääneitä” ja ”pellejä”.
Surkeaa trolliagitaatiota! Etkö pärjää yksin? :D
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Surkeaa trolliagitaatiota! Etkö pärjää yksin? :D
Nyt en ymmärtänyt kommenttiasi, johtunee varmaan ”jälkeenjääneisyydestäni”. Voitko taitavana sanankäyttäjänä avata kommenttisi sisältöä tarkemmin?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten yhtä äkkiä puolustat Loviisalaisia? Yleensä arvostelet kaikkea ja kaikkia täällä? Kukaan ei osaa tai tiedä mielestäsi mitään. Ei sinua pellenä pitävät kaikkia Loviisalaisia arvoste.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten yhtä äkkiä puolustat Loviisalaisia? Yleensä arvostelet kaikkea ja kaikkia täällä? Kukaan ei osaa tai tiedä mielestäsi mitään. Ei sinua pellenä pitävät kaikkia Loviisalaisia arvoste.
Mistä ihmeestä sä oikein puhut?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kerrothan tässä ketkä pitävät minua pellenä? Voidaan sen jälkeen keskustella hetki sinun ja kavereidesi saavutuksista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kerrothan tässä ketkä pitävät minua pellenä? Voidaan sen jälkeen keskustella hetki sinun ja kavereidesi saavutuksista.
Minä harrastan politiikkaa ja olen muita fiksumpi! :D
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä harrastan politiikkaa ja olen muita fiksumpi! :D
Onko sulla jotenkin paha olla?
- Anonyymi
<tämähän on vain yksi ja sama kun hokee noita stalkkeri juuttujaan,koska itse stalkkaa naapureitaan ja keksii tänne juttujaan. tarinohin yhtyy sitten oletettavasti samanhenkisiä yksinäisiä, tyhjällä elämällä leijuvia reppanoia,jotka antavat hiukan tuulta purjeisiin. Juoruavat kylällä kesäaikaan ja täällä talvella kun kylä nukkuu. Ei ole elämää heille muualla,eikä ystviä. Kyllä hullu aina hullun löytää..
- Anonyymi
Kerrotko kenen kanssa sä oikein kuvittelet keskustelevasi? Sullahan se pakkomielle tässä tuntuu olevan, ehdin kyllä lukemaan edellisen viestisi ennenkuin se poistettiin, kuulosti todella sairaalta.
- Anonyymi
Hyvin ehdit itse täällä jutustelemaan ja sekoilemaan jostain vainoamisesta, katsot 24 ensi töiksesi heti aamusta 🤣🤣 toivottavasti et työajalla kuitenkaan, maanantait vapaapäiviä teidän alalla?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvin ehdit itse täällä jutustelemaan ja sekoilemaan jostain vainoamisesta, katsot 24 ensi töiksesi heti aamusta 🤣🤣 toivottavasti et työajalla kuitenkaan, maanantait vapaapäiviä teidän alalla?
Te kaksi psykopaatti stalkkeria voisitte keskustella kasvotusten niin ei tarvitse koko suomen lukea teidän mielenterveys ongelmista… ja oireet täsmää tää kun teidän kirjoittelua täällä katsotaan.
- Anonyymi
Ketä sinä siellä puskissa näet? Et minua ainakaan, jos niin väität niin suosittelen hakeutumaan terveydenhuollon piiriin ja viiveettä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ketä sinä siellä puskissa näet? Et minua ainakaan, jos niin väität niin suosittelen hakeutumaan terveydenhuollon piiriin ja viiveettä.
Aj ja joka kerta ku viranomaiset tai östra Nyland ottaneet yhteyttä.tai tiehoitokunta ynnä muuta.. yksi nimi aina sama.. että näin.. Stalkkeri
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aj ja joka kerta ku viranomaiset tai östra Nyland ottaneet yhteyttä.tai tiehoitokunta ynnä muuta.. yksi nimi aina sama.. että näin.. Stalkkeri
Just de eikö se sinäkin kuin kiertelit kylään keräämässä nimiä Stalkkerin Listalle.neljä kesää peräkkäin..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tietysti katsoin aamulla mitä olet yön aikana saanut aikaan, kuten sanottua, olet välillä oikein viihdyttävää ajanvietettä. Et viestiäkään pysty olemaan huolissasi muiden tekemisistä tai velvollisuuksista. Ihmisten kyttääminen jo niin verissä ja selkärangassa. ;)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Te kaksi psykopaatti stalkkeria voisitte keskustella kasvotusten niin ei tarvitse koko suomen lukea teidän mielenterveys ongelmista… ja oireet täsmää tää kun teidän kirjoittelua täällä katsotaan.
Hyvin olet itsekin langoilla, joten pata kattilaa soimaa ja sitä rataa. Hoitoa löytyy kyllä sinullekin. ;)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Just de eikö se sinäkin kuin kiertelit kylään keräämässä nimiä Stalkkerin Listalle.neljä kesää peräkkäin..
????
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvin olet itsekin langoilla, joten pata kattilaa soimaa ja sitä rataa. Hoitoa löytyy kyllä sinullekin. ;)
Ja sinä varmaan tarjoat. ;)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Katohan, ratsuväki MuLLqvist & co on paikalla. Täällä ei sitten aleta persukkaa tarjoamaan, tämä on pikkukaupungin siivo ja kiva jutustelupaikka. ;)
- Anonyymi
Menkää hoitoon molemmat narsistit!!! Mikä teidän elämässä on mennyt pieleen että keskustelette kuin pienet lapset
- Anonyymi
Olen jo ,,
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen jo ,,
Sinähän olet pilanut sen jo runkkari ,,
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinähän olet pilanut sen jo runkkari ,,
Mieluummin runkkaan kuin sinuun kosken…
- Anonyymi
nythän ei kyse ole kahden immeisen keksutelusta.. täällä yksi huono kielioppia käyttävä on ottanut asiakseen aukoa päätään ilmesesti naapureilleen tällä kertaa. aiemmin samaa kieltä käyttävä aukoit toisen ihmisen elämää sorkkien sontaa. Ja sai ilmeisesti taakseen muita saman kylän reppanoita vinkumaan. Ovat imeiseti saaneet samaa velliä lapsena kaikki, kun täällä itkevät tuskaansa ja yksinäisyyttään. Kysein sonnanlappaaja ei taida enää oluen juonnilta töihinkään ehtiä, vai istuuko tuo autossa kun keikkaa ei enää ole.. näpytellen heikkoa sanaa täällä. Arvosteluja googlesta tuolle aloittelijallekin on vain negatiivista, epäkohtelias, epäluotettav jne.. ei viitsi töitään tehdä.. onkohan edes mittari päällä vai pilvesäkö ajelee.. Aikaa on muiden haukkumiseen.. oiskohan kekkulin ja suharin aika katsoa itse sinne peiliin, onko tukka hyvin ja näkyykö kello..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
nythän ei kyse ole kahden immeisen keksutelusta.. täällä yksi huono kielioppia käyttävä on ottanut asiakseen aukoa päätään ilmesesti naapureilleen tällä kertaa. aiemmin samaa kieltä käyttävä aukoit toisen ihmisen elämää sorkkien sontaa. Ja sai ilmeisesti taakseen muita saman kylän reppanoita vinkumaan. Ovat imeiseti saaneet samaa velliä lapsena kaikki, kun täällä itkevät tuskaansa ja yksinäisyyttään. Kysein sonnanlappaaja ei taida enää oluen juonnilta töihinkään ehtiä, vai istuuko tuo autossa kun keikkaa ei enää ole.. näpytellen heikkoa sanaa täällä. Arvosteluja googlesta tuolle aloittelijallekin on vain negatiivista, epäkohtelias, epäluotettav jne.. ei viitsi töitään tehdä.. onkohan edes mittari päällä vai pilvesäkö ajelee.. Aikaa on muiden haukkumiseen.. oiskohan kekkulin ja suharin aika katsoa itse sinne peiliin, onko tukka hyvin ja näkyykö kello..
Hienointa elämässä on huomata, sinun olevan vainoharhainen…
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvä kuulla että joku elää täällä täydellistä elämää eikä tee virheitä …
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aj ja tänään tuli viimeikks rakennus latutakunnast... Stalkkerin itkuja..oj oj reppana..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aj ja tänään tuli viimeikksi rakennus lautakunnast....Stalkkerin itkuja ..oj oj reppana ..
- Anonyymi
De bara så at Alfa Power.sitä titteli ei mikään Merimetso vie...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aj ja tänään tuli viimeikks rakennus latutakunnast... Stalkkerin itkuja..oj oj reppana..
Narsistin paraspuollustus on hyökkäys
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Narsistin paraspuollustus on hyökkäys
Ei onnistu tässä keisissä
- Anonyymi
Eikö kestä kuula totuus ,,stalkkeri ,
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Otettiinkin sinulta tikkari pois vai mitä kyttäät muitten tekemisiä?
- Anonyymi
!!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Otettiinkin sinulta tikkari pois vai mitä kyttäät muitten tekemisiä?
Kiitos ,,, ,,
- Anonyymi
Monelta aamukahvi juotiin tänään?
- Anonyymi
Mistä tunnista Narsistin ,,,,,, ,,,Wikipedia oireet OK ,,
- Anonyymi
Tunnistan yhden tien missä asuu vain narsisteja…
- Anonyymi
De bara så ,,,
- Anonyymi
Monelta tänään aamukahvi?
- Anonyymi
Monelta tänää kahvit?
- Anonyymi
Ne tulloo ja kaataa koko Töllin
- Anonyymi
Joona Mäkinen pyytä Facebookin kaveri pyyntö ..sit me voidaan skriva vi bååda ,,
Ketjusta on poistettu 22 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä561968Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1651678Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on701398Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2411357Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2281295Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3391169- 1281155
- 781106
Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3161080IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel3361070