siis uutta vihreätä versiota.
Mitä lukee kohdassa itumapaikkoja?
katsokaapa rekisteriotettanne
7
3112
Vastaukset
- 750
istumapaikkoja
Mulla ainakin lukee että 1
- 750
ja tähän asti olen luullut pyörääni 2 hengen menopeliksi. Ensin ajattelin, että se tarkoittaa kuljettajan lisäksi, mutta kaverilla lukee 2, eikä hänen kyytinsä kyllä mahdu kahta kuskin lisäksi
??????????? - lukee 2
750 kirjoitti:
ja tähän asti olen luullut pyörääni 2 hengen menopeliksi. Ensin ajattelin, että se tarkoittaa kuljettajan lisäksi, mutta kaverilla lukee 2, eikä hänen kyytinsä kyllä mahdu kahta kuskin lisäksi
???????????Mulla lukee otteessa 2..
mulla taitaa sittenkin olla "matkamalli" vaikka piti olla semmottinen sporttiversio.. ;) - asiaa
750 kirjoitti:
???????????Katsastuskonttorilta jokin aika sitten ja selvisi, että vaikka rekisteriotteeseen on merkitty istumapaikkojen lukumääräksi 1, ja lukumäärä tarkoittaa kuljettajaa, mutta pyörällä saa kuljettaa matkustajaa, mikäli matkustajalle on olemassa (kiinteä)istuin ja jalkatapit. Tämä on kirjattu tieliikenneasetukseen.
Taitaa olla koko juttu lainlaatijoiden ja kaavakenikkareiden kömmähdys.. - Tahvot
asiaa kirjoitti:
Katsastuskonttorilta jokin aika sitten ja selvisi, että vaikka rekisteriotteeseen on merkitty istumapaikkojen lukumääräksi 1, ja lukumäärä tarkoittaa kuljettajaa, mutta pyörällä saa kuljettaa matkustajaa, mikäli matkustajalle on olemassa (kiinteä)istuin ja jalkatapit. Tämä on kirjattu tieliikenneasetukseen.
Taitaa olla koko juttu lainlaatijoiden ja kaavakenikkareiden kömmähdys..Poliisi ulkomailla ei varmaan tiedä suomen asetuksia vaan lukee että tämä pyörä on vain sooloajoa varten.Tuskimpa tosin näin käy koska vain sssuomi poliisilla niskat punottaa ala-arvoisen ammatin harjoittamisessa,ovat kyllä itse apinoineet ammatin itselleen.Poliisiopisto hakee taas päättömiä ja kädettömiä alkavalle kurssille.
- niinkö se meni
Tahvot kirjoitti:
Poliisi ulkomailla ei varmaan tiedä suomen asetuksia vaan lukee että tämä pyörä on vain sooloajoa varten.Tuskimpa tosin näin käy koska vain sssuomi poliisilla niskat punottaa ala-arvoisen ammatin harjoittamisessa,ovat kyllä itse apinoineet ammatin itselleen.Poliisiopisto hakee taas päättömiä ja kädettömiä alkavalle kurssille.
Jopas sitä nyt ollaan kärkkäitä. Kysymyshän taisi olla siitä, että puututaanko pyörän rakenteisiin liittyviin seikkoihin niin suomessa kuin ulkomailla. Turha tulla tänne kiukuttelemaan jos olet hapsukypäräsi kanssa keulinut kortin loppukaudeksi arkistoon.
Itselläni on kyllä sellainen kuva, että aika vapaasti saa täällä suomessa ja muualla maailmassa ajella, ilman että Politzei puuttuu pyörän rakenteeseen tai siihen tehtyihin muutoksiin. En ole kuullut että olisi kertaakaan valitettu laittomista putkista (joita on varmaan puolet liikkeellä olevista) tai muista customoinneista.
Eri asia on, jos ei ole saanut pienenä tarpeeksi huomiota ja pitää lähteä keräämään sitä liikenteen sekaan.Siihen tuleekin virkavallan puutua, koska juuri nämä kikkailijat pilaavat meidän muiden maineen, jotka ajavat iisisti ja kikkailevat sille varatuilla paikoilla.
Että silleen
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 11410165
- 524970
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html422161Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1052038- 261874
Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131551Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,411382Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v31961Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk54957Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31932