Minkä merkkisen mopon kannattaa hankkia nyt aloittelijalle? Oon 159cm enkä hirveesti näistä merkeist tiiä, mut ihan hirveen kiinnostunu oon kyllä.
Skootteria en halua ostaa.
Mitkä olis hyviä merkkejä? Sellasii joilla tulis muutki kateelliseks XD Eivaa, mutsiis että toimii hyvin ja pystyy kulkemaan eteenpäi eikä menis rikki ihan hirveen helposti. :-)
Mikä mopo tytölle?
2
247
Vastaukset
- Anonyymi
Skootterissa menisi kyyti mukavammin rantasandaalit jalassa ja minihame tai mekko päällä. Siis tähän tyyliin https://modernvespa.com/forum/topic144272
Aivan varmasti haha, mutta itse olen housuihmisiä ja ois ihan kiva ajella ihan melko kovaakin jossain maatiellä :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Theermannilla kulkee!
Vouti vie kaiken mikä mieheltä irti lähtee ja palstan naiset syyttävät tilanteesta kilpaa eri naisia. Miehellä on elämän1017001- 474736
Esivaihdevuodet, menopaussi
https://www.pihlajalinna.fi/palvelut/yksityisasiakkaat/terveys/esivaihdevuodet-eli-premenopaussi Täällä kun puhutaan pa542646Tänään taas tuli pari-kolme juttua
Jotka niin mielelläni jakaisin sun kanssa. Niin paljon elämää jaettavana ja niin selkeä paikka sinulle. Mutta ymmärrän52098Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j1811083Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101048Olen jälleen pahoillani
Harjoittamastani henkisestä väkivallasta palstan välityksellä. Kyllä ne voi vaikuttaa jotenkin mieleen, vaikka ei itsell911011Oot vaan niin hellä
Ja lämmin luonteeltasi, että rakastan sitä yli kaiken. Oot ehkä tietämättäsi auttanut mua todella paljon. Auttaisit tämä30846Ukraina sai luvan vastata ohjuksin Venäjän lueelle
Mediatietojen mukaan Yhdysvallat on antanut Ukrainalle luvan iskeä pitkän kantaman ohjuksilla Venäjälle. Ylen kirjeenvai242843Miksi putin ei valinnut ensimmäiseksi kohteekseen Suomea?
Olisiko ollut sittenkin helpompi kohde?179773