Lapsuutta ei.
Nuoruus meni opiskellessa.
Tohvelisankari.
Elämäntarina kolmella lauseella
14
1049
Vastaukset
- Repe
60vuotta kolmella lauseella...
- mie
aikalailla tiivistit?
- *anni
Lapsuus vaikea.
Hyvin nuorena mies ja lapset.
Nyt omaishoitaja.
- heti!!!!
luuseroitumisen !!!!!!!!!
Aikaa on vielä paljonkin touhuta vaikka mitä.
Varmaan otat vattuiluna , mutta tälle iälle kaikki tekevät irtiottoja vanhasta elostaan, habituksestaan tai vaikkapa turvajärjestelmästään... Siis voi sitä olla itsenäinen keski-ikäisenäkin!.
Tiedät jokatapauksessa mitä haluaisit olla ja tehdä.... siis alappa heti tämän luettuasi kattelemaan asioitas ja asia kerrallaan laittamaan niitä mieleiseesi malliin.
No ei kannata kerralla kaikkea kun sitten tulee kiireitä liikaa... aloita jostain "helposta": Työ, ammatti, puoliso, asuinpaikkakunta.......
Keski-ikäisen murrosikä nyt näköjään on ihan yhtä hankalaa kuin murrosikäiselläkin:) Mutta paree nyt kuin alkaa eläkkeellä olevana kaipaileen "menetettyä nuoruuttaan"...
hanki vaikka aluksi rakastajatar;)
=DW=
(no ihan vaan teoreettisesti......) - juoksevatuuli
Ihmettelin elämää ja kaikki oli uutta.
Kuljin elämän virrassa join sen poreilevia kupliakin.
Ihmettelen edelleen elämää ja nautin siitä. - Marion.T
Lapsuus oli liian lyhyt.
Nuoruus meni rillutellessa ja opiskellessa.
Vieläkin opiskelen elämää, tuskin koskaan valmistun!! - jpntar
Lapsuus turvallinen.
Nuoruus meni opiskellessa.
Nyt olen viisaampi monessa, mutta tuskin "valmis" koskaan:) - vio-letti
*Olin metsässä eksyksissä, mutta löysin pienen polun.
*Seurasin sitä polkua ja se johti metsän laidalla aukeavalle aurinkoiselle kukkaniitylle.
*Rakensin siihen niityn laidalle sinisen majani ja asun siinä nyt. Nuoruus vilahti...bailatessa.
Liian kakarana naimisiin...rouvastelua.
Nyt, pitäisi alkaa sama alusta...viitsisikö?- taikanainen
Lapsena hartaasti virsiä veisasin.
Nuorena hurjasti elämää maistelin.
Tänään on hyvä olla. Nuorena valkoinen.
Myöhemmin mustavalkoinen.
Nyt nautin harmaan eri vivahteista:)- (.)Y(.)
-Maailmaan alle kolme kiloisena.. ;))
-Nuoruus ja orastava aikuisuus, alle
viisikymmentä kiloisena.. ;))
-Tänäkin päivänä, mahdun kulkemaan ovista.. :DDD- mirham
Lapsena kaikki uutta ,jännää ja ihmeellistä...
Nuorena jännää ja ...ihmeellistä
Nyt liiankin ...jännää... - (.)Y(.)
mirham kirjoitti:
Lapsena kaikki uutta ,jännää ja ihmeellistä...
Nuorena jännää ja ...ihmeellistä
Nyt liiankin ...jännää...se menee.. ;)))
Jokainen päivä, on uusi seikkailu...
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä531329- 1231324
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1221193- 1381023
- 101887
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten328820Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82724Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54636Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist49629Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64602