Mikään ei ole

Niin vaikeaa kuin suhteen aloittaminen. Ainakin mulle se on vaikeaa....
Kovin on vähän aloituksia tällä sivulla.

14

466

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Mikä siitä tekee vaikean sulle?

• Varmaan monikin asia vaikuttaa siihen. Mä en osaa mennä juttelemaan mua kiinnostaville naisille. Nykyään juuri kukaan ei tule tekemään aloituksia. Lähes jokaisella on jo kumppani. Mua ei lähtökohtaisesti kiinnosta oman ikäiset naiset. On vaan vaikeaa tutustua kehenkään ylipäätään.

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Varmaan monikin asia vaikuttaa siihen. Mä en osaa mennä juttelemaan mua kiinnostaville naisille. Nykyään juuri kukaan ei tule tekemään aloituksia. Lähes jokaisella on jo kumppani. Mua ei lähtökohtaisesti kiinnosta oman ikäiset naiset. On vaan vaikeaa tutustua kehenkään ylipäätään.

Mutta siitähän se usein lähtis. Olet tuttavallinen. Ei tarvitse tyrkyttää. Saa ihmisten kanssa jutella. Ainakin itsellä helpompi lähestyä sellaista ihmistä jonka kaa ollut aikaisemmin kontaktissa

• Anonyymi kirjoitti:

Mutta siitähän se usein lähtis. Olet tuttavallinen. Ei tarvitse tyrkyttää. Saa ihmisten kanssa jutella. Ainakin itsellä helpompi lähestyä sellaista ihmistä jonka kaa ollut aikaisemmin kontaktissa

Ei se ole minulle helppoa mennä juttelemaan. Minulla on sen verran huono itsetunto. En tiedä mitä mennä sanomaan/juttelemaan jne... Ja vaikka joskus on tullutkin kohtalaisesti juttuun jonkun kanssa, niin kohta se on alkanut puhumaan poikakaveristaan... Sehän on aina selvä vinkki, että nainen on jo suhteessa. Siihen se oma into sitten lopahtaa viimeistään.

• Anonyymi

Miehellä on varmaan kiintymyssuhdeongelma itseensä, sekö suakin vaivaa?

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Ei se ole minulle helppoa mennä juttelemaan. Minulla on sen verran huono itsetunto. En tiedä mitä mennä sanomaan/juttelemaan jne... Ja vaikka joskus on tullutkin kohtalaisesti juttuun jonkun kanssa, niin kohta se on alkanut puhumaan poikakaveristaan... Sehän on aina selvä vinkki, että nainen on jo suhteessa. Siihen se oma into sitten lopahtaa viimeistään.

Itsetunto ja rohkeus riittävät vaan netissä trollailuun🤪🙈

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sekä vaatii mieheltä huimaa päätä sitten? Mahdat olla itsekin melkoinen daredevil näillä spekseillä

• Anonyymi kirjoitti:

Se on valitettavaa että täällä on helppoa jutella. Sulle se on trollailua.

• Anonyymi

Sulle tuntuvat kaikki asiat olevan vaikeita.

• Anonyymi

Sinulle tuntuu olevan äärimmäisen vaikeaa päästä tästä ajatusvääristymästäsi irti, että tämä mies on joku sinun suvereenisti henkilöimä katkeruuden kohde, et siis käy täysillä toisin sanoen

• Se on helppo tuollaisena monitaiturina arvostella.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinulle tuntuu olevan äärimmäisen vaikeaa päästä tästä ajatusvääristymästäsi irti, että tämä mies on joku sinun suvereenisti henkilöimä katkeruuden kohde, et siis käy täysillä toisin sanoen

Samaa mieltä. Sudesta on tullu tälle ihmiselle joku addigtio. Tässäkin tehdään väärin että kiinnitetään häneen huomiota. Hullu on hullu

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Se on helppo tuollaisena monitaiturina arvostella.

Sä olet hyvä ja normaali ihminen. Koita olla rento
        juttelet niille kuin meillekkin täällä. Olet hyvä ihminen. Sulla on oikeus onneen. Usko mua.

• Anonyymi kirjoitti:

Sä olet hyvä ja normaali ihminen. Koita olla rento
        juttelet niille kuin meillekkin täällä. Olet hyvä ihminen. Sulla on oikeus onneen. Usko mua.

Kiitos kannustuksesta... Vaikeaa se on vaan olla rento, jos toinen on kovinkin eri tasoa, mitä itse on...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle

Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.
      4
      2447
    2. Pilasit mun

Elämän. Sitäkö halusit?
      Ikävä
      116
      1617
    3. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      36
      1356
    4. Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin

Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin
      Maailman menoa
      156
      1181
    5. Lasse Peltonen on kunnanjohtaja

18/21 ääntä 1 Stoor ja 2 Vauhkonen
      Sysmä
      52
      1095
    6. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      113
      1082
    7. Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...

Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi
      Maailman menoa
      105
      1044
    8. Syntymäpäivä

Milloin on kaipaamasi henkilön syntymäpäivä!? Hänellä miehellä on tammikuussa.
      Ikävä
      57
      1041
    9. Olet tärkeä

mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.
      Ikävä
      46
      909
    10. Vaikutat mukavalta ja

hyväsydämiseltä ihmiseltä. Oltais oltu hyvät kaverit. ❤️
      Ikävä
      60
      882
    Aihe