Tässä rantasaunan kuistilla istuskelen jäähdyttelemässä

Anonyymi-ap

Kuuluu vain tyynen veden liplatus, ei sinua.

106

1254

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kuiskaan tuuleen, kuulet jos olet tarkalla korvalla

• Anonyymi

Vasemmassa korvassa hieman vielä vettä, mutta toisessa ennakkoaavistus.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hyvä rakas

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aavistusko tulevasta?

• Anonyymi

Turhaan odotat.

• Anonyymi

Kuuta nousevaa se jo noussut.

• Anonyymi

Kenelle mielestäs vastailet ja puhelet täällä järkeä vailla järkeä?

• Anonyymi

Ettei vaan olis naapurissa

• Anonyymi

Täällä on

• Anonyymi

Montakohan naapurustoa esim Suomessa on yhteenlaskettuna ? Ja ei hyvää päivää

• Anonyymi

Rantasaunan kuistilla ja hipelöit puhelinta. Olet täys pökiö!

• Anonyymi

Ei tämä tietokone puhelin ole pökiö. Siitä vain maailmantapahtumia välistä seuraan. Yli 23 tuntia vuorokaudesta olen some puolen ulkopuolella.

• Anonyymi

Rakas kun pakko hoitaa raha-asioita muuten ei mersu vaihdu jos jää Nikkei hunningolle.

• Kuulostaapas ihanalta rantasauna ja rauhoittava veden liplatus.

• Anonyymi

On se mieltä rauhoittavaa, nyt olen kyllä jo pirtinpuolella ja raukeana vuodettani pöyhin..

• Anonyymi

Dyynit ei hiplata.

• Anonyymi

Kyllä ne tyynelläkin jälkimainingit rantakiviin liplattaa. Minun sydämeni tänne jää, Junnu Vainion osuva sanoitus.

• Anonyymi

Kaunista varmasti.

• Anonyymi
    • Anonyymi

Kesä on lopuillaan, sauna kelpaisi kun kutsuisin minut,voitais olla rauhassa kahdestaan ja kuunnella kuikan kutsua hämärässä,rakas.

• Anonyymi

❤️❤️❤️

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

❤️❤️❤️

😎😎😎

• Anonyymi

Tuo kuikan naukuminen natsasi. Ennen kuikat asusteli vain erämaan lammilla. Asustelen varmaan hieman hiljaisen järven rannassa, kun kuikka nykyisin ääntelee kaiket kesät. Tuuletusikkunasta kuuluu yöt läpeensä kuikan valitus ja joskus se herättää, mutta siinäpähän laulelet.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuo kuikan naukuminen natsasi. Ennen kuikat asusteli vain erämaan lammilla. Asustelen varmaan hieman hiljaisen järven rannassa, kun kuikka nykyisin ääntelee kaiket kesät. Tuuletusikkunasta kuuluu yöt läpeensä kuikan valitus ja joskus se herättää, mutta siinäpähän laulelet.

Erämaassa asut.

• Anonyymi

Mää pesin saunan puoliksi ja ehkä ens viikolla loput.Ellei helle taas palaa.

• Anonyymi

Sellainen olisi kiva omistaa, no saahan sitä haaveilla.

• Anonyymi

Voisin hyvin kuvitella tuollaisia hetkiä hänen elämässään... kun hän taas rantasaunassaan saunoo.

Voisin jakaa ne hetket ja kaiken.

• Anonyymi

Kaiken omaisuuden?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kaiken omaisuuden?

Omaisuuden? Elämää lähinnä aattelin, tokin sen voi nähdä pääomana. Raha ei kiinnosta, tulen omillani toimeen ihan riittävän hyvin.😅

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Omaisuuden? Elämää lähinnä aattelin, tokin sen voi nähdä pääomana. Raha ei kiinnosta, tulen omillani toimeen ihan riittävän hyvin.😅

Rakkaus on parasta pääomaa. Onnellisimmat ihmiset joita tunnen asuvat vähävaraisina pienessä mökissään. Heillä on vain kaikki tarpeellinen ja toisensa ja elävät joka päivä.

• Anonyymi

Rantasaunassa olisi kiva kylpeä. Monta vuotta jo vierähtänyt edellisestä rantasaunassa kylpemiskerrasta. Saunottua tulee kyllä joka viikko oli helle tai ei.

• Anonyymi

Mukava se on kesällä tuo ulkosauna ja minulla saunomisesta aikaa 3 tuntia. Talvella oikeastaan vieläkin hauskempi kun tukka jäätyy taloon tullessa, mutta muu vartalo höyryää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mukava se on kesällä tuo ulkosauna ja minulla saunomisesta aikaa 3 tuntia. Talvella oikeastaan vieläkin hauskempi kun tukka jäätyy taloon tullessa, mutta muu vartalo höyryää.

Hyvää höyryä👍

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voi sinnuu onnenmyyrää.

• Anonyymi

Lämminverinen kun olet.

• Anonyymi

Ei minua koskaan palele, eskimoksi kehuvat tai haukkuvat.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei minua koskaan palele, eskimoksi kehuvat tai haukkuvat.

Sinun koko olemuksesi hehkuu lämpöä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinun koko olemuksesi hehkuu lämpöä.

Lämpöpatteri olen ja voisin sitten pakkasella seinänpuolella nukkua.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voit hyvinkin tehdä niin siis vasemmalla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joku onnekas saa sinusta lämmittäjän

• Anonyymi

😍😍😍😍😍🥰🥰🥰🥰😘 kaipaan sinua, 😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍 N

• Anonyymi

Ja, olet aina ja aina ikuisesti sydämessäni, missä olenkin, 😍😍😍😍🥰🥰🥰🥰🥰 N

• Anonyymi

Viime tapaamisesta puolisen vuotta, tulen käymään kahviossa kun näen autosi pihalla.😎❤️‍🔥.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Viime tapaamisesta puolisen vuotta, tulen käymään kahviossa kun näen autosi pihalla.😎❤️‍🔥.

Ei ihminen tienaa rahaa tällä tavalla

• Anonyymi

MINÄ TULEN MINÄ TULEN MINÄ TULEN...

• Anonyymi

Älä nyt vielä tule kun ei olla vielä edes tavattu.

• Anonyymi

Pesitkö pimppisi saunassa puhtaaksi kunnon hoitoon?

• Anonyymi

Eipä sitä ollut mistä pestä.

• Anonyymi

Rakas

• Anonyymi

Olet niin kova nainen saunomaan ettei kuikkauros kerkeä perässä

• Anonyymi

En minä kuikkaa noin ensisijaisesti ajatellut.

• Anonyymi

IHMISEN ELÄMÄ ON NAUTINTOJA JA HIMOJA.

• Anonyymi

Tuepa Rakkaani niin lämmitän Sinulle rantasaunan ja hieron Sinua hellästi

• Anonyymi

♥️♥️😎.

• Anonyymi

Huomenna se on jo ahterinsa sinne hilannu. Loppuviikosta pysyy visusti oman ukon luona.

• Anonyymi

+26 ulkona mitä saunassa kulta.

• Anonyymi

Siellä se 90 lähettyvillä lämpö pyörii ja joskus hieman enemmän. Järvivesikin hieman jäähtynyt ja siellä voi jäähdytellä ylimääräisiä tunteita.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siellä se 90 lähettyvillä lämpö pyörii ja joskus hieman enemmän. Järvivesikin hieman jäähtynyt ja siellä voi jäähdytellä ylimääräisiä tunteita.

Ei kai sinulla niin kova polte ole kun kokemustakin on,otan rauhallisesti asiat tahtoo lopulta aina järjestyä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei kai sinulla niin kova polte ole kun kokemustakin on,otan rauhallisesti asiat tahtoo lopulta aina järjestyä.

Tuo lause asiat aina järjestyy on minun lempiajatus. Näin on kohdalleni aina lopultakin käynyt eikä minulla mitiä hätiä ole.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuo lause asiat aina järjestyy on minun lempiajatus. Näin on kohdalleni aina lopultakin käynyt eikä minulla mitiä hätiä ole.

Lisään vielä, ettei minun tarvitse jäävesikiulua sylissäni pitää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lisään vielä, ettei minun tarvitse jäävesikiulua sylissäni pitää.

😄aika hyvä,tiedän sen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

😄aika hyvä,tiedän sen.

Ei oikeastaan ollut tarkoitus itseäni kehua, kun syytä ei ole. Meinasin ettei ehkä kanssasi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei oikeastaan ollut tarkoitus itseäni kehua, kun syytä ei ole. Meinasin ettei ehkä kanssasi.

Toki sitä kannattaa hieman jäävesikiuluakin hieman apuna pitää jos tilanne muuten tukala.

• Anonyymi

Näin autosi kahvilan edessä mutta oli niin kova kiire🥲

• Anonyymi

Onko kiuas jo kylmä,sinä tuskin😄

• Anonyymi

Ihan juuri nyt tulin saunasta ja 85 oli lämpötila. Voi siellä vielä tunninkin kuluttua löylyt ottaa.

• Anonyymi

Alalaude varattu minulle.

• Anonyymi

Oletpa herkkähipiäinen. Ei ne kaikki löylystä tykkää, myönteistä jos seura kelpaa.

• Anonyymi

Rantasaunalle ei mikään vedä vertaa, muut korvikkeita.

• Anonyymi

Parhautta sellaisen kun saisi ja voisi olla kaivatun kanssa siellä.

• Anonyymi

Eikö se ole yleensä omasta valinnasta kiinni?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei kannata jättää hyvää tai huonoa tilaisuutta käyttämättä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Näin. Minulla oma tupa, lupa ja rantasauna eikä valittamista. Tuota selkää vain niin syyhyttää jotta pitäisi se selänkynsijä jostakin kehitellä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Näin. Minulla oma tupa, lupa ja rantasauna eikä valittamista. Tuota selkää vain niin syyhyttää jotta pitäisi se selänkynsijä jostakin kehitellä.

Varmaan itse selkäsi kynsit, ei noista parhautta höpöttäjistä ole koskaan mitään tullut.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Varmaan itse selkäsi kynsit, ei noista parhautta höpöttäjistä ole koskaan mitään tullut.

Mitäpä he osaisi jos ei edes suomenkieltä.

• Anonyymi

AP kirjoittaa hienosti rantasaunan nautinnosta,syysilloista,kukista ja kaipuusta minuun.

• Anonyymi

Kaikki on, vain sitä kaikista rakkain puutut.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Puuttuu vuodesta toiseen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Puuttuu vuodesta toiseen.

On sitä siihenkin tottunut.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tiedän että sinulla on kaikkea muuta ja arvokas kaunis mökkiranta vain hyvä kaveri puuttuu.

• Anonyymi

Pallo on sinulla heitä se kunnolla minulle kun tavataan sitten voidaan saunoa oikein kunnolla vaikka olenhan sen saunan testannut jo pari vuosikymmentä aikaa . apeelle.

• Anonyymi

Kyllästynyt helteeseen,miten AP?

• Anonyymi

En ole koskaan tykännyt helteestä. Onhan se mukava jos välillä paripäivää on lämmintä ja se riittää. Kymmenen pakkasta ja lumi maassa on se paras keli silloin ulkoillessa virkistyy.

• Anonyymi

Tulisin mutta en tiedä missä takahikiällä olet?? Kyllä minusta saa saunaseuraa. Mutta kestätkö kovat löylyt niin että henki pihisee??

• Anonyymi

On minulla silloin tällöin nokkakin palanut löylyssä ihan punaiseksi, vaan saat ihan vapaasti pistää paremmaksi.

• Anonyymi

Luultavasti minä paikan mutta en opasta ketään eksyvät kumminkin😄

• Anonyymi

Tiedän,piti kirjoittaa.

• Anonyymi

Täällä äsken taas istuin eikä paha, nyt jo pirtinpuolella. Taitaa tässä jo kaikki usko loppua tuohon rakkauteen.

• Anonyymi

Älä vielä luovuta.

• Anonyymi

En nyt vielä ihan lopullisesti. Täytyyhän miehellä unelmia aina olla, ihan eriasia toteutuuko ne. Ihan hyvä se näinkin kaikkea on enemmänkin kuin tarvitsen, mutta jokin se aina puuttuu ja minulla se selänpesijä. Varmaankin ole takertunut pikkuasiaan millä ei merkitystä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En nyt vielä ihan lopullisesti. Täytyyhän miehellä unelmia aina olla, ihan eriasia toteutuuko ne. Ihan hyvä se näinkin kaikkea on enemmänkin kuin tarvitsen, mutta jokin se aina puuttuu ja minulla se selänpesijä. Varmaankin ole takertunut pikkuasiaan millä ei merkitystä.

Satusedät vaihdissa, nyt rantasaunassa! Hyvä jos voi olla mielikuvituksissa, jossai rantasaunasa!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Satusedät vaihdissa, nyt rantasaunassa! Hyvä jos voi olla mielikuvituksissa, jossai rantasaunasa!

Jo tuosta murteesta käy selväksi että olet ollut kaikkien saunahupi. Ei sellaisia kiertopalkintoja korvenmiehen saunassa pestä.

• Anonyymi

Liplatus kuuluu

• Anonyymi

Kyllä se tuulenjälkeinen jättää väreilyä ja liplatusta. Etsin vain tähän liplatuksen viereen toista lipattajaa.

• Anonyymi

Laita viestiå mikä osasista on jäähtynein sitten.

• Anonyymi

No kyllä se rakkaus ja kaipauspuoli aika pakasteessa. Unelmani on että sen voisi joku lämminhenkinen ja arkipäivän töistä ja elämästä elävä palauttaa. Näistä juhlaihmisistä tarpeekseni saanut.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No kyllä se rakkaus ja kaipauspuoli aika pakasteessa. Unelmani on että sen voisi joku lämminhenkinen ja arkipäivän töistä ja elämästä elävä palauttaa. Näistä juhlaihmisistä tarpeekseni saanut.

Liikaa juhlsihmisiä olen kohdannut. Selkäänpuukottajia.

• Anonyymi

Kaikki ok, huonoa kavetia eges

Huonoa kaveria ei kannata edes ottaa

• Anonyymi

Tässä taas istun ja mietin tulevia. Tunsitko kun silitin poskeasi kun nukuit. Se oli minun uni, luultavasti ei enne.

• Anonyymi

Olet romantikko sitä en arvannut kokemuksesta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olet romantikko sitä en arvannut kokemuksesta.

Ajattelit että romantiikka ei sovi jätkälle. On minussakin monta puolta.

• Anonyymi

Sauna varmaan jo jäähtynyt. Miten lauantai-iltana?

• Anonyymi

On siellä lauantaina yleensä 90 varjossa, mutta turha tyhjänpäiväisiä höpöttää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

On siellä lauantaina yleensä 90 varjossa, mutta turha tyhjänpäiväisiä höpöttää.

Vähempikin riittää hyvässä seurassa.

Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Näin lähellä

Se on näin 🤏 lähellä että heitän hanskat tiskiin sun kanssasi.
      Ikävä
      83
      3526
    2. Kerro jotakin hauskaa. :)

Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)
      Ikävä
      80
      3226
    3. Mä sanon tän suoraan.

Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.
      Ikävä
      68
      3052
    4. On olemassa tiettyjä sääntöjä!

Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle
      Ikävä
      70
      2720
    5. Oliko pakko olla taas tyly?

Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli
      Ikävä
      44
      2212
    6. Olen niin yksinäinen...

... puhukaa mulle jotain kivaa 🥺
      Ikävä
      65
      1802
    7. Huomenna heitän järjen

romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,
      Ikävä
      26
      1751
    8. Lähtisitkö nainen

🚐Reissuun matkailuautolla🤔 👋😎❤️
      Ikävä
      35
      1735
    9. Hyvää huomenta

Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.
      Ikävä
      18
      1699
    10. Perjantai-ilta ootko nainen menos

Bilettää löytyyks jäbii? Tai jotain muita
      Ikävä
      60
      1658
    Aihe