Mitä mieltä sellaisesta?
Onko teille ehdotettu avointa suhdetta
41
424
Vastaukset
- Anonyymi
Se on hyvä ratkaisu kun luottamus on kunnossa
- Anonyymi
Se on ratkaisu, jos toinen ei kiinnosta riittävästi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se on ratkaisu, jos toinen ei kiinnosta riittävästi.
Näin on. Kun toinen ei täytä omia epärealistisia vaatimuksia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näin on. Kun toinen ei täytä omia epärealistisia vaatimuksia.
Toimiva suhde kestää kompromissit
- Anonyymi
Ei ole ehdotettu. Jos ehdotettaisi, lähtisin kävelemään saman tien. Ei vastaa omia arvojani parisuhteeseen liittyen.
- Anonyymi
ei ole eikä ole kokemusta
- Anonyymi
Ei käy! Mulla oli "avoin" suhde exän kanssa. Hän huiteli ties missä ja mä hoidin lapsen ja huushollin. Enää ei käy sellainen.
- Anonyymi
Dumb-ass...
- Anonyymi
Ei ole ehdotettu koskaan mitään ja se totta
Kovin haluttu ei ole. Ymmärrän sen. - Anonyymi
Ennemminkin saattaa venyä se ajanjakso milloin ei vielä olla yksinomaan sitouduttu toisiinsa. Milloin katsellaan tuleeko tästä nyt mitään. Joten siinä sitten saattaa kuviot olla mutkikkaakin.
- Anonyymi
jos ihminen ylipäätään haluaa suhdetta niin ehkä tommonenki voi sopia joillekkin
- Anonyymi
Joillekin sopii myös ihottuma kuulin.
- Anonyymi
Jos ehdotettaisiin, kertoisin ehdottajalle että hän joutuu helvettiin jos ei tule uskomaan Jeesukseen ja että kannattaa lopettaa pelleily kun vielä on aikaa.
- Anonyymi
Asian vierestä löysit tilaa?
- Anonyymi
Ei mutta saat jatkaa niitä touhujasi ihan vapaasti.
- Anonyymi
Ei ole. Ja ne joilla tuttuilla ollut avoinsuhde päätyneet hetken päästä eroon. Eli valmistaudu siihen.
- Anonyymi
Kuinka yllättävää... 😂
- Anonyymi
Sopis kyllä mun ajatus maailmaan täyisin
Jos olisit hän ihana pitkä mies jota mietin
Naiselta.- Anonyymi
Joidenkin ajatusmaailmaan sopii myös hyvin rahan ottaminen siitä.
- Anonyymi
Nyt loukkaannuin. Vai tällainen mielessä...
-Pitkä mies - Anonyymi
Mietitkö sinäkin minua, oi pätkäni...
Mietin minäkin...
Tässä kysymerkkimekin?
https://m.youtube.com/watch?v=xZAw6egALUc - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joidenkin ajatusmaailmaan sopii myös hyvin rahan ottaminen siitä.
Ei mun kyllä ...miksi sotket ketjua
- Anonyymi
Olen ollut avoimessa suhteessa ja tiedän sen olevan itselleni täysin turha viritys. Minua ei kiinnosta lainkaan sen "vapauden" hyödyntäminen. Sinällään en ole mustasukkainen, eli asiat voisivat olla sovittavissa, mutta toki syiden pitää olla hyviä ja asiaan liittyy myös mahdollisia ongelmia. Mutta siis noin yleisesti voin kyllä asiasta keskustella ja yrittää päästä molempien mielestä ok ratkaisuun.
- Anonyymi
Riippuu vähän kenen kanssa ja miten
Ajatus on kai ettei valehdeltaisi toiselle
Mies- Anonyymi
Helpompi on saada se suhde toimiin oikeesti, kuin viritellä jotain tuollaista typeryyttä laastariksi siihen päälle.
- Anonyymi
En tarvitse kahta suhdetta samaan aikaan...Yksi Rakas riittää ja sillä mennään...Hän on löytynyt ja kirkkoon hänet vien. Sinulle
- Anonyymi
Itse varmaan vastaehdottaisin ilotulitteen laukaisemista haarovälissä, kun nyt näköjään kokemuksia aletaan etsimällä etsiä.
- Anonyymi
Ei se perusihminen siitä muuksi muutu. On se avioliitossa tai avoliitossa. Jos on petturi on sitä kummassakin tapauksessa.
- Anonyymi
Ne ilotulitteen on jo laukaistu
- Anonyymi
Oliko oppimiskokemus vai vaan kivuliasta?
- Anonyymi
On ehdotettu ennenkuin mitään on edes välillemme muodostunut. Pelkkä ehdotuskin kuvottaa. On samaa että toinen saisi luvan kanssa pettää!
Antaa olla, en sovi moiseen karuselliin. - Anonyymi
Ei kiitos. Haluan ikioman kullan.
Minulle sopisi ihan perinteinen umpinainen suhde.
- Anonyymi
Sitä on yritetty minulle "myydä", mutta en tule hyväksymään sitä koskaan!
- Anonyymi
En muista, että kukaan olis uskaltanut. Tai halunnut. Sanotaanko niin, että tämä ei ollut syy, miksi jokin suhde joskus loppui. Mutta olisi voinut olla.
Ei ole ehdotettu, enkä suostuisi sellaiseen suhteeseen. Ei vastaa arvojani lainkaan.
- Anonyymi
Eipä ole koskaan ehdotettu eikö tuo ny si lopulta ole sama kun et olis sinkku toiselta muuta kuitenkaan saa kun seksiä
- Anonyymi
Hyvin suhde ei kuulukaan tähän väliin. Ei varmasti.
- Anonyymi
Ei ole keritty kun oon heti kättelyssä lyönyt kortit pöytään näillä mennään tyyliin.
Itse olen ollut se kuka on sanonut mitä haluun ja jos ei kelpaa häivy.Eivät oo häipyneet valitettavasti.Miksi aina imen itseeni niitä ketkä saa kiksit kieroilla mun selän takana???
Arvostan ihmistä kuka sanoo myös rehellisesti heti mitä haluu suhteelta mitä ei. - Anonyymi
Avoin suhde kait tarkoittaa, että on pari, tavallaan, ja sitten voi kekkaloida kaikkien ihanaisten vastaantulevien halukkaiden kanssa.
Jos taas on jo ollut pitkä suhde ja yhtäkkiä haluaa sen avoimeksi, niin eikö se tarkoita, että tekisi mieli olla uskoton, mutta luvalla; hei Aimo, saanko leikkiä Timon kanssa.
Enkä tiedä tuostakaan, että ihan oma...jotain vastenmielistä siinäkin. Omimisessa. Mustasukkaisuutta? - Anonyymi
On! Ei mun juttu!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 833536
Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)803226Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.683062On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle702720Oliko pakko olla taas tyly?
Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli442222- 651802
Huomenna heitän järjen
romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,261761- 351735
Hyvää huomenta
Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.181699- 601658