Life is Life...

Hyvää huomenta ja aurinkoista päivää ikävään. ☕🌞🐺😊❤️

211

887

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
      UUSI

      Hyvää huomenta sain töitä jee👩😂♥️🥰🙏☀️

      • UUSI

        Hyvää huomenta ihana. Onneksi olkoon! ♥️🥰🤗😘


      • UUSI

        Milloin työt alkaa? 😊🤗


      • Anonyymi
        UUSI

        jee. Kirsi musita sitten kuunnella asiakasta jos hän ei halua ostaa sulta mitään


      • Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

        Milloin työt alkaa? 😊🤗

        Kirsi ei halua paljastaa


      • Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

        Milloin työt alkaa? 😊🤗

        Kiitos😂 he ottavat sitten yhteyttä kun tarkempi ajankohta selviää🤣💞👩♥️🥰


      • UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos😂 he ottavat sitten yhteyttä kun tarkempi ajankohta selviää🤣💞👩♥️🥰

        No ni kiva. 😊🤗


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos😂 he ottavat sitten yhteyttä kun tarkempi ajankohta selviää🤣💞👩♥️🥰

        Eli sulla on nyt melkein viikko lomaa siellä espanjassa. Miksei sitä haastattelua olis voinut tehdä netin välityksellä vaan sun piti mennä espanjaan haastattelun takia.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli sulla on nyt melkein viikko lomaa siellä espanjassa. Miksei sitä haastattelua olis voinut tehdä netin välityksellä vaan sun piti mennä espanjaan haastattelun takia.

        Pitää välillä lomaillakin👩siks


      • UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Pitää välillä lomaillakin👩siks

        Ihanaa lomaa 😊🥰🤗


      • Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

        Ihanaa lomaa 😊🥰🤗

        Kiitos🥰👩


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos🥰👩

        Isä maksaa


      • UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos🥰👩

        🥰🤗😘


      • UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Isä maksaa

        Se on oikein.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Pitää välillä lomaillakin👩siks

        Eli sä teisit että sä meet lomalle vaikka sanoit että sulla alkaa työt. miksi valehtelit. olisit voinut sanoa että menet lomalle


      • Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

        Se on oikein.

        niin ohan lapsi jo 31 vuotias


      • Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

        Se on oikein.

        Ohan se kiva elää aikuisen isän rahoilla


      • UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        niin ohan lapsi jo 31 vuotias

        Mistäs tiedät varmaksi, onko sen ikäinen...


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Isä maksaa

        Pappa betalar👩☀️💞


      • Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

        Se on oikein.

        antoiko äiti sulle muuten rahaa kun sanoit että pyydät äidltä rahaa kun sulla on rahat loppu


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        niin ohan lapsi jo 31 vuotias

        32 jo👩☀️


      • Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

        Se on oikein.

        mitä niille mansikanpoimintarahoille kävi. Bilettikö kirsi kaikki marjarahat


      • UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Pappa betalar👩☀️💞

        Hyvä iskä sulla 😊


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Pitää välillä lomaillakin👩siks

        Erikoinen yhdistelmä nykypäivänä :Työn ohessa opiskelu ja lomailu.


      • UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Erikoinen yhdistelmä nykypäivänä :Työn ohessa opiskelu ja lomailu.

        Ihme valitus käy, kun toisella on elämä mukavaa. 😂


      • Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

        Mistäs tiedät varmaksi, onko sen ikäinen...

        no kysy kirsiltä onko 31 jonka on kertonut. Susta on kivaa että kirsi valehtelee täällä ja silti hän on mukava vaikka valehtelis sulle


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Pappa betalar👩☀️💞

        mitä sun mansikanpoiminta rahoille kävi. joko oot ne tuhlannut


      • UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        antoiko äiti sulle muuten rahaa kun sanoit että pyydät äidltä rahaa kun sulla on rahat loppu

        En mä sitä tarvinnut onneksi. Keksin rahaa muualta... Sain myös bensarahoja osan takaisin.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Pappa betalar👩☀️💞

        mitä sun opiskeluille käy nyt jos oot edes opiskellut kun oot kova valehtelee täällä


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        32 jo👩☀️

        se on kiva että isä elättää aikuisen lapsensa


      • Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

        Ihme valitus käy, kun toisella on elämä mukavaa. 😂

        ai susta on ok että voi lomailla kun haluaa vaikka opiskelee ja menee töihin . Mä en usko että kirsi opiskelee yhtään mitään vaikka toisin väittää.


      • Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

        Ihme valitus käy, kun toisella on elämä mukavaa. 😂

        no kai se on kun isä maksaa aikuisen lapsensa elämän. ite jaksat valittaa paskaa elämääsi ja naisen puutetta.


      • UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        no kai se on kun isä maksaa aikuisen lapsensa elämän. ite jaksat valittaa paskaa elämääsi ja naisen puutetta.

        Mä en ole silti kateellinen toiselle, jolla menee mukavasti.


      • Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

        Mä en ole silti kateellinen toiselle, jolla menee mukavasti.

        Oot kateellinen nuorille miehille jotka vie sulta kaikki kauniit ja nuoret naiset


      • UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Oot kateellinen nuorille miehille jotka vie sulta kaikki kauniit ja nuoret naiset

        Juu, sen voin myöntää kyllä.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Pitää välillä lomaillakin👩siks

        🤔🤔🤔


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Pitää välillä lomaillakin👩siks

        Et sitte pyytäny Jania lomakaverikses?


    • Anonyymi
      UUSI

      mitä kirsi opiskelee kun voi mennä töihin täysipäiväisesti

      • Anonyymi
        UUSI

        ja lomailla silloin kun haluaa. ja janin ei tartte vastata . tämä on kirsille


    • Anonyymi
      UUSI

      Mitä järkeä kirsin on opiskella kun hän pääsee unelmatöihinsä. Mua kiinnostaa mitä kirsi opiskelee

    • Anonyymi
      UUSI

      Muista juoda vettä eikös sielläkin oo kuuma☀️😂👩💞

      • UUSI

        Kiitos. Täytyy koitta juoda. Täällä on vaan 23 astetta. Oikeastaan hyvä, kun ei enää koti ole ihan sauna/pätsi. 🥰😊🤗


      • Anonyymi
        UUSI

        Eiköhän 52 vuotias aikuinen tiedä että pitää juoda vettä. Ihme holhousta molemmin puolin


      • UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Eiköhän 52 vuotias aikuinen tiedä että pitää juoda vettä. Ihme holhousta molemmin puolin

        Se on välittämistä. Sua kyynisempää ihmistä ei kyllä äkkiä ole olemassakaa.


      • Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

        Se on välittämistä. Sua kyynisempää ihmistä ei kyllä äkkiä ole olemassakaa.

        Voi vittu. Oletko muistanut käydä pissalla jani. Välitän sinusta ettei pissa mene housuun


      • UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi vittu. Oletko muistanut käydä pissalla jani. Välitän sinusta ettei pissa mene housuun

        Ja tuo ei ollu yhtään sen parempi. Toi meni saivartelun puolelle.


      • Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

        Se on välittämistä. Sua kyynisempää ihmistä ei kyllä äkkiä ole olemassakaa.

        sua ei kiinnosta mitä kirsi opiskelee. Eikö sua oikeesti kiinnosta miksi kirsi valmistuu


      • UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        sua ei kiinnosta mitä kirsi opiskelee. Eikö sua oikeesti kiinnosta miksi kirsi valmistuu

        Voi kyllä mua kiinnostaa monikin asia hänessä... Mä ymmärrän sen jos ei täällä halua kaikkea kertoa.


      • Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

        Ja tuo ei ollu yhtään sen parempi. Toi meni saivartelun puolelle.

        miten se eroaa veden juomisesta


      • UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        miten se eroaa veden juomisesta

        Kyllä juomisen voi unohtaa paljon helpommin kuin kusella käymisen...


      • Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

        Voi kyllä mua kiinnostaa monikin asia hänessä... Mä ymmärrän sen jos ei täällä halua kaikkea kertoa.

        johan hän kertoi että menee puhelinmyyntiin espanjaa. Mä vaan ihmetteln että miten kisri kerkee opiskelee ja tekee töitä samaan aikaa.


      • UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        johan hän kertoi että menee puhelinmyyntiin espanjaa. Mä vaan ihmetteln että miten kisri kerkee opiskelee ja tekee töitä samaan aikaa.

        Tekee sitä paljon muutkin nykyaikana.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        johan hän kertoi että menee puhelinmyyntiin espanjaa. Mä vaan ihmetteln että miten kisri kerkee opiskelee ja tekee töitä samaan aikaa.

        Hänelle ei jää yhtään vapaa -aikaa koska pitää hoitaa opiskelut samaan aika kun käy töissä. Luulis tollasessa palavan loppuu.


      • Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

        Voi kyllä mua kiinnostaa monikin asia hänessä... Mä ymmärrän sen jos ei täällä halua kaikkea kertoa.

        no ei näytä kiinnostavan. en ole huomannut että olisit kysynyt kirsiltä mitään muuta kuin mitä ruokaa on syönyt


      • UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        no ei näytä kiinnostavan. en ole huomannut että olisit kysynyt kirsiltä mitään muuta kuin mitä ruokaa on syönyt

        Mä en perusta mistään ristikuulusteluista. Mulle tunne on kovempi juttu.


      • Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

        Kyllä juomisen voi unohtaa paljon helpommin kuin kusella käymisen...

        tosta veden juomisesta on toitotettu useita kymmeniä vuosia. Mutta jos tykkää leikkiä lasta niin leikkikää kirsin kaa. Pidätte toisistanne huolen.


      • Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

        Tekee sitä paljon muutkin nykyaikana.

        Ai käy kokopäivä töissä ja opiskelee täyspäiäisesti. aha. sä et taida tietää mitä opiskelu vaatii.


      • Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

        Mä en perusta mistään ristikuulusteluista. Mulle tunne on kovempi juttu.

        eli jos kysyy mitä toinen opiskelee niin se on ristikuulustelua. Toisille se keskustelua


      • UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai käy kokopäivä töissä ja opiskelee täyspäiäisesti. aha. sä et taida tietää mitä opiskelu vaatii.

        No en onneksi tiedäkään...


      • Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

        No en onneksi tiedäkään...

        älä sitten sano mitään asiasta kun et tiedä


      • Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

        Kiitos. Täytyy koitta juoda. Täällä on vaan 23 astetta. Oikeastaan hyvä, kun ei enää koti ole ihan sauna/pätsi. 🥰😊🤗

        Nukutko jo makkarissa❤️‍🔥


      • UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Nukutko jo makkarissa❤️‍🔥

        En ole kerinny sinne asti. Kyllä mä voisin kohta. Ottaa pienet torkut... 😄😊


      • Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

        En ole kerinny sinne asti. Kyllä mä voisin kohta. Ottaa pienet torkut... 😄😊

        Eikö tarkoitin et kun on viileämpää.Sanoit silloin helteellä nukkuvas olkkarissa kun on makkari kuuma.


      • UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikö tarkoitin et kun on viileämpää.Sanoit silloin helteellä nukkuvas olkkarissa kun on makkari kuuma.

        Juu kyllä nyt on saanu unta makkarissakin. Tosin se on liian valoisa paikka aamulla...


      • Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

        Juu kyllä nyt on saanu unta makkarissakin. Tosin se on liian valoisa paikka aamulla...

        voitko pyyttää sun äidiltä rahaa niihin pimennysverhoihin. niin ei tarvis valittaa


      • UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        voitko pyyttää sun äidiltä rahaa niihin pimennysverhoihin. niin ei tarvis valittaa

        No mulla taitaa olla enemmän rahaa ku hänellä kuitenki...


      • Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

        No mulla taitaa olla enemmän rahaa ku hänellä kuitenki...

        okei. ne verhot maksaa max 40 e mutta jos sun isälläkään ei oo lainata


      • UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        okei. ne verhot maksaa max 40 e mutta jos sun isälläkään ei oo lainata

        Köyhiä eläkeläisiä niin ei niillä ole varaa heitellä rahaa joka paikkaan. Minä heitä avustan minkä pystyn.


      • Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

        Mä en perusta mistään ristikuulusteluista. Mulle tunne on kovempi juttu.

        Ihan perussettiä tosta tunteesta puheenollen. Tuntuuko eroottiselta saada ja lähetellä noita sydämiä pusutteluineen tuiki tuntemattomalle? Sekö riittää...kun tuntuu kivalle?


      • UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihan perussettiä tosta tunteesta puheenollen. Tuntuuko eroottiselta saada ja lähetellä noita sydämiä pusutteluineen tuiki tuntemattomalle? Sekö riittää...kun tuntuu kivalle?

        Kyllä paremman puutteessa se tuntuu hyvältä. Kummallista jos ei sitä ymmärrä.


      • Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

        Kyllä paremman puutteessa se tuntuu hyvältä. Kummallista jos ei sitä ymmärrä.

        Jani miksi sä sitten valitat joka päivä naisen puutetta jos noi kirsin sydämet riittää sulle. Ite et halua nähdä kirsiä joten älä enää valita naisen puutetta.


      • Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

        Kyllä paremman puutteessa se tuntuu hyvältä. Kummallista jos ei sitä ymmärrä.

        Pakkohan sen on tuntua kun ei suhun kukaan oikea ihminen koska. Emojihahmo vaan


    • Anonyymi
      UUSI

      Tyttö jiiltä kyllä kyselit kaikkee mutta et aikuiselta ihmiseltä. Taitaa jania kiinnostaa enemmän lapsen elämä kuin aikuisen. Tyttö jiiltä kyselit kaikenlaista

    • UUSI

      Kyllä on palsta täynnä iloisia ihmisiä taas... Hyvän mielen sai täällä. Jos menis takaisin nukkumaan.

      • Anonyymi
        UUSI

        no mene nukkuu oikeaan maailmaan. ei sun tartte kaikesta ilmoittaa


      • Anonyymi
        UUSI

        Mietihän miten ite teet jollekin. Mutta eihän se merkitse mitään sulle.


      • UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Mietihän miten ite teet jollekin. Mutta eihän se merkitse mitään sulle.

        Mitä mä teen ja kelle? Voisitko tarkentaa nyt tätä? Olis ihan mukava tietää, että voisi korjata tilannetta.


      • UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Mietihän miten ite teet jollekin. Mutta eihän se merkitse mitään sulle.

        Oma ns kaivattu seurustelee jo, eikä ole välittänyt musta yhtään... niin ei ainakaan häneen voi liittyä tämä. Eli kehen sitten?


      • Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

        Oma ns kaivattu seurustelee jo, eikä ole välittänyt musta yhtään... niin ei ainakaan häneen voi liittyä tämä. Eli kehen sitten?

        Jani sulla on taas tarve mainita netta. Haluatko puhua netasta taas. Joka päivä sä jaksat netasta puhua ja ite nostat netta asian esiin. Sulla on joku tarve mainita hänet joka päivä täällä.


      • UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Jani sulla on taas tarve mainita netta. Haluatko puhua netasta taas. Joka päivä sä jaksat netasta puhua ja ite nostat netta asian esiin. Sulla on joku tarve mainita hänet joka päivä täällä.

        Mä vaa kommentoin tuohon mitä tuo yks mulle sanoi. Kun on aina noin epäsuoraa tuo viestintä.


      • UUSI
        mustasusi kirjoitti:

        Mä vaa kommentoin tuohon mitä tuo yks mulle sanoi. Kun on aina noin epäsuoraa tuo viestintä.

        Kelle olen muka nyt tehny jotain? Mielestäni en kellekään ole tehnyt mitään. En mä halunnu alkaa originalin kanssa seurustelemaan. Siitäkö tässä oli kyse vai mistä?


      • Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

        Mä vaa kommentoin tuohon mitä tuo yks mulle sanoi. Kun on aina noin epäsuoraa tuo viestintä.

        Täytyykö sun puhua netasta kun sua on kielletty puhua netasta.


      • UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Täytyykö sun puhua netasta kun sua on kielletty puhua netasta.

        Mikä palstapoliisi sä oot? Mä nyt tässä yhteydessä halusin puhua ja sillä hyvä.


      • Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

        Mikä palstapoliisi sä oot? Mä nyt tässä yhteydessä halusin puhua ja sillä hyvä.

        ja mua aina syytät kun minä muka otan netan esiin. sinä itse alat aina puhuu netasta ja hänen poikaystävästään


      • UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        ja mua aina syytät kun minä muka otan netan esiin. sinä itse alat aina puhuu netasta ja hänen poikaystävästään

        Ei sun tarvii tulla siihen riehumaan...


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        ja mua aina syytät kun minä muka otan netan esiin. sinä itse alat aina puhuu netasta ja hänen poikaystävästään

        Niin, voihan tuo kommentti liittyä tytön vainoamiseen.


      • UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin, voihan tuo kommentti liittyä tytön vainoamiseen.

        Minä en ole vainonnu. Ihan on saanu rauhassa elää ja saa tästä edeskin.


      • Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

        Ei sun tarvii tulla siihen riehumaan...

        mitä ite reihut. sunhan piti mennä nukkuu.


      • Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

        Minä en ole vainonnu. Ihan on saanu rauhassa elää ja saa tästä edeskin.

        miksi sä et sitten näe netan somekuvia


      • UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        mitä ite reihut. sunhan piti mennä nukkuu.

        Mä nukun sitten jos mua huvittaa.. Enää ei huvita. Ärsyttää taas tämmönen päivä ku ei keksi mitään tekemistä. pesukone pyörii... kai mä alan tekee sitte ruokaa.


      • UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        miksi sä et sitten näe netan somekuvia

        Kyllä sä ihan vallan hyvin tiedät, miksi en niitä näe... Mihin pyrit tämmösellä?


      • Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

        Kyllä sä ihan vallan hyvin tiedät, miksi en niitä näe... Mihin pyrit tämmösellä?

        no miksi netta poisti silloin se viimesenkin profiilinsa jos ei tuntenut ahdistusta siitä että sä niitä kuvia katot


      • UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        no miksi netta poisti silloin se viimesenkin profiilinsa jos ei tuntenut ahdistusta siitä että sä niitä kuvia katot

        Ei mua kiinnosta puhua tällasesta.


      • Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

        Minä en ole vainonnu. Ihan on saanu rauhassa elää ja saa tästä edeskin.

        Eikö se tytön iskä jo sanonut, ettei tuo uskalla enää liikkua missään. Ei tämä nyt ainakaan auta asiaa.


      • UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikö se tytön iskä jo sanonut, ettei tuo uskalla enää liikkua missään. Ei tämä nyt ainakaan auta asiaa.

        Onhan tuo onneksi liikkunut kuitenkin, jos on kampaamolla käynyt (kuten täällä joku kertoi aiemmin). En usko että on kotinsa vangiksi jääny kuitenkaan. On hänellä paljon ystäviä ja sisaruksia ja poikkis, että varmaan on ihan turvallista liikkua missä vaan. Minusta ei ole ollu millonkaan vaaraa hänelle. Ei ole tullu ikinä mieleenkään mennä "ahdistelmaan". Itse olen ollu ihan yhtä pelokas näkemään häntä missään.


      • Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

        Oma ns kaivattu seurustelee jo, eikä ole välittänyt musta yhtään... niin ei ainakaan häneen voi liittyä tämä. Eli kehen sitten?

        Ettei vaan ole naimisissa?


      • UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Ettei vaan ole naimisissa?

        En voi tietää. Ei kuulu minulle millään muotoa.


      • Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

        Ei mua kiinnosta puhua tällasesta.

        eli myönnät että se ahdisti nettaa


      • Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

        Onhan tuo onneksi liikkunut kuitenkin, jos on kampaamolla käynyt (kuten täällä joku kertoi aiemmin). En usko että on kotinsa vangiksi jääny kuitenkaan. On hänellä paljon ystäviä ja sisaruksia ja poikkis, että varmaan on ihan turvallista liikkua missä vaan. Minusta ei ole ollu millonkaan vaaraa hänelle. Ei ole tullu ikinä mieleenkään mennä "ahdistelmaan". Itse olen ollu ihan yhtä pelokas näkemään häntä missään.

        joo netta kävi jyväskylässä kampaajalla jokunen aika sitten


      • Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

        Onhan tuo onneksi liikkunut kuitenkin, jos on kampaamolla käynyt (kuten täällä joku kertoi aiemmin). En usko että on kotinsa vangiksi jääny kuitenkaan. On hänellä paljon ystäviä ja sisaruksia ja poikkis, että varmaan on ihan turvallista liikkua missä vaan. Minusta ei ole ollu millonkaan vaaraa hänelle. Ei ole tullu ikinä mieleenkään mennä "ahdistelmaan". Itse olen ollu ihan yhtä pelokas näkemään häntä missään.

        mutta olet puhunut että olet nähnyt autosta netan


      • UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        mutta olet puhunut että olet nähnyt autosta netan

        Luulin näkeväni. En ole yhtään varma mitä näin...


      • Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

        En voi tietää. Ei kuulu minulle millään muotoa.

        luulis kiinnostavan mitä kaivatun elämässä tapahtuu


      • UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        luulis kiinnostavan mitä kaivatun elämässä tapahtuu

        Ensi syytät mua siitä että kirjottelen hänestä ja vainoan, ja seuraavaks syytät siitä, ettei kiinnosta menikö naimisiin onko paksuna vaiko mitä... Mistäs minä voin tuollasia saada tietää edes? Ei ole edes yhteisiä tuttuja meillä.


      • Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

        Luulin näkeväni. En ole yhtään varma mitä näin...

        sähän näet netan näköisiä joka paikassa kuten tanskassa


      • UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        sähän näet netan näköisiä joka paikassa kuten tanskassa

        Sellasta se on sillo ku on toiseen ihastuneena.


      • UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        luulis kiinnostavan mitä kaivatun elämässä tapahtuu

        Ja kuinka paljon kiinnostaa yleensä ketään, jos kaivatulla on jo joku muu?!


      • Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

        Ensi syytät mua siitä että kirjottelen hänestä ja vainoan, ja seuraavaks syytät siitä, ettei kiinnosta menikö naimisiin onko paksuna vaiko mitä... Mistäs minä voin tuollasia saada tietää edes? Ei ole edes yhteisiä tuttuja meillä.

        mutta sähän rakastat nettaa jostain syystä ja silti sua ei kiinnosta netan elämä kuhan saat vaan rakastaa


      • Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

        Sellasta se on sillo ku on toiseen ihastuneena.

        niin sä tuut tulavaisuudessakin näkee "nettoja"


      • Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

        Ja kuinka paljon kiinnostaa yleensä ketään, jos kaivatulla on jo joku muu?!

        no kai sua kiinnostaa kun sä rakastat nettaa. vai miksi sä rakastat jos sua ei koko ihminen edes kiinnosta


      • UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        no kai sua kiinnostaa kun sä rakastat nettaa. vai miksi sä rakastat jos sua ei koko ihminen edes kiinnosta

        No kiinnostaakos häntä minä?


      • Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

        No kiinnostaakos häntä minä?

        no miksi sä rakasta nettaa. muuta kuin netan silmiä ja hymyä


      • UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        no miksi sä rakasta nettaa. muuta kuin netan silmiä ja hymyä

        Siksi kun jotain tapahtui minulle, mitä ei koskaan ennen ole tapahtunu kenenkää toisen kanssa.


    • Anonyymi
      UUSI

      laif is laif, nan naaaa naanana...🦜

      • Anonyymi
        UUSI

        😂😂😂😂👍


    • Anonyymi
      UUSI

      Käyttääkö joku sun autoa?Oot lainannut jolleen?Vai uskallatko lainata kelleen ikinä?

      • UUSI

        En nyt ole lainaillu autoa kellekään. On samanlainen auto jollain muulla. En mä mielelläni ihan kelle tahansa lainaa, eikä ole ollu tarviskaan...


    • Anonyymi
      UUSI

      Moikka👩☀️♥️

      • UUSI

        Moi moi. ☀️♥️
        Ääh mä oon istunu vaan sisällä. Alkaa ahistaa tää. 🙄


      • Anonyymi
        UUSI

        siinä kirsi on. mun pitää tehdä kaikki janin puolesta


      • Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

        Moi moi. ☀️♥️
        Ääh mä oon istunu vaan sisällä. Alkaa ahistaa tää. 🙄

        jani sulla on nyt mahdollisuus kysyä kirsiltä haluisko nähdä joku päivä. mutta sä et osaa kysyä


      • UUSI

        Toivottavasti sulla on siellä kiva päivä. Mun päivä ei lähde taas yhtään. 😅🤗


      • UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        jani sulla on nyt mahdollisuus kysyä kirsiltä haluisko nähdä joku päivä. mutta sä et osaa kysyä

        En mä voi koska netta.


      • Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

        Moi moi. ☀️♥️
        Ääh mä oon istunu vaan sisällä. Alkaa ahistaa tää. 🙄

        Juu ymmärrän 🤗☀️♥️👩


      • UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Juu ymmärrän 🤗☀️♥️👩

        Sä ootkin kiva 😊🤗🥰😘


      • Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

        En mä voi koska netta.

        miten netta liittyy sun ja kirsin tapaamiseen. miksi sitten sanot ettei kirsiä kiinnosta kun sua ittees ei kiinnosta netan takia


      • Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

        Sä ootkin kiva 😊🤗🥰😘

        ei oo niin kiva kuin netta


      • UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        miten netta liittyy sun ja kirsin tapaamiseen. miksi sitten sanot ettei kirsiä kiinnosta kun sua ittees ei kiinnosta netan takia

        Mä haluan asioiden etenevän omalla painollaan, en pakotettuna.


      • Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

        En mä voi koska netta.

        Nyt hakeudu hoitoon. Oikeesti.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Juu ymmärrän 🤗☀️♥️👩

        ai kirsi on opiskellut jos on istunut koko päivän sisällä opiskelemassa


      • UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        ei oo niin kiva kuin netta

        En mä niin voi sanoa, kun en kumpaakaan tunne oikeasti.


      • UUSI
        mustasusi kirjoitti:

        En mä niin voi sanoa, kun en kumpaakaan tunne oikeasti.

        Tosin tää kirsi, on aktiivinen ja juttelee mulle ja haluaa olla kontaktissa mun kanssa, että siinä mielessä on kyllä paljon kivempi. Kirsi ei pakene minua.


      • Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

        Mä haluan asioiden etenevän omalla painollaan, en pakotettuna.

        kerro janio miten netta liittyy siihen että sä näet jonkun toisen naisen. et kai sä oikeesti luule että netta on mustasukkanen jos nä näet toisen naisen. anna mun kaikki kestää. ainiin sä haluat seksiä. haluuko kirsi


      • UUSI

        😅😊🤗🥰


      • Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

        Tosin tää kirsi, on aktiivinen ja juttelee mulle ja haluaa olla kontaktissa mun kanssa, että siinä mielessä on kyllä paljon kivempi. Kirsi ei pakene minua.

        no miksi et voi kysyä haluisko kirsi joku päivä käydä syömässä tai kahvilla. Ei netta suutu sulle vaikka sä näkisit kirsin.


      • Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

        😅😊🤗🥰

        kehutaan puolin ja toisin mutta jani ei osaa pyytää kirsiä ulos. te olette molemmat jo aikuisia


      • UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        no miksi et voi kysyä haluisko kirsi joku päivä käydä syömässä tai kahvilla. Ei netta suutu sulle vaikka sä näkisit kirsin.

        Sä oot kyllä yhdenlainen... Jos mä kertoisin tässä, että joo mä haluan nyt treffata kirsin, niin sä tulisit sanomaan, että noinko pian unohtui netta?


      • Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

        Tosin tää kirsi, on aktiivinen ja juttelee mulle ja haluaa olla kontaktissa mun kanssa, että siinä mielessä on kyllä paljon kivempi. Kirsi ei pakene minua.

        nii ohan se kun kehutte toinen toisianne kilpaa


      • Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

        Sä oot kyllä yhdenlainen... Jos mä kertoisin tässä, että joo mä haluan nyt treffata kirsin, niin sä tulisit sanomaan, että noinko pian unohtui netta?

        mä en ole tollasta sanonut. Mähän yritän saada teidät tapaa mutta kuten ite sanoit netta on syy miksi et halua nähdä. Eikö kirsi olekaan enää netan näköinen kun sä sanoit että kirsi voi olla hyvinkin netan näköinen


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Juu ymmärrän 🤗☀️♥️👩

        Ookko nää kiinnostunu tapaamaan Janin ?


      • Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

        Tosin tää kirsi, on aktiivinen ja juttelee mulle ja haluaa olla kontaktissa mun kanssa, että siinä mielessä on kyllä paljon kivempi. Kirsi ei pakene minua.

        Kiva.Oishan tuo mukavaa sulle jos Kirsi muuttaisi vaikka seinän taakse tai kun kerran asut kerrostalossa niin ylä tai alakertaan.💚


      • UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiva.Oishan tuo mukavaa sulle jos Kirsi muuttaisi vaikka seinän taakse tai kun kerran asut kerrostalossa niin ylä tai alakertaan.💚

        Eihän siitä nyt ole kuulunu enää neljän jälkeen mitään... En tiedä missä menee?
        Jos ei enää huomenna oo täällä, ni miks sitten enää minäkään?


      • UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiva.Oishan tuo mukavaa sulle jos Kirsi muuttaisi vaikka seinän taakse tai kun kerran asut kerrostalossa niin ylä tai alakertaan.💚

        Ei tässä talossa ihme kyllä, ole vapaita huoneistoja.


      • Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

        Eihän siitä nyt ole kuulunu enää neljän jälkeen mitään... En tiedä missä menee?
        Jos ei enää huomenna oo täällä, ni miks sitten enää minäkään?

        ihme martyyri oot. oikein uhriudut


      • Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

        Eihän siitä nyt ole kuulunu enää neljän jälkeen mitään... En tiedä missä menee?
        Jos ei enää huomenna oo täällä, ni miks sitten enää minäkään?

        Muistaakseni päivällä sanoit että kirsi saa tehdä mitä haluaa. ja nyt sä itket sitten kun kirsi tekee mitä haluaa . oikea itkupilli olet ja valehtelija


      • Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

        Ei tässä talossa ihme kyllä, ole vapaita huoneistoja.

        Voihan sitä yrittää savustaa niitä pois.


      • UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Voihan sitä yrittää savustaa niitä pois.

        En mä ole selainen... Sä voit koittaa jos tiedät miten.. 😅


      • Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

        En mä voi koska netta.

        Tuo on sairas pakkomielle eikä mitään rakkautta.


      • UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo on sairas pakkomielle eikä mitään rakkautta.

        Kyllä taas jaksatte tätä valitusta.


    • Anonyymi
      UUSI

      Surullista että netan olemassa olo estää jania näkemästä kirsiä. Kyllä on netalla valtaa janin elämässä

    • Anonyymi
      UUSI

      siis mitä pahaa siinä on jos mies kysyy naiselta haluuko nähdä. te oletet ikusuuden täällä kehuneet toisianne ja ette pysty menee kahville. Mitä vittua se jani vaatii että sä haluat mennä kirsin kaa kahville. voi vittu kun jani tekee kaikesta niin vaikeeta

      • UUSI

        Olis aika hankala nyt yks kaks lähtee Espanjaan asti näkemään toista.


      • Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

        Olis aika hankala nyt yks kaks lähtee Espanjaan asti näkemään toista.

        Mä tarkotin kun kirsi tulee takas suomeen. sulla on auto ja voit ihan hyvin ajaa tampereelle. oothan sä helvetti tanskaakin ajanut.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä tarkotin kun kirsi tulee takas suomeen. sulla on auto ja voit ihan hyvin ajaa tampereelle. oothan sä helvetti tanskaakin ajanut.

        Eikös jani menny laivalla🤔


      • UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikös jani menny laivalla🤔

        En menny koko matkaa tietenkään laivalla.


      • Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

        En menny koko matkaa tietenkään laivalla.

        Niin tietysti joo😂


      • Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

        En menny koko matkaa tietenkään laivalla.

        Haluut sä nyt perustella miksi et voi ajaa tampereelle? muu kuin bensa. ethän sä siellä laukaassa näytä naisia löytävän


      • UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Haluut sä nyt perustella miksi et voi ajaa tampereelle? muu kuin bensa. ethän sä siellä laukaassa näytä naisia löytävän

        Enhän mä niitä ole missään löytäny. Kaikki pakenee aina.


      • Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

        Enhän mä niitä ole missään löytäny. Kaikki pakenee aina.

        mutta kirsihän on kehunut sua maasta taivaisiin ja laittanut punaisia sydämiä. ite et halua nähdä koska sä haluat vaan netan


      • UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        mutta kirsihän on kehunut sua maasta taivaisiin ja laittanut punaisia sydämiä. ite et halua nähdä koska sä haluat vaan netan

        En mä ole hänen arvoisensa. Mä tapaan kirsin sitten kun sille on oikea aika.


      • Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

        En mä ole hänen arvoisensa. Mä tapaan kirsin sitten kun sille on oikea aika.

        Aha. eli et koskaan. Sulla on mennyt jo kolme vuotta yksipuoliseen rakkauteen ja en usko että olet koskaan valmis menemään toisen kanssa kahville. No jatkakaa sitä toistenne kehumista mutta jani älä valita ettet sä nää naisia kun ite et halua nähdä. se selvis viimeistään nyt.


    • Anonyymi
      UUSI

      Jani valittaa kun ei nää naisia ja nyt kun olis mahdollisuus niin se helvetin netta estää sen.

      • UUSI

        Älä viitti kiroilla.


      • Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

        Älä viitti kiroilla.

        no kerro mulle miten netta estää sua näkemästä kirsi. Ei se kahvilla käynti ja syömässä käynti loukkaa nettaa. nettaa edes kiinnosta jos sä näet kirsin.


      • UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        no kerro mulle miten netta estää sua näkemästä kirsi. Ei se kahvilla käynti ja syömässä käynti loukkaa nettaa. nettaa edes kiinnosta jos sä näet kirsin.

        Olenhan mä kertonu jo, että oon torjunu muitaki sen takia, että on vaan yks mielessä aina. mutta voihan toki tulla vastaan joku, johon rakastun uudestaan. Se ei ole ihan helppoa kellekään olla just se.


      • Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

        Olenhan mä kertonu jo, että oon torjunu muitaki sen takia, että on vaan yks mielessä aina. mutta voihan toki tulla vastaan joku, johon rakastun uudestaan. Se ei ole ihan helppoa kellekään olla just se.

        Niinpä ovatko tunteesi haalenneet vai.


      • Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

        Olenhan mä kertonu jo, että oon torjunu muitaki sen takia, että on vaan yks mielessä aina. mutta voihan toki tulla vastaan joku, johon rakastun uudestaan. Se ei ole ihan helppoa kellekään olla just se.

        miksi sä sitten sanot ettei kirsiä kiinnosta kun sinä jani olet se jota ei kiinnosta nähdä kirsiä. Sitten sä valitat joka päivä kun et näe naisia. nyt sulla olis mahdollisuus mutta netta estää . tollanen on jo sairasta


      • UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinpä ovatko tunteesi haalenneet vai.

        On kai ne vähän jo haalenneet, kun ei näe enää missään ja muistaki syistä... Silti aina mielessä pysyy kuitenki.


      • UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        miksi sä sitten sanot ettei kirsiä kiinnosta kun sinä jani olet se jota ei kiinnosta nähdä kirsiä. Sitten sä valitat joka päivä kun et näe naisia. nyt sulla olis mahdollisuus mutta netta estää . tollanen on jo sairasta

        Sellasta se on kuule, ku rakastuu päätäpahkaa ihan täysillä, vaikkakin väärään ihmiseen, mutta siitä huolimatta.


      • Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

        On kai ne vähän jo haalenneet, kun ei näe enää missään ja muistaki syistä... Silti aina mielessä pysyy kuitenki.

        herran jestas . et ole nähnyt nettaa kolmee vuoteen. no sä tuut puhuu tänne taas netasta kun oikein ikävä iskee.


      • UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        herran jestas . et ole nähnyt nettaa kolmee vuoteen. no sä tuut puhuu tänne taas netasta kun oikein ikävä iskee.

        Eli millon sun mielestä näin viimeksi hänet?


      • Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

        Sellasta se on kuule, ku rakastuu päätäpahkaa ihan täysillä, vaikkakin väärään ihmiseen, mutta siitä huolimatta.

        Nyt mä ymmärrän miksei sulla ole ystäviä. Netta on siihen syy. Sä et voi nähdä ihmisiä koska netta estää sen. Todella surullista


      • UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt mä ymmärrän miksei sulla ole ystäviä. Netta on siihen syy. Sä et voi nähdä ihmisiä koska netta estää sen. Todella surullista

        Mä en yhtään ihmettelis, jos mulle kohta taas soiteltas ja uhkailtas, kun tänne tämmösiä kirjottelet...

        Sori, mä en tämmöstä tilannut.


      • Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

        Eli millon sun mielestä näin viimeksi hänet?

        sä näit silloin vuosia sitten kadulla kun meni kaverinsa kaa ohi ja moikkasi sulle


      • Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

        Mä en yhtään ihmettelis, jos mulle kohta taas soiteltas ja uhkailtas, kun tänne tämmösiä kirjottelet...

        Sori, mä en tämmöstä tilannut.

        Sä itse sanoit että netan takia et halua nähdä kirsiä etkä kyllä ketään muutakaan naista. Ihme että psytyt käymään miekkaulussa


      • UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        sä näit silloin vuosia sitten kadulla kun meni kaverinsa kaa ohi ja moikkasi sulle

        No joo. Kertoo sekin kyllä paljon siitä miten paljon häntä kiinnostaa. Ei jäänyt edes juttelemaan.


      • Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

        Mä en yhtään ihmettelis, jos mulle kohta taas soiteltas ja uhkailtas, kun tänne tämmösiä kirjottelet...

        Sori, mä en tämmöstä tilannut.

        mä voin kyllä kopioida jos sä muista mitä sä vähän aikaa sitten ite sanoit. sulla on paha dementia


      • Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

        No joo. Kertoo sekin kyllä paljon siitä miten paljon häntä kiinnostaa. Ei jäänyt edes juttelemaan.

        Sähän menit silloin ihan sekasin kun netta moikkasi. etpä kuitenkaan ole edes netan facebookkaveri


      • Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

        Mä en yhtään ihmettelis, jos mulle kohta taas soiteltas ja uhkailtas, kun tänne tämmösiä kirjottelet...

        Sori, mä en tämmöstä tilannut.

        Ei sillai olis mikää ihme. Sul on pakkomielle siit tytöst ja historias lukemattomat miehet on ihan tappaneet pakkomielteensä kohteena olleen naisen.


      • UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei sillai olis mikää ihme. Sul on pakkomielle siit tytöst ja historias lukemattomat miehet on ihan tappaneet pakkomielteensä kohteena olleen naisen.

        No voi hitto teidän kanssanne. Minä en ole mikään hullu...


      • Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

        No voi hitto teidän kanssanne. Minä en ole mikään hullu...

        saitko levättyä


      • Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

        Olenhan mä kertonu jo, että oon torjunu muitaki sen takia, että on vaan yks mielessä aina. mutta voihan toki tulla vastaan joku, johon rakastun uudestaan. Se ei ole ihan helppoa kellekään olla just se.

        Tässä on meikä pudonnu kyytistä kertalaakista. Sulla Jani on poikia. Oot isä, josta onnittelut. Jostain netasta ja kolmesta vuodesta jaksetaan tehä stooria. Oot siis eronnu poikien äityliinistä.


      • UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Tässä on meikä pudonnu kyytistä kertalaakista. Sulla Jani on poikia. Oot isä, josta onnittelut. Jostain netasta ja kolmesta vuodesta jaksetaan tehä stooria. Oot siis eronnu poikien äityliinistä.

        Exä otti eron jo vuonna 2010.. oon ollut sinkkuna siitä saakka...


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Tässä on meikä pudonnu kyytistä kertalaakista. Sulla Jani on poikia. Oot isä, josta onnittelut. Jostain netasta ja kolmesta vuodesta jaksetaan tehä stooria. Oot siis eronnu poikien äityliinistä.

        Jani on ollut rakastunut yksipuolisesti nettaan kolme vuotta. Netalla on poikaystävä mutta jania se ei haittaa.


      • UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Jani on ollut rakastunut yksipuolisesti nettaan kolme vuotta. Netalla on poikaystävä mutta jania se ei haittaa.

        Ai miten niin ei haittaa?! Minä vaan en mahda sellaiselle asialle mitään. Enkä mä mitään yritä.


      • UUSI

        Sä et ymmärrä sellasista asioista kumminkaa mitään.


      • Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

        Exä otti eron jo vuonna 2010.. oon ollut sinkkuna siitä saakka...

        Meriittinä Sulle Jani kukkapuskan kera: Vastasit rehellisesti arkaan asiaan. Näin tekee miesten mies. Auringolla ei ole tapana pysytellä ikuisesti pilven varjossa. Siihen on luottaminen. Rauhaisaa ja hyvää yötä.


      • UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Meriittinä Sulle Jani kukkapuskan kera: Vastasit rehellisesti arkaan asiaan. Näin tekee miesten mies. Auringolla ei ole tapana pysytellä ikuisesti pilven varjossa. Siihen on luottaminen. Rauhaisaa ja hyvää yötä.

        Kiitos. Hyvää ja levollista yötä myös sinulle.


      • Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

        Kiitos. Hyvää ja levollista yötä myös sinulle.

        Miksi sä tsemppaajat ei tajua ettei jani voi saada nettaa. jani saa vaan lisää voimaa tavoitella nettaa. mikä on ihan sairasta kun tietää ettei netta halua jania elämäänsä


      • UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi sä tsemppaajat ei tajua ettei jani voi saada nettaa. jani saa vaan lisää voimaa tavoitella nettaa. mikä on ihan sairasta kun tietää ettei netta halua jania elämäänsä

        Ehkä he eivät kuitenkaan sitä tarkoita. Ja minä kyllä tiedän tuon jo... Miksi jankutat koko ajan samaa asiaaaaaaaaaa....


      • Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

        Ehkä he eivät kuitenkaan sitä tarkoita. Ja minä kyllä tiedän tuon jo... Miksi jankutat koko ajan samaa asiaaaaaaaaaa....

        jotta sä et enää huomenna valita naisen puutetta kun sä haluat vaan netan.


      • UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        jotta sä et enää huomenna valita naisen puutetta kun sä haluat vaan netan.

        Ei tuo sun jankkaaminen siihen auta mitään.


      • Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

        Ei tuo sun jankkaaminen siihen auta mitään.

        ei sulla sen naisen puute jankkaus


      • Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

        Kiitos. Hyvää ja levollista yötä myös sinulle.

        Oletko minkä alkoholin ystävä jos juhlit?


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko minkä alkoholin ystävä jos juhlit?

        Jatkan.Olet muuten ikuisesti 51 ?Tarkoitan tuota profiilia ei näy muuttuvan vuosittain ikäsi.


      • UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Jatkan.Olet muuten ikuisesti 51 ?Tarkoitan tuota profiilia ei näy muuttuvan vuosittain ikäsi.

        Miten se ei muutu? No outoa... En tiedä syytä sille.


      • UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko minkä alkoholin ystävä jos juhlit?

        No aika vähän alkoa käytän, mutta kaikenlaiset juomat menee. Ehkä hunajasima on yks suosikkini. Oluttakin juon.


      • Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

        No aika vähän alkoa käytän, mutta kaikenlaiset juomat menee. Ehkä hunajasima on yks suosikkini. Oluttakin juon.

        Hunajasima😲Kaikkea sitä kuulee.No,öitä nyt kuitenkin.Sulla on Lauantaina rankka päivä ja yö varmaan Sunnuntaikin menee.💚


      • UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Hunajasima😲Kaikkea sitä kuulee.No,öitä nyt kuitenkin.Sulla on Lauantaina rankka päivä ja yö varmaan Sunnuntaikin menee.💚

        No en mä tiedä mitä rankkaa mulla viikonloppuna on?! Tavallista duunia vaan. Todennäköisesti tylsää vaan... Hyvää yötä.😊


      • Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

        No en mä tiedä mitä rankkaa mulla viikonloppuna on?! Tavallista duunia vaan. Todennäköisesti tylsää vaan... Hyvää yötä.😊

        Öitä💚❤️‍🔥.Love The Way You Lie🤥


      • UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Öitä💚❤️‍🔥.Love The Way You Lie🤥

        Hyvää yötä sinullekin. Kuka ihme oletkin, mutta aika ihmeelliseltä vaikutat. 😊🔥


      • UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Öitä💚❤️‍🔥.Love The Way You Lie🤥

        Mä en tiedä keneksi mua luulet... 🤔


    • Anonyymi
      UUSI

      Täytyy vähän levätä tämä ilmastonmuutos väsyttää😴👩💞☀️

      • UUSI

        Mä söin just kovasti. Mäki meen pötkölleen. Nähdään myöhemmin 🥰😘


      • Anonyymi
        UUSI

        ei hyvältä näytä tuleva työ ja opiskelu siihen päälle.


      • Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

        Mä söin just kovasti. Mäki meen pötkölleen. Nähdään myöhemmin 🥰😘

        ei se estä sua olee pois vaikka meet pötköttää


      • Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

        Mä söin just kovasti. Mäki meen pötkölleen. Nähdään myöhemmin 🥰😘

        Juu ok👩♥️☀️😘


      • Anonyymi
        UUSI

        Miten sä jaksat tehdä töitä jos sua väsyttää lomalla. Huolestuttaa toi jatkuva väsymys,lepääminen ja nukkuminen.


      • UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Juu ok👩♥️☀️😘

        Mä lähden treeneihin. 😘❤️😊


    • Anonyymi
      UUSI

      En mä voi koska netta. klo 16.08 tänään

      • Anonyymi
        UUSI

        Enpä tiedä Netasta mut joo menin yöunille kyllä.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Enpä tiedä Netasta mut joo menin yöunille kyllä.

        Jatkuu.Stalkkerille tuo.


    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on toivomuksesi

      Tällä hetkellä
      Ikävä
      170
      1571
    2. Nimesi nainen

      On koko päivän ollut ajatusteni ykkönen. Jotenkin kaipaan sinua nyt entistä enemmän ja se on saanut minut miettimään tos
      Ikävä
      66
      1419
    3. Tavio toi uudet tuulet ministeriöön: Rukoushetkiä kabinetissa, vähemmistöpuheet pannaan

      Ulkomaankauppa- ja kehitysministeri Ville Tavio on ilmoittanut, ettei hänen puheisiinsa saa kirjoittaa mitään seksuaali-
      Ateismi
      165
      1391
    4. Laita koko etunimi

      Ketä ikävöit. Ei tää muuten rupee selviimään. M-N
      Ikävä
      57
      1171
    5. Eihän nyt mikään

      Sitten varmasti jäänyt hiertämään meidän välejä. Meillähän ei ole varsinaisesti edes koskaan mitään ollut ja siksi itse
      Ikävä
      56
      955
    6. Life is Life...

      Hyvää huomenta ja aurinkoista päivää ikävään. ☕🌞🐺😊❤️
      Ikävä
      211
      887
    7. Olet nainen

      Taipuvainen masennukseen ja paniikkihäiriöihin. Tunnistin sen kun katsoin sinua silmiin.
      Ikävä
      60
      815
    8. 300 valtion maksamaa henkilöä Pariisissa, nolla olympiamitalia

      Pitäskö jotain tehä? Satsata vain skeittaukseen, naisten nyrkkeilyyn ja ratsastukseen? Vai tuplata joukkueen koko? Ot
      Maailman menoa
      65
      762
    9. Uskon että

      Hänellä ja minulla on molemmilla paha olla.
      Ikävä
      51
      734
    10. Jasmin Mäntylän jäätävät roikkorinnat instagramissa!

      Hrr! Rintojen kärki näyttää olevan lähes metrin etäisyydellä kaulasta.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      9
      705
    Aihe