Jengi haluaa että

Lähden täältä pois. Syystä että?
Antaa tulla syitä nyt.... Huomenta sitten viimeisen kerran. 💔🐺🖤

190

973

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
      UUSI

      Huomenta. Mikä "jengi"? Ja miksi kukaan niin haluaisi?

      • UUSI

        Se jengi joka mulle jatkuvasti laittaa, että häivy yms.


      • Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

        Se jengi joka mulle jatkuvasti laittaa, että häivy yms.

        Oisko kateellisia tai jotain vastaavaa, tylsää omassa elämässä tjsp. Ymmärrän, että se alkaa pidemmän päälle tuntumaan jossain, mutta mitä jos pitäisit esmes vkl loman ihan itsellesi, rentoutuen ja unohtaen tuon kaiken hetkeksi ja sitten taas uusin purjein kohti palstaa?

        Eivät ehkä ymmärrä erilaisia tilanteita ja tunteita kuin mitä itse kokevat. Mistä näistä tietää..


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Oisko kateellisia tai jotain vastaavaa, tylsää omassa elämässä tjsp. Ymmärrän, että se alkaa pidemmän päälle tuntumaan jossain, mutta mitä jos pitäisit esmes vkl loman ihan itsellesi, rentoutuen ja unohtaen tuon kaiken hetkeksi ja sitten taas uusin purjein kohti palstaa?

        Eivät ehkä ymmärrä erilaisia tilanteita ja tunteita kuin mitä itse kokevat. Mistä näistä tietää..

        Ei se ole kateutta. Kukaan ei pidä sovinistisesta huomion kerjääjästä sekä uhriutujasta. Änkeää joka ketjuun ulisemaan pahaa oloaan. Samaan aikaan kuitenkin höpöttää kuinka tekisi kaikkea "kivaa" naisille jos kiinni saisi.


      • Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

        Se jengi joka mulle jatkuvasti laittaa, että häivy yms.

        Harvoin luen sun juttuja, koska et ole kaipaamani henkilö. ”Jengi” voi olla yksi tai kaksi ihmistä, jotka viettävät todella paljon aikaa palstalla, kuten vakiokommentoija kaipauskommentointeihisi. Hän päivystää täällä aina.

        Opettele ohittamaan ikävät kommentit. Näin kirjoittaja ei saa tuulta liekkeihinsä vaan jää kirjoittelemaan keskenään. Älä uhriudu.


      • UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Harvoin luen sun juttuja, koska et ole kaipaamani henkilö. ”Jengi” voi olla yksi tai kaksi ihmistä, jotka viettävät todella paljon aikaa palstalla, kuten vakiokommentoija kaipauskommentointeihisi. Hän päivystää täällä aina.

        Opettele ohittamaan ikävät kommentit. Näin kirjoittaja ei saa tuulta liekkeihinsä vaan jää kirjoittelemaan keskenään. Älä uhriudu.

        Kiitos sullekin. Asiallisesta viestistä...


      • Anonyymi
        UUSI

        Kunhan hakee huomiota itselleen tämä susimies, ehkä sinä tunnistit itsesi jengiläiseksi sitten tai jotain kun äidyit tiedustelemaan


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei se ole kateutta. Kukaan ei pidä sovinistisesta huomion kerjääjästä sekä uhriutujasta. Änkeää joka ketjuun ulisemaan pahaa oloaan. Samaan aikaan kuitenkin höpöttää kuinka tekisi kaikkea "kivaa" naisille jos kiinni saisi.

        Niinpä, sovinistiset mäntit sukupuolesta riippumatta sivuuttaa tällaiset jutut kokonaan koska ne etsii negaatiota naisista


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei se ole kateutta. Kukaan ei pidä sovinistisesta huomion kerjääjästä sekä uhriutujasta. Änkeää joka ketjuun ulisemaan pahaa oloaan. Samaan aikaan kuitenkin höpöttää kuinka tekisi kaikkea "kivaa" naisille jos kiinni saisi.

        Mene muualle jos ärsyttää mitäs roikut täällä lukemassa!


    • Anonyymi
      UUSI

      No etkä lähde mihkään...anna toisten länkyttää...jatkat vaan samaan malliin.

      • UUSI

        Olisi hyvä tietää, miksi länkyttävät?


      • Anonyymi
        UUSI

        Kyllä sä susitrolliäijä voisit jo lähteä psykiatrin juttusille.....


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä sä susitrolliäijä voisit jo lähteä psykiatrin juttusille.....

        Juuri näin, samaa mieltä ja koskee eräitä lukutaidottomia myös osittain


    • Anonyymi
      UUSI

      toivottavasti viimein tajuatte uhraamalla ihmisiä saatte aina vaan pahaa ette kaunista ja hyvää, ette pelastusta vaan pelkkää pahaa. Jos ei selväksi tullut, se sieltä varmasti tulee eteenne. Sitä toivon teille kaikille, ei se vahvista rakkautta se tuhoaa kaiken rakkauden, ei se lisää kenenkään onnellisuutta se tappaa loputkin teidän sisältä. ei syyttömien nyljentö teille kunnioitusta tuo, ei se näytä teitä hyvässä valossa se saa, kaikkien pelkäämään teitä, ei se tuo teille hyvää, se tappaa teiltä loputkin aidon hyvän, se tuhoaa elämiä. ei se kunniaa, se lopulta häpäisee teidät. Minun elämä on rehellisesti luotu, jonka te uhrasitte se tuokoon teille pahaa jokaiseen elämän alueeseen. ei hyvää kaikille, vaan pelkkää huonoa ja pahaa. ei se tee teistä kauniita tai teitä vahvista, se tappaa teidät ja häpäisee kunnolla. Nöyryyttää ja kukistaa teiltä onnen, vakauden ja hyvän. Opetus teille, ette siitä nauti. ja toivottavasti saatte sitä raivoava voimaa itse joka elämän alueelle ja kun jotain otettavaa.

      • Anonyymi
        UUSI

        Ei sun kirjotuksia ota kukaan tosissaan. Eli voit lopettaa, ja hakeutua avun piiriin jota myös tarvitset selvästi.


    • Anonyymi
      UUSI

      Oi voi. Onko tämä nyt 328:s kerta kun uhriudut samalla tavalla taas.

      Päivästä toiseen samanlaista ulinaa ja huomion kerjäystä. Etkö jo kyllästy lapselliseen menoon, sinä viiskymppinen aikuinen ihminen? Lähde vain pois sen ainaisen uhkailun sijaan. Ei kukaan jaksa enää sinun ulinaasi.

      Angstaat ja riehut kuin vaippoihin kakannut vauva. Olet kuin se nollapisteinen breakdancer. Kauan kadoksissa ollut Trumpin kaksoisveli.

      Menisitkin pois... mutta ei. Et sinä täältä valitettavasti lähde. Säälipisteet on kuitenkin saatava joka vi**n päivä.

      • Anonyymi
        UUSI

        Ai sä ihan lasket noi kerrat? No on sullakin tehtävä. Sivusta vain


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai sä ihan lasket noi kerrat? No on sullakin tehtävä. Sivusta vain

        Ai sä ihan otat kaiken pikkutarkasti? No on sullakin tehtävä. Sivusta vain


      • Anonyymi
        UUSI

        Mitähän itse teet palstalla ulisemassa täysin vieraalle ihmiselle? Mikä oikeuttaa sinut siihen?
        Jos et kestä katsoa jonkun tekstejä, onko pakko yleensä lukea niitä?
        Ei uskoisi että olet aikuinen, tuskin ihan kuitenkaan kun katsoo kielenkäyttöäsi!
        Järkyttävä kuinka sairaita ihmisiä täällä kirjoittelee!
        EI OLE PAKKO LUKEA JOS NOIN OTA PATTIIN!!
        Todella keksi itsellesi parempaa tekemistä niin kauan kuin olet elossa.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitähän itse teet palstalla ulisemassa täysin vieraalle ihmiselle? Mikä oikeuttaa sinut siihen?
        Jos et kestä katsoa jonkun tekstejä, onko pakko yleensä lukea niitä?
        Ei uskoisi että olet aikuinen, tuskin ihan kuitenkaan kun katsoo kielenkäyttöäsi!
        Järkyttävä kuinka sairaita ihmisiä täällä kirjoittelee!
        EI OLE PAKKO LUKEA JOS NOIN OTA PATTIIN!!
        Todella keksi itsellesi parempaa tekemistä niin kauan kuin olet elossa.

        Pakko lukea kun se joka paikassa on.


      • Anonyymi
        UUSI

        Ahkerastippa olet palstaillut. Kiinnostusta on näköjään riittänyt tähänkin päivään saakka.


    • Anonyymi
      UUSI

      Uliuli ja ULIULI jo ennen kukonlaulua🙈💣

      • Anonyymi
        UUSI

        Tämä. Miten voi joku heti aamusta olla sääli-imurin kanssa koluamassa palstan nurkkia. Jos vaikka löytäisi säälirahtusen täältä, ja toisen tuolta ketjusta. Mutta kai se Uliseminen on helppoa. Siinä ei tarvitse nähdä minkäänlaista vaivaa.

        "Laiska Ulisija." Uusi supersankarinimi.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä. Miten voi joku heti aamusta olla sääli-imurin kanssa koluamassa palstan nurkkia. Jos vaikka löytäisi säälirahtusen täältä, ja toisen tuolta ketjusta. Mutta kai se Uliseminen on helppoa. Siinä ei tarvitse nähdä minkäänlaista vaivaa.

        "Laiska Ulisija." Uusi supersankarinimi.

        Samat sanat sinulle. Yhtä ulkona koko teksti. Mene jo kouluun. Ainakin sun siellä pitäisi vielä olla ulinasta päätellen!


      • UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä. Miten voi joku heti aamusta olla sääli-imurin kanssa koluamassa palstan nurkkia. Jos vaikka löytäisi säälirahtusen täältä, ja toisen tuolta ketjusta. Mutta kai se Uliseminen on helppoa. Siinä ei tarvitse nähdä minkäänlaista vaivaa.

        "Laiska Ulisija." Uusi supersankarinimi.

        Sääliä? Mä ihan aidosti kysyn, että mikä on syynä tuohon teidän vtutukseen?


      • Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

        Sääliä? Mä ihan aidosti kysyn, että mikä on syynä tuohon teidän vtutukseen?

        Se että sä ulvot kun kukan ei rakasta. Samaan aikaan haaveilet ja pyörität useaa naista. Kehut kuinka olet kiltti mies. Samaan aikaan kuitenkin retostelet kuinka sormettaisit urheilijanaisia. Olet kaksinaismoralistinen selkärangaton sääliä kerjäävä sovinisti.


      • UUSI

        Kerro ensin kuka olet.


      • Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

        Kerro ensin kuka olet.

        Vanha Musti😇❤️


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Se että sä ulvot kun kukan ei rakasta. Samaan aikaan haaveilet ja pyörität useaa naista. Kehut kuinka olet kiltti mies. Samaan aikaan kuitenkin retostelet kuinka sormettaisit urheilijanaisia. Olet kaksinaismoralistinen selkärangaton sääliä kerjäävä sovinisti.

        Haluatko, että järjestän sulle kertaluontosen isomulukkusen engelsmannin vastaanoton? Rauhottas kummasti.


    • Anonyymi
      UUSI

      Syyn löydät peilistä.

    • Anonyymi
      UUSI

      Iilimato imemässä sääliä taas heti aamusta.

      "Huomioikaa minua, kaikki, huomioikaa!!"

      "Lukekaa minun itkuvirsiäni, antakaa sääliä. Piehtaroin omissa kyyneleissäni. Kukaan ei rakasta minua."

      Sääliä saadessaan, hänesta kasvaa kaikkien naisten saalistaja. Nojatuolissaan ajattelee kuinka sormettaisi nuoria ja kireitä urheilijatyttöjä.

      Sääli on kuin pinaattia Kipparikallelle. Se antaa periksiantamatonta voimaa.

      • Anonyymi
        UUSI

        Iilimato naukumassa hikisessä vuokraläävässään kuuden aikaan aamulla 🤣
        Jo on aikoihin eletty.


      • UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Iilimato naukumassa hikisessä vuokraläävässään kuuden aikaan aamulla 🤣
        Jo on aikoihin eletty.

        Missä palatsissa mahdat itse majailla? Mitä olen sinullekin muka tehnyt koskaan?


      • Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

        Missä palatsissa mahdat itse majailla? Mitä olen sinullekin muka tehnyt koskaan?

        Sinähän se palatsissa asustelet, kun välillä esiinnyt prinsessanakin. Onko tänään tiara vai kruunu päässä?😇


    • UUSI

      Noni. Kyllä oli porukka hereillä heti aamutuimaan.

    • Anonyymi
      UUSI

      Mitä täällä on taas tapahtunut? Antakaa olla. Nykyään ei pääse edes psykiatrille tai rahalla pääsee.

      Sen tiedän, että kaikenlainen muutos on hyväksi ihan jokaiselle. Sen sijaan, että arvostelemme toisia, voimme tehdä itse muutosta.

      • Anonyymi
        UUSI

        Paitsi tuo yksi. Se ei edes yritä.


    • Anonyymi
      UUSI

      Uskoisin yhden syyn voivan olla se, että käyttäydyt erilailla kuin kukaan muu täällä, ja ehkä hieman sivuston sääntöjen vastaisesti.

      Kohta kai kolmen vuoden ajan olet tehnyt vähintään muutaman, yleensä palstan aiheeseen liittymättömän, aloituksen päivässä. Palstaa et ehdotuksista huolimatta suostu vaihtamaan, vaikka itsekin olet jo pari vuotta sitten todennut ettei sinulla ole ketään ketä ikävöidä. En tosin tiedä mihin tämän kaltaiset aloitukset kuuluisivat.

      Myös mm. omien tietojen liiallinen jakaminen, tiettyyn henkilöön viittaaminen, valittaminen, muiden halventaminen, sekä erityisesti toistuvat itsetuhoiset puheet voivat ahdistaa, turhauttaa ja ärsyttää muita. Mahdollisuudet täällä toista auttaa ovat hyvin rajalliset, ja kun tarpeeksi usein on sitä sutta turhaan huutanut, voi joku jo ärähtää että painu nyt hiiteen huutamasta.

      • mustasusi
        UUSI

        Kiitos asiallisesta vastauksesta... Antaa ajattelemisen aihetta tämä...


      • Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

        Kiitos asiallisesta vastauksesta... Antaa ajattelemisen aihetta tämä...

        Millä meinaat ajatella?


    • Anonyymi
      UUSI

      Näytä kun lukee ihmettelee todella miksi te ihmiset täällä roikutte jos tulee niin paha olo kun näköjään ihan pakko lukea toisten tekstejä, sitten alkaa ulinat!
      On varmaan muitakin paikkoja teille erinomaisille olemassa ettei tarvitse juuri täällä olla, vai onko jo kehittynyt pakkomielle tänne??

      Teette itsenne täysin idiooteiksi, tai ehkä te olettekin niitä palstan idiootteja, ette uskalla olla muualla, kuin ei siellä voi anonyymisti aivopierujaan laukoa, muuten tulee bannit. Sitähän teidän pikkusielut pelkää.
      Ainoa säälittävät olette te!
      Katsokaa sinne peiliin välillä ja miettii mitä erinomaista TEISSÄ on!!
      Tuskin olette kovin haluttua seuraa kenellekään, muuten olisitte jo todellisessa elämässä viettämässä aikaa oikeiden kavereiden kanssa.
      Tai ehkä olette niitä jotka istuu kuin kanat orrella tuppisuuna ja ainoa mikä käy on peukslot kun räpläätte niin tärkeinä niitä kännyköitänne!
      Enpä ole naurettavampaa näkyä nykyisin nähnyt!!
      Ei teissä itsessännekään ole mitään kehumista. Täysin turhia ihmisiä!

      • Anonyymi
        UUSI

        Lue oma tekstisi ja sitten katso peiliin.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Lue oma tekstisi ja sitten katso peiliin.

        Etkö osaa päättää härkitkö susimiestä vai muita sen karismaattisia kommenteja?


    • Anonyymi
      UUSI

      Mulla on vankka teoria. Täällä joku itse uhriutuu, sitten itselleen avautuu, jotta saisi lisää sääliä. Sen huomaa hänen kirjoitusajoistaan. Tämä on mielenkintoinen ilmiö näin psykologin näkökulmasta.

      • UUSI

        Oletko oikeasti psykologi? Se on hienoa. Olenkin toivonut, että psykologi analysoisi näitä juttuja täällä. Vois kuvitella että se on ihan mielenkiinnosta?


      • Anonyymi
        UUSI

        No mutta eipä ole sulla mennyt sitten korkeakoulutus hukkaan jos olet nyt jo ymmärtänyt susimiehen riitelevän itsekseen enimmäkseen ja että janitnetatkirsir eivät ole luonnollisia henkilöitä. Olemme yhteisönä hyvissä käsissä


    • Anonyymi
      UUSI

      Miksi aloittaa päivä heti negatiivisesti?

      • UUSI

        No anteeksi. Jäi vaan kaikumaan päähän eiliset, voisit häipyä täältä tekstit...
        Oli tylsä aloitus kyllä... 🫤


      • Anonyymi
        UUSI

        Niin sinä tunnut tekevän kun vastailet niin tälle susimiehelle kuin muihinkin sen aloituksiin kuin oikeallekin ns tutulle😂


      • Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

        No anteeksi. Jäi vaan kaikumaan päähän eiliset, voisit häipyä täältä tekstit...
        Oli tylsä aloitus kyllä... 🫤

        Omaa syntymääsi sun olis syytä pyydellä ihmisiltä anteeksi.


    • Anonyymi
      UUSI

      Ylläri että nimeltämainitsematon ignooraa kaikki mitä hänestä sanotaan ettäsyynä voi olla. Koska narsistissahan ei koskaan voisikaan olla mitään vikaa.

      • UUSI

        Sieltä narsistikortti pöytään... Minussa ei ole mitään narsismia. Et tunne mua yhtään...


      • Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

        Sieltä narsistikortti pöytään... Minussa ei ole mitään narsismia. Et tunne mua yhtään...

        Kyllä sä kuule oot ja vielä pahimmasta päästä.


      • UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä sä kuule oot ja vielä pahimmasta päästä.

        Mä itse tiedän paremmin, mikä olen ja narsismiin ei kuulu itsensä lyttääminen yhtään.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä sä kuule oot ja vielä pahimmasta päästä.

        Mukavaa, että olet löytänyt tästä susimiehestä elämällesi tarkoituksen kun ”ohjaava” tyylisi vei muut hommat alta


      • Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

        Mä itse tiedän paremmin, mikä olen ja narsismiin ei kuulu itsensä lyttääminen yhtään.

        Ympäristö sun pääkopan määrittelee etkä sinä itse.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Mukavaa, että olet löytänyt tästä susimiehestä elämällesi tarkoituksen kun ”ohjaava” tyylisi vei muut hommat alta

        Sun elämäsi tarkoitus taas on esiintyä eri nikeillä ja nyt jälleen nikittömänä.


    • Anonyymi
      UUSI

      Sudelle kerrotaan vaikka kuinka paljon syitä mitkä ketuttaa: Mikään ei kelpaa. Ei hänessä ole vikaa.

      Joku sanoo syitä mitä muissa voi olla, kun heitä ketuttaa. Susi toteaa heti: Mielenkiintoista.

      Eihän narsistissa mitään vikaa voi ollakaan.

      • Anonyymi
        UUSI

        Kiitos että jaksat opastaa meitä ja obey meitä lukijoita susimiehen persuunaan


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos että jaksat opastaa meitä ja obey meitä lukijoita susimiehen persuunaan

        Obey🤣🤣🤣🤣
        Ihqu tuo ennakoiva tekstinsyöttö ❤️


    • Anonyymi
      UUSI

      Huomenta sudelle.

      • UUSI

        Hyvää huomenta. :)


    • Anonyymi
      UUSI

      Miksi edes teet tämän itsellesi? Tiedät millaista porukkaa täällä liikkuu niin miksi vaivautua joka päivä kirjoittelemaan ja ottaa lisää p*sk** niskaan ei voi niinku ymmärtää. Pysyy mieli parempana kun lopettaa koko sirkuksen mitä tämä on, vai onko oman hyvinvoinnin huoltaminen niin huteralla pohjalla.

      • UUSI

        No mä en oikeasti ymmärrä, että miksi täällä on tällasta porukkaa? Haukutaan ja lytätään. Hakataan jo hakattua.
        Ollaan tietävinään että olen narsisti. Yms.
        Onneksi täällä on myös mukavia ihmisiä, mutta useimmiten ne ovat hiljaisia, toisin kuin nämä urputtajat. Tyhjät tynnyrit kolisee eniten...


      • Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

        No mä en oikeasti ymmärrä, että miksi täällä on tällasta porukkaa? Haukutaan ja lytätään. Hakataan jo hakattua.
        Ollaan tietävinään että olen narsisti. Yms.
        Onneksi täällä on myös mukavia ihmisiä, mutta useimmiten ne ovat hiljaisia, toisin kuin nämä urputtajat. Tyhjät tynnyrit kolisee eniten...

        No,niin teki kun pesin roskikset just wc ssä.


      • UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        No,niin teki kun pesin roskikset just wc ssä.

        Olet heti aamusta siivouspuuhissa?


      • Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

        Olet heti aamusta siivouspuuhissa?

        Jotkut tekee sitä työkseen. Oot kyl yks oikea alentava pa***


      • Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

        No mä en oikeasti ymmärrä, että miksi täällä on tällasta porukkaa? Haukutaan ja lytätään. Hakataan jo hakattua.
        Ollaan tietävinään että olen narsisti. Yms.
        Onneksi täällä on myös mukavia ihmisiä, mutta useimmiten ne ovat hiljaisia, toisin kuin nämä urputtajat. Tyhjät tynnyrit kolisee eniten...

        Et ymmärrä vai et halua ymmärtää... Taidat oikein nauttia siitä kun sinua mollataan. Voi sitten piehtaroida omassa narsistisessa säälissäsi?


      • Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

        Olet heti aamusta siivouspuuhissa?

        Muutaman roskiksen vain.
        Sille kuvaajalle ja blogi läski sakille pitkään nokkaa.Eipä näkynyt millä rahastaa.


      • UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Jotkut tekee sitä työkseen. Oot kyl yks oikea alentava pa***

        Alentava??? Miksi näit tuon mun kommentin negatiivisena?


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Muutaman roskiksen vain.
        Sille kuvaajalle ja blogi läski sakille pitkään nokkaa.Eipä näkynyt millä rahastaa.

        Jatkuu.Niin ja sille Tammen kävylle.Harmi etkö dellannutkaan vielä.


      • Anonyymi
        UUSI

        Olisiko ihan huomionhakua. Vähän niin kuin nuo muun sosiaalisen median "julkkikset", julkaisevat provosoivaa materiaalia ja sitten itkevät iltapäivälehdessä kuinka joku nyt sanoi pahasti kun provosoitui.


      • Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

        No mä en oikeasti ymmärrä, että miksi täällä on tällasta porukkaa? Haukutaan ja lytätään. Hakataan jo hakattua.
        Ollaan tietävinään että olen narsisti. Yms.
        Onneksi täällä on myös mukavia ihmisiä, mutta useimmiten ne ovat hiljaisia, toisin kuin nämä urputtajat. Tyhjät tynnyrit kolisee eniten...

        Niin todellakin kolisevat, varsinkin kun sun ulinaasi katselee🤣🤣


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        No,niin teki kun pesin roskikset just wc ssä.

        Mäkin oon just vessassa ❤️👩
        Pytystä kurkkas susitrolliäijä.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Et ymmärrä vai et halua ymmärtää... Taidat oikein nauttia siitä kun sinua mollataan. Voi sitten piehtaroida omassa narsistisessa säälissäsi?

        Mikä sinua sitten vaivaa kun piehtaroit tämän susiäijän kanssa, oletko kenties erehtynyt henkilöstä?


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Olisiko ihan huomionhakua. Vähän niin kuin nuo muun sosiaalisen median "julkkikset", julkaisevat provosoivaa materiaalia ja sitten itkevät iltapäivälehdessä kuinka joku nyt sanoi pahasti kun provosoitui.

        Niin tai jos (susi)äijä palstalta kysyy pidätkö oraaliseksistä on hyvä kirjoitella joutuneensa seksuaalisesti ahdistelluksi


      • UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin tai jos (susi)äijä palstalta kysyy pidätkö oraaliseksistä on hyvä kirjoitella joutuneensa seksuaalisesti ahdistelluksi

        Enpä minä tuollaisia täällä kysele keltään.


      • Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

        Enpä minä tuollaisia täällä kysele keltään.

        Itsepetos senkuin jatkuu vaan. Narsku mikä narsku.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä sinua sitten vaivaa kun piehtaroit tämän susiäijän kanssa, oletko kenties erehtynyt henkilöstä?

        Sun kanssas taas ei kukaan halua piehtaroida.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Sun kanssas taas ei kukaan halua piehtaroida.

        Onko näin? Senkö takia paimennat täällä porukkaa paranoidisesti ja toitotat tätä asiaa ja etsit merkkejä siitä sun tästä?🤭


      • Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

        Enpä minä tuollaisia täällä kysele keltään.

        Kyllä kyselet ja sarvinen pääsi pätemään sukupuolentutkimisteoretisointinsa kanssa


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin todellakin kolisevat, varsinkin kun sun ulinaasi katselee🤣🤣

        Oletko ajatellut päästä tämän palstan kautta takaisin reserviin? Aika heikosti menee jos ei pääse edes ajohommiin


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko ajatellut päästä tämän palstan kautta takaisin reserviin? Aika heikosti menee jos ei pääse edes ajohommiin

        Sä sopisit parhaiten reservin hevossiittolaan.


      • Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

        No mä en oikeasti ymmärrä, että miksi täällä on tällasta porukkaa? Haukutaan ja lytätään. Hakataan jo hakattua.
        Ollaan tietävinään että olen narsisti. Yms.
        Onneksi täällä on myös mukavia ihmisiä, mutta useimmiten ne ovat hiljaisia, toisin kuin nämä urputtajat. Tyhjät tynnyrit kolisee eniten...

        No mä en oikeasti ymmärrä, että miksi täällä on tällasta porukkaa?

        Mä luulen, että ne voi huonosti, ja, osa ihmisistä on helppo saada mukaan negatiiviiseen ajatusmaailmaan ja luoda kuvaa siitä, mitä ne huonosti voivat ihmiset jo alunperinkin haluavat nähdä. Voisko sitä kutsua vahvistusharhaksi, mutta negatiivisena.

        Eli, joku jolla on joitakin huonoja kokemuksia, voi kokea tarvetta nähdä vaikka sut erityisen "jonain", eikä kykene kyseenalaistamaan havaintoaan muutaman vahvistuksen jälkeen mitenkään. Eli miettimään sitä kokonaisuutta tai kyseenalaistamaan havaintojaan niissä tilanteissa, mistä ollut kyse. Vaan se oma paha olo ehkä yllytettynä ajaa niitä.

        Toisilla voi olla traumoja, joita projisoivat, eivätkä tajua.
        Mutta osa ei välttämättä näe enää metsää puilta, ja puolustautuminen voi alkaa näyttää osalle huonona käytöksenä, vaikka olisikin oikeasti toisinpäin.

        Suurin syy on varmaan siinä, että jengillä vaan menee hermot siihen ylipäätään, eikä ne jaksa miettiä, kuka oli vastuussa mistäkin vaan alkaa vaan turhautuminen ja saa negasyyttelyä aikaan.

        Se on selvää että et ole narsisti, mutta täällä on niitä kyllä, ja moni toiminta näyttää ihan suoraan olevan niiden työkalupakista. Mutta uskon että tiedät sen kyllä itsekin.


    • UUSI

      Olen minäkin rakkaudessa pettynyt. En silti muihin sitä turhautumista pura.

      • Anonyymi
        UUSI

        HAAAHHAAAH Tuo on kyllä yksi vale. Täällä haukut jatkuvasti vanhoja naisia ja haluat sormettaa nuoria urheilijoita.


      • UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        HAAAHHAAAH Tuo on kyllä yksi vale. Täällä haukut jatkuvasti vanhoja naisia ja haluat sormettaa nuoria urheilijoita.

        Milloin olen täällä viimeksi haukkunut ketään?


      • Anonyymi
        UUSI

        Sun pettymisesi on kansa jo satoja kertoja kuullut. Häivy!


      • Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

        Milloin olen täällä viimeksi haukkunut ketään?

        Se on kyllä jännä kuinka sokea joku voi olla omille tekemisilleen. Veikkaan jos vaikka näyttäisin kuvaruutukaappauksen kirjoittelustasi niin varmaan kieltäisit ne silti. Mutta niinhän ne narsistit tekevät, koska heidän mielestään heissä ole mitään vikaa.


      • UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on kyllä jännä kuinka sokea joku voi olla omille tekemisilleen. Veikkaan jos vaikka näyttäisin kuvaruutukaappauksen kirjoittelustasi niin varmaan kieltäisit ne silti. Mutta niinhän ne narsistit tekevät, koska heidän mielestään heissä ole mitään vikaa.

        Jos luulet joitakin anonyymejä kirjoituksia minun tekemiksi, niin väärässä olet.


      • Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

        Jos luulet joitakin anonyymejä kirjoituksia minun tekemiksi, niin väärässä olet.

        Niissä on kyllä ihan sinun nimimerkkisi. Alkaa näemmä heti syyttely kun joku edes ajattelee narsistissa olevan vikaa.


      • Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

        Milloin olen täällä viimeksi haukkunut ketään?

        Tänäänkin jo monta kertaa.


      • Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

        Jos luulet joitakin anonyymejä kirjoituksia minun tekemiksi, niin väärässä olet.

        Sönk sönk🪓


    • Anonyymi
      UUSI

      Nettaaaaa❤️💦💦🍆 Kirsii ❤️💦💦💦💦
      HOITAJAAAAAAA⚠️⚠️

    • UUSI

      Jopa on ollut vastauksia ja heti aamusta... Osuin kiukkusuoneen selvästikin.

      • Anonyymi
        UUSI

        Kaikki on vain kyllästynyt ainaiseen valitukseesi, uhriutumiseen, haukkumiseen, sovinismiin yms. Se alkaa heti aamusta ja jatkuu yli keskiyön. Sitä ei voi mitenkään välttää.

        Vieläkin toteat vain. "Että muiden vika. Ei ole minun vika missään mikään." Olethan vain uhri.


      • Anonyymi
        UUSI

        Tietääkö työnantajasi sinun räpläilevän puhelinta työaikana? Oot narsistinen varas!


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Tietääkö työnantajasi sinun räpläilevän puhelinta työaikana? Oot narsistinen varas!

        Eivät tiedä joutuu kuistin alle kätkemään varmaa


      • Anonyymi
        UUSI

        Ottaako eteen nyt paremmin, kun sait huomioo?


    • Anonyymi
      UUSI

      Milloin tahansa tämän palstan avaakin, oli joulu tai juhannus, yö tai päivä, ensimmäisenä rävähtää silmille jonkun sairaan ihmisen itsesääli- ja yksinpuhelu. Huomaa kyllä, et mt-puolen rahoista on säästetty.

    • Anonyymi
      UUSI

      Hyvää ja iloista huomenta , Jani. Tekstaan tässä kaikessa kiireessä ja palaan myöhemmin palstalle. Huhhh mikä hikkyjen esiinmarssi jo aamusta. Jengistä ei ole kyse. Korkeintaan pari, ilmeisesti joku työtön elämänkallu päivystää linjoilla. Sitä mukaa kun tartut mukaan, vauhti sen kun sakenee. Tästä olen ja ovat toisetkin ohjeistaneet Sinua olemaan vastaamatta yhteenkään asiattomuuteen. Olisi aika ottaa neuvot tosissaan.Vilpittömästi sanottuna olet varsin suosittu Mustasusi 👍. Palstahäiriköintiä olisi syytä vakavasti pohtia yleisestikin. Mutta vielä kerran:Älä puutu yhteenkään riidan haasteeseen. Me palstalaiset näemme kertavilkaisulla hiostaja-hikkyn mielen virityksen. Kunnon keskustelut saavat vielä uutta energiaa. Usko pois. Tsemppiä työpäivään ja iloa olemukseen. Palataan.🌝

      • Anonyymi
        UUSI

        Ihana selitys itse itselleen.


      • Anonyymi
        UUSI

        Sä oot suosittu pelkästään itsesi keskuudessa omassa vuokraläävässäsi. Et muualla.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihana selitys itse itselleen.

        Miten niin? Haluatko, että ylläpito puuttuu väittämääsi, että olen mustasusi? Varoitus.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten niin? Haluatko, että ylläpito puuttuu väittämääsi, että olen mustasusi? Varoitus.

        Eiks sul oo jauhojengiä siellä


      • UUSI

        Kiitos sulle. Olet kyllä mukava ihminen sinäkin. Hyvää päivän jatkoa. 😊


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Sä oot suosittu pelkästään itsesi keskuudessa omassa vuokraläävässäsi. Et muualla.

        Onko sinulla vielä mustasusimiehelle mussuttaja joku osake? Ei korvauksilla kauaa maksella


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko sinulla vielä mustasusimiehelle mussuttaja joku osake? Ei korvauksilla kauaa maksella

        Säälittävä perättömien ilmoitusten kanssa, mikä on ollut muuten vastaanotto virkakunnan puolella, syvä hiljaisuus


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihana selitys itse itselleen.

        Niin kai tämä susimies kokee olevansa tämä Jani tarinallisuutensa keskushenkilö. Kuka on sun tarinoiden keskushenkilö laitesyöksyjä?


      • Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

        Kiitos sulle. Olet kyllä mukava ihminen sinäkin. Hyvää päivän jatkoa. 😊

        Huomenta menossa lentokentälle👩😊♥️☀️


      • UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Huomenta menossa lentokentälle👩😊♥️☀️

        Huomenta hyvää. Voi kun kivaa. 🤗😄❤️🌞


      • Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

        Huomenta hyvää. Voi kun kivaa. 🤗😄❤️🌞

        Lentämissä ole mitään kivaa👩😊♥️♥️😂☀️


      • UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Lentämissä ole mitään kivaa👩😊♥️♥️😂☀️

        Eikö? Mä tykkään 😄❤️❤️❤️


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten niin? Haluatko, että ylläpito puuttuu väittämääsi, että olen mustasusi? Varoitus.

        Älä ota enää tänään.


      • Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

        Eikö? Mä tykkään 😄❤️❤️❤️

        Riippuu vähän pituudesta ja 👩😊♥️☀️


      • UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Riippuu vähän pituudesta ja 👩😊♥️☀️

        Ja paksuudesta? 🌞😄❤️


      • Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

        Ja paksuudesta? 🌞😄❤️

        😊👩♥️


      • UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        😊👩♥️

        😄😊🤗❤️


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä ota enää tänään.

        Sul ei taida olla pikkukalle yhtään enää lapasessa mihin huidot ja mistä syystä. Sivusta


      • Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

        😄😊🤗❤️

        Kivaa päivää ☀️😊👩♥️😘


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Huomenta menossa lentokentälle👩😊♥️☀️

        Katso mies eka lento ettei vaa ole rajoituksia


      • UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Kivaa päivää ☀️😊👩♥️😘

        Kiitos ihana. Oikein kivaa päivää ja hyvää kotimatkaa. 🤗❤️😘


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten niin? Haluatko, että ylläpito puuttuu väittämääsi, että olen mustasusi? Varoitus.

        Ole vapaasti vaikka valkoinen kuivettunut lehmä.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Huomenta menossa lentokentälle👩😊♥️☀️

        Susitrolliäijä saattaa olla jo menossa avaruusasemalle kruunu päässä 😇


      • Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

        Ja paksuudesta? 🌞😄❤️

        Seksistinen ja sovinistinen kommentti⚠️


      • UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Seksistinen ja sovinistinen kommentti⚠️

        Ota löysin rantein. Älä jännitä.


    • Anonyymi
      UUSI

      Saat olla täällä tai lähteä. Se on sinun päätös. Mutta et pidä yllä terveitä rajoja, ja annat noiden mielipide tyyppien vaikuttaa itseesi mielestäni liikaa, tai siis annat niille valtaa itseesi. Se on niille kuin joku lottovoitto, kun saavat sulta jonkun reaktion, että hiillostaminen ja ihme vaatiminen tehosi.

      Aloituksenkin voisi lukea niin, että onko päätös omasi, vaiko luovutatko valtaa täällä olostasi muille, sen mukaan miten sua täällä kohdellaan. Sillon et pidä terveistä rajoistasi kiinni, vaan vierität vastuuta päätöksestäsi muille. Tajuatko, mitä tarkoitan?

      En vähättele yhtään, sitä ihme kuraa mitä sulle täällä kirjoitetaan.
      Mutta vaikka lähtisit, tai jäisit, niin ne muut jotka toimii sua kohtaan näin, ei muutu sillä mihinkään. Ne jatkaa täällä ja etsii vaan uudet kohteet joille valittaa ja joista eivät pidä. Kai tajuat tämän. Joten valitsisin olla yrittämättä edes miellyttää niitä tai ketään yhtään mitenkään. Et sinä tarvitse oikeaoppista tapaa olla täällä, tai lupaa yhtään keneltäkään yhtään mihinkään. Tai mitään neuvoja miten olla tai ajatella. Se on rajattomuutta sinulta, että lähdet tohon ylipäätään. Mutta älä odota muilta mitään, koska kukaan ei voi vaikuttaa siihen, jos täällä on ihmisiä, jotka vaan ei käsitä sitä, ettei se ole normaalia, että kerrotaan miten toisen kuuluisi olla, tai valitetaan jos ei miellytä, eikä välitetä niistä muiden rajoista yhtään.

      • UUSI

        Joo. Paljon asiaa tässä. Kiitos.


    • Anonyymi
      UUSI

      En halua. Mut ehkä joku blogi sopisi sulle paremmin

    • Anonyymi
      UUSI

      Huomenta älä välitä noista hörhöistä äläkä vastaa niille koita ny jo uskoa

      • UUSI

        Koitan uskoa. Hyvää huomenta. :)


      • Anonyymi
        UUSI

        Koita sinäkin uskoa, että on outoa koko ajan jokapuolelta ohjata ketään miten pitäisi toimia. Eikö se olekin outoa?

        Vastasin asiallisesti tohon mitä aloituksessa kysyttiin. Ja rajatonta touhu on. Ne rajat pitää osata vetää myös aloittajan itse, ei niin, että joku aina kertoo, miten ja missä.


    • Anonyymi
      UUSI

      Varmaan kaikki palstalla on huomannut tämän äijän psykosomaattiset oireet ja eri hahmoihin sitoutuva persoonien muutos, sähän olet se valtakunta myös ja lukuisia muita hahmoja täällä.

      Kirjoittelet lapsista ja teineistä ja haukut aikuisia naisia, kaikki viittaa pedofiliaan joka täällä on tapetilla ja josta on ilmoitettu viranomaisille.

      Sairaudentunnottomuutesi ajaa sinut kuplaasi missä kuvittelet voivasi operoida kenenkään tietämättä. Toivon että saat apua, toivon sitä vain lasten puolesta joita kaikesta päätellen stalkkaatpäivät pitkät.

      • UUSI

        Kun se ei pidä paikkaansa.


      • Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

        Kun se ei pidä paikkaansa.

        Siitä varmaan ne viranomaisetkin on eri mieltä.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Siitä varmaan ne viranomaisetkin on eri mieltä.

        On viranomaisia ja on pelkkiä virkkaajia


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        On viranomaisia ja on pelkkiä virkkaajia

        Eli. Susimiehen vanavedessä good muuten not so good


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli. Susimiehen vanavedessä good muuten not so good

        Mutta voihan joku kersa toki uskoa itseensä ns opetusisänsä johdolla


    • Anonyymi
      UUSI

      "Huomenta sitten viimeisen kerran."

      Oih. Pitäisitkin kerrankin lupauksesi. Se olisi niin ihanaa. 👩

      • UUSI

        Lol tää mikään oikea kirsiliini ole. 😅


      • Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

        Lol tää mikään oikea kirsiliini ole. 😅

        Kirsiliini.... 🤢🤮 Inhoan sitä sanaa. 👩😡⛈⚡


    • Anonyymi
      UUSI

      Älä vielä lähde. Mennään tää päivä tässä nytte. Koita jaksaa.

      • UUSI

        No en mä oo vielä lähdössä. Halusin vaan kuulla, että mikä mussa sapettaa niitä jotka haluavat musta eroon?


      • Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

        No en mä oo vielä lähdössä. Halusin vaan kuulla, että mikä mussa sapettaa niitä jotka haluavat musta eroon?

        Niin elikkäs sä vaan provosoit täällä tarkoituksella ihmisiä? Sitten keräät säälit talteen?


      • Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

        No en mä oo vielä lähdössä. Halusin vaan kuulla, että mikä mussa sapettaa niitä jotka haluavat musta eroon?

        Ai et siis ollutkaan lähdössä nostelemaan? Harmi.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai et siis ollutkaan lähdössä nostelemaan? Harmi.

        Et näköjään sinäkään lähtenyt mihinkään sanomasta viimeistä sanaa susimiehelle


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin elikkäs sä vaan provosoit täällä tarkoituksella ihmisiä? Sitten keräät säälit talteen?

        Mikä sinun motivaatio on tälle russutukselle Jja alustukselle- sekö että loihtisit tästä susimiehestä aivan eri yksilön kuin hän on ja jollain keinolla ns kriminalisoisit hänen olemisensa? Ei ihme jos työelämässä ei nääs suju sula suuruudenhulluus


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä sinun motivaatio on tälle russutukselle Jja alustukselle- sekö että loihtisit tästä susimiehestä aivan eri yksilön kuin hän on ja jollain keinolla ns kriminalisoisit hänen olemisensa? Ei ihme jos työelämässä ei nääs suju sula suuruudenhulluus

        Älä susi nyt siinä. Ei sun tarvitse anona kirjotella.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä susi nyt siinä. Ei sun tarvitse anona kirjotella.

        Tämä kommentti ei nouse oikein liitoon eikä tästä saa muuta irti kuin sen, että tämä ns rekkautuminen on sinulle se punainen vaate. Olet myös hölissyt kahden laitteen teoriasta kuin se nostaisi sut suosta missä rämmit ym sekiboltsia😬


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä susi nyt siinä. Ei sun tarvitse anona kirjotella.

        No kirjoittele sinäkin kaipoika omalla nimellä jos tämä aihe kerran niin tärkeä on ja seisot niin itsesi takana?


    • Anonyymi
      UUSI

      Älä mene pois, tästä jotakin tulla vois 🎶🎶🎶

      • UUSI

        Voiskohan vielä?


      • Anonyymi
        UUSI

        Kysyn kaikki suomen viranhaltijat läpi että ookko koskaan kuullu keskustelupalstasta ja sudesta


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Kysyn kaikki suomen viranhaltijat läpi että ookko koskaan kuullu keskustelupalstasta ja sudesta

        Ja kaikki suomen TJt myös onko vireillä onko


      • Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

        Voiskohan vielä?

        Tietenkin vois 👍
        Ilman muuta ✌️
        ja muut ilman 👌


    • Anonyymi
      UUSI

      No nyt on jani saanut huomiota. Varmaan tuntuu hyvältä janista

      • Anonyymi
        UUSI

        Voi ottaa läävässään tyytyväisenä päikkärit.


      • UUSI

        Ei tässä ollut mistään huomion saamisesta kyse.


    • Anonyymi
      UUSI

      Kuka sua nyt haluaa täältä pois? Mä olen sanonut sulle jo monta kertaa, että lakkaa juttelemasta niiden kanssa ja anna niiden kiehua omissa liemissään.

      • Anonyymi
        UUSI

        Ei se pysty siihen. Susi hengittää saamaansa sääliä kuin happea. Miksi luulet että se ulisee ja uhriutuu täällä jatkuvasti?


      • Anonyymi
        UUSI

        Ei tämä susimies taida olla mikään sulle tuttu kirjekaveri, sekava jantteri hyvä


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei se pysty siihen. Susi hengittää saamaansa sääliä kuin happea. Miksi luulet että se ulisee ja uhriutuu täällä jatkuvasti?

        Lisäys. Eihän narkkikaan lopeta piikittelyään. Se vaatii sääliä toimiakseen.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei tämä susimies taida olla mikään sulle tuttu kirjekaveri, sekava jantteri hyvä

        Kukahan tässä on sekava. Mihin jotakin "kirjekaveruutta" muka tarvitaan? Olen sanonut sudelle TÄÄLLÄ, ueammalla hänen nimmarillaan, että antaisi teidän skitsojen skitsota keskenänne. 🤦‍♀️


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei se pysty siihen. Susi hengittää saamaansa sääliä kuin happea. Miksi luulet että se ulisee ja uhriutuu täällä jatkuvasti?

        Mikä sinun motiivi on juontaa tätä susimiestä vai valikoitko aina sen nostetuimman kirjoituksen? Kuten halle ja nehku, eiku


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä sinun motiivi on juontaa tätä susimiestä vai valikoitko aina sen nostetuimman kirjoituksen? Kuten halle ja nehku, eiku

        Halle LUJAA, sanoi Jeesus ja kaasutti aasillaan mt-toimistoon.


    • Anonyymi
      UUSI

      Ei kiinosta mummot seurustelu mielessä.

      janin sanomana

      • UUSI

        Juu olen pahoillani siitä että käytin tuollaista kieltä. En ole enää käyttänyt.


      • Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

        Juu olen pahoillani siitä että käytin tuollaista kieltä. En ole enää käyttänyt.

        Sanonut myös naisia objektoiden ja alistavana. "Urheilijatyttöjä kun pääsisi sormettamaan."


      • UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Sanonut myös naisia objektoiden ja alistavana. "Urheilijatyttöjä kun pääsisi sormettamaan."

        Sulla on pipo liian tiukalla päässä.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Sanonut myös naisia objektoiden ja alistavana. "Urheilijatyttöjä kun pääsisi sormettamaan."

        Näin on. Jani on vielä ylpeä siitä


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Näin on. Jani on vielä ylpeä siitä

        Näemmä. Sitä se ei kiistä. Alkaa vain haukkumaan kun totuus tulee ruudulle.


      • Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

        Sulla on pipo liian tiukalla päässä.

        enhän minäkään halunnut runkata miesurheilijoita


      • Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

        Sulla on pipo liian tiukalla päässä.

        Mulla on kuule se kuvakaappauksena se teksti. Haluatko kirjekuorella sen kotiisi? Voit sitten sitä vielä silloinkin kiistää. Mutta niinhän ne narskut aina tekevät.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Mulla on kuule se kuvakaappauksena se teksti. Haluatko kirjekuorella sen kotiisi? Voit sitten sitä vielä silloinkin kiistää. Mutta niinhän ne narskut aina tekevät.

        Tai pitäisikö tehdä youtubekollaasi sanomisista. Totuuden levittäminenhän ei ole rikos.


      • Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

        Sulla on pipo liian tiukalla päässä.

        Ja sulla koko pää laho.


      • Anonyymi
        UUSI

        Ilmeisesti on myös ylipainoisista naisista puhunut hyvin rumasti, kun yksi tyttö tuli juttelemaan että oli siitä masentunut.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Ilmeisesti on myös ylipainoisista naisista puhunut hyvin rumasti, kun yksi tyttö tuli juttelemaan että oli siitä masentunut.

        on joo. sanoo aina läskiperseeksi tai läskiksi yms. mutta ei voi sanoa ylipainoinen


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Tai pitäisikö tehdä youtubekollaasi sanomisista. Totuuden levittäminenhän ei ole rikos.

        Tee se! Koko Suomen kansa saa tosi-tv:tä🤣👍


    • Anonyymi
      UUSI

      Kenellekkä tääl si vittuilee jos ei sulle sä kun vaikutat olevan sen verran tyhmä että otat vittuilusta itseesi kenties siksi että et itse osaa vittuilla vaan alat uhkaileen

    • Anonyymi
      UUSI

      Kirsin kone ei ole vielä laskeutunut🤭

      • Anonyymi
        UUSI

        Ammuttu alas🤣


    • Anonyymi
      UUSI

      Ei kukaan halua johtuu vaan siitä, että ääliöt haluaa tökkiä tikuilla. Sairasta porukkaa jos vähänkin aidosti jotain sanoo negaajat hyökkää kimppuun. Ole onnellinen kun et kuulu niihin!

      • UUSI

        Kiitos sulle... Oon siitä onnellinen kyllä. Joillekin se aitous on liikaa.


      • Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

        Kiitos sulle... Oon siitä onnellinen kyllä. Joillekin se aitous on liikaa.

        Mutta jos sä haluut jotain sanoa ylipainoisisita niin sano se sitten kauniimmin kuin haukkumalla naisia. Susta saa vaan rumemman kuvan kun nimittelet naisia iän tai koon takia


      • UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta jos sä haluut jotain sanoa ylipainoisisita niin sano se sitten kauniimmin kuin haukkumalla naisia. Susta saa vaan rumemman kuvan kun nimittelet naisia iän tai koon takia

        Niin. No sitä on ärsyyntyneenä sanonut rumasti. En mä normaalisti sellaista harrasta. Jokainen saa olla semmoinen kuin on. Ei haukkuminen ole kivaa tietenkään.


      • Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

        Niin. No sitä on ärsyyntyneenä sanonut rumasti. En mä normaalisti sellaista harrasta. Jokainen saa olla semmoinen kuin on. Ei haukkuminen ole kivaa tietenkään.

        eihän sulla ole ihmissuhteita jos sun miekkailukaverita ei lasketa. Ei ole ihme ettei sulla ole ystäviä.


      • UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        eihän sulla ole ihmissuhteita jos sun miekkailukaverita ei lasketa. Ei ole ihme ettei sulla ole ystäviä.

        Onhan mulla salikaveri.


      • Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

        Onhan mulla salikaveri.

        niin juttelette siellä salilla kuulumiset ja otatte rennosti. Onko sulla sellasia kavereita joiden kaa otetaan rennosti eikä touhuta koko ajan jotain


      • UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        niin juttelette siellä salilla kuulumiset ja otatte rennosti. Onko sulla sellasia kavereita joiden kaa otetaan rennosti eikä touhuta koko ajan jotain

        No ei ole juurikaan sellaisia. Olenhan sitä ennenkin sanonut.


      • Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

        No ei ole juurikaan sellaisia. Olenhan sitä ennenkin sanonut.

        Miksi sä kehut sitten sun kavereilla kun ne ei täytä sun sosiaalisen elämän tarpeita.


    Ketjusta on poistettu 16 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jes! Miljoonat diesel-autot joutumassa ajokieltoon

      Erittäin hyvä ilmastouutinen! https://www.iltalehti.fi/autouutiset/a/a1277257-1244-4700-9bd7-399ef4d4313c "Tuo ajokiel
      Maailman menoa
      375
      4136
    2. Halkokarilla ammuttu

      Halkokarin uimarannan metsissä/tiellä poliiseja juoksenteli n.13.30.Onko pahvihousut setvimässä sukuriitoja?
      Kokkola
      16
      1086
    3. Yle aamu taas huolissaan laittomasti maassa olevien terveydenhuollosta

      Yle se jaksaa aina nostaa tämän asian esille, vaikka ei pitäisi. Laittomasti maassa olevat pitää säilöä ja karkoittaa, e
      Maailman menoa
      162
      989
    4. Jengi haluaa että

      Lähden täältä pois. Syystä että? Antaa tulla syitä nyt.... Huomenta sitten viimeisen kerran. 💔🐺🖤
      Ikävä
      190
      973
    5. Makea kysymys

      Tiedätkö onko kaivattusi perso makealle? 😋
      Ikävä
      90
      927
    6. Odotan että eroat

      Sitten vasta meidän suhde voisi alkaa. En halua mihinkään pettämiskuvioihin mukaan. Sun pitäis siis ottaa riski, että jä
      Ikävä
      35
      865
    7. Mitä tehdä kun eräs henkilö seuraa puhelintani

      Ja informoi asioitani ulkopuolisille ja ei kyse ei ole viranomaisista vaan sairaasta yksilöstä joka ei jätä rauhaan vaan
      Ikävä
      113
      803
    8. Maailmankaikkeuden synty

      Universumi syntyi reilut 14 miljardia vuotta sitten ns alkuräjähdyksessä. Aluksi laajentuminen tapahtui jopa valoa nopea
      Luterilaisuus
      183
      801
    9. Mitä haluat

      Toisesta vai haluatko mitään
      Ikävä
      69
      772
    10. Ainainen kissa-hiirileikki alkaa kyllästyttää

      Jos tunnistat itsesi kissahiirileikkijäksi, niin lopettaisitko kiitos.
      Ikävä
      57
      772
    Aihe