Minä teen itse veroilmoituksen Kärsämäki Esa Piironen Oy, Kärsämäki muuttuu ahdistavaksi Matti Viitala Oy, ulosotto Savonia Iisalmi, ulosotto talous- on Savonia avoin pitkin Suomea koko Suomi 2924 kuEsa ollaan taksit jotka lähettää Optiaan.
Kudotasn aukka t lomitus.
Klo 17 voidaan keskustella lisää Elisa Oyj Helsinki auttaa esaa
Poliisi poistu minun hetkistä
Kärsämäki poliisin poistu
11
734
Vastaukset
- Anonyymi
Vielä Pihtipudas Pasanen jatkaa laskutus kiellon eliminointi tee pumttava Barbara Piia Pasanen TV kasvo anaali seksi postikortti tehdään paperiin ter siihen reikä tee Nivala osuus
- Anonyymi
Pyhäjärvi Pyhäsalmi alushousut Pesonen vaate liike ovat ulosotto kuitteja ahdistava kaunta kaupunki yhteisö Tommi.Pasasta ähtää.
Joululahjaksi Aution sukuun Ulosotto alushousut kertaus - Anonyymi
Nyt ei pätkillä kwikitä hiihto Kärsämäki kirkko
- Anonyymi
No just. Omaa sekavaa.
- Anonyymi
mut mut eipä poistanut klo 11,54 viestiä,,
- Anonyymi
Nivalan Pörhö kävijä keskustelu TK laskusi itse
- Anonyymi
Nivala keskustelu TK laskusi Pörhö auton huolto omaan kaupunkiisi.
Tämän kautta joku Kärsämäki tekee omaa luonuantien puhutaan sekään ei minulla kuulu.
Lapsi lukko ei Kärsämäki pidä ,
Pysy Nivalan mies Pörhö asikas poissa id heti
- Anonyymi
Palataan alkuun yläkerta Kärsämäki Kataja.
Puhuvat säännön mukaisesti tietyssä pöydässä sanalla poliisi.
Poistu minun hetkistä?- Anonyymi
Anonyymi
19.08.2024 17:48
mitäs sitä *****lle muuta? - Anonyymi
kummasti säilyy sensuurilta taas viestit joissa tämä pyhäjärven trolli itse mainitsee pyhäjärven? Muiden viestien kadotessa joissa sama paikkakunta mainitaan : EI ole sedällä lääkitys kunnossa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
kummasti säilyy sensuurilta taas viestit joissa tämä pyhäjärven trolli itse mainitsee pyhäjärven? Muiden viestien kadotessa joissa sama paikkakunta mainitaan : EI ole sedällä lääkitys kunnossa?
Sekunneissa 24/7-365vrk vuodessa nonstop 😂
Ketjusta on poistettu 24 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde262778Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292312- 1482264
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.532190Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211802Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3891662Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään981597- 2981485
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131419- 1331418