Pulsun treffi-ilmoitus

Anonyymi-ap

Oon miettinyt treffi-ilmon laittamista. Sontiskaan ei pärjää pelkällä kaljalla ja sontshomoilulla vaan kaipaa myös hellyyttä ja fistattavaa reikää.

Ongelma on tietysti jos on pascat housuissa mölisevä hirveän hajuinen pulsu, joka saa raivokohtauksia ja on tietysti velkaselvityksessä oleva törkyturpa.

Olen kuitenkin sisäisesti nero ja tulevaisuuden kuuluisa kirjailija ja muutenkin poikkeuksellinen älykkyydeltäni, minkä todistaa jo se.että olen ylipppilas kuinka voisin viestiä tämän naisille?

Hemingwaykin oli patologinen juoppo

Asd

13

270

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Oletko sinä se korruptoitunut virkamies joka ostatti sen viulun sillä ihmiskauppaa käyvällä marja tyypillä?

      • Anonyymi

        Viulun? Ei sovi mun profiiliin. Käsitykseni musiikista on rentun ruusun laulaminen karaokessa pascat housuissa 3 promillen kännissä, jolloin muut asiakkaat jonottavat ulospääsyä

        Asd


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Viulun? Ei sovi mun profiiliin. Käsitykseni musiikista on rentun ruusun laulaminen karaokessa pascat housuissa 3 promillen kännissä, jolloin muut asiakkaat jonottavat ulospääsyä

        Asd

        Kuulemma jonkun kuuluisan Oululaisen taitelijan tekijänoikeuksia ollaan vaihtamassa stradivarius-viuluun. Sylttytehdas johtaa tänne.


    • Anonyymi

      Olenkin miettinyt että milloin herra asd otat seuraavan askeleen sun seksiaalisuudessa alat etsimään oikeaa miesseuraa. Vaikka nämä unelmoinnit alkoikin "vitsillä" niin niistä on vuosien aika kehittynyt oikeita mielihaluja ja fetissejä joita haluats alkaa toteuttamaan. Onnea vaan ja kohta olet varmaan jo avoimen homppeli ja tulet kaapista ulos.

      • Anonyymi

        Analyysissa on perää. Ensi syksyllä nähdään miten asiat etenevät!

        Asd


    • Anonyymi

      Laitoin tinderin mies miehelle osastolle päissäni ilmoituksen, käykää tykkäämässä❤️

      Asd

    • Anonyymi

      Tissu käy tykkäämässä.

      • Anonyymi

        Ihana pari olisi, kun molemmat on lässyttäviä diivoja


    • Anonyymi

      Tissu on grinderissä, jota suosittelen asdillekkin tinderin sijaan. Sieltä löydät kaltaisiasi

    • Anonyymi

      Ei köyhiä juoppoja kukaan nainen huoli.
      Räkälästä voi tosin löytää hampaattoman luuskan.
      Juopporetkut ovat tottuneet elämään toisten siivellä.
      He eivät osaa ottaa vastuuta teoistaan.
      Mahtaa olla mukava ostella punaliputettuja safkoja ja jonottaa leipäjonossa. Olisi voinut elää toisellakin tapaa.

      • Anonyymi

        Jokainen elää oman elämänsä miten haluaa.


    • Anonyymi

      Mies seuran hakeminen on tuottanut tulosta. Ensimmäisen kanssa harrastettiin pettingiä koko illan, muutettiin Pirkkaa ja muutakin aah varattiin silti pallien koskemista

      Tämä on erittäin rohkaisevaa ja voi vain arvailla mitä tulevaisuudessa tapahtuu.

      Asd

    • Anonyymi

      Tissu tykännyt profiilistani❤️ Ties mitä tässä ehtii tapahtua 😊 Tosi kiintoisa profiili hänelläkin

      Asd

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      585
      3889
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3328
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2801
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2769
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2154
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2101
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1977
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1865
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1810
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1759
    Aihe