Jos saisitte valita (ei mietitä miehen statusta tai kykyä saada kyseistä naista, vaan teidän unelmatilanne) mikä olisi naisen unelmaikä, kenen kanssa haluaisitte seurustella?
Toinen kysymys: minkä ikäisiä olette itse?
Kysymys miehille: naisen unelmaikä
34
413
Vastaukset 34
Tutkimuksen mukaan miehet iästään riippumatta hakevat keskimäärin 21v kaunotarta nettideittipalvelusta, niin parisuhteeseen kuin lyhytsuhteeseenkin. Minä olen siis poikkeustapaus, kun haluan nuoren teinikaunottaren.
- Anonyymi
Kun se ikä ei ole mikään peruste millekään, ehkä lapsien tekoon naisilla. Lähes iästä riippumatta sekä miehet että naiset säteilevät toisilleen tietynlaista energiaa, voi olla henkistä ja tietenkin fyysistäkin, jota voisi vetovoimaksikin kutsua. Sitä ei tiedetä mistä se voima tulee, mutta ikä siihen ei ainakaan vaikuta juurikaan.
- Anonyymi
Vaihdevuodet ovat painava peruste jättää ikänaiset pois laskuista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vaihdevuodet ovat painava peruste jättää ikänaiset pois laskuista.
Miehilläkin on vaihdevuodet
- Anonyymi
52-53 v
- Anonyymi
Yli 30-vuotiaat kiinnostavat eniten. Minusta vaan tuntuvat kiinnostuvan lähinnä sitä nuoremmat. Itse vähän päälle 40.
- Anonyymi
Naiset kattelkaa tosissanne vain itseänne nuorempia miehiä.
5 - 10 jopa 15 vuotta.
Riippuu vähän omasta iästä.
Rähän lisäyksenä, ikää pitää olla vähintään se 30.
Nuorempia voi pitää leikkikavereina.
Ja vie, ei miestä suoraan äidin helmoista.- Anonyymi
Kattelkaa onko kymenlaakson vääntöä?Mulla ainakin on ihan omat rahat ,ei ole tapana toisten rahoja käyttää.
- Anonyymi
En osaa ajatella asiaa noin. Ikä ei ole merkityksellinen tekijä vaan ihminen, luonne ja persoona. Vaikka olenkin nyt rakastunut alle kolmekymppisen naiseen, on se ihan hänestä johtuvaa. Ei hänen iästään. Olen itse päälle 40.
- Anonyymi
Henkisesti kehittynyt ei katso ikää.
- Anonyymi
Onko isokin ongelma sulla
Ketjusta on poistettu 21 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1061281
Salaisuudet paljastuu
Viimeiset hetket meneillään ottaa yhteyttä. Kertoa totuus ja selvittää asioita. Viimeiset hetket meneillään jos joku94898Poliisi pamputti Variskankaalla
Mistä lie alkanut ja miksi poliisit kutsuttu, mutta mielestäni hyvin toimittu. Jos haluaa rähistä eikä rauhoitu puheella31814- 66693
Karita Tykkä mennyt kihloihin.
Onnittelu kuuluu hänelle ja tulevalle aviopuolisolleen.93642- 32635
S-ryhmän ihmisoikeuslinja ei kestä omaa hankintaketjuaan
S-ryhmän Israel-boikotin suurin uskottavuusongelma löytyy yllättävän läheltä, SOK:n omien tuotemerkkien hankintaketjuist16584- 18568
Haavoittuvuutesi on aseista riisuvaa
Harmi, etten voi osoittaa sinulle tunteita. Hyvää yötä miehelle. Naiselta43533- 10476