Mää ossaankin

Anonyymi-ap

Japania. Aloitetaan - Kahisiko kusimuki. Kuhisiko mutakuti. Likavati tarumaki. Sekavako karukamu. Jne. Joku kommentoi että voisiko suomenkieli liittyä noihin itäisiin kieliin. Ural on ollut siinä vedenjakajana. Mongolit valtasivat silti melkein Suomen aikoinaan joten on hyvinkin mahdollista että sieltä on siirtynyt myös kielellisiä vaikutteita meidän jättipäidemme kieleen. - Jatkakaa. Lepo vaan. Inttitermein sanoen ihan lepo vaan, gonameininkiä. Karvat saa mun puolestani rehottaa ja meno olla letkeetä. Kaljanjuontia samalla kun poltamme aseet roviolla. Junttinatsit sotivat ja ovat herkimmin alisteisia manipulaatiolle. Se on matalaotsaisten tasapäiden touhua se ☝️.

10

224

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

muinaisaramean kieli olisi mukava osata.

hmph tuli projekti zippo-sytyttimen kivi tulikivi, kipinäjuttu vaihtaa kululnut loppuun... oikeasti onkin ainoa osa mikä pitäisi aina ostaa tuo kivi. muuten muut osat pystyy itse värkkäämään

• Anonyymi

Muinaiset kielet ovat siitä mielenkiintoisia koska ne saattavat olla erinäisten dokumenttien ja teosten alkuperäiskieliä. Raamattu on tästä oiva esimerkki. Mikäli Raamatun alkuperäinen sanoma on muuttunut kieltenkäännösten seurauksena niin sehän olisi korjattava. Erään huuhailijaksi tituleeratun eli Icken mukaan kun Raamatussa puhutaan Jumalasta niin alunperin siinä olisi kuulemma lukenut että Jumalten pojat saapuivat taivaasta ja lisääntyivät ihmisnaisten kanssa. Sittemmin se muuntui yksikkömuotoon.

Eli tuossa on kyse juuri siitä perinteisestä salaliittoteoriasta minkä mukaan interdimensionaaliset alienit olisivat saapuneet aikoinaan Maahan. Raamatussa puhutaan lentävistä laivoista jotka ovat saapuneet Maahan ja pitäneet kovaa melua saapuessaan. Sitten on muinaiset temppelit ja symbolit. Kyllä niissä on yhtäläisyyksiä ja kosmisia juttuja. Kuninkaalliset ovat mukamas olleet alkujaan tuota alien-rotua mikä on sitten myöhemmin sekoittunut ihmiskunnan kanssa. En minä väitä uskovani sata lasissa noihin juttuihin vaikka olenkin kuullut niistä. Pidän mieleni avoimena eli en lyttää mitään uskomuksia. - Ap, EI hullu. * Ei mua oo ainakaan diagnosoitu virallisesti hulluksi (vielä tähän päivään mennessä 🙂).

• Anonyymi

vaatteiden hankintaa kai aina syksyisin monella mulla on huppa4ri mutta nato-juttu missä huppu on vetoketkun takna sillei ja on vuorikin, irroitettaqva joa tarkenee... huppu todella suuri.

• Anonyymi

Nato eli sotamyönteisyys. xxl:stä saa halvalla maastokuvioidun t-paidan. Ostin sen taannoin estetiikan vuoksi. Jo rikki menneessä talvitakissani oli irrotettava huppu. Polkupyöräliikkeestä sain lahjaksi kommandopipon muutama vuosi sitten. Kovilla pakkasilla se on hyödyllinen vaikka aiheuttaakin yleistä pahennusta. Posket jäätyvät talvella kun on tarpeeksi kylmä. Mielestäni on hyvä hankkia eri olosuhteisiin sopivia takkeja: On lenkkeilytakit, on kevät-/syystakki, sitten on oikein kunnon untuvatakkikin. Iso lapanen on hyvä jonka sisään voi laittaa pienemmän lapasen tai vaikka sormikkaat. - Ap.

• Anonyymi

Lommoposki lopsottaa haaraväissä imeksii.
      KarvaIrmeli keikuttaa höpönassukka loppakorva ukonketales utareissa kiinni.
      Urpo meisselin kanssa ladan takapuskuria värkkää Irmelin perskynkkä on vain tiellä, ei mahdu ladan takapuskuri.

• Anonyymi

Idänsuunnasta ei ole tullut mitään hyvää muuuta kuin ruoka.

Idästä tulee nöyristely, uhriutuminen ja "anteeksi, että olen olemassa-asenne". Just Japanissa se sellainfn yhteidön nimeen panostaminen on viety överiksi... Venäjällä vaan uhriutuvat...

Ei toinna haikailla idän perään.... osataan täällä tehdä muutenkin hyvää sapuskaa jo...

• Anonyymi

Ja nyt loppui se irvailu!
      Ylijuristi Kokopiru Takanasi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vakava rikosepäily Seinäjoella

Ilkka ei taaskaan tiedä mitään mutta hesalaiset kertoo: https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010959325.html
      Seinäjoki
      41
      2625
    2. Mitä on woketus?

Täälläkin hoetaan usein sanaa "woketus". Mitä se tarkalleen ottaen tarkoittaa? Ilmeisesti sen käyttäjät ymmärtävät sen k
      Maailman menoa
      402
      2141
    3. Olet saanut kyllä tunnisteita

Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens
      Ikävä
      20
      1962
    4. Oletko jo luovuttanut?

Joko olet luovuttanut kaivatun suhteen ja hyväksynyt, että mitään ei tule?
      Ikävä
      138
      1724
    5. Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä - Hoivakotiin ei pääse, vaan joutuu selviytymään yksin

Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä… Hoivakoteihin sijoittamista vältellään, koska hoito on kallista ja hyvinvoin
      Maailman menoa
      130
      1642
    6. Mies pakko olla rehellinen

Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau
      Ikävä
      15
      1611
    7. Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen

Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat
      Tv-sarjat
      21
      1123
    8. Hirvenmaitojuusto

Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,
      Ruoka ja juoma
      0
      1122
    9. Vanhentunut runsaasti.

Ei hyvä juttu. Mieheltä pötkylänaiselle.
      Ikävä
      74
      1029
    10. Kerro mulle miksi juuri me

Kohdattiin? Tässä elämässä. Vaikka ollaan edelleen tutut tuntemattomat. Se on omituinen tunne.
      Ikävä
      63
      925
    Aihe