Maahanmuuttaja ei antanut vettä minulle kebab baarissa valkoihoisuuteni vuoksi. Pitääkö ilmoittaa poliisille ja pyytää Ylen toimittajat uutisoimaaan?
Jouduin rasismin kohteeksi
33
225
Vastaukset
- Anonyymi
Erona vain se, että keksit itse näitä juttuja!
- Anonyymi
Vaikutat rasistilta.
- Anonyymi
Mikset heti ilmoittanut. Olisit voinut saada polkupyörän. Alexilta.
- Anonyymi
Miksi halusit vain vettä? Eikä ollut fyffeä?
- Anonyymi
Vettä saa vessasta jos on hätätilanne.
Ravintola SAA valita asiakkaansa. Muille pitää taata ruokarauha.- Anonyymi
Mamu kieltäytyi myymästä vettä rasistisin perustein.
- Anonyymi
Ilmota vaan, ei ketään kiinnostele. Ei poliisi ehdi kantasuomalaisten asioita selvitellä.
- Anonyymi
Kuvasiko kaverisi tapahtuneen?
- Anonyymi
Minkäihoisia vettä saaneet asiakkaat sitten olivat?
- Anonyymi
Vain turkkilaiset saivat vettä. Suomalaiset ei.
- Anonyymi
Vanha huijaus harhauttaa uhri toisaalle vettä pyytämällä on tavanomainen rikollisten keino päästä varkaisiin tai ryöstämään. Se on tunnettu harhautus millä päästään asuntoon sisään kerrostaloissa ja omakotitaloissa. Kun uhri noutaa vettä, niin varastetaan nopeasti kaikki saatavilla oleva. Joskus pyrkimys on vain tunkeutua asuntoon ja pahoinpidellä sekä ryöstää uhri.
- Anonyymi
Tyypillinen autoseuruelaisten kikka joilla vanhukset ryöstetään
- Anonyymi
Tuo on kyllä totta. Arvotavaroitaan/ kassaa vartioijva pilaa koko keikan😜
- Anonyymi
Pitää ensin laittaa ovi kiinni ja sitten hakea vettä.
Tai pitää vesi pulloa valmiina oven vieressä, jonka antaa.
- Anonyymi
Olisit antanut luu5
- Anonyymi
Sinulta puuttui suojaväri
- Anonyymi
Aika leimi provo
- Anonyymi
Sitä et ole mitään "kiusaamista" tai "härnäämistä" ikinä eläessäsi kokenutkaan Suomijuntti ;=))
https://tuomaskuusela.files.wordpress.com/2024/08/image-65.png - Anonyymi
Kyllä!!!!
Veikkais, ei ylitä uutiskynnystä.
Eikä ole median ideologian mukaista.... - Anonyymi
Mulle jättivät antamatta limpparin, joka kuului ateriaan. Suomalaisena en uskaltanut sitä vaatia. Ikävä fiilis jäi. Maksoinhan siitä. 😟
- Anonyymi
No ole onnellinen että olet hengissä jos et osaa kantiksena tuon vertaa puoliasi pitää. Mistä tuo vauvan turvattomuus tulee?
- Anonyymi
Tyhymä aloitus ei hauska vaan tyhymä.
- Anonyymi
Mitäs tyhymää siinä oli? Kerroppas kun näytät olevan niin tyHYmä.
- Anonyymi
Onko joku koittanut saako ulkomailta Suomalainen asunnon+ ylläpidon =0€?
Jos ei, Rasismia!!!- Anonyymi
Espanjassakin rasistisiat pyytävät rahaa, eivätkä anna rahaa!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Espanjassakin rasistisiat pyytävät rahaa, eivätkä anna rahaa!
Ei ilmaisia asuntoja eikä ilmaista rahaaa?????
RASISMIA!!!!!1111
- Anonyymi
Kyllä sinä voit ihan vapaasti tehdä väärän ilmiannon, mutta se on rikos.
- Anonyymi
Natseille ei mitään vesiä jaella.
- Anonyymi
En meinannut päästä vessaan sanoin että kusen lattialle
- Anonyymi
Tyypillinen uhriutuja persu. Olemme rasismin alkulähteillä.
- Anonyymi
Soita Ylelle. Vajakki toimittaja tekee siitä jutun, kun kuulee sanan "rasismi".
- Anonyymi
Rasistimamut ovat tuollaisia roistoja.
- Anonyymi
Sitä saa mitä tilaa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vakava rikosepäily Seinäjoella
Ilkka ei taaskaan tiedä mitään mutta hesalaiset kertoo: https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010959325.html412735Mitä on woketus?
Täälläkin hoetaan usein sanaa "woketus". Mitä se tarkalleen ottaen tarkoittaa? Ilmeisesti sen käyttäjät ymmärtävät sen k4202254Olet saanut kyllä tunnisteita
Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens212156Mies pakko olla rehellinen
Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau182000Oletko jo luovuttanut?
Joko olet luovuttanut kaivatun suhteen ja hyväksynyt, että mitään ei tule?1411769Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä - Hoivakotiin ei pääse, vaan joutuu selviytymään yksin
Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä… Hoivakoteihin sijoittamista vältellään, koska hoito on kallista ja hyvinvoin1371689Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen
Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat221206Hirvenmaitojuusto
Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,11154- 741059
Kerro mulle miksi juuri me
Kohdattiin? Tässä elämässä. Vaikka ollaan edelleen tutut tuntemattomat. Se on omituinen tunne.67977