Kävin lääkärissä ylävatsakivun takia

Anonyymi-ap

Otettiin sydänfilmi ja verikokeita. Pitäisi vielä mennä ylävatsan ultraäänitutkimukseen. Tuskin minulla mitään syöpää on.

20

253

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Mulla oli kerran ja join kokista. Se lähti pois. Sitä ennen kävin lääkärissä ja lääkkeitä popsin. Ei auttanut. Kunnon sokerikokis auttoi. Pari seksiä sitä ja pieni hampurilainen. En uskaltanut ottaa isoa kun vatsaan sattui hirveästi.

• Anonyymi

Pari desiä siis kokista. Ei seksiä.

• Anonyymi

Jos selviää, että minulla on syöpä, siitä ei saa vitsailla.

• Anonyymi kirjoitti:

Pari desiä siis kokista. Ei seksiä.

Sullakin näköjään ennakoiva näyttö. Mullekin tarjoo seksiä joka väliin.

• Anonyymi

diagnoosi kasi näårädyys sitten

• Anonyymi

Mikä hemmetin ylävatsa? Olen toki kuullut, että lehmillä on monta vatsaa. Mutta ihmisilläkin?

Se nyt ei ole pääpointti. Jos löytyy syöpäjuttu, niin toivottavasti voidaan hoitaa.
      Itse olen hätä työntekijöiden ja lekurien takia pelastunut 2 kertaa kuolemalta.

>simiti<

• Anonyymi

No jos joskus saat sappikohtauksen niin lupaan sulle että tiedät mitä on ylävatsakipu.
        Semmoinen näkymätön kiristyvä panta kun puristaa ylävatsan kohdalta niin että hengittämään kunnolla niin tuntuu kyllä siltä että henki lähtee ihan just.
        Vielä lisäyksenä kylmän kuuma tuskan hiki.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No jos joskus saat sappikohtauksen niin lupaan sulle että tiedät mitä on ylävatsakipu.
        Semmoinen näkymätön kiristyvä panta kun puristaa ylävatsan kohdalta niin että hengittämään kunnolla niin tuntuu kyllä siltä että henki lähtee ihan just.
        Vielä lisäyksenä kylmän kuuma tuskan hiki.

Siis ylävatsa on sama kuin vatsan yläosa? Anteeksi kun en vielä osaa tätä nuorisokieltä kaikilta osin.

Mutta opettelen ja sitten dissaan muita vanhuksia kahvilassa.

>simiti<

• Anonyymi

ei kovin lehmnänkokoiswr riwsair noilla naisueheilijoilla olw

• Anonyymi

ensikuussa piräisi lasaraq ruora nwrslixiä kun kun hauskoja jurruj HQILLÄ... INÄNÄ KIIWQ4EEÄ

• Anonyymi

Kukaan sun p.puhetta usko. Mene hoidattamaan pääsi.

• Anonyymi

Kyllä mun tarvii tilata.

• Anonyymi

Haiskahtaa ihan sappivaivoilta. Onnea sulle ammattitaitoisesta lääkäristä. 😂

• Anonyymi

ylilääkärin dignoosi: närästys

tosi huvittaqva tuo netflixi kun toimi bluraylla hyvin... on maksettua aikaa kyllä cielä ei kiirettä

• Anonyymi

ilalla lalllallaa tulr jälleen 007 Spectrum

• Anonyymi

syöpää se on

• Anonyymi

Se on ähky. Olet syöpötellyt liikaa,tai syöpöttelet? Ei sen vaarallisempaa🤷‍♀️

• Anonyymi

Tosin syöpöttely on vaarallista🤷‍♀️

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tosin syöpöttely on vaarallista🤷‍♀️

Aina toitotetaan että juopottelu on vaarallista,mutta syöpöttely sitä vasta onkin.

• Anonyymi

atsöbatloö w2ku atsönwboiu8aranubwb wswaaö aubykkwq,,,'¨

hiajya jyb ib könnubrö buuub,,, urawjub byjyb vaub vijaweur hakassssssssssssa rtrlr xiur´xat vaubn oujjygiyayfrye jubryuaab,¨

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vakava rikosepäily Seinäjoella

Ilkka ei taaskaan tiedä mitään mutta hesalaiset kertoo: https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010959325.html
      Seinäjoki
      41
      2625
    2. Mitä on woketus?

Täälläkin hoetaan usein sanaa "woketus". Mitä se tarkalleen ottaen tarkoittaa? Ilmeisesti sen käyttäjät ymmärtävät sen k
      Maailman menoa
      399
      2129
    3. Olet saanut kyllä tunnisteita

Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens
      Ikävä
      20
      1932
    4. Oletko jo luovuttanut?

Joko olet luovuttanut kaivatun suhteen ja hyväksynyt, että mitään ei tule?
      Ikävä
      138
      1724
    5. Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä - Hoivakotiin ei pääse, vaan joutuu selviytymään yksin

Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä… Hoivakoteihin sijoittamista vältellään, koska hoito on kallista ja hyvinvoin
      Maailman menoa
      125
      1623
    6. Mies pakko olla rehellinen

Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau
      Ikävä
      15
      1581
    7. Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen

Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat
      Tv-sarjat
      21
      1113
    8. Hirvenmaitojuusto

Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,
      Ruoka ja juoma
      0
      1112
    9. Vanhentunut runsaasti.

Ei hyvä juttu. Mieheltä pötkylänaiselle.
      Ikävä
      74
      1019
    10. Kerro mulle miksi juuri me

Kohdattiin? Tässä elämässä. Vaikka ollaan edelleen tutut tuntemattomat. Se on omituinen tunne.
      Ikävä
      63
      925
    Aihe