Itse tein vuosia sitten useita nettihuijauksia.

Anonyymi-ap

Möin tavaraa myös oikeasti ja tein yli kymmenen eri nettihuijausta joista tienasin välillä 90-200e rahaa.
Vain kaksi teki rikosilmoitusta minusta.
Yksi laitteli viestiä että pilasin hänen lapsen Joulun mutta ei vienyt asiaa eteenpäin.

20

361

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Se on myin, ei möin.

      • Anonyymi

        "möi" on myös hyväksytty muoto yleisesti.


    • Anonyymi

      Poliisin ' kirjoihin' joutuminen on sikäli ikävää, että tiedot ja teko säilyvät siellä koko elinajan historia tietoina ja voivat kostautua vuosienkin kuluttua.

      • Anonyymi

        Kyllä ne tiedot sieltä poliisin rekisteristä joskus poistuu ainakin jos ei ole tehnyt jotain todella vakavaa rikosta ellei syyllisty uusiin rikoksiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä ne tiedot sieltä poliisin rekisteristä joskus poistuu ainakin jos ei ole tehnyt jotain todella vakavaa rikosta ellei syyllisty uusiin rikoksiin.

        Poistuvat aktiivi rekistereistä, mutta jäävät historia tietoihin samalla tavalla, kuin Pohjanmaan puukkojunkkareiden teot 1800 luvulla. Nykyisiä tietoja ei tarvitse etsiä arkistoista, eikä museoista, vaan kaikki näkyvät tietokoneen näytöllä alle sekunnin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Poistuvat aktiivi rekistereistä, mutta jäävät historia tietoihin samalla tavalla, kuin Pohjanmaan puukkojunkkareiden teot 1800 luvulla. Nykyisiä tietoja ei tarvitse etsiä arkistoista, eikä museoista, vaan kaikki näkyvät tietokoneen näytöllä alle sekunnin.

        Ne minun ymmärryksen kyllä poistuvat kokonaan rekisteristä riippuen rikoksesta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ne minun ymmärryksen kyllä poistuvat kokonaan rekisteristä riippuen rikoksesta.

        Tietosi on väärä. Kaikki mitä poliisi kirjaa siirtyy määrätyn ajan kuluttua arkisto tietoihin, eli ns. historiatietoon. Eli, kaikki tieto arkistoidaan. Lue laki, niin viisastut. Laki henkilötietojen käsittelystä poliisitoimessa


    • Anonyymi

      Sinulla oli tarve avautua? Tunnetko nyt puhdistaneesi omatuntosi? Tänne kirjoittelu ei ole anonyymiä muuten kuin näennäisesti. Toivotaan, että poliisi pitää silmällä näitä keskusteluja ja pääset kertomaan tarinasi heille. Ei se ole niin vaikea selvittää kuin luulet.

      Toivon, että saat niin suuret sakot kuin ansaitset ja lisäksi joudut korvaamaan varastamasi rahat uhreillesi.

      • Anonyymi

        Avautuminen valottaa menneisyyttä.


      • Anonyymi

        Et nähtävästi ymmärrä että petos on asianomistaja rikos, eli poliisi ei tutki jos uhri ei tee rikosilmoitusta.
        Kunhan kerroin oman tarinani, minusta myös exäni teki useamman perättömän rikosilmoituksen syyttäen minua vainoajaksi ja että meidän välillä ei ole ystävyyttä kummempaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et nähtävästi ymmärrä että petos on asianomistaja rikos, eli poliisi ei tutki jos uhri ei tee rikosilmoitusta.
        Kunhan kerroin oman tarinani, minusta myös exäni teki useamman perättömän rikosilmoituksen syyttäen minua vainoajaksi ja että meidän välillä ei ole ystävyyttä kummempaa.

        Mitä sitten myit?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et nähtävästi ymmärrä että petos on asianomistaja rikos, eli poliisi ei tutki jos uhri ei tee rikosilmoitusta.
        Kunhan kerroin oman tarinani, minusta myös exäni teki useamman perättömän rikosilmoituksen syyttäen minua vainoajaksi ja että meidän välillä ei ole ystävyyttä kummempaa.

        Väärin. Petoksia on kolme astetta. Lievä petos, petos ja törkeä petos. Vain lievä petos on asianomistajarikos.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä sitten myit?

        Pleikkareita, robotti-imureita ja esimeriksi älykaiuttumia, siis möin myös oikeasti esimeriksi usean pleikkarin, yhden robotti-imurin ja nuo kaiuttimet ja muuta tavaraa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pleikkareita, robotti-imureita ja esimeriksi älykaiuttumia, siis möin myös oikeasti esimeriksi usean pleikkarin, yhden robotti-imurin ja nuo kaiuttimet ja muuta tavaraa.

        Mistäköhän sait nuo tavarat, et varmastikaan laillisesti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistäköhän sait nuo tavarat, et varmastikaan laillisesti.

        Kaikki tavarat joita myin oli hankittu täysin laillisesti kyllä.


      • Anonyymi

        Jos silmälläpitäjäksi osuu poliisipäällikkö Peter Marks niin voisit vaikka antaa merikin mitä seuraa kun huijari kohtaa fiktiivisen huijarin.🪺
        Kuinka kauan munat pysyvät ehjinä samassa korissa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos silmälläpitäjäksi osuu poliisipäällikkö Peter Marks niin voisit vaikka antaa merikin mitä seuraa kun huijari kohtaa fiktiivisen huijarin.🪺
        Kuinka kauan munat pysyvät ehjinä samassa korissa?

        Kirjoituksesi on erittäin sekava, ketä siis pidät fiktiivisenä huijarina?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kirjoituksesi on erittäin sekava, ketä siis pidät fiktiivisenä huijarina?

        Ei ole olemassa Peter Marks nimistä poliisipäällikköä. Kaikkiin otsikkoihin ei pidä automaattisesti luottaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole olemassa Peter Marks nimistä poliisipäällikköä. Kaikkiin otsikkoihin ei pidä automaattisesti luottaa.

        Tiedän että ei ole, Peter Marks oli muistaakseni joku sarjahakija kaikkiin eri virkoihin.
        Silti tuon ihmisen kirjoitus tuossa ylempänä oli erittäin sekava.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tiedän että ei ole, Peter Marks oli muistaakseni joku sarjahakija kaikkiin eri virkoihin.
        Silti tuon ihmisen kirjoitus tuossa ylempänä oli erittäin sekava.

        Kieltämättä. Ei aina ole helppo olla siltana lentävien spagettihirviöiden mielikuvitusmaailmassa.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      582
      3856
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3308
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2791
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2739
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2134
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2081
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1957
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1855
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1800
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1739
    Aihe