sotilaan elämää Lappeenrannan naapurissa

Anonyymi-ap

Nimetön kirje etulinjalta: Venäläisen sotilaan painajainen

Tervehdys,

Olen juuri palannut niin kutsutusta "erityissotaoperaatiosta" ja haluan kertoa teille – se ei ole enää taistelukenttä. Se on metsästysmaa. Ukrainalaiset ovat kääntäneet huomionsa yksikköömme, ja kun sanon "metsästystä", tarkoitan sitä kirjaimellisimmassa merkityksessä. vankeja? Unohda se. He eivät ota yhtään. He tuhoavat meidät paikan päällä jättämättä ketään jälkeen.

Äskettäin Volchanskin lähellä piti olla kierto. Kaverilla, jotka korvasimme, ei koskaan ollut mahdollisuutta. On kuin paholainen itse olisi kävellyt sisään – kukaan ei selvinnyt hengissä. Yksikään sielu ei jäänyt hengittämään. Naapurit eivät edes kuulleet mitään, vain kuollut hiljaisuus. Se oli kirurginen, puhdas ja aivan pelottava. Voit kertoa, että nämä eivät olleet mitä tahansa sotilaita; nämä olivat kokeneita miehiä, ammattilaisia, jotka tiesivät tarkalleen mitä olivat tekemässä. Kaverimme, jotka olivat taistelleet vuosia, eivät olleet tuoreita värvättyjä – he olivat kokeneita, karkaistuja, ja silti heidät teurastettiin kuin karjaa.

Jopa työvuorot suoritettiin, kurkku halki korvasta korvaan. Aivan kuin he olisivat kehittäneet tappamisen taidon.

Nyt jokainen askel eteenpäin tuntuu askeleelta kuiluun. Ajatus kohdata heidät uudelleen, kävellä tuohon hiljaiseen kuolemaan... se riittää saamaan jokaisen miehen epäröimään. En tiedä kuinka kauan voimme jatkaa tätä. Pelko leviää kulovalkean tavoin riveissä.

Tämä ei ole sota – se on verilöyly, ja me olemme saalis.

17

334

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Saa jakaa

• Anonyymi

Kiva tarina lisää näitä.

• Anonyymi

Slobo's hunt down.

• Anonyymi

Ne videot ovat kans kivoi. Siis ne jossa dronella jahdataan vihollista

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ne videot ovat kans kivoi. Siis ne jossa dronella jahdataan vihollista

Niissä on aina onnellinen loppu.

• Anonyymi

Se on semmosta se.wlodomir tapattaa ukrainalaiset viimeiseen mieheen koska amerikka ei anna sodan loppua.blackrock odottaa vesikielellä omia bisneksiään ukrainassa kun on sitten niiden aika.sitä ennen sotateollisuus vielä kiittää

• Anonyymi

"Pelko leviää kulovalkean tavoin riveissä."
      Jos yhtään sotilasta lohduttaa, niin pelko leviää myös ryssän siviilien keskuudessa.

• Anonyymi

Ukrainan ryssien vai venäjän ryssien? Kun siis puhutaan samasta väestöstä muttet tarkemtanut 😉

• Anonyymi

Höpö höpö.sivistähän itseäsi.täysin samaa verta veljillä

• Anonyymi

• Anonyymi

Ei sinne ole mikään pakko mennä. Venäjä aloitti sodan jo 2014 ja jatkoi suurhyökkäyksellä 4/2022. Ihmisiä kuolee vielä paljon ennen välirauhan ja se on yksinomaan Putinin ja hänen entisen KGB-ryhmän syy. Sitten vielä tottelette häntä, pässit!

Sota leviää vielä laajalti, ja jos alatte lisää v...lemaan, niin tuo mitä kirjoitit on vain "lehmänhenkäys" tulevista pommeista. Ei säästy Pietari ei Moskova.

• Anonyymi

Tarkoitit että ukraina aloitti sodan v.2014 lännen tuen vallankaappauksella josta maa ajautui sekasortoon.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tarkoitit että ukraina aloitti sodan v.2014 lännen tuen vallankaappauksella josta maa ajautui sekasortoon.

En tarkoittanut.Etkö osaa lukea vai onko luetun ymmärtämisessä haasteita?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En tarkoittanut.Etkö osaa lukea vai onko luetun ymmärtämisessä haasteita?

Noniin jos et tiedä totuutta etkä halua asiaa ymmärtää niin jatkaa muniin puhaltelua märkäkorva

• Anonyymi

Onnekas paiskiainen selvisi Ukrainan lihamyllystä

• Anonyymi

https://www.verkkouutiset.fi/a/sotilas-tilittaa-etulinjasta-taytta-kaaosta-droonit-iskevat-kaikkialta/#6656a59a

Eräs Pokrovskin rintamalla taisteleva venäläissotilas arvioi tilanteen muuttuneen yhä kaoottisemmaksi ja sanoo taivaan olevan täynnä Ukrainan tiedustelu- ja räjähdelennokkeja.

– Tästä huolimatta etenemme. Hyökkäykselle ei ole tykistötukea. Joskus kranaatinheitin tulittaa täysin ilman koordinaatiota ikään kuin vain osoittaakseen, että se on paikalla. Ei panssareita, ei ilmatukea (näimme Ukrainan lentokoneita kolme kertaa), ei ohjuksia, sotilas kirjoittaa Telegram-julkaisussaan.

Sotilaan mukaan tykistöä tai panssariajoneuvoja ei voida siirtää etulinjaan droonien luoman uhkan vuoksi. Viestiyhteydet ovat venyneet 40 kilometrin pituisiksi.

– Strategian voi kiteyttää näin: lennokeilta ollaan piilossa puiden alla, ja hyökkäykset tehdään metsäkaistaleita pitkin, venäläissotilas toteaa.

Hänen mukaansa veden, ruoan ja ammusten toimitukset ovat haastavia, koska huoltokuljetuksia joudutaan tekemään jalan drooni-iskujen uhkan alla. Kertomuksen jakaneet sotabloggaajat varoittavat, että Pokrovskin suunnalla taistelevia Venäjän yksiköitä uhkaa ”kriittinen uupumus” ja siihen liittyvä riski Ukrainan vastahyökkäyksistä.

• Anonyymi

Oliks tää kenen fantasia kirjailijan romaanista? Ei tää väinö linnaa oo mut olisko toverin peksin käsialaa 😁

Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Useita puukotettu Tampereella

Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht
      Tampere
      139
      2593
    2. Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava
      Maailman menoa
      360
      1957
    3. Leipivaaran päällä on kuoleman hiljaista.

Suru vai suuri helpotus...
      Puolanka
      40
      1657
    4. Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?

Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii
      Puolanka
      31
      1503
    5. Meneeköhän sulla

oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua
      Ikävä
      28
      1350
    6. Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa

Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em
      Ikävä
      94
      1193
    7. Määpä tiijän että rakastat

Minua nimittäin. Samoin hei! Olet mun vastakappaleeni.
      Ikävä
      54
      1163
    8. Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.

Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul
      Hindulaisuus
      327
      917
    9. Jumala puhui minulle

Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles
      Ikävä
      109
      913
    10. Annan meille mahdollisuuden

Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil
      Ikävä
      53
      772
    Aihe