Moikka vaan... Tapahtuma on täällä edelleen käynnissä. 🍁🌻😊❤️
Se on nyt syksy sitten
37
357
Vastaukset
Onko se Kirsi enää täällä? 🌻🍁
- Anonyymi
👩☕️❤️ moi
- Anonyymi
Tiedä häntä, mutta minä Aune kyllä olen.
- Anonyymi
Kirsi on näköjään kadonnut tal jotakin tärkeämpää tekemistä??
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
👩☕️❤️ moi
ja samalla minuutilla. kirsi kytännyt palstaa koko päivän
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ja samalla minuutilla. kirsi kytännyt palstaa koko päivän
"Kirsi" 🤣🤣🤣🤣🪓
- Anonyymi
Moi mitä kuuluu;)
- Anonyymi
👩☕️❤️ Kunhan tässä sadepäivän kunniaksi trollailen eri nikeillä ja elän omassa mielikuvitusmaailmassani. Pistetäänkö pupukäsinukkeperformanssi pystyyn?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
👩☕️❤️ Kunhan tässä sadepäivän kunniaksi trollailen eri nikeillä ja elän omassa mielikuvitusmaailmassani. Pistetäänkö pupukäsinukkeperformanssi pystyyn?
🤣🤣🤣🤣
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvä jos on sisältöä elämässä.Aina se vanhat gubet voittaa.👍
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Missä sataa???
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Missä sataa???
Kts. SADETUTKA🌧🌧🌧🌧
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
🤣🤣🤣🤣
Miehen käsinukkeshow kiinnostaa sinuakin?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miehen käsinukkeshow kiinnostaa sinuakin?
Ihquu👩☕️❤️😇
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihquu👩☕️❤️😇
Eli mikä tahansa huomio käy sinulle mies?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eli mikä tahansa huomio käy sinulle mies?
Juu 💦💦💦🐇💦
- Anonyymi
Elämä on tapahtuma. 🙄
- Anonyymi
Niin näyttää olevan. Samoin netatus, multinikkitrollaus ja yksinäiset pupukäsinukkeleikit🙈
Ok eipä täällä siis enää ole ketään...🍁
- Anonyymi
Heippa susi. Sattui viikonvaihteeksi ärtsy sadebuumi leiriläisiäkin ajatellen. Mites toiminnat siellä sujuneet kavereiden kanssa? Ihan jees harrastus.
Ei tuo sadekaan liikaa haitannut, kun vaihtui aurinkoiseksi aina välillä. Ja ihan lämmin on.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Ei tuo sadekaan liikaa haitannut, kun vaihtui aurinkoiseksi aina välillä. Ja ihan lämmin on.
Laukaassa onkin ollu kovat sateet🌧
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Kiva kuulla.
Palsta-apinat vauhdissa tänään-kin.Annetaampa sekoilla joko yksin tai keskenään. Palataans illemmalla kuvioihin.
Ajelehan varovaisesti kotiin, kun aika tulee. Tämän päivän liikenteessä aistit tarkkana metri metrillä. - Anonyymi
Todella hyvä fiilis oli kavereiden kanssa sit teltas... oliko teillä mitään suojamuovii ettei ves piässy teltan kankaan läpitte saitte nähä oikeen rahan eest taivahan ilotulitust sitte hiuka teki tuhojansa myös turus akkunasta katselin mont tuntii
- Anonyymi
No miten on festarigeimit sujunnu?
- Anonyymi
Ei tähän aikaan vuodesta mitään festareita enää ole muualla kuin äijän korvien välissä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei tähän aikaan vuodesta mitään festareita enää ole muualla kuin äijän korvien välissä.
Siinäpä edelliselle kommentoijalle hyvä pähkinä purtavaksi
- Anonyymi
viestini poistettiin koska janin hymystä ei saanut mainita
- Anonyymi
Koita sä hymyillä siellä osastolla.
- Anonyymi
Älä valehtele. Itelles vastailit.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Koita sä hymyillä siellä osastolla.
en ole osastolla ja ikinä ollut. oon ihan kotona
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
en ole osastolla ja ikinä ollut. oon ihan kotona
Miten sä nyt samaan aikaan voit olla "festareilla" ja kotona?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten sä nyt samaan aikaan voit olla "festareilla" ja kotona?
en ole jani. Miksi mun pitää kertoa että olen ollut kotona. äskön kävin suihkussa lenkin jälkeen
- Anonyymi
Tunti ennen tätä aloitusta sä gubbe toitotit jo olevas kotimatkalla 🤣
- Anonyymi
Moro susi mikäs tapahtuma siellä on 🫡☕️
- Anonyymi
Trolliäijän yhden hengen mielikuvitussyysmatinea⚡️
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mä koin helpompana
Kun emme nähneet. Vaikka ensimmäinen ero repi sydäntä. Pakotat mut tuntemaan tunteita joita en saisi ja tiedät miten syv244246- 813675
Tappelen mielelläni palstalla
Itseäni älyllisesti päätä lyhyempien kanssa, ei nukuta ja telkkarissa ei ole mitään. Riidellään vaan.713165Onko hänellä jotain sellaisia ominaisuuksia
joiden kenties mietit voivan olla haaste teidän mahdolliselle suhteelle?392962- 1552833
Olen todella
Ahdistunut tästä. Koen sen paineen mitä hän haluaa. Tunnen todella paljon häntä kohtaan enkä uskonut että elämä toisi mi532646Mahtava huomata
Sinusta nainen että pystyt suodattamaan palstalla paljon asioita. Olet täysin minun tyyppiä. Kahdestaan unohdettaisiin k352345- 452237
- 351942
- 521928