Saakohan täällä rauhassa kirjoittaa? No sen näkee ja ketä kiinnostaa? Syksy jo saa... 🍁🌻🐺🌌
Iltaketju suden
96
937
Vastaukset
32v Kirsi vois tulla juttelemaan tänne.
- Anonyymi
kirsi menee kohta nukkuu kuten aina yheksän jälkeen
Anonyymi kirjoitti:
kirsi menee kohta nukkuu kuten aina yheksän jälkeen
Joo huomaan. Ei kiinnostanu mun kanssa jutella mitään. Eipä tänne enää kannata sitte tulla.
- Anonyymi
Mitä se syksy saa? 😏
- Anonyymi
No vaikka susimiehen suljetulle? Hyvin on mennyt aivopesulasolit päähän
Sinkut ei ole ihan niin vilkas kuin ikävä, mutta täällä saa vähemmän paskaa niskaan.
Niin kai, kun täällä on vaan tää vakisakki aina. Sinkut saa olla yleensäki aika rauhassa missä vaan. Ei tule lähestymisyrityksiä.
mustasusi kirjoitti:
Niin kai, kun täällä on vaan tää vakisakki aina. Sinkut saa olla yleensäki aika rauhassa missä vaan. Ei tule lähestymisyrityksiä.
Jaa, niitäkö olet vailla? Sie oot liian valikoiva, siksipä sulle ei natsaa.. luulemma.
Pikku-pirpana kirjoitti:
Jaa, niitäkö olet vailla? Sie oot liian valikoiva, siksipä sulle ei natsaa.. luulemma.
Tottakai olen. Noin tietysti sanotaan rumille, ettei ole varaa valikoida yhtää.
mustasusi kirjoitti:
En mä välitä ihmisten ulkonäöstä. En pätkääkään. Mulle se sisin on tärkein.
Tottahan jokainen valikoi miten valikoi ihan itse. Ei siinä ole mitään paremmuutta asiassa jos toisessa.
Kyllä sä itsekin tiedät olevasi kranttu.Pikku-pirpana kirjoitti:
Tottahan jokainen valikoi miten valikoi ihan itse. Ei siinä ole mitään paremmuutta asiassa jos toisessa.
Kyllä sä itsekin tiedät olevasi kranttu.Niin, sellaset jotka väittää, etteivät välitä ulkonäöstä, ovat aina arvostelemassa mun näkemystä asiaan. Ja kyllä tiedän olevani kranttu. Yleensä muutenkin kranttu siinä, kenen kanssa aikaani vietän.
Pikku-pirpana kirjoitti:
Kyllä sä itsekin tiedät olevasi kranttu.Se on tämmöstä ku on syntyny rumaksi, ni ei sais kauniita katsella. Mutta en ihastu, jos ei miellytä silmää ensi. Sitte ei jää mitää vaihtoehtoja.
mustasusi kirjoitti:
Niin, sellaset jotka väittää, etteivät välitä ulkonäöstä, ovat aina arvostelemassa mun näkemystä asiaan. Ja kyllä tiedän olevani kranttu. Yleensä muutenkin kranttu siinä, kenen kanssa aikaani vietän.
Nähdäkseni en arvostellut sinua tai näkemystäsi. Jos noin koit, ymmärsit minut täysin väärin.
Se, että viittasin etten piittaa ihmisten ulkonäöstä oli kantani siihen kun itse mainitsit että ruma ei saisi valikoida. Tai sen suuntaista.
Jokainen valitsee omista lähtökohdistaan. Se siitä.
Mutta nyt toivotan hyvät yöt ja käännän pään tyynyyn.
Ei meillä ole syytä kränätä vaikka olemmekin eri mieltä asioista. Sun jutut on ihan yhtä hyviä kuin mun jutut. Ne on vaan erilaisia toisiinsa nähden.Pikku-pirpana kirjoitti:
Nähdäkseni en arvostellut sinua tai näkemystäsi. Jos noin koit, ymmärsit minut täysin väärin.
Se, että viittasin etten piittaa ihmisten ulkonäöstä oli kantani siihen kun itse mainitsit että ruma ei saisi valikoida. Tai sen suuntaista.
Jokainen valitsee omista lähtökohdistaan. Se siitä.
Mutta nyt toivotan hyvät yöt ja käännän pään tyynyyn.
Ei meillä ole syytä kränätä vaikka olemmekin eri mieltä asioista. Sun jutut on ihan yhtä hyviä kuin mun jutut. Ne on vaan erilaisia toisiinsa nähden.No näin on... Öitä.
mustasusi kirjoitti:
Se on tämmöstä ku on syntyny rumaksi, ni ei sais kauniita katsella. Mutta en ihastu, jos ei miellytä silmää ensi. Sitte ei jää mitää vaihtoehtoja.
Juu.. vastaan vielä, ruma saa olla, mutta ei ilkeä.
Pikku-pirpana kirjoitti:
Juu.. vastaan vielä, ruma saa olla, mutta ei ilkeä.
Kauniit saa kai olla niitä ilkeitäki? Kauniille ja komeille annetaan tässä maailmassa kaikki.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Kannattaisi ulottaa kiinnostus pikkutyttöjä laajemmalle.
Anonyymi kirjoitti:
Kannattaisi ulottaa kiinnostus pikkutyttöjä laajemmalle.
Kuka tässä on pikkutytöistä mitään puhunut?
mustasusi kirjoitti:
Kauniit saa kai olla niitä ilkeitäki? Kauniille ja komeille annetaan tässä maailmassa kaikki.
Ilkeä ei saa olla, se tekee ihmisestä hyvin epäviehättävän. Rumaakin rumemman.
Jotkut nuoret ja kauniit saattavat luulla voivansa tehdä mitä vaan .. kyllä se aika ottaa otteensa heistäkin. Ja se on sitten hieman isompi identiteettikriisi.Pikku-pirpana kirjoitti:
Ilkeä ei saa olla, se tekee ihmisestä hyvin epäviehättävän. Rumaakin rumemman.
Jotkut nuoret ja kauniit saattavat luulla voivansa tehdä mitä vaan .. kyllä se aika ottaa otteensa heistäkin. Ja se on sitten hieman isompi identiteettikriisi.Nehän tietysti kuvittelevat saavansa tehdä mitä vaan, koska heille elämä tuodaan tarjottimella. Tutkitusti kauniit ja komeat pärjää elämässään tästä syystä rumempiaan paremmin. Heitä empatiseerataan luonnostaan enemmän yms. Rumat ovat leffoissakin aina niitä pahiksia.
mustasusi kirjoitti:
Nehän tietysti kuvittelevat saavansa tehdä mitä vaan, koska heille elämä tuodaan tarjottimella. Tutkitusti kauniit ja komeat pärjää elämässään tästä syystä rumempiaan paremmin. Heitä empatiseerataan luonnostaan enemmän yms. Rumat ovat leffoissakin aina niitä pahiksia.
Ei kaikki. Ei nyt yleistetä.
Ne jotka omasta mielestään on kauniita tai komeita, niillä yleensä kusta myssyssä.
Ja jonkinlaisia asenneongelmia. Tässäkin kyllä yleistän. Sori siitä.Pikku-pirpana kirjoitti:
Ei kaikki. Ei nyt yleistetä.
Ne jotka omasta mielestään on kauniita tai komeita, niillä yleensä kusta myssyssä.
Ja jonkinlaisia asenneongelmia. Tässäkin kyllä yleistän. Sori siitä.Kaipa se alkaa jo lapsuudessa, kun saa vaan pelkkiä kehuja kaiken aikaa. Ylpistyy siinä.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Nehän tietysti kuvittelevat saavansa tehdä mitä vaan, koska heille elämä tuodaan tarjottimella. Tutkitusti kauniit ja komeat pärjää elämässään tästä syystä rumempiaan paremmin. Heitä empatiseerataan luonnostaan enemmän yms. Rumat ovat leffoissakin aina niitä pahiksia.
onko susta bella thorne ruma? hän oli leffassa pahis
Anonyymi kirjoitti:
onko susta bella thorne ruma? hän oli leffassa pahis
Poikkeuksiakin toki on... Mutta pääsääntöisesti pahikset on aina pahiksen näköisiä.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Poikkeuksiakin toki on... Mutta pääsääntöisesti pahikset on aina pahiksen näköisiä.
niin sä puhut miehistä. harvoin pahisnaiset on rumia. no elokuvassa piina pahis oli vähemmän kaunis nainen
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Kuitenkin pahisten roolit ovat aina leffoissa niitä mielenkiintoisimpia. Hyvikset taas ovat tylsiä ja ennalta-arvattavia, pääosin latteita ja tasapakduja hahmoja. Näyttelijät rakastavat pahisten rooleja. Niissä on persoonaa.
Anonyymi kirjoitti:
Kuitenkin pahisten roolit ovat aina leffoissa niitä mielenkiintoisimpia. Hyvikset taas ovat tylsiä ja ennalta-arvattavia, pääosin latteita ja tasapakduja hahmoja. Näyttelijät rakastavat pahisten rooleja. Niissä on persoonaa.
No sekin on totta kyllä.
mustasusi kirjoitti:
Kaipa se alkaa jo lapsuudessa, kun saa vaan pelkkiä kehuja kaiken aikaa. Ylpistyy siinä.
Kyllä nykyajan kasvatusmetodit ovat kehuvoittoisia, ettei vaan pikkuinen loukkaannu. Oli sit ruma tai ei. Sama juttu. Aikuiset eivät osaa tai uskalla asettaa turvallisia rajoja lapsukaisilleen.
Olen törmännyt vanhempiin jotka eivät sano koskaan kullanmurulleen ei.
Kasvatetaan kaiken muailman lumihiutaleita, mutta ei valmisteta heitä oikeaan elämään.
Mutta no. Mikäpä minä olen noita arvostelemaan. Onnekseni elän jo keski-ikää eikä niin hirveästi tarvitse enää esmes työskennellä noiden primadonnien kanssa.Pikku-pirpana kirjoitti:
Kyllä nykyajan kasvatusmetodit ovat kehuvoittoisia, ettei vaan pikkuinen loukkaannu. Oli sit ruma tai ei. Sama juttu. Aikuiset eivät osaa tai uskalla asettaa turvallisia rajoja lapsukaisilleen.
Olen törmännyt vanhempiin jotka eivät sano koskaan kullanmurulleen ei.
Kasvatetaan kaiken muailman lumihiutaleita, mutta ei valmisteta heitä oikeaan elämään.
Mutta no. Mikäpä minä olen noita arvostelemaan. Onnekseni elän jo keski-ikää eikä niin hirveästi tarvitse enää esmes työskennellä noiden primadonnien kanssa.Siitähän nää nykyiset ongelmat taitaa paljon johtua, mistä saa jatkuvasti uutisista lukea. Koulussakin opetus on nykyään ihan toisarvoista, eikä mitään kuria sais olla. Sillä varmistetaan se, ettei kukaan opi siellä mitään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
niin sä puhut miehistä. harvoin pahisnaiset on rumia. no elokuvassa piina pahis oli vähemmän kaunis nainen
Ja mitä ajatusvääristymiä tämä mahtaa aikuislapsille opettaa?
- Anonyymi
Kun tietää, että parin vuoden päästä on sun mielestäsi jo mummeli, niin ei vaan jaksa kiinnostaa. Sori siitä.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Tuo on sellasta liioittelua taas, ettei mitään rajaa.
Eipä ole, vaan reaktio sellaiseen mitä sanoit minulle itse.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Ei kannata yllättyä, että se saattaa myös purra omaan ahteriin, kun kutsuu reilusti itseään nuorempia mummeleiksi. Kerrohan miksi sitä oikeasti jaksaisi jutella sellaisen kanssa, joka katsoo oikeudekseen mummotella 35+ ikäisiä? Onko joku ihme, jos hieman menee maku näistä sun valituksistasi?
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Ei Kirsinkään kannata suhun aikaansa tuhlata. Pari vuotta ja hän on sulle turhake mummeli.
Anonyymi kirjoitti:
Ei kannata yllättyä, että se saattaa myös purra omaan ahteriin, kun kutsuu reilusti itseään nuorempia mummeleiksi. Kerrohan miksi sitä oikeasti jaksaisi jutella sellaisen kanssa, joka katsoo oikeudekseen mummotella 35 ikäisiä? Onko joku ihme, jos hieman menee maku näistä sun valituksistasi?
En ole mielestäni mummotellut yhtäkään alle 40 vuotiasta, enkä kyllä mielellään alle 40 vuotiastakaan.
mustasusi kirjoitti:
En ole mielestäni mummotellut yhtäkään alle 40 vuotiasta, enkä kyllä mielellään alle 40 vuotiastakaan.
siis alle 50 vuotiasta tarkoitin... enkä ole viime aikoina mummotellut minkään ikäistä.
Anonyymi kirjoitti:
Ei Kirsinkään kannata suhun aikaansa tuhlata. Pari vuotta ja hän on sulle turhake mummeli.
Että jaksatte olla rasittavia.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
mutta 40 vuotiaat on susta matameita,maatuskoja ,mummeleita,läskiperseitä
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Kyllä olet. Sä olet sanonut, että 35+ naiset ovat jo mummeleita. Mä jopa totesin sulle sillon, että kato sunkin rajasiko on pudonnut jo noin matalaan ikään. Sinänsähän toi ei ole palstalla mikäännuusi juttu, mutta aiemmin sun rajasi mummotteluun oli tosiaan tuo 40, joka myös on täysin naurettavaa, ottaen huomioon sun oman ikäsi.
Anonyymi kirjoitti:
mutta 40 vuotiaat on susta matameita,maatuskoja ,mummeleita,läskiperseitä
No joku on ja joku ei ole... Paljon se asenneki ratkaisee. Sitä saatan ärsytyksissäni sanoa jotain sellaista. Se on mun huonoja puolia.
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä olet. Sä olet sanonut, että 35 naiset ovat jo mummeleita. Mä jopa totesin sulle sillon, että kato sunkin rajasiko on pudonnut jo noin matalaan ikään. Sinänsähän toi ei ole palstalla mikäännuusi juttu, mutta aiemmin sun rajasi mummotteluun oli tosiaan tuo 40, joka myös on täysin naurettavaa, ottaen huomioon sun oman ikäsi.
Mä en muista tuollaista ollenkaan. Oon ollu tyhmä jos olen niin sanonut. Pyydän anteeksi.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
kirsi on mummeli 8 vuoden kuluttua .
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Itsehän sä olet mummotellut. Turhaan sä muita syyttelet omista jutuistasi.
Ja siis sinällään, tykkää mistä tykkäät. Ei siinä mitään vikaa ole, että makusi on mitä on. Sen sijaan tuo valituksesi on naurettavaa, kun 35:nkin on sinusta mummeli ja sitten valitat, ettei sinusta kiinnostusta. Sano minulle yksikin syy miksi kiinnostuisin miehestä, jonja mielestä olen muutaman vuoden kuluttua (kirjaimellisesti) mummeli? - Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
No joku on ja joku ei ole... Paljon se asenneki ratkaisee. Sitä saatan ärsytyksissäni sanoa jotain sellaista. Se on mun huonoja puolia.
sä ole jani 52 v . opettele itsehillintää. sulla ei ole sitä yhtään
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Mä en muista tuollaista ollenkaan. Oon ollu tyhmä jos olen niin sanonut. Pyydän anteeksi.
sä et muuta teekää. pyytelet jatkuvasti anteeksi kun sulla ei ole itsehillintää . olet kuin joku kakara
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
En mä anteeksipyyntöä kaipaa. Sulla on tietysti täysi oikeus mielipiteeseesi ja se on kyllä käynyt selväksi. Eihän se mitä sinä ajattelet muutu mihinkään anteeksi pyytämällä. Eikä se, että mummottelet mua mitenkään varsinaisesti loukkaa. Lähinnä se huvittaa, kun tosiaan ottaa oman ikäsi huomioon. Tuollaista kommenttia odottaisi lähinnä joltain teini-ikäiseltä pojankossilta.
Anonyymi kirjoitti:
Itsehän sä olet mummotellut. Turhaan sä muita syyttelet omista jutuistasi.
Ja siis sinällään, tykkää mistä tykkäät. Ei siinä mitään vikaa ole, että makusi on mitä on. Sen sijaan tuo valituksesi on naurettavaa, kun 35:nkin on sinusta mummeli ja sitten valitat, ettei sinusta kiinnostusta. Sano minulle yksikin syy miksi kiinnostuisin miehestä, jonja mielestä olen muutaman vuoden kuluttua (kirjaimellisesti) mummeli?Et nyt edelleenkään käsitä, että jos olen ollut jostain kiusaamisesta tuohtuneena täällä, olen sanonut jotain sellaista mitä en ihan kuitenkaan tosissani ole tarkoittanu.
Anonyymi kirjoitti:
En mä anteeksipyyntöä kaipaa. Sulla on tietysti täysi oikeus mielipiteeseesi ja se on kyllä käynyt selväksi. Eihän se mitä sinä ajattelet muutu mihinkään anteeksi pyytämällä. Eikä se, että mummottelet mua mitenkään varsinaisesti loukkaa. Lähinnä se huvittaa, kun tosiaan ottaa oman ikäsi huomioon. Tuollaista kommenttia odottaisi lähinnä joltain teini-ikäiseltä pojankossilta.
No mä en rehellisesti sanottuna tiedä, miltä musta pitäis 50 vuotiaana tuntua. Olo on täysin sama ku olisin 25v
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Et nyt edelleenkään käsitä, että jos olen ollut jostain kiusaamisesta tuohtuneena täällä, olen sanonut jotain sellaista mitä en ihan kuitenkaan tosissani ole tarkoittanu.
Ei ole mitään syytä olettaa, ettetkö olisi tarkoittanut mitä kirjoitit. Varsinkaan kun olet noita useamnan kerran toistanut, etkä edes ollut mitenkään vihainen ja ärsytetty mulle tuon kirjoittaessasi.
Anonyymi kirjoitti:
kirsi on mummeli 8 vuoden kuluttua .
Joo. Varmaan on tukka harmaa ja nutturalla. Istuu kiikkustuolissa ja kutoo sukkia. Kuuntelee eino gröniä.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
No mä en rehellisesti sanottuna tiedä, miltä musta pitäis 50 vuotiaana tuntua. Olo on täysin sama ku olisin 25v
Ei se ikä oloon vaikutakaan. En minäkään tunne oloani päivääkään yli parikymppiseksi. Ei musta tunnu yhtään erilaiselta. Kyllä mä silti ikäni tiedän, vaikka en sitä tiedosta ja ajattele.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Et nyt edelleenkään käsitä, että jos olen ollut jostain kiusaamisesta tuohtuneena täällä, olen sanonut jotain sellaista mitä en ihan kuitenkaan tosissani ole tarkoittanu.
ai susta on hauska haukkua naisia ihan vaan vitsillä.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
eilen sä olit 20 vuotiaan oloinen ja nyt 25 mutta oikeesti oot 52 ja mikään ei muuta sitä että vanhenet. Et voi olettaa että nuoret naiset kiinnostuu koska olet psyykkisesti lapsen tasolla
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Joo. Varmaan on tukka harmaa ja nutturalla. Istuu kiikkustuolissa ja kutoo sukkia. Kuuntelee eino gröniä.
Jos tuo on sinusta mummelin kuvaus, niin sitten ilmeisesti noin. Sinusta kun nelikymppinen on mummeli, omien sanojesi mukaan.
Mä muuten olin tänään paikassa, jossa melkein kaikki muut oli yli viiskymppisiä ja herranjestas kun tunsin itseni nuoreksi, suorastaan kakaraksi, siellä. Ajatuskin, että joku sellanen pitää mua liki mummelina on koominen. Anonyymi kirjoitti:
ai susta on hauska haukkua naisia ihan vaan vitsillä.
Mua ei kiinnosta tuollaisen riidanhaastajan kanssa nyt väitellä.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
kyllä nuoretkin voi pitää hiuksia nutturalla. Eikä se liity vain mummoihin. olen nähnyt nuoria joilla hiukset on kiinni
Anonyymi kirjoitti:
eilen sä olit 20 vuotiaan oloinen ja nyt 25 mutta oikeesti oot 52 ja mikään ei muuta sitä että vanhenet. Et voi olettaa että nuoret naiset kiinnostuu koska olet psyykkisesti lapsen tasolla
No siihän eivät kiinnostu sitten. Mikä muuttuu, ei mikään? Ei ole koskaan näyttäneet olleen kiinnostuneita. Tämmönen megapaska olen ja voin kävellä nyt sinne junan alle, samalla ku menen lenkille.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
tiesitkö että nuoremmat naiset värjää hiuksiaan harmaaksi. ai niin ethän sä liiku missään niin et voi tietää
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Mua ei kiinnosta tuollaisen riidanhaastajan kanssa nyt väitellä.
justiin sanoit että heitit läpällä noi naisen haukkumiset. mua ei kyllä yhtään naurattanut.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
No siihän eivät kiinnostu sitten. Mikä muuttuu, ei mikään? Ei ole koskaan näyttäneet olleen kiinnostuneita. Tämmönen megapaska olen ja voin kävellä nyt sinne junan alle, samalla ku menen lenkille.
ja martyyri astui lavalle.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Ottaen huomioon, että mun kohta 70:llä äidilläni ei vieläkään ole harmaat hiukset (eikä hän värjää hiuksiaan), en näe mitään syytä olettaa, että omat hiukseni olisivat nelikymppisenä harmaat. Nutturalla ja kaikenlaisilla muillakin kampauksilla ne sen sijaan ovat usein, siis minulla. Äitini pitää hiuksiaan lähinnä irrallaan. Ehkä mäkin sitten mummoiässä pidän hiuksiani enemmän irrallaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ottaen huomioon, että mun kohta 70:llä äidilläni ei vieläkään ole harmaat hiukset (eikä hän värjää hiuksiaan), en näe mitään syytä olettaa, että omat hiukseni olisivat nelikymppisenä harmaat. Nutturalla ja kaikenlaisilla muillakin kampauksilla ne sen sijaan ovat usein, siis minulla. Äitini pitää hiuksiaan lähinnä irrallaan. Ehkä mäkin sitten mummoiässä pidän hiuksiani enemmän irrallaan.
Ai niin ja mutsi kuuntelee Beatlesia ja Elvistä. Tosin se hurahti nyt kesän aikana lattarirytmeihin. 💃
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Jep, no mutta jää sä nyt sitten etsimään uusia mummoteltavia. Sun kannattaa pitäytyä niiden teinien katselussa. Ne ei hyvässä lykyssä ehdi vielä mummeli-ikään, sun elinaikanas.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jep, no mutta jää sä nyt sitten etsimään uusia mummoteltavia. Sun kannattaa pitäytyä niiden teinien katselussa. Ne ei hyvässä lykyssä ehdi vielä mummeli-ikään, sun elinaikanas.
Tän päivän 15-vuotiaallakin on kuitenkin vain 20 vuotta siihen, että on mummeli. Tai voihan se tuetenkin olla, ettei susi aio elää seitsenkymppiseksi, niin ei sitten ehtisi nähdä mummoutumista.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Et mies vaikuta onneksi yhtään misogyyniseltä ja äkkiväärältä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tän päivän 15-vuotiaallakin on kuitenkin vain 20 vuotta siihen, että on mummeli. Tai voihan se tuetenkin olla, ettei susi aio elää seitsenkymppiseksi, niin ei sitten ehtisi nähdä mummoutumista.
No. Olin kerran vierestä kuuntelemassa, kun eräs ystäväni sai 25-vuotiaana eräältä "herrasmieheltä" "kehun", että hän on hyvin säilynyt. Molempien meidän teki hetken mieli kysyä, että anteeksi, mutta minkä ikäiseksi oletat. Kumpikaan ei sitten kysynyt, kun molemmille tuli tunne, että oli vastaus mikä tahansa niin me ei haluta tietää sitä. 🤣
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Vitun vaarallista kieltä käytät.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Kirjota jotain...
Anonyymi kirjoitti:
Kirjota jotain...
Mitä haluat, että kirjoitan? En mä ole päässyt vielä ulos asti. Olen vaan itkenyt.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Mitä haluat, että kirjoitan? En mä ole päässyt vielä ulos asti. Olen vaan itkenyt.
Anteeksi. Ja Kiitos kun vastasit.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Mitä vittua! Tää teko-kirsi ois silloin vasta nelikymppinen. Herää kutina, millainen aviomies oot ollu vaimoas kohtaan?Pitäis olla oppirahat maksettuna siltä saralta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kirjota jotain...
Eiköhän susimies tee näin ilman erillistä kerjäämistä, kolehdin kerääjä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vitun vaarallista kieltä käytät.
Älähän huoli, susimies on aivan liian vttumainen ihminen tehdäkseen sen oikeasti
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No. Olin kerran vierestä kuuntelemassa, kun eräs ystäväni sai 25-vuotiaana eräältä "herrasmieheltä" "kehun", että hän on hyvin säilynyt. Molempien meidän teki hetken mieli kysyä, että anteeksi, mutta minkä ikäiseksi oletat. Kumpikaan ei sitten kysynyt, kun molemmille tuli tunne, että oli vastaus mikä tahansa niin me ei haluta tietää sitä. 🤣
Siinä menettääkin moni portieeri tippinsä kun eivät viitsi muodon vuoksi kysellä
- Anonyymi
Se on syksy.
Kävin tarkistamassa muuttolintupellot. Yhdellä oli toistasataa kurkea ja parikymmentä joutsenta. Ovat lähdössä.
Kunhan tulisivat keväällä takaisin. Ja näkisi sen vielä 🙏
xLinerVoi että... Näkisipä sen kun ne lähtee... Ei täällä ole mitään paikkaa missä sen näkisi. Olen suuria kurkiauroja kyllä joskus nähnyt kun yli lentävät. Nyt pitää mennä ulos niin ehkä saattais nähdä sellaisen. Kyllä ne joka kevät tulee takaisin. Kerran onnistuin näkemään, kun kurjet tuli keväällä takaisin. Siitä tuli hyvä olo.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Voi että... Näkisipä sen kun ne lähtee... Ei täällä ole mitään paikkaa missä sen näkisi. Olen suuria kurkiauroja kyllä joskus nähnyt kun yli lentävät. Nyt pitää mennä ulos niin ehkä saattais nähdä sellaisen. Kyllä ne joka kevät tulee takaisin. Kerran onnistuin näkemään, kun kurjet tuli keväällä takaisin. Siitä tuli hyvä olo.
Minä vahdin ja odotan joka kevät lintuja takaisin. Kun pellot alkavat sulaa, ajelen tietyillä kulmilla katselemassa että joko... 🤗
xLiner - Anonyymi
Auroja näin minäkin eilen erään kerrostalon viereisessä puistossa, komeita olivat mutta pahasti epäilen että lentokyvyttömiä. Vanhoista yksisiipisistä auroista ei taida tulla lentokykyisiä edes valkoiseksi maalattuna, mutta otanpa ja käyn kurkkaamassa tässä myöhemmällä syksyllä vielä jos olisivat vaikka lähteneet muille maille lentelemään nekin...
Anonyymi kirjoitti:
Auroja näin minäkin eilen erään kerrostalon viereisessä puistossa, komeita olivat mutta pahasti epäilen että lentokyvyttömiä. Vanhoista yksisiipisistä auroista ei taida tulla lentokykyisiä edes valkoiseksi maalattuna, mutta otanpa ja käyn kurkkaamassa tässä myöhemmällä syksyllä vielä jos olisivat vaikka lähteneet muille maille lentelemään nekin...
Saa nähdä ens talvena, saako lumiaurat talvella kyytiä.
- Anonyymi
Kyllä, "pyykinpesu" tuli tarpeeseen. Pikku-pirpana esittää haastavankin asiakokonaisuuden fiksusti toista loukkaamatta. On sinulla susi itsetarkkailuun aihetta. Mummottelu läskiperseineen-Vain kauniit kelpaa-jne. olisi tällä heittämällä tyystin lopetettava. Ei tarvi ihmetellä yksinäisyyttä, kun puolelle Suomea mollaat olemustasi, rahan puutetta, tylsyyttä etc.Ottaa siinä missikandidaattikin jalat alleen jo vähemmästäkin. Vielä tuosta itse vakuuttamastasi rumuudestasi. Sinulle pitäisi olla kaunis nainen. Naisenko pitäisi tyytyä rumaan?Olet tosiaan liioittelun maailmanmestari. Hyvä sinä olet omana itsenäsi.
- Anonyymi
Nyt on susimies ja muut syy pitää kieli keskellä suuta, sillä varmenteita ei ole, käkäkää
Olen huomannut että missä tahansa saa kirjoitella rauhassa, jos kirjoittaa rauhassa. Ihmisillä on taipumusta vastata ja antaa samalla mitalla takaisin. Halaus halauksesta, silmä silmästä jne...
Provoilijoita nyt tuppaa aina olemaan joka paikassa. Mutta eipä nekään kauan jaksa, kun antaa niiden riehua aikansa yksinään. Joskus ne ovat ihan viihdyttäviäkin, kun yrittävät mitä mielikuvituksellisempia juttuja joilla yrittävät ärsyttää. Harmillista vain, ne jäävät aina heikoksi yrittämiseksi ja yksinkertaiseksi jankkaamiseksi.- Anonyymi
Joskus taas voi olla niin. Että pakkomielteet ylittää sen. Mikä olisi muuten ohitettavissa. Se ei ole kohteen vika.
" Syksy jo saa... 🍁"
Itä-Suomessa tänään ei ainakaan ollut syksy. Tohmajärvellä oli 26,1 astetta. Huomenna on monin paikoin myös Etelä-Suomessa ilmeisesti hellettä eli ainakin 25,1 astetta. Mikäli oikein muistan niin tänne Joensuuhun on luvassa hellettä huomiseksi ja torstaiksi. Katsoin Ilmatieteenlaitoksen ennustetta, jossa Joensuussa on 20 astetta ainakin 10 päivää eli kesä jatkuu? Olen asunut myös Stadissa. Uudellamaallakin kesä taitaa jatkua niin kuin monessa muussa Suomen paikassa. Syksy tulee muutaman viikon kuluttua, kunhan kesäiset lämpötilat on ohi.- Anonyymi
En ole seurannut " säätiedotuksia " enää aikoihin. Ne on vähän mitä milloinkin on ja muuttuvat hetkissä. Mä seuraan sitä mitä tapahtuu ja jos en tiedä niin astun ulos ja katson ympärilleni taisuoraan taivaalle joka vielä katsoo takaisin...Sitten... Sään myös tuntee...Ja ne vaihdokset. Muttase on lopultavain sää. En minä. ....Syksy on mulle syntyvän elämän aikaa piilossa olevaa kaunistakin muutos taistelua. Luovuuden aikaa. Se surullinen aika, jolloin jäähyväisiä jätetään on itselleni keväällä. Kaikki ei selviydy seuraavaan kesään. Syksyssä taas on lämpöä vapautta ja liikettä.
Mutta se on niin yksilöllistä miten kukakin kokee näitä ilman piirien liikkeitä. Anonyymi kirjoitti:
En ole seurannut " säätiedotuksia " enää aikoihin. Ne on vähän mitä milloinkin on ja muuttuvat hetkissä. Mä seuraan sitä mitä tapahtuu ja jos en tiedä niin astun ulos ja katson ympärilleni taisuoraan taivaalle joka vielä katsoo takaisin...Sitten... Sään myös tuntee...Ja ne vaihdokset. Muttase on lopultavain sää. En minä. ....Syksy on mulle syntyvän elämän aikaa piilossa olevaa kaunistakin muutos taistelua. Luovuuden aikaa. Se surullinen aika, jolloin jäähyväisiä jätetään on itselleni keväällä. Kaikki ei selviydy seuraavaan kesään. Syksyssä taas on lämpöä vapautta ja liikettä.
Mutta se on niin yksilöllistä miten kukakin kokee näitä ilman piirien liikkeitä.Anonyyymi: "En ole seurannut " säätiedotuksia " enää aikoihin. Ne on vähän mitä milloinkin on ja muuttuvat hetkissä. Mä seuraan sitä mitä tapahtuu ja jos en tiedä niin astun ulos ja katson ympärilleni taisuoraan taivaalle joka vielä katsoo takaisin...Sitten... Sään myös tuntee...Ja ne vaihdokset. Muttase on lopultavain sää. En minä. ....Syksy on mulle syntyvän elämän aikaa piilossa olevaa kaunistakin muutos taistelua. Luovuuden aikaa. Se surullinen aika, jolloin jäähyväisiä jätetään on itselleni keväällä. Kaikki ei selviydy seuraavaan kesään. Syksyssä taas on lämpöä vapautta ja liikettä.
Mutta se on niin yksilöllistä miten kukakin kokee näitä ilman piirien liikkeitä."
Minä seuraan ennustuksia, sillä nyt on harvinaisen lämmintä. Tänään maanantaina oli jo vuoden 70. hellepäivä ! Laitoin tähän tämän viikon asuinkaupunkini Joensuun ennusteen Forecalta. Vain yhtenä sateisena päivänä päivän huippulämpötila on alle 20 astetta, joten kesä jatkuu ja se on jännää. Seuraako joku muukin lämpötiloja netistä vai onko tämän anonyymin näkemykset yleisiä?
Ma 9.9. (Joensuu)
Melkein selkeää ja poutaaYlin: +22° Alin: +16°
Ti 10.9.
Selkeää ja poutaa Ylin: +22° Alin: +14°
Ke 11.9.
Melko pilvistä ja poutaa Ylin: +20° Alin: +15°
To 12.9.
Puolipilvistä, ajoittain sadetta Ylin: +22° Alin: +15°
Pe 13.9.
Melko pilvistä ja poutaa Ylin: +21° Alin: +15°
La 14.9.
Pilvistä, runsasta sadetta Ylin: +19° Alin: +15°
Su 15.9.
Melko pilvistä ja poutaa Ylin: +24° Alin: +14°
Ke 18.9.
Selkeää ja poutaa Ylin: +22° Alin: +13°Usko.Toivo.Rakkaus kirjoitti:
Anonyyymi: "En ole seurannut " säätiedotuksia " enää aikoihin. Ne on vähän mitä milloinkin on ja muuttuvat hetkissä. Mä seuraan sitä mitä tapahtuu ja jos en tiedä niin astun ulos ja katson ympärilleni taisuoraan taivaalle joka vielä katsoo takaisin...Sitten... Sään myös tuntee...Ja ne vaihdokset. Muttase on lopultavain sää. En minä. ....Syksy on mulle syntyvän elämän aikaa piilossa olevaa kaunistakin muutos taistelua. Luovuuden aikaa. Se surullinen aika, jolloin jäähyväisiä jätetään on itselleni keväällä. Kaikki ei selviydy seuraavaan kesään. Syksyssä taas on lämpöä vapautta ja liikettä.
Mutta se on niin yksilöllistä miten kukakin kokee näitä ilman piirien liikkeitä."
Minä seuraan ennustuksia, sillä nyt on harvinaisen lämmintä. Tänään maanantaina oli jo vuoden 70. hellepäivä ! Laitoin tähän tämän viikon asuinkaupunkini Joensuun ennusteen Forecalta. Vain yhtenä sateisena päivänä päivän huippulämpötila on alle 20 astetta, joten kesä jatkuu ja se on jännää. Seuraako joku muukin lämpötiloja netistä vai onko tämän anonyymin näkemykset yleisiä?
Ma 9.9. (Joensuu)
Melkein selkeää ja poutaaYlin: 22° Alin: 16°
Ti 10.9.
Selkeää ja poutaa Ylin: 22° Alin: 14°
Ke 11.9.
Melko pilvistä ja poutaa Ylin: 20° Alin: 15°
To 12.9.
Puolipilvistä, ajoittain sadetta Ylin: 22° Alin: 15°
Pe 13.9.
Melko pilvistä ja poutaa Ylin: 21° Alin: 15°
La 14.9.
Pilvistä, runsasta sadetta Ylin: 19° Alin: 15°
Su 15.9.
Melko pilvistä ja poutaa Ylin: 24° Alin: 14°
Ke 18.9.
Selkeää ja poutaa Ylin: 22° Alin: 13°Mä seuraan säitä ja sääilmiöitä netissä ja ihan luonnossa.
- Anonyymi
Usko.Toivo.Rakkaus kirjoitti:
Anonyyymi: "En ole seurannut " säätiedotuksia " enää aikoihin. Ne on vähän mitä milloinkin on ja muuttuvat hetkissä. Mä seuraan sitä mitä tapahtuu ja jos en tiedä niin astun ulos ja katson ympärilleni taisuoraan taivaalle joka vielä katsoo takaisin...Sitten... Sään myös tuntee...Ja ne vaihdokset. Muttase on lopultavain sää. En minä. ....Syksy on mulle syntyvän elämän aikaa piilossa olevaa kaunistakin muutos taistelua. Luovuuden aikaa. Se surullinen aika, jolloin jäähyväisiä jätetään on itselleni keväällä. Kaikki ei selviydy seuraavaan kesään. Syksyssä taas on lämpöä vapautta ja liikettä.
Ma 9.9. (Joensuu)
Melkein selkeää ja poutaaYlin: 22° Alin: 16°
Ti 10.9.
Selkeää ja poutaa Ylin: 22° Alin: 14°
Ke 11.9.
Melko pilvistä ja poutaa Ylin: 20° Alin: 15°
To 12.9.
Puolipilvistä, ajoittain sadetta Ylin: 22° Alin: 15°
Pe 13.9.
Melko pilvistä ja poutaa Ylin: 21° Alin: 15°
La 14.9.
Pilvistä, runsasta sadetta Ylin: 19° Alin: 15°
Su 15.9.
Melko pilvistä ja poutaa Ylin: 24° Alin: 14°
Ke 18.9.
Selkeää ja poutaa Ylin: 22° Alin: 13°Jos katson kerran viikossa tai kahdessa. En voi puhua silloin seuraamisesta. Toinen juttu, mikä niissä käy vähän rassaamaan itseäni, on se tarkoitushakuisuus, millä niitä luodaan.
Tarkoitan tällä ilmastonmuutoksen ja lämpenemisen ylikorostamista. Siloinkin, kun siiihen ei olisi tarvetta. Usein myös eivät pidä paikkaansa.
Syksy on pidemmälle tällä kertaa lämmin, mutta kohta sekin väistyy, viime talvi taas oli kunnon talvi, sekä suurimmilta korkeimmilta lämpötiloilta vältyttiin miltei koko kesän.
Kesä oli miellyttävän lämmin, sopivilla helleasteilla, mitään suuria ääri helle jaksoja täällä ollut ja vaihtelu kuuluu luonnon omaan toimintaan.
Siinä on lähinnä omat syyni, miksi en seuraa, mutta olen tietoinen, kun välillä katson. Anonyymi kirjoitti:
Jos katson kerran viikossa tai kahdessa. En voi puhua silloin seuraamisesta. Toinen juttu, mikä niissä käy vähän rassaamaan itseäni, on se tarkoitushakuisuus, millä niitä luodaan.
Tarkoitan tällä ilmastonmuutoksen ja lämpenemisen ylikorostamista. Siloinkin, kun siiihen ei olisi tarvetta. Usein myös eivät pidä paikkaansa.
Syksy on pidemmälle tällä kertaa lämmin, mutta kohta sekin väistyy, viime talvi taas oli kunnon talvi, sekä suurimmilta korkeimmilta lämpötiloilta vältyttiin miltei koko kesän.
Kesä oli miellyttävän lämmin, sopivilla helleasteilla, mitään suuria ääri helle jaksoja täällä ollut ja vaihtelu kuuluu luonnon omaan toimintaan.
Siinä on lähinnä omat syyni, miksi en seuraa, mutta olen tietoinen, kun välillä katson.Minä seuraan joka päivä monta kertaa säitä näin poikkeuksellisen syksyn takia. Perjantaina lähdin junalla pois Joensuusta. Silloin ihmisiä oli shortseissa junassa. Jollain oli jopa avosandaalit jaloissa. Lämpöä taisi olla jotain 24 illalla. Joensuussa olen nähnyt joskus shortseissa ihmisiä syyskuun puolessavälissä, joten ei se tavatonta, mutta sää täällä vastaa Stadin elokuuta. Ehkä nykyiset syksyn lämpötilat eivät ole niin poikkeus varsinkin Turun puolessa, mutta täällä itärajalla lämpötilat ovat poikkeuksellisia. Samoin poikkeuksellisia ovat hellepäivät eripuolilla Suomea.
- Anonyymi
Usko.Toivo.Rakkaus kirjoitti:
Minä seuraan joka päivä monta kertaa säitä näin poikkeuksellisen syksyn takia. Perjantaina lähdin junalla pois Joensuusta. Silloin ihmisiä oli shortseissa junassa. Jollain oli jopa avosandaalit jaloissa. Lämpöä taisi olla jotain 24 illalla. Joensuussa olen nähnyt joskus shortseissa ihmisiä syyskuun puolessavälissä, joten ei se tavatonta, mutta sää täällä vastaa Stadin elokuuta. Ehkä nykyiset syksyn lämpötilat eivät ole niin poikkeus varsinkin Turun puolessa, mutta täällä itärajalla lämpötilat ovat poikkeuksellisia. Samoin poikkeuksellisia ovat hellepäivät eripuolilla Suomea.
Eihän siinä sään seuraamisessa itsessään olekkaan mitään vikaa. Poikkeuksellista voi toki olla osassa suomea, tai epätyypillisiä kausia vuodenaikoihin verraten. Aika mukavalta sää vaikuttanut monin paikoin.
Pahoittelut jos kuulostin tökeröltä.
Olen vain tottunut siihen että sää keskustelut usein muuttuvat ihmisvihaan tai ilmastonmuutokseen. Niistä vastuun väärin siirtoon syyllistäen ja lopulta koko ihmiskunnan tuomitsemiseen luonnon tieltä. Ja tämä oli toki kärjistys...Mutta en usko ahdistukseen jolla noita juttuja kampanjoitu liian pitkään.
Hyvistä ilmoista on mielestäni vaan kiva fiilistellä ja nauttia. Ja pidän yllätyksistä. Niitä tulee aika harvoin, joten mieluummin ottaisin myrskynkin vastaan kaatosateineen jopa yllättäen.
Mukavaa iltaa. Anonyymi kirjoitti:
Eihän siinä sään seuraamisessa itsessään olekkaan mitään vikaa. Poikkeuksellista voi toki olla osassa suomea, tai epätyypillisiä kausia vuodenaikoihin verraten. Aika mukavalta sää vaikuttanut monin paikoin.
Pahoittelut jos kuulostin tökeröltä.
Olen vain tottunut siihen että sää keskustelut usein muuttuvat ihmisvihaan tai ilmastonmuutokseen. Niistä vastuun väärin siirtoon syyllistäen ja lopulta koko ihmiskunnan tuomitsemiseen luonnon tieltä. Ja tämä oli toki kärjistys...Mutta en usko ahdistukseen jolla noita juttuja kampanjoitu liian pitkään.
Hyvistä ilmoista on mielestäni vaan kiva fiilistellä ja nauttia. Ja pidän yllätyksistä. Niitä tulee aika harvoin, joten mieluummin ottaisin myrskynkin vastaan kaatosateineen jopa yllättäen.
Mukavaa iltaa.Anonyymi: "Hyvistä ilmoista on mielestäni vaan kiva fiilistellä ja nauttia."
Joo, fiilistellään hyvällä säällä. Huomenna täällä Joensuussa on 18 astetta ja torstaina 19 astetta. Sitten alkaa täällä syksy. Lappeenrannassa oli tänään 24 celsiusta. Huomenna juon kaverini kanssa ilmeisesti auringonpaisteessa torilla oluen terassilla. Ollaan loppukesän tunnelmissa ennen syksyä! Hyvää syksyä!Usko.Toivo.Rakkaus kirjoitti:
Anonyymi: "Hyvistä ilmoista on mielestäni vaan kiva fiilistellä ja nauttia."
Joo, fiilistellään hyvällä säällä. Huomenna täällä Joensuussa on 18 astetta ja torstaina 19 astetta. Sitten alkaa täällä syksy. Lappeenrannassa oli tänään 24 celsiusta. Huomenna juon kaverini kanssa ilmeisesti auringonpaisteessa torilla oluen terassilla. Ollaan loppukesän tunnelmissa ennen syksyä! Hyvää syksyä!Joo, taidan toistaa tällä viikolla Joensuussa oluen terassilla, kun on seuraavan lämmintä.
Lämpötila Joensuu ti 17° ke 18° to 17°
Vielä on kesäisiä lämpötiloja eri puolilla Suomea. Keskiviikkona ei kyllä taida aurinko paistaa, joten ehkä nautin huurteiset sisäterassilla. Hyviä kesän loppuja ja alkavaa syksyä. :)Usko.Toivo.Rakkaus kirjoitti:
Joo, taidan toistaa tällä viikolla Joensuussa oluen terassilla, kun on seuraavan lämmintä.
Lämpötila Joensuu ti 17° ke 18° to 17°
Vielä on kesäisiä lämpötiloja eri puolilla Suomea. Keskiviikkona ei kyllä taida aurinko paistaa, joten ehkä nautin huurteiset sisäterassilla. Hyviä kesän loppuja ja alkavaa syksyä. :)Nyt on harvinaisen pitkä kesä. Nauttikaamme siitä. Hyvät yöt.
mustasusi kirjoitti:
Nyt on harvinaisen pitkä kesä. Nauttikaamme siitä. Hyvät yöt.
mustasusi: "Nyt on harvinaisen pitkä kesä. Nauttikaamme siitä. Hyvät yöt."
Joo nautiskelen keskiviikkona ja torstaina uuden Kauppahallin sisäterassilla ilmeisesti, jos ulkona ei ole lämmintä. Keskiviikkona olut ja torstaina kesän viimeisen päivän kunniaksi Caputcino, vai miten se maitokahvi kirjoitetaan? Hyvät kesän loput ja sykysyt! :) :)
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kotkalainen Demari Riku Pirinen vangittu Saksassa lapsipornosta
https://www.kymensanomat.fi/paikalliset/8081054 Kotkalainen Demari Riku Pirinen vangittu Saksassa lapsipornon hallussapi1233124Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen372486Olen tosi outo....
Päättelen palstajuttujen perusteella mitä mieltä minun kaipauksen kohde minusta on. Joskus kuvittelen tänne selkeitä tap302435Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631112149- 1141690
Hommaatko kinkkua jouluksi?
Itse tein pakastimeen n. 3Kg:n murekkeen sienillä ja juustokuorrutuksella. Voihan se olla, että jonkun pienen, valmiin k1711398Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .241297Aatteleppa ite!
Jos ei oltaisikaan nyt NATOssa, olisimme puolueettomana sivustakatsojia ja elelisimme tyytyväisenä rauhassa maassamme.2901234Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi2761218- 621077