Onko oikein vai väärin vaatia että " Jumala kostakoon murhattujen puolesta? "
Onko se synti,Anteeksiantamattomuuden synti vai onko niin ettei tämä lause ole syntinen vaatimus?
Vaikuttaako asiaan yhtään se mitä kauheuksia ja vaikeuksia nämä 6 murhattua ehtivät kestämään vankeusaikanaan? Pelastuvatko he joutumasta Helvettiin ilman uskoa Jeesukseen sen takia että tulivat murhatuiksi?
Huom! En tiedä mihin kukin heistä uskoi tai oli uskoatta, mutta voiko ateisti juutalainen pelastua kun on vaikeissa olosuhteissa elänyt kilttiä nöyrää elämää 11kuukautta niin riittääkö se kärsimys puhdistamaan nämä phtaiksi synneistänsä ja saamaan paikan pelastettujen joukossa? Vai eikö näillä kärsimyksillään ole mitään arvoa Jumalalle niin paljon että Hän päättää armahtaaa nämä murhatut?
2.35-3.05
Hamas muslimien murhaamat 6 juutalaista
14
214
Vastaukset
- Anonyymi
Linkki jäi laitta,atta edellisen. Tässä se on 2.46-3.05
https://www.tv7.fi/arkki/tv7-israel-news/_p99856/ - Anonyymi
Mitä Raamattu sanoo asiasta? Kannattaa tutustua siihen, koska se on Jumalan ilmoitus.
- Anonyymi
Jesaja:
43:1 Mutta nyt, näin sanoo Herra, joka loi sinut, Jaakob, joka valmisti sinut, Israel: Älä pelkää, sillä minä olen lunastanut sinut, minä olen sinut nimeltä kutsunut; sinä olet minun. > Jakeen lisätiedot
43:2 Jos vetten läpi kuljet, olen minä sinun kanssasi, jos virtojen läpi, eivät ne sinua upota; jos tulen läpi käyt, et sinä kärvenny, eikä liekki sinua polta. > Jakeen lisätiedot
43:3 Sillä minä olen Herra, sinun Jumalasi, Israelin Pyhä, sinun vapahtajasi: minä annan sinun lunnaiksesi Egyptin, sinun sijastasi Etiopian ja Seban. > Jakeen lisätiedot
43:4 Koska sinä olet minun silmissäni kallis ja suuriarvoinen ja koska minä sinua rakastan, annan minä ihmisiä sinun sijastasi ja kansakuntia sinun hengestäsi. > Jakeen lisätiedot - Anonyymi
Jokaista muslimin tappamaa juutalaista kohti pitäisi tappaa satatuhatta muslimia.
- Anonyymi
Jesaja 45:2 Minä käyn sinun edelläsi ja tasoitan kukkulat, minä murran vaskiovet ja rikon rautasalvat. > Jakeen lisätiedot
45:3 Minä annan sinulle aarteet pimeän peitosta, kalleudet kätköistänsä, tietääksesi, että minä, Herra, olen se, joka sinut nimeltä kutsuin, minä, Israelin Jumala. > Jakeen lisätiedot
45:4 Palvelijani Jaakobin ja valittuni Israelin tähden minä kutsuin sinut nimeltä ja annoin sinulle kunnianimen, vaikka sinä et minua tuntenut. > Jakeen lisätiedot
45:5 Minä olen Herra, eikä toista ole, paitsi minua ei ole yhtään jumalaa. Minä vyötän sinut, vaikka sinä et minua tunne, > Jakeen lisätiedot
45:6 jotta tiedettäisiin auringon noususta sen laskemille asti, että paitsi minua ei ole yhtäkään: minä olen Herra, eikä toista ole, > Jakeen lisätiedot
45:7 minä, joka teen valkeuden ja luon pimeyden, joka tuotan onnen ja luon onnettomuuden; minä, Herra, teen kaiken tämän. > Jakeen lisätiedot
- Anonyymi
Aloittaja!!! Älä spekuleeraa asialla ja aiheella, josta et mitään ymmärrä!!
Tonttuja on maailma väärällään ja sinä heidän edustajansa.
Israel on koko itsenäisyytensä ajan käynyt turvallisuustaistelua näitä lukutaidottomia, helposti hulluudella manipuloitavia arabeja vastaan!
Ymmärrätkö, kun pojille luvataan tapoista, pommin kannosta ja marttyyriudesta, joksi he aiheuttamaansa kuolemaa kutsuvat, 72 neitsyttä "paratiisissa". Ja pojat kullejaan suojellakseen pukevat 4-5 housut päälleen tehtäviinsä huijattuina!!
Käsitätkö miten pimeää se heidän kulttuurinsa on?
Perheet saavat korvauksen hamasilta dollareissa ja siinä se huolenpito on!!
Jos jokin sota on oikeutettu, niin tämä, mikä alkoi pian vuosi sitten!!- Anonyymi
2:18 Lapsukaiset, nyt on viimeinen aika. Ja niinkuin te olette kuulleet, että antikristus tulee, niin onkin nyt monta antikristusta ilmaantunut; siitä me tiedämme, että nyt on viimeinen aika. > 1Joh kirjeestä.
2:19 Meistä he ovat lähteneet, mutta he eivät olleet yhtä meidän kanssamme; sillä jos he olisivat olleet yhtä meidän kanssamme, niin he olisivat meidän kanssamme pysyneet; mutta heissä oli tuleva ilmi, että kaikki eivät ole yhtä meidän kanssamme. > Jakeen lisätiedot
2:20 Teillä on voitelu Pyhältä, ja kaikilla teillä on tieto. > Jakeen lisätiedot
2:21 En minä ole kirjoittanut teille sentähden, ettette totuutta tiedä, vaan sentähden, että te tiedätte sen ja ettei mikään valhe ole totuudesta. > Jakeen lisätiedot
2:22 Kuka on valhettelija, ellei se, joka kieltää sen, että Jeesus on Kristus? Hän on antikristus, se, joka kieltää Isän ja Pojan. > Jakeen lisätiedot
2:23 Kuka ikinä kieltää Pojan, hänellä ei ole Isääkään. Joka tunnustaa Pojan, hänellä on myös Isä. > Jakeen lisätiedot
- Anonyymi
Taivaaseen pääsee ainoastaan Jeesuksen ristintyön ja sovintoveren ansiolla. Uskon kautta pelastuu, eikä ns. ansioden.
Juutalaisten silmät on vielä suljettuna näkemään heidän Messiaansa. Siksi heitä kohtaa kaikki tämä. Mutta ei muillakaan kansoilla ole kehumista. Päinvastoin. Vaikka Israel onkin hylännyt Jumalan, niin edelleen, joka siunaa heitä, sitä Jumala siunaa ja päinvastoin, kuten näkee Israelin vihollisilla olevan kirousta.
Ehkä nämä juutalaisten nykyisetkin ahdongot auttavat heitä etsimään Herraa. "Siellä sinä etsit Herraa, Jumalaasi, ja sinä löydät hänet, kun etsit häntä koko sydämestäsi ja koko sielustasi. Kun sinulla on ahdistus ja kun kaikki tämä kohtaa aikojen lopussa, sinä palaat Herran, sinun Jumalasi, luo ja olet kuuliainen hänelle. Sillä Herra, sinun Jumalasi, on armollinen Jumala. Hän ei hylkää sinua eikä anna sinun tuhoutua. Hän ei unohda isiesi kanssa tekeemäänsä liittoa, jonka hän on heille vannomallaan valalla vahvistanut" (5 Mooses 4: 29-31).
https://youtu.be/Ff8qxM-MObQ- Anonyymi
Eivätkös muslimit ole Raamatun mukaan Haagarin jälkeläisiä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
epäjumalanpalvojia.saatana haluaa murhata juutalaiset ja nämä se on yllyttänyt tekemään itselleen murhaamiset.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
MOLEMMAT - sekä muslimit että juutalaiset - ovat kristittyjen Raamatun mukaan Haagarin jälkeläisiä eli ISRAELIA SIUNATESSAAN KRISTITYT SIUNAAVAT HAAGARIA.
Gal.4
25 sillä HAAGAR on Siinain vuori Arabiassa ja VASTAA NYKYISTÄ JERUSALEMIA, joka elää orjuudessa lapsineen.
26 Mutta se Jerusalem, joka ylhäällä on, on vapaa, ja se on meidän äitimme.
27 Sillä kirjoitettu on: "Iloitse, sinä hedelmätön, joka et synnytä, riemahda ja huuda sinä, jolla ei ole synnytyskipuja. Sillä yksinäisellä on paljon lapsia, enemmän kuin sillä, jolla on mies."
Israelin valtio on perustettu PETOKSELLA, sillä suuri osa israelilaisista on KASAARIJUUTALAISIA eli KÄÄNNYNNÄISIÄ, joiden suonissa ei virtaa yhtään sen enempää juutalaisverta kuin suomalaistenkaan suonissa. Sen sijaan samaa verta kuin Putlerilla voi virrata heidänkin suonissaan, mikä paremminkin selittäisi tuon aggressiivisen kansanluonteen ja maan ryöstämisen.
Kasaarijuutalaisten "PALUU KOTIMAAHANSA" on siis TÄYTTÄ VALETTA, sillä he eivät ole koskaan asuneet noilla kulmilla. Yhtä naurettavaa ja typerää kuin jos joku umpisuomalainen kääntyisi juutalaisuuteen ja haluaisi "palata" Israeliin ja sitten kristityt alkaisivat "siunaamaan" häntä juutalaisena.
Matt. 24:24
Sillä vääriä kristuksia ja VÄÄRIÄ PROFEETTOJA nousee, ja he tekevät suuria tunnustekoja ja ihmeitä, niin että EKSYTTÄVÄT, jos mahdollista, VALITUTKIN.
Matt.23
38 Katso, 'teidän huoneenne on JÄÄVÄ hyljätyksi'. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
MOLEMMAT - sekä muslimit että juutalaiset - ovat kristittyjen Raamatun mukaan Haagarin jälkeläisiä eli ISRAELIA SIUNATESSAAN KRISTITYT SIUNAAVAT HAAGARIA.
Gal.4
25 sillä HAAGAR on Siinain vuori Arabiassa ja VASTAA NYKYISTÄ JERUSALEMIA, joka elää orjuudessa lapsineen.
26 Mutta se Jerusalem, joka ylhäällä on, on vapaa, ja se on meidän äitimme.
27 Sillä kirjoitettu on: "Iloitse, sinä hedelmätön, joka et synnytä, riemahda ja huuda sinä, jolla ei ole synnytyskipuja. Sillä yksinäisellä on paljon lapsia, enemmän kuin sillä, jolla on mies."
Israelin valtio on perustettu PETOKSELLA, sillä suuri osa israelilaisista on KASAARIJUUTALAISIA eli KÄÄNNYNNÄISIÄ, joiden suonissa ei virtaa yhtään sen enempää juutalaisverta kuin suomalaistenkaan suonissa. Sen sijaan samaa verta kuin Putlerilla voi virrata heidänkin suonissaan, mikä paremminkin selittäisi tuon aggressiivisen kansanluonteen ja maan ryöstämisen.
Kasaarijuutalaisten "PALUU KOTIMAAHANSA" on siis TÄYTTÄ VALETTA, sillä he eivät ole koskaan asuneet noilla kulmilla. Yhtä naurettavaa ja typerää kuin jos joku umpisuomalainen kääntyisi juutalaisuuteen ja haluaisi "palata" Israeliin ja sitten kristityt alkaisivat "siunaamaan" häntä juutalaisena.
Matt. 24:24
Sillä vääriä kristuksia ja VÄÄRIÄ PROFEETTOJA nousee, ja he tekevät suuria tunnustekoja ja ihmeitä, niin että EKSYTTÄVÄT, jos mahdollista, VALITUTKIN.
Matt.23
38 Katso, 'teidän huoneenne on JÄÄVÄ hyljätyksi'.Ensinnäkin muslimit eivät ole heimo. Haagarin jälkeläisiä ovat arabit. Juutalaiset ovat Saaran jälkeläisiä.
On selvä asia, että Galatalaiskirje puhuu Haagarista esikuvana hengelliselle orjuudelle, koska eihän ylhäällä oleva Jerusalem ole mikään historian henkilö, jolla olisi fyysisiä lapsia. Kyse on uudestisyntymisestä Jumalan lapseksi.
Sinäkin taidat olla Haagarin jälkeläinen, koska "niin kuin lihan mukaan syntynyt vainosi Hengen mukaan syntynyttä, niin nytkin" (Gal. 4:29). - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ensinnäkin muslimit eivät ole heimo. Haagarin jälkeläisiä ovat arabit. Juutalaiset ovat Saaran jälkeläisiä.
On selvä asia, että Galatalaiskirje puhuu Haagarista esikuvana hengelliselle orjuudelle, koska eihän ylhäällä oleva Jerusalem ole mikään historian henkilö, jolla olisi fyysisiä lapsia. Kyse on uudestisyntymisestä Jumalan lapseksi.
Sinäkin taidat olla Haagarin jälkeläinen, koska "niin kuin lihan mukaan syntynyt vainosi Hengen mukaan syntynyttä, niin nytkin" (Gal. 4:29)."Sinäkin taidat olla Haagarin jälkeläinen, koska "niin kuin lihan mukaan syntynyt vainosi Hengen mukaan syntynyttä, niin nytkin" (Gal. 4:29)."
Ei, vaan te aivopestyt kristityt palvotte ja siunaatte lihan mukaan syntynyttä Israelia.
1. Piet. 2:9
Mutta TE olette "valittu suku, kuninkaallinen papisto, pyhä heimo, OMAISUUSKANSA, julistaaksenne sen jaloja tekoja", joka on pimeydestä kutsunut teidät ihmeelliseen valkeuteensa.
Siis ketkä "te" olette Jumalan omaisuuskansa?
Onko Jumalalla 2 omaisuuskansaa?
- 1.luokan omaisuuskansa eli lihasta syntyneet juutalaiset sekä
- 2.luokan omaisuuskansa eli kristityt ? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Sinäkin taidat olla Haagarin jälkeläinen, koska "niin kuin lihan mukaan syntynyt vainosi Hengen mukaan syntynyttä, niin nytkin" (Gal. 4:29)."
Ei, vaan te aivopestyt kristityt palvotte ja siunaatte lihan mukaan syntynyttä Israelia.
1. Piet. 2:9
Mutta TE olette "valittu suku, kuninkaallinen papisto, pyhä heimo, OMAISUUSKANSA, julistaaksenne sen jaloja tekoja", joka on pimeydestä kutsunut teidät ihmeelliseen valkeuteensa.
Siis ketkä "te" olette Jumalan omaisuuskansa?
Onko Jumalalla 2 omaisuuskansaa?
- 1.luokan omaisuuskansa eli lihasta syntyneet juutalaiset sekä
- 2.luokan omaisuuskansa eli kristityt ?Israel on tällä hetkellä luopumuksen tilassa. Siksi Jumala siirsi viestikapulan uuden liiton seurakunnalle. Mutta Raamattu lupaa, että vielä kerran koko Israel on kokeva uudestisyntymisen, jolloin he palaavat kansana Jumalan tykö.
"Israelia on osaksi kohdannut paatumus - hamaan siihen asti, kunnes pakanain täysi luku on sisälle tullut, ja niin kaikki Israel on pelastuva" (Room. 11:25-26).
Israelista puhutaan tässä kansana. Mutta yksilöinä jokaisen, juutalaisen ensin, sitten pakanan, tulee kokea pelastus uskomalla Jeesukseen. Siinä ei ole mitään erotusta juutalaisen ja pakanan välillä. Moni yksittäinen juutalainen onkin jo ottanut vastaan Jeesuksen, ja he kuuluvat pelastettuihin tällä hetkellä.
Mutta ei Jumala ole hyljännyt Israelia kansana, vaan pitää edelleen voimassa sen liiton, jonka he ovat rikkoneet, koska ei Jumala kutsumistaan ja valitsemistaan kadu.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Simula, rakkaus, Aittakumpu
Milloin tämä rakkaus on roihahtanut? Onko molemmat herätysliikkeen jäseniä - kristillisiä etnonationalisteja ?https://ww1393537Yläkoulun seksiopas neuvoo harjoittelemaan
anaaliyhdyntää lämpöisellä ja pitkällä porkkanalla https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010859818.html2753010Joukko oppilaita terrorisoi koulua Helsingissä niin
että osa opettajista pelkää töihin tulemista https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010857587.html2271884- 661856
Pormestari käräjille?
Ei mene Puolangalla häpösesti, rinnekeskus&hotelli suljettuna ja käräjäasiana, naudat tapetaan nälkään, poliisi tutkii j641798- 701591
Norjan tilaama koruton raportti mitä NATO-jäsenyys aiheuttaa Suomelle
Iltasanomat: "Miksi vaikenemme? Asiantuntijoiden mukaan Suomessa ei vieläkään ymmärretä, mitä Nato-jäsenyydestä seuraa901336Susta ei saisi nättiä vaikka miten paljon
meikkaisit. 😁 anna siis sen miehen olla rauhassa! Sivusta tutulta mieheltä781272Purra esiintyi epäasiallisesti
Eduskunnassa keskustellaan vaihtoehtobudjeteista. Niistä voi olla monta mieltä ja myönnän niiden olevan osin heikkoja. M3311215Voisimmeko seuraavan kerran kun
Nähdään tehdä toisille selväksi että kiinnostaa enemmän kuin kaveri mielessä. Jos keksit vielä keinon niin napakymppi391092