Millaisia joensuulaiset ovat?

Anonyymi-ap

Kertokaa rehellisiä kokemuksia.

27

394

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Viisaita, kauniita, mukavia, sopuisia, auttavaisia, suvaitsevaisia, rikkaita, anteliaita, toiset huomioon ottavia etenkin liikenteessä...
      Kerta kaikkiaan maailman parasta ihmisainesta!

      • Anonyymi

        🤣🤣🤣🤣


    • Anonyymi

      Lounais-Suomasta muuttanut kertoi että joensuulaisten kanssa on helpompi ryhtyä juttusille ja täällä on erittäin hyvät pyörätiet.

      • Anonyymi

        Ja toimiva linja-autoliikenne.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja toimiva linja-autoliikenne.

        Linja-autoliikenne toimii hyvin keskustasta 4-5 km:n säteellä ja Liperiin ja Kontiolahteen tunnin välein, vaikka ne eivät ole Joensuuta. Enoon, Tuupovaaraan ja Kiihtelysvaaraan on muutamia vuoroja koulupäivinä, mutta viikonloppuina ja ilta-aikaan ei juuri ollenkaan. Esim. Enosta on lauantaina vain yksi vuoro klo 9.05 kaupunkiin päin ja iltapäivällä yksi vuoro 15.20 takaisin. Enolaisilla, jotka ovat nyt joensuulaisia, ei ole mitään mahdollisuuksia osallistua kaupungin tapahtumiin viikonloppuna julkisilla kyydeillä. Että sellainen "hiilineutraali" kaupunki.


    • Anonyymi

      Edessä päin mukavia, takana päin piruja.

      • Anonyymi

        Toisin sanoen juoruavat ja kyttäävät


    • Anonyymi

      Harvassa paikassa tapaa vastaavaa kaksinaamaisuutta.
      Hyvä "ystävä" ja paras "kaveri" saattaa ollakin se pahin selkäänpuukottaja.
      Joensuussa kannattaa olla luottamatta keneenkään liian sinisilmäisesti.

      • Anonyymi

        No missäs sitten kannattaa luottaa toiseen sinisilmäisesti?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No missäs sitten kannattaa luottaa toiseen sinisilmäisesti?

        Täkäläinen taktiikka on olla kaveria ja herättää luottamusta, samalla kerätään luottamuksella saatua tietoa aseeksi että voidaan juoruta ja puukottaa selkään. Älä koskaan luota itä-savolaiseen.


    • Anonyymi

      Nää on hupaisia nää: "täälläpäin sitä ja tätä" -tyypit. Ikään kuin olisivat muuallakin käyneet.

    • Anonyymi

      Naiset oli aiemmin ysärilläkin mukavia, puheliaita, ja seksinnälkäisiä. Nyt äkäisiä, itsekkäitä, eivät vilkaisekaan. Siis keski-ikäiset. Nuoremmissa naisissa on edelleen mukavia ja antavia.

      • Anonyymi

        Misäs ne lempeät lämpöiset naiset, ei o näkyny vuosikymmeniin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Misäs ne lempeät lämpöiset naiset, ei o näkyny vuosikymmeniin.

        Tytöt on nuorena nättejä ja mukavia, mutta mistä ihmeestä nuo katkerat ja vitumaiset vanhat ämmät oikein tulee...?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tytöt on nuorena nättejä ja mukavia, mutta mistä ihmeestä nuo katkerat ja vitumaiset vanhat ämmät oikein tulee...?

        Ysärillä sellaisia 5-6-kmppisiäkin naisia oli paljon, jotka olivat mukavia ja antavaisia. Tuolloin alle 3-kymppisenä sai lämmitellä monta ladya Karelian tanssi-illan tai Kimmelin illan jälkeen!


      • Anonyymi

        Olen huomannut saman kyllä usein , johtuu siitä että elämän reaaliteetit iski päin naamaa ja miesviha oikein paistaa naamasta.Nainenhan on kuin tullimies, skannaa sinut päästä varpaisiin , ja kerran vihaisesti mulkaisee ohi kulkiessaan.Ollaan niin itsenäisiä mutta miehet tämänkin maan suurimmilta osin on rakentanut.Olisi varmaan feministien paha asua talvella teltassa..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ysärillä sellaisia 5-6-kmppisiäkin naisia oli paljon, jotka olivat mukavia ja antavaisia. Tuolloin alle 3-kymppisenä sai lämmitellä monta ladya Karelian tanssi-illan tai Kimmelin illan jälkeen!

        Totta, nykyään ollaan kuin jotain robotteja, ei ole hymyä ja mukavuutta.Ilkeitä ja ei todellakaan kiinnosta muu kuin itsekäs omaan napaan tuijotus.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Totta, nykyään ollaan kuin jotain robotteja, ei ole hymyä ja mukavuutta.Ilkeitä ja ei todellakaan kiinnosta muu kuin itsekäs omaan napaan tuijotus.

        Niii... Annetaan ymmärtää mutta ei ymmäretä antaa...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tytöt on nuorena nättejä ja mukavia, mutta mistä ihmeestä nuo katkerat ja vitumaiset vanhat ämmät oikein tulee...?

        Kivoistakin tytöistä tulee ajan kanssa Irma Virtasia.


    • Anonyymi

      Harmaita, ilkkujia, epäonnistuneita äpäriä

      • Anonyymi

        Entäpä sinä itse?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Entäpä sinä itse?

        Olen värikäs, vakava ja onnistunut avioliitossa syntynyt lapsi.


    • Anonyymi

      Ei Joensuulaiset ole sen kummempia kuin muutkaan Savolaiset.

    • Anonyymi

      Kyllä tuo pitäisi tietää että jos asiaa kysyy minkä alueen asukkaista tahansa millä tahansa S24 -palstalla, niin täydellisen varmasti suurin osa vastauksista on pelkkää herjausta. Rehellisyydestä se kaikki on erittäin kaukana, sillä näyttää olevan niin että asioiden vääristely ja toisten lokaan painaminen on monille ikään kuin henkisen itsetyydytyksen, ellei peräti orgasmin paikka. Toivotaan nyt kuitenkin ettet kuulu niihin jotka esittää viattomalta vaikuttavan kysymyksen ja sen jälkeen ala työntää paskaa palstalle asiaan liittyen.

    • Anonyymi

      ei ne ihmisiä kummempia ole.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Huomaa että väki on kömpinyt vähän aikaa sitten savupirteistään ja suunnanneet kaupungille.
      Ystävällisiä ja lempeitä.
      Sisäsiittoisuus on havaittavissa ajoittain..

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      585
      3889
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3328
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2801
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2769
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2154
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2101
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1977
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1865
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1810
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1759
    Aihe