Miksi ette ota suoraan yhteyttä kaipaamaanne ihmiseen?
Hyvät ikävöivät ihmiset
57
522
Vastaukset
- Anonyymi
En halua ongelmia elämääni.
- Anonyymi
Mitä se täällä vollottaminen sitten auttaa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitäs olen vollottanut? Lukenut vaan kuinka pitäisi laihduttaa ja jne. Kuinka suljetulla osastolla saa käyttää puhelinta yns. Ikävää liittyvää keskustelua.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kenelle sinä mielestäsi ”ihmeiden ismo” täällä aina avaudut? Ei taida olla kaikki ihan kotosalla sinulla. Hommaa keikka ja rämpytä niitä soittimiasi vaikka, poskisolistina et ole kovinkaan lahjakas mitä lyriikkoihisi katsoo
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitäs olen vollottanut? Lukenut vaan kuinka pitäisi laihduttaa ja jne. Kuinka suljetulla osastolla saa käyttää puhelinta yns. Ikävää liittyvää keskustelua.
Eli olet tosin sanoen ihaillut naisena esiintyvä mies omia tuotoksiasi. Tässä sulle vertainen pelle kenen kanssa keskustella
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Menehän bingoisäntä jo elämässäs ja puheissas varsinkin eteenpäin ja ynnää miksei näy tai kuulu. Olet ahdistava moukka.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kenelle sinä mielestäsi ”ihmeiden ismo” täällä aina avaudut? Ei taida olla kaikki ihan kotosalla sinulla. Hommaa keikka ja rämpytä niitä soittimiasi vaikka, poskisolistina et ole kovinkaan lahjakas mitä lyriikkoihisi katsoo
Outoa eikö totta, järkevä kommentti keskellä tätä sotkua, voi pojat. Tokihan se semmoisen silmään pistää joka ei enää erota missä totuus loppuu ja taru alkaa oi lyriikkojen herra 😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eli olet tosin sanoen ihaillut naisena esiintyvä mies omia tuotoksiasi. Tässä sulle vertainen pelle kenen kanssa keskustella
juu vertainen pelle nimenomaan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Menehän bingoisäntä jo elämässäs ja puheissas varsinkin eteenpäin ja ynnää miksei näy tai kuulu. Olet ahdistava moukka.
Mistäs päättelet että kommentin esittäjän elämä olisi jotenkin jumissa, pahemmin kuin esimerkiksi sinun, oi kertausten isosisä 🤣.
Terveisin Maukka
- Anonyymi
Voisin mutta olen päättänyt etten tee edes tikusta asiaa enää. Tiedostin vähän aikaa sitten ettei halua olla tekemisissä muuten kuin virallisissa asioissa. Pahalta tuntuu mutta ehkä aika auttaa....
- Anonyymi
Voisin mutku, mutku, mutku. Sinusta se on kokoajan ollut kiinni.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voisin mutku, mutku, mutku. Sinusta se on kokoajan ollut kiinni.
Ai, tunnet minut? Minä kysyin henkilöä jonnekin eikä tule. Ei selvemmin voi ilmaista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ai, tunnet minut? Minä kysyin henkilöä jonnekin eikä tule. Ei selvemmin voi ilmaista.
Ei ole kysynyt, ohi!
- Anonyymi
Ei tule rehelliseen kysymykseen yhtään rehellistä ja aitoa vastausta. Mistä se kertoo?
- Anonyymi
No se ehkä kertoo ”ismo” tämän trollipalstan luonteesta kaiken
- Anonyymi
Onneksi mulla ei ole enään ketään ketä kaivata en tunne mitään en niin mitään häntä kohtaan on kuin ilmaa vain en halua sellaista pelle naista kun hän on
- Anonyymi
Sorry mies.
- Anonyymi
Pelko, että hän ei olekaan sellainen mitä toivon? Erehtyväinen olen sen suhteen, se on tullut jo itsestä todettua. En tosin ole ikävöivä, enemmänkin ripauksen kiinnostunut joistakin ja siksi täällä vastailen parhaani mukaan näihin. Toivossa on parempi elää kuin pelossa, jollei toinen olekaan sitä mitä halusi toisen olla?
- Anonyymi
Et vaikuta kovinkaan ihastuneelta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et vaikuta kovinkaan ihastuneelta.
Eikö trollaavasta miehestä vieläkään välity suuria tunteita? On se niin harmi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikö trollaavasta miehestä vieläkään välity suuria tunteita? On se niin harmi
Sinusta huokuu katkeruus kuuhun asti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinusta huokuu katkeruus kuuhun asti.
Ja sinusta alentuva, moukkamainen sekä kokonaisuudessaaan epärealistinen suhtautuminen naissukupuolta kohtaan. Taatusti olet se sama joka kärvähtelee sitä myötä mitä trollimies milloinkin kirjoittaa ja palaa aiheeseen pokalla että ota nainen yhteyttä irl-live
- Anonyymi
Anteeksi mies mutta olen liian tunteellinen ihminen ja herkkä. Sen takia olen jatkuvasti vuoristoradassa. Ei voi mitään.
- Anonyymi
Tässäpä hyvä ns kaikille räätälöity selittävä vastaus trollaavalta mieheltä- olen liian sekasin enkä tajua omaa parasta. Narsistiset ihmiset on heti, että legit
- Anonyymi
Otin jo yhteyttä, mutta tulin torjutuksi. Tiedän kuitenkin, että hän välitti jollain tasolla minusta, siksi minulla on edelleenkin lämpimiä tunteita häntä kohtaan.
En missään vaiheessa tavoitellutkaan "vain jotain parisuhdetta" vaan olin kiinnostunut yhdestä tietystä ihmisestä, jonka olisin toivonut elämääni. Kukaan muu ei kiinnosta vähääkään, joten olen sitten mieluummin yksin.- Anonyymi
Aika hyvä imitaatio eräästä palstalaisesta, mutta jotain olennaista tästä uupuu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aika hyvä imitaatio eräästä palstalaisesta, mutta jotain olennaista tästä uupuu.
Palstahahmot eivät minua kiinnosta.
- Anonyymi
Koska en tiedä mitä ajatella..
- Anonyymi
Ei voi, kun oon varattu.
- Anonyymi
Miksi et sitten kaipaa sitä puolisoasi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi et sitten kaipaa sitä puolisoasi?
Ehkä rollimies on vieraantunut fiktiivisestä vaimostaan? Kieliasu kertoo että palstalla kaipaamisen käsite on sinulle patologinen pakkomielle vrt mikset kaipaa sitä puolisoiasi😬
- Anonyymi
Ainahan voit ottaa eron.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ainahan voit ottaa eron.
Ja tässä maaniselle trolimiehen teksteissä maanittelijalle jo kolmas näkökulma
- Anonyymi
Ketään ihmistä ei voi omistaa. Se on ihan hassu juttu koko varattu-sana.
- Anonyymi
Jotkut meistä ovat yksiavioisia, joten toisten vikittely parisuhteessa on poissuljettua.
- Anonyymi
Juuri näin. Joskus on vain kuunneltava omaa sydäntään ja uskon että lopulta kaikki on onnellisia. Kaikella on tarkoituksensa.
- Anonyymi
Varattu ja omistaminen on kyllä ihan ei asiat. Oot aika palikka kun rupeet heittään tota "ketään ei voi omistaa" skeidaa...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Varattu ja omistaminen on kyllä ihan ei asiat. Oot aika palikka kun rupeet heittään tota "ketään ei voi omistaa" skeidaa...
Jollain provokaatiolla palstaäijän pitää sinultakin huomio saada, yksisarvinen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä joo on musta ja sitten on valkoinen. En ala sinun kanssa keskustelemaan.
- Anonyymi
Minut pitää omistaa joten älä yleistä horo.
- Anonyymi
Niin, mutta parisuhde tai avioliitto tarkoittaa sitä että puolisot ovat lupautuneet ja varattu vain toisilleen.
Joten, jos ketään ei voi mielestäsi "varata", niin jää vain randomisti keskenään paneskeleva porukka joka valehtelee toisilleen. Ja sinä samalla itse lupaudut siihen että kun sinä alat parisuhteeseen niin se ei sido sinun kumppaniasi mitenkää mihinkään, vaan hänkin saa mennä kenen kanssa haluaa, eikö vain. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jollain provokaatiolla palstaäijän pitää sinultakin huomio saada, yksisarvinen
Mites olisi dreenin tyhjennyksen aika, sen joka kerää keltaisen nesteen sieltä yläkerrasta jonka voi sitten kertalirauksella valuttaa tyhjiin siten ettei ureataso yläkerrassa pääse liian korkeaksi, onko tyhjennys taas unohtunut?
- Anonyymi
Tykkään enempi hengailla täällä. Palstan naiset on niin ihania. 🥰
- Anonyymi
Eikö prinsessa riitä sinulle?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikö prinsessa riitä sinulle?
Ei.
- Anonyymi
Siksi kun me niin tykätään ruikuttaa täällä,eikä muuta uskalleta.
- Anonyymi
Niinpä rupatuuri, kolmas ryhmä on tietysti myös nämä rakkauden alivaltiosihteerit, jotka ei anna vuosienkaan päästä periksi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niinpä rupatuuri, kolmas ryhmä on tietysti myös nämä rakkauden alivaltiosihteerit, jotka ei anna vuosienkaan päästä periksi
Bingo bongo poks sano
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Bingo bongo poks sano
Ja uudestaan ja uudestaan vaan johonkin miehen överiketjuun känisemään samat samat ota yhteyttä älä rikota täällä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja uudestaan ja uudestaan vaan johonkin miehen överiketjuun känisemään samat samat ota yhteyttä älä rikota täällä
Ruikuta* on ollu lock downista lähtien vissiin sahanpurua vintillä. Tuloksena yksi vain kuolleen ruumiini yli- boikotti
- Anonyymi
Otan ja olen ottanut. Täällä kirjoittelu ja haaveilu ei estä sitä.
- Anonyymi
Samantien voisi kysyä miksi te ihmiset yleensä kirjoittelette missään somessa?
Miksi ette keskustele muiden ihmisten kanssa todellisessa maailmassa?
Pelottaako kohdata uusia ihmisiä, tai yleensä ihmistä?
Keskustelu ihmisten kanssa on todella helppoa, avaat vaan suusi ja alat puhua.
Tietenkin jos puhut niin kuin täällä eräät törkyturvat, voi olla ettet löydä pitemmän päälle ketään joka haluaisi olla sinun kanssasi missään tekemisissä.
Käytöstavat olisi siis syytä opetella että kokemus olisi mieluinen sille toiselle myös.
Kiusaaminen on todella lapsellista ja kertoo ettei kiusaajalla ole elämänhallinta kunnossa.
Mutta yleensä, jokainen varmaan hallitsee kommunikoinnin jota kannattaa käyttää niin se maailmankuvakin saattaa siitä avartua, toisin kuin täällä! Henkilökohtainen kontakti on todella paljon mukavampi kuin lukea pelkkää tekstiä. - Anonyymi
Kerran vielä: Häntä ei tavoita mistään. Ei numeroa,ei somea,sähköpostia tai osoitetta ei tiedossa. Työpaikan tiedän mutta sekin on sellainen ettei sinne niin vaan pääse enkä tietysti niin typerä ole että menisinkään. Joitain ei vaan tavoita ja sillä hyvä.
- Anonyymi
Miten voit olla ihastunut noin etäiseen ihmiseen jota selvästikään et edes tunne?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten voit olla ihastunut noin etäiseen ihmiseen jota selvästikään et edes tunne?
Kuka tässä ihastumisesta on puhunut,menneisyydestä joskus kaipailen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Koska nettimies trollaa mikä tässä on sinulle epäselvää?
- Anonyymi
Olen ottanut ja otan jatkossakin
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Marin pyöräili jalkakäytävällä. Aikuinen ihminen! Vai onko?
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/hups-sanna-marin-ja-joni-rakas-kaahasivat-fillareilla-jalkakaytavalla-paljonkertova2513747TULI PALO HAAPAVEELLÄ
Omakotitalo tuhoutui tulipalossa Haapavedellä varhain torstaiaamuna, pelastuslaitos kertoo. Palokunnan saapuessa kohtee222734Toivon vain
Ettet enää välittäisi. Kun näet niin ohitatko. Ettei silmissäsi loistaisi enää mikään minut nähdessäni. Ei sitä pilkettä51765Tampereella Hämeenkadulla Silmäaseman edustalla on ammuttu
Tampereen(kin) keskusta alkaa olemaan menetettyä aluetta, samoin lähiöt. Väkivaltaa ja huumeita ym häiriötä. En ihmettel1191709Jenni Haukio ja Sauli Niinistö
Ero. Näinhän se menee kun ikäeroa on riittävästi. https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/1c94ff48-185d-4d95-aff5-3e93491686Miten sua nyt
Pitäisi lähestyä tai ylipäätään suhtautua mihinkään. Kyselenkö kuulumisia vai juttelenko päivän säästä. Vai hymyilenkö p851300Harmailla autoilla liikkuvat vorot
Keitäs sankareita nämä ovat? https://www.kainuunsanomat.fi/artikkeli/harmailla-autoilla-liikkuvat-vorot-ovat-tehneet-us211225Niina Lahtinen avautuu erikoisesta "krapula-metodista" ennen suoraa lähetystä: "Kuin mulla olisi..."
Kiitos, Niina! Upeasti vedit TTK-parketilla. Tsemppiä tuleviin tansseihin vaikkapa tuolla "krapulametodilla"! Lue Lahti261186Kuka on tämä henkilö
jonka pullukkaprinsessa kertoilee haisevan? Ennen nykyistä se oli erään seksuaalirikoksesta tuomitun tyypin kanssa, muit1171182Minä näen sinut
Näen kuka olet. Osaan laskea. Olen todella, siis todella hämmentynyt, ihastunut, vaivautunut ja ehkä eniten todella epäu311070