Toivokasta torstaipäivää

Hyvää huomenta ihanille ihmisille. 🌞🍁☕😊❤️

Kauniit syyskelit jatkuu. On hyvä olla lomalla. 🌞

161

767

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
      • Ok, kiitos kappaleesta. Peli on tuttu, mutta en ole pelannut.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Ok, kiitos kappaleesta. Peli on tuttu, mutta en ole pelannut.

        👍🏻👍🏻👍🏻


      • Anonyymi

    • Viestejä poistuu... Toivottavasti fiksut saa pysyä.

      • Joo, paljon asiatonta on tullut. Ilmoituksissa ne näen kyllä.


      • Anonyymi

        Omia* unglorious f-kers


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Omia* unglorious f-kers

        Every single one of them in this sinking boat


      • Anonyymi

        Ja tämä viimeisin sammutus varmaan muuttaa pösilö tämän itse luomasi Kurjuuden jotenkin aivan olennaisesti. Kärsi ja katso julkista häpäisyä katkeraan loppuun saakka, sitähän tilasit tampio


    • Anonyymi

      Hyvää päivää mitä kuuluu👩☀️😊♥️

      • Hyvveetä päiveetä. Ihan hyvää tässä. Entäpä sinulle? ☕☀️😊♥️


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Hyvveetä päiveetä. Ihan hyvää tässä. Entäpä sinulle? ☕☀️😊♥️

        No ihan tässä työjuttuja vaan koostelen👩☀️😊♥️


      • Join kahvit vasta ja nyt voisi olla hyvä mennä nauttimaan ulkoilmasta 🤗♥️


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Join kahvit vasta ja nyt voisi olla hyvä mennä nauttimaan ulkoilmasta 🤗♥️

        Okay mä juon nyt ☕️👩☀️😊♥️


      • Anonyymi kirjoitti:

        Okay mä juon nyt ☕️👩☀️😊♥️

        Makoisaa kahvitteluhetkeä ☀️😊♥️


      • Anonyymi kirjoitti:

        No ihan tässä työjuttuja vaan koostelen👩☀️😊♥️

        Aah, aivan. Kivaa työpäivää ☀️😊♥️


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Aah, aivan. Kivaa työpäivää ☀️😊♥️

        Kivoja lomapäiviä👩☀️😊♥️☕️


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Makoisaa kahvitteluhetkeä ☀️😊♥️

        Juu kiitti☕️👩☀️♥️kuuma päivä tulossa


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kivoja lomapäiviä👩☀️😊♥️☕️

        Kiitos, vielä niitä muutama on ☀️😊♥️


      • Anonyymi kirjoitti:

        Juu kiitti☕️👩☀️♥️kuuma päivä tulossa

        Niin on ja ennätyksiä rikotaan hellepäivissä. Katsoin että ensi viikko on myös yhtä lämmin. Paikoin todella kuumaa +30 astetta. En muista tämmöistä olleen syyskuussa. ☀️😊♥️


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Kiitos, vielä niitä muutama on ☀️😊♥️

        Kuinka ajattelit viettää ne lähetkö reissuu☕️👩☀️♥️


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kuinka ajattelit viettää ne lähetkö reissuu☕️👩☀️♥️

        Joo, kyllä mä lähden, vaikka tulee siinä taas ajamista. On se silti kivempaa ku jäädä kotiin istumaan Maisemaa on kiva vaihtaa välillä. Huomenna lähden ☀️😊♥️


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Joo, kyllä mä lähden, vaikka tulee siinä taas ajamista. On se silti kivempaa ku jäädä kotiin istumaan Maisemaa on kiva vaihtaa välillä. Huomenna lähden ☀️😊♥️

        Mä käytän usein julkisia junalla on kiva matkustaa voi levätä samalla☕️👩☀️♥️


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mä käytän usein julkisia junalla on kiva matkustaa voi levätä samalla☕️👩☀️♥️

        Se on kyllä mukavaa. Siinä tosiaan matka menee kivasti huomaamattakin. Voi välillä vaikka nukahtaa. Mä oon ollu aina autoihminen. Vaikka nuorena oli sekin vaihe, kun menin paljon junilla. Opiskelijana se oli halpaa ja kivaa. Onko sulla ajokortti taikka autoa? ☀️😊♥️


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä käytän usein julkisia junalla on kiva matkustaa voi levätä samalla☕️👩☀️♥️

        Teetkö töitä ikinä oikeasti vai höpötät pelkkää hölynpölyä täällä, keskity välillä oikeasti töihin tai sitten valehtelet niin että paukkuu, sulla mitään töitä edes ole. Jos on niin sitte keskityt niihin ja mikset halua tutustua tuohon setämieheen kunnolla niin voisitte molemmat lähteä täältä ja jakaa tuota hölynpölyä ihan yksityisesti ei sitä julkisesti tarvi tehdä vai haetko niin paljon huomiota sinäkin kuka ikinä oletkin. Kenties joku urpo mies veikkaan.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Se on kyllä mukavaa. Siinä tosiaan matka menee kivasti huomaamattakin. Voi välillä vaikka nukahtaa. Mä oon ollu aina autoihminen. Vaikka nuorena oli sekin vaihe, kun menin paljon junilla. Opiskelijana se oli halpaa ja kivaa. Onko sulla ajokortti taikka autoa? ☀️😊♥️

        On mulla kortti juu☕️👩☀️♥️


      • Anonyymi kirjoitti:

        On mulla kortti juu☕️👩☀️♥️

        Okay. 😊☀️♥️


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Teetkö töitä ikinä oikeasti vai höpötät pelkkää hölynpölyä täällä, keskity välillä oikeasti töihin tai sitten valehtelet niin että paukkuu, sulla mitään töitä edes ole. Jos on niin sitte keskityt niihin ja mikset halua tutustua tuohon setämieheen kunnolla niin voisitte molemmat lähteä täältä ja jakaa tuota hölynpölyä ihan yksityisesti ei sitä julkisesti tarvi tehdä vai haetko niin paljon huomiota sinäkin kuka ikinä oletkin. Kenties joku urpo mies veikkaan.

        Ja samoin tämä toinen hölynpöly voi olla nyt viikonloppuna täältä pois ja osoittaa reissunsa tai sitäkään ei ole jos on lomalla ei pyöri täällä jos on matkoilla niin kuka täällä joutaa roikkumaan. Ihan valhetta kaikki tämän ketjun aloittajan jutut ja löpinät. Mikään oo totta. Mikähän ihme tarve tai sairaus ihmisellä on asua täällä ja joka aamu ja ilta ja päivä juosta täällä joka minuutti ja sekunti oli muka töissä, lomalla, reissussa, ulkomailla ei ei ei...voi ymmärtää eikä oo totta. Ei kukaan normaali tee sellaista. Hakekaa apua tai tehkää nämä yksityisesti kiitos !!!!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Teetkö töitä ikinä oikeasti vai höpötät pelkkää hölynpölyä täällä, keskity välillä oikeasti töihin tai sitten valehtelet niin että paukkuu, sulla mitään töitä edes ole. Jos on niin sitte keskityt niihin ja mikset halua tutustua tuohon setämieheen kunnolla niin voisitte molemmat lähteä täältä ja jakaa tuota hölynpölyä ihan yksityisesti ei sitä julkisesti tarvi tehdä vai haetko niin paljon huomiota sinäkin kuka ikinä oletkin. Kenties joku urpo mies veikkaan.

        On se kummallista, että jotkut toiset saa täällä rauhassa, vaikkakin julkisesti, chättäillä, mutta tänne tullaan asiasta valittamaan...


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Okay. 😊☀️♥️

        Se on okei eikä okay mut pitää matkia voi elämä 🫣🫣🫣🫣


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Joo, kyllä mä lähden, vaikka tulee siinä taas ajamista. On se silti kivempaa ku jäädä kotiin istumaan Maisemaa on kiva vaihtaa välillä. Huomenna lähden ☀️😊♥️

        Ei helvetti!Taas tuut tänne häirikkö!Oot ihan sairas.Tuut vaan sen takia et voit kiduttaa yhtä naista.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ja samoin tämä toinen hölynpöly voi olla nyt viikonloppuna täältä pois ja osoittaa reissunsa tai sitäkään ei ole jos on lomalla ei pyöri täällä jos on matkoilla niin kuka täällä joutaa roikkumaan. Ihan valhetta kaikki tämän ketjun aloittajan jutut ja löpinät. Mikään oo totta. Mikähän ihme tarve tai sairaus ihmisellä on asua täällä ja joka aamu ja ilta ja päivä juosta täällä joka minuutti ja sekunti oli muka töissä, lomalla, reissussa, ulkomailla ei ei ei...voi ymmärtää eikä oo totta. Ei kukaan normaali tee sellaista. Hakekaa apua tai tehkää nämä yksityisesti kiitos !!!!

        Totuus on tarua ihmeellisempää... Miten tämä eroaa, esim ig tai tik tok päivityksistä?! Niissä on vielä kuvat mukana, että missä ollaan milloinkin hohdokkaina.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Se on okei eikä okay mut pitää matkia voi elämä 🫣🫣🫣🫣

        No sori nyt... Ei tapahdu toistamiseen.


      • Anonyymi kirjoitti:

        On mulla kortti juu☕️👩☀️♥️

        Joillakin näyttää palavan käämit meidän takia... ☀️♥️


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Niin on ja ennätyksiä rikotaan hellepäivissä. Katsoin että ensi viikko on myös yhtä lämmin. Paikoin todella kuumaa 30 astetta. En muista tämmöistä olleen syyskuussa. ☀️😊♥️

        En minäkään muista☕️👩☀️♥️


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Joillakin näyttää palavan käämit meidän takia... ☀️♥️

        Niin huomannut saman☕️👩☀️♥️


      • Anonyymi kirjoitti:

        En minäkään muista☕️👩☀️♥️

        Vähän huolestuttavaakin tää, mutta nautitaan nyt kesästä. 😊☀️♥️


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Vähän huolestuttavaakin tää, mutta nautitaan nyt kesästä. 😊☀️♥️

        😊👩☀️♥️☕️


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin huomannut saman☕️👩☀️♥️

        Ja sinä huomiopiip nautit siitä hyi yöks mikä tyyppi mene töihin tai hanki elämä tai muuta tuon miehen luokse ja jakakaa elämänne yhdessä niin muut saavat olla rauhassa teiltä mutta poistukaa vaikka sinkut palstalle mutta ei tehän haette just tätä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja sinä huomiopiip nautit siitä hyi yöks mikä tyyppi mene töihin tai hanki elämä tai muuta tuon miehen luokse ja jakakaa elämänne yhdessä niin muut saavat olla rauhassa teiltä mutta poistukaa vaikka sinkut palstalle mutta ei tehän haette just tätä.

        Mut lupaan että tämä loppuu vielä eikä ihmisten tarvi teitä katsella täällä. Tehkää asiat yksityisesti ne ei kuulu muille ei täällä kukaan julkisesti tee tuollaista...enpä ole nähnyt yhtään muita just tällä palstalla tekevän kuin tämä yks hyyppä jonka kanssa on välillä 11v tyttö ja milloin kukakin ei todellinen ja sen kanssa on aina niiiiin hauskaa aikansa kunnes taas kohde vaihtuu ja muuttuu kun joku muu hyppää kiusaamaan. Miten teidän keskustelut yli päänsä liittyy ikävään tai tunteisiin kun puhutte kahvista, lomasta, lepäämisestä, nukkumisesta, reissuista jne menkää nyt jo muualle 🙏🏻🙏🏻


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mut lupaan että tämä loppuu vielä eikä ihmisten tarvi teitä katsella täällä. Tehkää asiat yksityisesti ne ei kuulu muille ei täällä kukaan julkisesti tee tuollaista...enpä ole nähnyt yhtään muita just tällä palstalla tekevän kuin tämä yks hyyppä jonka kanssa on välillä 11v tyttö ja milloin kukakin ei todellinen ja sen kanssa on aina niiiiin hauskaa aikansa kunnes taas kohde vaihtuu ja muuttuu kun joku muu hyppää kiusaamaan. Miten teidän keskustelut yli päänsä liittyy ikävään tai tunteisiin kun puhutte kahvista, lomasta, lepäämisestä, nukkumisesta, reissuista jne menkää nyt jo muualle 🙏🏻🙏🏻

        No semmoista se, kun tottu täällä olemaan ja kun kaivattua ei enää ollutkaan. Piti viskata omat tunteet roskikseen.
        Kuitenkin tuntuu kivalta että on joku jonka kanssa jakaa päivän tapahtumat.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        No semmoista se, kun tottu täällä olemaan ja kun kaivattua ei enää ollutkaan. Piti viskata omat tunteet roskikseen.
        Kuitenkin tuntuu kivalta että on joku jonka kanssa jakaa päivän tapahtumat.

        No mikset jaa niitä hänen kanssaan yksityisesti kerro nyt syy siihen ihan rehellisesti itsellesi että julkisesti meille muille? Miksi ette keskustele spostissa tai puhelimitse tai Whatsappin kautta miksi just täällä kaikkien nähden kerro nyt???


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No mikset jaa niitä hänen kanssaan yksityisesti kerro nyt syy siihen ihan rehellisesti itsellesi että julkisesti meille muille? Miksi ette keskustele spostissa tai puhelimitse tai Whatsappin kautta miksi just täällä kaikkien nähden kerro nyt???

        Sovitaan nyt että vaihdatte yhteystiedot sinun spostissa tai jatkette siellä, vai miten kävisi jatkuisiko mikään vai loppuisi eli mikä homma, mieti nyt itsekin järkevästi.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sovitaan nyt että vaihdatte yhteystiedot sinun spostissa tai jatkette siellä, vai miten kävisi jatkuisiko mikään vai loppuisi eli mikä homma, mieti nyt itsekin järkevästi.

        Komenteletko siellä jonain yksittäisenä lukijana, vai ylläpidoltako tulee nämä määräykset? Entä jos tämä anonyymi ei halua mun kanssa sähköpostitse viestitellä?


      • Anonyymi kirjoitti:

        No mikset jaa niitä hänen kanssaan yksityisesti kerro nyt syy siihen ihan rehellisesti itsellesi että julkisesti meille muille? Miksi ette keskustele spostissa tai puhelimitse tai Whatsappin kautta miksi just täällä kaikkien nähden kerro nyt???

        Kyllä mä oon koittanu sitä vaihtoehtoa tarjota aiemmin, vaan ei siihen ole tartuttu.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Kyllä mä oon koittanu sitä vaihtoehtoa tarjota aiemmin, vaan ei siihen ole tartuttu.

        Ei se silloin susta välitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä käytän usein julkisia junalla on kiva matkustaa voi levätä samalla☕️👩☀️♥️

        eihän sulla ollut omaa autoa


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        No semmoista se, kun tottu täällä olemaan ja kun kaivattua ei enää ollutkaan. Piti viskata omat tunteet roskikseen.
        Kuitenkin tuntuu kivalta että on joku jonka kanssa jakaa päivän tapahtumat.

        Niin netta aiheutti sulle potkut kolme vuotta sitten ja laittoi sulle some estot myös silloin


    • Kaikki hauska aina kielletään. Näin se elämässä menee.

      • Anonyymi

        Usein se just näin👩☀️♥️😊


      • Anonyymi kirjoitti:

        Usein se just näin👩☀️♥️😊

        😄☀️♥️😊


      • Anonyymi kirjoitti:

        Usein se just näin👩☀️♥️😊

        Kun täällä ikävässä ollaan, niin oletko sä täällä kaipaillut aiemmin jotakin? ☀️♥️😊


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Kun täällä ikävässä ollaan, niin oletko sä täällä kaipaillut aiemmin jotakin? ☀️♥️😊

        En muita kun sua 👩☀️♥️😊


      • Anonyymi kirjoitti:

        En muita kun sua 👩☀️♥️😊

        Sinä olet ihana 🤗☀️♥️😊


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Sinä olet ihana 🤗☀️♥️😊

        Tykkään susta👩☀️♥️😊


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tykkään susta👩☀️♥️😊

        Mä myös susta. Ollaanko joskus tavattu? ☀️♥️😊


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Mä myös susta. Ollaanko joskus tavattu? ☀️♥️😊

        Voipi olla..ainaki täällä 👩☀️♥️


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tykkään susta👩☀️♥️😊

        miksi kirsi ei voi laittaa janille sähköpostia jos kerta rakastaa jania


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Mä myös susta. Ollaanko joskus tavattu? ☀️♥️😊

        siis sä rakastat naista vaikka et tiedä edes miltä kirsi näyttää. wau


      • Anonyymi kirjoitti:

        siis sä rakastat naista vaikka et tiedä edes miltä kirsi näyttää. wau

        Tykkääminen on eri asia kuin rakastaminen. Etkö tiennyt sitäkään?


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Tykkääminen on eri asia kuin rakastaminen. Etkö tiennyt sitäkään?

        mutta laitat punaisia sydämiä ja pusuja kirsille. vai meneekö pusut poskelle . Haluat olla kirsin kainalossa ja kaikki tämä ystävämielessä. Ilman että on sen intiimimpää


      • Anonyymi kirjoitti:

        mutta laitat punaisia sydämiä ja pusuja kirsille. vai meneekö pusut poskelle . Haluat olla kirsin kainalossa ja kaikki tämä ystävämielessä. Ilman että on sen intiimimpää

        Ei tää viestittely ole ollu niin lemmekästä, kuin eräillä muilla. Kuten olet voinut huomata. Ehkä myös parempi niin, niin kehtaa tuolla ulkonakin liikkua, vielä jotenkin.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Ei tää viestittely ole ollu niin lemmekästä, kuin eräillä muilla. Kuten olet voinut huomata. Ehkä myös parempi niin, niin kehtaa tuolla ulkonakin liikkua, vielä jotenkin.

        sä haluut vaan pussailla kirsiä poskelle ja olla kirsin kainalossa ilman että se menee sen pidemmälle. Sä oot sanonut että seksi on sulle tärkeää mutta sä et halua kirsiä seksuaalisesti. Kirsihän on sun mielestä kaunis nainen. eikö se herätä sussa seksuaalisia haluja. et halua pussata suulle vaan poskelle.outoa. maataa vierekkäin ei tunneta mitään seksuaalista


      • Anonyymi kirjoitti:

        sä haluut vaan pussailla kirsiä poskelle ja olla kirsin kainalossa ilman että se menee sen pidemmälle. Sä oot sanonut että seksi on sulle tärkeää mutta sä et halua kirsiä seksuaalisesti. Kirsihän on sun mielestä kaunis nainen. eikö se herätä sussa seksuaalisia haluja. et halua pussata suulle vaan poskelle.outoa. maataa vierekkäin ei tunneta mitään seksuaalista

        Enhän minä taikka tää kirsikään tiedä, miltä näytetään. Mulle se on hyvin tavallista, että mua ei kukaan halua seksuaalisesti. Olen alkanu jo tottua tähän, enkä pysty enää muuta kuvittelemaankaan.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Tykkääminen on eri asia kuin rakastaminen. Etkö tiennyt sitäkään?

        No,minä en halua miestä jos hän haluaa olla vain ystävä ja olisin itse ihastunut.En voisi katsoa sivusta ilman tuskaa kun hän löytäisi sitten unelmien intohimo rakkauden.
        Sivullinen kommentoi.
        Täytyy Kirsille nostaa hattua että jaksaa vanhaa ukkoa.
        Näin eilen komeita nuoria miehiä ja tulivat liki.Kyllä olin ihan täpinöissäni.Ihan sama mitä heillä päässä olisi vaikka sahajauhoa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        No,minä en halua miestä jos hän haluaa olla vain ystävä ja olisin itse ihastunut.En voisi katsoa sivusta ilman tuskaa kun hän löytäisi sitten unelmien intohimo rakkauden.
        Sivullinen kommentoi.
        Täytyy Kirsille nostaa hattua että jaksaa vanhaa ukkoa.
        Näin eilen komeita nuoria miehiä ja tulivat liki.Kyllä olin ihan täpinöissäni.Ihan sama mitä heillä päässä olisi vaikka sahajauhoa.

        Miten ihastut, jos et näe? Minussa ny onki paljon jaksamista...


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Miten ihastut, jos et näe? Minussa ny onki paljon jaksamista...

        niin kun oot joko menossa junan alle tai ampumassa itseesi päähän


      • No, ihan ku sille mitään vois, jos ei kiinnostus riitä niin pitkälle...


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Miten ihastut, jos et näe? Minussa ny onki paljon jaksamista...

        Pelkkä kuva riittää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pelkkä kuva riittää.

        Lisään.Mitä kauemmin oon näkemättä livessä sitä pitempään kestää ihastuminen.Muuten saatan kyllästyä.


      • Anonyymi

        Siellä pyörii montakin viikinkimiestä. Oisko pientä tuntomerkkiä? Kaikki eivät nääs ole feispuukissa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Pelkkä kuva riittää.

        Kuva ei kerro ihmisestä vielä mitään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En muita kun sua 👩☀️♥️😊

        Jos olet olemassa, todista, että kaipaat.


      • Anonyymi

        Hauskuus ei ollut molemminpuolista.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Kuva ei kerro ihmisestä vielä mitään.

        Näkee siitä edes onko kyseessä ylä- vai alakerta.


    • Anonyymi

      Iltapäivää Susi Hukkanen
      Hieman kiirettä pidellyt.

      🦊

      • Heippa. Minä otin pienet lisäunet. Mites päivä on sujunut? 🐺


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Heippa. Minä otin pienet lisäunet. Mites päivä on sujunut? 🐺

        Hyvin se on mennyt, kiitos kysymästä.
        Kahlannut tekemisestä toiseen, nyt voisi vaikka juoda kahvit.

        Ihanaa loppupäivää Susi Hukkaselle

        🦊


      • Anonyymi kirjoitti:

        Hyvin se on mennyt, kiitos kysymästä.
        Kahlannut tekemisestä toiseen, nyt voisi vaikka juoda kahvit.

        Ihanaa loppupäivää Susi Hukkaselle

        🦊

        Kiva. Samoin sinulle hyvää päivän jatkoa. 🐺🌞😊


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvin se on mennyt, kiitos kysymästä.
        Kahlannut tekemisestä toiseen, nyt voisi vaikka juoda kahvit.

        Ihanaa loppupäivää Susi Hukkaselle

        🦊

        Painu pois täältä maisemista kapi.


    • Anonyymi

      kirsi ja jani rakastaa toisiaan mutta ei niin paljon että kirsi laittais viestiä janille yksityisesti. No ohan se virtuaaliseksikin turvallista ja ei tartte käyttää kondomia. ei tuu lapsia ja taudit ei tartu

      • Ei tää ole mitään seksuaalista.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Ei tää ole mitään seksuaalista.

        Etkö sä halua rakasetella kirsin kaa vaikka rakastat häntä. eikö kirsi viehätä sua ulkoisesti


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Ei tää ole mitään seksuaalista.

        jani sä oot sanonut ettet hae täällä ystäviä niin mikä kirsi sitten on kun et ystäviä hae


      • Anonyymi kirjoitti:

        Etkö sä halua rakasetella kirsin kaa vaikka rakastat häntä. eikö kirsi viehätä sua ulkoisesti

        Mun on vaikee tietää sitä kun en näe häntä.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Mun on vaikee tietää sitä kun en näe häntä.

        etkä tule tietää. kirsillä on ollut kuukausitolkulla aikaa laittaa kuvansa sähköpostiisi. mutta kirsiä ei kiinnosta.


      • Anonyymi kirjoitti:

        etkä tule tietää. kirsillä on ollut kuukausitolkulla aikaa laittaa kuvansa sähköpostiisi. mutta kirsiä ei kiinnosta.

        Se on täysin vapaaehtoista ja ymmärrän jos ei halua tulla nähdyksi.


      • Anonyymi kirjoitti:

        jani sä oot sanonut ettet hae täällä ystäviä niin mikä kirsi sitten on kun et ystäviä hae

        Mulla on ollu ihan oikea ihastuminen, ja siitä vasta toipumassa ja sitä pettymystä suren edelleen... Ei sillon ihastu ihan heti uudelleen, etenkään jos ei toista näe edes.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Se on täysin vapaaehtoista ja ymmärrän jos ei halua tulla nähdyksi.

        Luulis kauniin naisen laittavan sulle kuvansa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Luulis kauniin naisen laittavan sulle kuvansa.

        Millä perusteella näin?


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Mulla on ollu ihan oikea ihastuminen, ja siitä vasta toipumassa ja sitä pettymystä suren edelleen... Ei sillon ihastu ihan heti uudelleen, etenkään jos ei toista näe edes.

        Niin sulla on se yksipuolinen rakkaus Nettaan ollut kolme vuotta ja edelleen jatkuu.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Millä perusteella näin?

        Luulis olevan iloinen kun saa kehuja ulkonäöstään


      • Anonyymi kirjoitti:

        Niin sulla on se yksipuolinen rakkaus Nettaan ollut kolme vuotta ja edelleen jatkuu.

        Ei ole enää jatkunu sen jälkeen ku näin että hänellä on mies. Että voit lopettaa jo tuon jauhamisen.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Luulis olevan iloinen kun saa kehuja ulkonäöstään

        Ei tuo riitä syyksi välttämättä. Hyvännäköinen tietää että on hyvännäköinen, eikä välttämättä kaipaa kehuja muilta.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Ei ole enää jatkunu sen jälkeen ku näin että hänellä on mies. Että voit lopettaa jo tuon jauhamisen.

        vastahan sä sanoit katsoneesi somekuvia netasta ja hänen miehestään. vahingossako se kuva lävähti sun silmien eteen


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Ei tuo riitä syyksi välttämättä. Hyvännäköinen tietää että on hyvännäköinen, eikä välttämättä kaipaa kehuja muilta.

        mutta kirsihän tykkää susta ja sähän et mitään ystävyyttä halua kauniilta naiselta. näin olet sanonut monta kertaa


      • No oli se joo. ♥️😊


      • Anonyymi kirjoitti:

        mutta kirsihän tykkää susta ja sähän et mitään ystävyyttä halua kauniilta naiselta. näin olet sanonut monta kertaa

        Siis en ole tarkoittanu että en halua ystävä olla...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        mutta kirsihän tykkää susta ja sähän et mitään ystävyyttä halua kauniilta naiselta. näin olet sanonut monta kertaa

        Onhan se ihme

        Että kohtAsimme täällä tunnistettavasti

        Kun et oikein livessä juttele mulle

        Täällä on vähä juteltu

        Kiitos

        Se maailmankaikkeus


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        No oli se joo. ♥️😊

        Okay..👩♥️😊


      • Anonyymi kirjoitti:

        Onhan se ihme

        Että kohtAsimme täällä tunnistettavasti

        Kun et oikein livessä juttele mulle

        Täällä on vähä juteltu

        Kiitos

        Se maailmankaikkeus

        Oliko tää kelle?! Mä juttelen kyllä, jos mulle tullaan juttelemaan. Mä en itse kehtaa mennä jutulle, ku en tiedä haluaako mun kanssa kukaa mitää jutella.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Siis en ole tarkoittanu että en halua ystävä olla...

        niin koska kirsi ei halua sun kaa seksiä niin joudut tyytyy platoniseen ystävyyteen


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Mulla on ollu ihan oikea ihastuminen, ja siitä vasta toipumassa ja sitä pettymystä suren edelleen... Ei sillon ihastu ihan heti uudelleen, etenkään jos ei toista näe edes.

        Yritä nyt ymmärtää ettei 51 vuotiaaseen ja yli se nainen halua tutustua.
        Ihan sama asia kun itselläsi on.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Okay..👩♥️😊

        Onko sulla ollu joskus kumppaneita ja ihastuksia? ♥️😊


      • Anonyymi kirjoitti:

        Yritä nyt ymmärtää ettei 51 vuotiaaseen ja yli se nainen halua tutustua.
        Ihan sama asia kun itselläsi on.

        Olen jo monta kertaa sitä sanonu, että tää ikä on ihan perseestä. Tässä iässä ei enää kukaan susta kiinnostu, ei varsinkaan seksuaalisesti.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Onko sulla ollu joskus kumppaneita ja ihastuksia? ♥️😊

        On ollut joskus siitä nyt on aikaa👩♥️😊


      • Anonyymi kirjoitti:

        niin koska kirsi ei halua sun kaa seksiä niin joudut tyytyy platoniseen ystävyyteen

        Se on stroy of my life.


      • Anonyymi kirjoitti:

        On ollut joskus siitä nyt on aikaa👩♥️😊

        Mullaki on suhteilusta aikaa vaikka kuinka. Ei ihmisiin vaan saa mitään kontaktia nykysin. Sellasta merkityksellitä ja syvää.


      • Anonyymi

        Vaikuttaa edelleen siltä, ettei ko. Kirsiä ole kuin kuvitelmissa. Sanat ikäänkuin suuhun asetettuja.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Mullaki on suhteilusta aikaa vaikka kuinka. Ei ihmisiin vaan saa mitään kontaktia nykysin. Sellasta merkityksellitä ja syvää.

        Onko pitkäkin aika👩♥️😊


      • Anonyymi kirjoitti:

        Onko pitkäkin aika👩♥️😊

        Jotain 14 vuotta. ♥️😊


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Mulla on ollu ihan oikea ihastuminen, ja siitä vasta toipumassa ja sitä pettymystä suren edelleen... Ei sillon ihastu ihan heti uudelleen, etenkään jos ei toista näe edes.

        Viisikymppisenä pitäisi tietää ja pitää luonnollisena, ettei kaikkea saa mitä haluaa. Ei tästä kuulu toitottaa valtakunnallisesti.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Viisikymppisenä pitäisi tietää ja pitää luonnollisena, ettei kaikkea saa mitä haluaa. Ei tästä kuulu toitottaa valtakunnallisesti.

        Viiskymppisenä ei saa senkää vertaa mitä ennen sai.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Jotain 14 vuotta. ♥️😊

        Onhan siitä sitten 👩♥️😊


      • Anonyymi kirjoitti:

        Onhan siitä sitten 👩♥️😊

        Niin. Kyllä tässä on oppinu itekseen olemaan... Tahtomattaankin. ♥️😊


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Mulla on ollu ihan oikea ihastuminen, ja siitä vasta toipumassa ja sitä pettymystä suren edelleen... Ei sillon ihastu ihan heti uudelleen, etenkään jos ei toista näe edes.

        Kelläpä ei olisi ollut ja salaa ihailisikin. Suu on vain visusti pidettävä kiinni.Kuin pikkku lapsi tartut selittelemään samaa asiaa.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Mullaki on suhteilusta aikaa vaikka kuinka. Ei ihmisiin vaan saa mitään kontaktia nykysin. Sellasta merkityksellitä ja syvää.

        Oletko koskaan miettinyt miten käyttäydyt irl ihmisten kanssa tai yksin?
        Voitkin antaa väärää kuvaa itsestäsi.Esim.Tuo syvällinen kuva voikin olla ihan toisenlainen toisten mielestä.Voitkin olla ADHD tyyppinen ja silloin ihmiset jotka haluaisi myös syvällistä säikähtää sinua eikä ikinä usko jos sanot olevasi syvällinen sen levottoman käytöksen nähdessään tai kuullessaan.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Olen jo monta kertaa sitä sanonu, että tää ikä on ihan perseestä. Tässä iässä ei enää kukaan susta kiinnostu, ei varsinkaan seksuaalisesti.

        Kukaan?E Ei vaan ne ketä itse haluaa.Kyllä tuolla on kuule puutteessa olevia joille kelpaat varmaan kilometrin pitkä jono,Sepä just.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Viisikymppisenä pitäisi tietää ja pitää luonnollisena, ettei kaikkea saa mitä haluaa. Ei tästä kuulu toitottaa valtakunnallisesti.

        Pidä sinä anoppi pää kiinni.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Mulla on ollu ihan oikea ihastuminen, ja siitä vasta toipumassa ja sitä pettymystä suren edelleen... Ei sillon ihastu ihan heti uudelleen, etenkään jos ei toista näe edes.

        ...ja siitä vasta toipumassa...Eli jälleen kerran vapaaehtoista nettajauhantaa,Kyseinen ei ole antanut sinulle minkäänlaisia lupauksia. Tämän olisi kolmessa vuodessa pitänyt tulla selväksi.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Oletko koskaan miettinyt miten käyttäydyt irl ihmisten kanssa tai yksin?
        Voitkin antaa väärää kuvaa itsestäsi.Esim.Tuo syvällinen kuva voikin olla ihan toisenlainen toisten mielestä.Voitkin olla ADHD tyyppinen ja silloin ihmiset jotka haluaisi myös syvällistä säikähtää sinua eikä ikinä usko jos sanot olevasi syvällinen sen levottoman käytöksen nähdessään tai kuullessaan.

        Mä en ole yhtään ADHD, vaan ihan rauhallinen ihminen. Mua on kehuttu siitä, että mun seurassa on helppoa ja rentoa olla.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kukaan?E Ei vaan ne ketä itse haluaa.Kyllä tuolla on kuule puutteessa olevia joille kelpaat varmaan kilometrin pitkä jono,Sepä just.

        No miks pitäis kelvata kuka tahansa? Ei sitä kiinnostu mistä tahansa. Joillleki kelpaa kaikki.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kukaan?E Ei vaan ne ketä itse haluaa.Kyllä tuolla on kuule puutteessa olevia joille kelpaat varmaan kilometrin pitkä jono,Sepä just.

        Missä sellainen jono on? Ja toisekseen, ei ole kovin selkeitä merkkejä kukaan antanu kiinnostuksestaan missään, tuolla ulkomaailmassa. Ja kun peiliin katson, niin en sitä tietty ihmeenä pidä.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Missä sellainen jono on? Ja toisekseen, ei ole kovin selkeitä merkkejä kukaan antanu kiinnostuksestaan missään, tuolla ulkomaailmassa. Ja kun peiliin katson, niin en sitä tietty ihmeenä pidä.

        Auto,oletko sitte pelottava elikä et hymyile?Hymyilisit mut hampaat ei ole kunnossa?


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Niin. Kyllä tässä on oppinu itekseen olemaan... Tahtomattaankin. ♥️😊

        Varmaan niin👩♥️😊


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Auto,oletko sitte pelottava elikä et hymyile?Hymyilisit mut hampaat ei ole kunnossa?

        *AUTS!


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        No miks pitäis kelvata kuka tahansa? Ei sitä kiinnostu mistä tahansa. Joillleki kelpaa kaikki.

        Sitähän minä yritin selittää.Toisilla on eri maku.Toisilla on harvinaisempi maku.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sitähän minä yritin selittää.Toisilla on eri maku.Toisilla on harvinaisempi maku.

        Mä en nyt sanois että mun maku on kovi harvinainen, kun kaikki tuntuu rakastuvan niihin keistä kiinnostun ja joku rikas ja komee saakin ne sitten.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Mä en ole yhtään ADHD, vaan ihan rauhallinen ihminen. Mua on kehuttu siitä, että mun seurassa on helppoa ja rentoa olla.

        Olet siis tylsä?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Auto,oletko sitte pelottava elikä et hymyile?Hymyilisit mut hampaat ei ole kunnossa?

        Taidan olla liian vakavan näköinen. Näin vanhemmiten varsinki ja masentuneen näköinen.


      • No en ole tuollasta ennen kuullu.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Olet siis tylsä?

        Niin taidan olla...


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Ei ole enää jatkunu sen jälkeen ku näin että hänellä on mies. Että voit lopettaa jo tuon jauhamisen.

        Tiesit että hänellä on mies jo kolme vuotta sitten, sekä näit kai yli kaksi vuotta sitten. Ihan viime aikoihin asti olet kuitenkin rakkaudestasi häneen täällä kirjoitellut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tiesit että hänellä on mies jo kolme vuotta sitten, sekä näit kai yli kaksi vuotta sitten. Ihan viime aikoihin asti olet kuitenkin rakkaudestasi häneen täällä kirjoitellut.

        Tämän keissin haluan tietää.
        Onko Sudella vielä niin paha tilanne että tää netta asuu näköetäisyydellä poikkiksen kanssa.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Ei tuo riitä syyksi välttämättä. Hyvännäköinen tietää että on hyvännäköinen, eikä välttämättä kaipaa kehuja muilta.

        Jaa,a.Sinusta hyvän näköinen voi toisesta olla oksettava näköinen.
        Esim.minun kaivattu,mies,hänellä on sika paljon todella kauniita naisia ystävänä mutta mies on rakastunut ihan kameaan lunttuun ja vielä itseään 9v.vanhempaan,varattuun.
        Tämä on yksi miksi asia mikä saa minut hämmenykseen.
        Näistä ystävä naisista varmasti Jotkut jopa olis ottaneet tuon miehen itselleen.
        EN ÄLYÄ!!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jaa,a.Sinusta hyvän näköinen voi toisesta olla oksettava näköinen.
        Esim.minun kaivattu,mies,hänellä on sika paljon todella kauniita naisia ystävänä mutta mies on rakastunut ihan kameaan lunttuun ja vielä itseään 9v.vanhempaan,varattuun.
        Tämä on yksi miksi asia mikä saa minut hämmenykseen.
        Näistä ystävä naisista varmasti Jotkut jopa olis ottaneet tuon miehen itselleen.
        EN ÄLYÄ!!!

        Lisään.Toiset luulee mun olevan mustasukkainen.En todellakaan siitä luntusta ole.Mustasukkainen ihminen olisi myös näistä hyvän näköisistä,tasokkaista mustis,en ole.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Viiskymppisenä ei saa senkää vertaa mitä ennen sai.

        Avioliitossahan sitä olisit saanut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pidä sinä anoppi pää kiinni.

        Onko sulla munakas anoppi?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jaa,a.Sinusta hyvän näköinen voi toisesta olla oksettava näköinen.
        Esim.minun kaivattu,mies,hänellä on sika paljon todella kauniita naisia ystävänä mutta mies on rakastunut ihan kameaan lunttuun ja vielä itseään 9v.vanhempaan,varattuun.
        Tämä on yksi miksi asia mikä saa minut hämmenykseen.
        Näistä ystävä naisista varmasti Jotkut jopa olis ottaneet tuon miehen itselleen.
        EN ÄLYÄ!!!

        Niin no, mä tiedostan että mulla on silmää kauneudelle. Voisin olla vaikka mallitoimistossa töissä valkkaamassa sinne tyttöjä. Sitten taas rakastumiseen toki vaikuttaa muukin kuin vain ulkonäkö. Paljon sellanenkin mitä ei osaa sanoittaa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Avioliitossahan sitä olisit saanut.

        Älä naurata. Avioliitto oli mulla aika kuiva...


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Niin no, mä tiedostan että mulla on silmää kauneudelle. Voisin olla vaikka mallitoimistossa töissä valkkaamassa sinne tyttöjä. Sitten taas rakastumiseen toki vaikuttaa muukin kuin vain ulkonäkö. Paljon sellanenkin mitä ei osaa sanoittaa.

        Pohjoismaalaiset miehet tykkää eksoottisen näköisistä vosuista.Etelämaalaiset maalaiset vaaleista.Kumpaan kuulut?Pskan ruskeet silmät vai vaaleat silmät?
        Itse ihannoin vaaleita ihmisiä ne on kauniita.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Niin no, mä tiedostan että mulla on silmää kauneudelle. Voisin olla vaikka mallitoimistossa töissä valkkaamassa sinne tyttöjä. Sitten taas rakastumiseen toki vaikuttaa muukin kuin vain ulkonäkö. Paljon sellanenkin mitä ei osaa sanoittaa.

        Ei malleilla saa olla lävistyksiä ja hirveesti tussilla piirrettyjä tatskoja.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Pohjoismaalaiset miehet tykkää eksoottisen näköisistä vosuista.Etelämaalaiset maalaiset vaaleista.Kumpaan kuulut?Pskan ruskeet silmät vai vaaleat silmät?
        Itse ihannoin vaaleita ihmisiä ne on kauniita.

        Blondeihin mä oon ollu heikkona, mutta kyllä myös aasialaiset on aina kiehtonu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko sulla munakas anoppi?

        Kielikuva.Anoppi siitä tulee kuitenkin kohta puoleen ja jos hyvin käy ,saa myös itselleen matontamppuu hommia niin ja miehelleen sekä muille lapsilleen.Jakorassia.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei malleilla saa olla lävistyksiä ja hirveesti tussilla piirrettyjä tatskoja.

        Enhän ole sellaista väittänytkään. Eikä mun ihanne naisella sellaisia pakosti oliskaan.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Enhän ole sellaista väittänytkään. Eikä mun ihanne naisella sellaisia pakosti oliskaan.

        Niinpä niin.Selaat nytkin jotain ink sivustoa ja mietit millaisen tatuoinnin ostasit naisellesi.
        Taisit viime talvena ihastella yhen akan pillukorua ,tämä oli sen laittanut sua miellyttääkseen.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Niinpä niin.Selaat nytkin jotain ink sivustoa ja mietit millaisen tatuoinnin ostasit naisellesi.
        Taisit viime talvena ihastella yhen akan pillukorua ,tämä oli sen laittanut sua miellyttääkseen.

        Olet erehtynyt henkilöstä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tämän keissin haluan tietää.
        Onko Sudella vielä niin paha tilanne että tää netta asuu näköetäisyydellä poikkiksen kanssa.

        Ei ole. En ole nähnyt muutenkaan aikoihin.


    • Anonyymi

      No onko nämä ny sit niin ihania, susimies

      • No ei kaikki...


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        No ei kaikki...

        Ei iha kakki ei tosiaan


    • Onpahan taas mieli pahotettu tälleki päivälle...

      • Anonyymi

        Taidat nauttia ,oletkin masokistinen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taidat nauttia ,oletkin masokistinen?

        Mies mekastaa kyllä eniten ihan itsekseen ja se sujuu paremmin kuin esim vierailevien tähtien änkkäys, se täytyy suden ansioksi sanoa. Tai ansioksi ja ansioksi, kuka mitäkin arvostaa


    • No nyt mun pitää lähteä liikenteeseen. Palataan myöhemmin. 😊❤️

      • Anonyymi

        Vartiat on nukkumassa.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Vartiat on nukkumassa.

        Susimies olisi varmasti varsin lyhytaikainen vartija pyöriessään teinien ympärillä ostarilla


    • Anonyymi

      No hei😊♥️😂👩 kuinka iltasi mennyt

      • Hei. Hyvin. Olin treeneissä ❤️😊🌜


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Hei. Hyvin. Olin treeneissä ❤️😊🌜

        niin kun sait huomiota. huomenna taas jatkuu valitus kun kukaan ei huomioi sun liveelämässä


      • Anonyymi kirjoitti:

        niin kun sait huomiota. huomenna taas jatkuu valitus kun kukaan ei huomioi sun liveelämässä

        Ei vaan oli hyvää treeniä ja mietittävää.


    Ketjusta on poistettu 14 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Sofia B- on jälleen kerran rakastunut ja onnellinen nainen .

      Toivottavasti nyt on onni kestävää ja Sofia voi saada oman perheen lopulta itselleen .
      Kotimaiset julkkisjuorut
      261
      2835
    2. Sofia seukkaa miljonäärin kanssa matkustellen ympäri maailmaa

      Hän on tavannut toivomansa läsnäolevan mihen ja kohta Sofiast tulee ussperheen äiti. Toivottavasti kohta saamme vauvauut
      Kotimaiset julkkisjuorut
      128
      928
    3. Ukraina romahtamassa, Hallitus hajoamassa.

      Samaan aikaan kun ukrot on rintamalla alakynnessä, niin maan hallitus on hajomassa.
      Maailman menoa
      290
      901
    4. Millaisia ihmisiä ovat murhaajat: Ari Ossi Petteri Suorsa ja Tiina Pia Susanna Seppänen.

      18-vuotias Adeliina Lehtinen surmattiin raa’alla tavalla syksyllä 2022. Hänen murhastaan tuomittiin elinkautiseen 40-vuo
      Oulu
      5
      882
    5. Loukkaa se, jos sinä väität mun etsivän jotain rahamiestä

      Vtustako minä sinun rahoista voisin tietää silloin tai nytkään. Rakastuessa kuvittelin että olet varmaan joku tukityölli
      Ikävä
      147
      861
    6. Oho! Sofia Belorf ja "rillimiljönääri-rakas" sai somen liekkeihin: "Optikko vai grillikioskin...?"

      "Rillimiljönääri-rakas" on kyllä hyvä titteli!!! Tsemppiä Sofialle rakkauteen ja terkkuja Nikolle ja Stefanille! Lue l
      Kotimaiset julkkisjuorut
      20
      794
    7. Pikku Liedon pelkoa lietsova ja rikoksia tehtaileva katujengi

      Mistä kaukaa tulevat Liedossa riehuvat katujengiläiset?. Turun Varissuolta tai Pernosta? Nykylukutaidolla selviää, kun t
      Lieto
      38
      781
    8. Toivokasta torstaipäivää

      Hyvää huomenta ihanille ihmisille. 🌞🍁☕😊❤️ Kauniit syyskelit jatkuu. On hyvä olla lomalla. 🌞
      Ikävä
      161
      767
    9. Pikku apulaiset

      E B ja J E levittää väärää informaatiota Olavintoimintakeskuksen kaupasta. Kuka tai mikä ryhmä tästä hyötyy. Ovatko iha
      Sysmä
      64
      754
    10. Olet vallannut ajatukseni.

      Haluaisin tutustua sinuun paremmin ja lähentyä kanssasi. Tuntuu, että joka päivä kun sinua näen, saat minut hämilleen, s
      Ikävä
      29
      725
    Aihe