Turun Komisario Aro-Pekka Lehtinen puhelimessa herjasi minua PEDOFIILIKSI

Anonyymi-ap

Olin aivo ja silmävamman takia sairauslomalla työstäni, josta nyt samasta syystä olen Työkyvöttömyyseläkkeellä

Minulla oli Työnantajan puhelin JOLLOIN MINUN OLI AINA VASTATTAVA KAIKKIIN PUHELUIHIN!

Komisario Lehtinen soitti ja esitteli itsensä
Kerroin hänelle miten ex vaimoni Johtava Diakoni Erja Virherkoski kaikin tavoin estää minua ja lapsiani tapaamasta.

Olin huolissani lasteni tilanteesta ja TULEVAISUUDESTA!

Kerroin Komisario Ari-Pekka Lehtinen että silloin harvoin kun tapaan poikiani lopuksi halaan heitä ja he minua

Komisario Ari-Pekka Lehtinen sanoi heti SINÄ OLET BEDOFIILI!

Järkytyin Komisario Lehtisen sanoista.

Tein puhelusta ja Komisario Lehtisen sanomisista kantelun
Eduskunnan Oikeusasiamiehelle!

Oikeusasiamiehelle Turun Komisario A-P Lehtinen oli sanonut että EI MUISTA PUHELUN SISÄLTÖÄ NIIN HYVIN, ETTÄ VOISI SITÄ KOMMENTOIDA!

Annoin ajan kulua ja tein kantelun Poliisi Hallitukseen
Kysyin miten on mahdollista että Turun Komisario
Ari-Pekka Lehtinen voi työskennellä komisaarion vaativassa tehtävässä kun hänellä on noin huono muisti?

En lukenut Poliisi Hallitukselta saamaani vastausta!
Olin TÄYSIN KYLLÄSTYNYT TURUN POLIISIN JATKUVAAN VALEHTELUUN!

Ja että Eduskunnan Oikeusasiamies antaa sen jatkua!

Ex vaimoni Johtava Diakoni Erja Viherkoski käytti Turun poliisia täysin hyväkseen kun syytti minua KAIKILLA VALHEILLA POLIISILLE
Olin AIVOVAMMANI JÄLKEEN AIVAN SEKAISIN JA LISÄKSI SILMISSÄ KAKSOISKUVAT!

Olin silloin ja olen nyt edelleen todella huolissani lapsistani ja heidän tulevaisuudestaan!

2

157

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Eduskunnan oikeusasiamies on suuresti korruptoitu sekin poliisiorganisaation toimesta. Mm. entinen rikoskomisario Peter Fagerholm Porvoon poliisilaitokselta, on laitettu eduskunnan oikeusasiamiehen tarkastajaksi, lakaisemaan kansalaisten kanteluita poliisista mattojen alle. Näin suomessa, maailman yhdessä korruptoituneimmassa poliisivaltiossa!

    • Anonyymi

      Olen monesti tämän aloituksen tehnyt ja aina se on poistettu

      Kertoo vain sen että Suomi on poliisivaltio

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      582
      3856
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3308
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2791
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2739
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2134
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2081
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1957
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1855
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1800
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1739
    Aihe