Asiaan. ONPASSIVE September 2024 Status
https://automaattinentienaaminen.fi/menestyminen/onpassive-september-2024-status/
Ja vielä erikseen video toimitusjohtajan antamat tiedot https://youtu.be/_LGTUyyFhNk
Tietoa EN ja FI
ONPASSIVE tilanne Syyskuu 2024
216
1802
Vastaukset
- Anonyymi
Siitä itse lukemaan ja katsomaan videota, missä totuus tulee julki, mitä tapahtuu ja milloin. Katso tiedot suoraan lähteestä ja itse toimitusjohtajan kertomana.
- Anonyymi
Turha kuunnella negatiivisia jotka eivät halua menestystä muille. Menestys tulee halusit tai et ja tämä koskee kaikkia. Jopa Pepe (ei oikea kirjailija) pääsee vihdoin menestymään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Turha kuunnella negatiivisia jotka eivät halua menestystä muille. Menestys tulee halusit tai et ja tämä koskee kaikkia. Jopa Pepe (ei oikea kirjailija) pääsee vihdoin menestymään.
Mutta eihän kukaan tule menestymään tässä huijauksessa. Nytkin onpassive on velkaa mijoonia, joten luuletko että tulette koskaan saamaan mitään rahoja tästä ulos.
Kyllä osaavat tyypit olisivat saaneet bisneksen toimimaan kuudessa vuodessa, jos siinä olisi mitään mahdollisuuksia menestyä.
Ja mitä luulet saavuttavasi tuolla lapsellisella käytöksellä? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pöljä, Pepe Wilberg on muusikko.
- Anonyymi
Tosin tuossa ei ollut yhtään mitään asiaa. Syytetään omista virheistä muita ja sanotaan että ehkä tulee, ehkä ei.
Ja uskositko sinä miestä joka ei ole onnistunut yhdesäkään aloittamassa bisneksessään? Nytkin hän on velkaa miljoonia työntekijöilleen ja AWS lle. Joten luuletko tosiaan että onpassive nousee ikinä tuosta suosta?- Anonyymi
Jaat Petteri väärää tietoa kuten aina, oliko teillä kuitti, tuomioistuimen päätös ja missä on laillinen todiste? Miksi sinä et onnistu yhdessäkään bisneksessä, miksi sijoitat osakkeisiin, etkö ole kuullut rahastoista?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jaat Petteri väärää tietoa kuten aina, oliko teillä kuitti, tuomioistuimen päätös ja missä on laillinen todiste? Miksi sinä et onnistu yhdessäkään bisneksessä, miksi sijoitat osakkeisiin, etkö ole kuullut rahastoista?
Taasko sinulla on harhat päällä kun luulet minua joksikin toiseksi ihmiseksi? ja mistä ihmeen tiomioistuimen päätöksestä oikein puhut? Kuinka sekaisin olet tänään?
Minä olen menestynyt oikein hyvin. Olen osakkaana firmassa joka jakaa miljoona osinkoja. Sinä voit vain haaveilla tämmöisestä menestyksestä. Katsos kun minä tiedän mistä puhun, toisin kuin sinä. Siksi oletkin mukana näissä selvissä huijauksissa. ;) - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Puusilmät tekee päätöksiä tunteella ja tunneälyllä, viisaat ihmiset tekee oikeita ja viisaita päätöksiä ja jättää tavalliset osakekaupat tekemättä, koska toiminta perustuu tunteisiin.
Tämä negatiivinen kirjoittelija kirjoittaa tänne aina tunnepitoisesti, järjenvastaista toimintaa ja lisää siihen vähättelyä, valheita ja kirjoitusjudoa, lopputulos, on ettei tule yhtään mitään tuloksia, korkeintaan verenpaine nousee turhalla nysväämisellä.
Nyt jo näkee selvästi, että viina ja katkeruus on vienyt hänet jo vuosia sitten. Siksi on parempi ajella taksilla kun ajokunto ei riitä, eikä ole rahaa autoon. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taasko sinulla on harhat päällä kun luulet minua joksikin toiseksi ihmiseksi? ja mistä ihmeen tiomioistuimen päätöksestä oikein puhut? Kuinka sekaisin olet tänään?
Minä olen menestynyt oikein hyvin. Olen osakkaana firmassa joka jakaa miljoona osinkoja. Sinä voit vain haaveilla tämmöisestä menestyksestä. Katsos kun minä tiedän mistä puhun, toisin kuin sinä. Siksi oletkin mukana näissä selvissä huijauksissa. ;)Kerro pelkuri kuka olet ja missä kuvitteellisessa firmassa väität olevasi osakkaana, jos et uskalla kertoa nimeäsi vieläkään, tiedämme sinun olevan vain patologinen valehtelija ja henkilöllisyytesi tulee kuitenkin selviämään ja sen jälkeen onkin aika tuhota elämäsi.
Suomi, Hollanti vai Tanska, valitse siitä.. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kerro pelkuri kuka olet ja missä kuvitteellisessa firmassa väität olevasi osakkaana, jos et uskalla kertoa nimeäsi vieläkään, tiedämme sinun olevan vain patologinen valehtelija ja henkilöllisyytesi tulee kuitenkin selviämään ja sen jälkeen onkin aika tuhota elämäsi.
Suomi, Hollanti vai Tanska, valitse siitä..Sama kaveri on väittänyt olevansa lääkäri, esiintynyt poliisina, väittänyt olevansa asianajaja, professori jne. eihän häntä ketään usko koskaan, hän on itse pelkkä huijari. Sanoisin että hän on todennäköisesti tämä sarjahakija Petteri.
Patologisen valehtelijan nimimerkkinä ollut mm. Avotampio jne, tuttuja kaikille tällä foorumilla. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kerro pelkuri kuka olet ja missä kuvitteellisessa firmassa väität olevasi osakkaana, jos et uskalla kertoa nimeäsi vieläkään, tiedämme sinun olevan vain patologinen valehtelija ja henkilöllisyytesi tulee kuitenkin selviämään ja sen jälkeen onkin aika tuhota elämäsi.
Suomi, Hollanti vai Tanska, valitse siitä..Miksi minun pitäisi kertoa sinulle yhtään mitään? Ja on aivan sama minä sinä minua pidät, kuka sinun mielipiteestä välittää?
"...henkilöllisyytesi tulee kuitenkin selviämään ja sen jälkeen onkin aika tuhota elämäsi."
Miksi tulisi selviämään? Ja millä sinä muka mitään tuhoa? Lapsellista uhomista, joka kertoo aika paljon sinusta. ;)
"Suomi, Hollanti vai Tanska, valitse siitä.."
Mitä minun pitäisi valita? Enhän asu yhdessäkään noista maista, jos sitä tarkoitat. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sama kaveri on väittänyt olevansa lääkäri, esiintynyt poliisina, väittänyt olevansa asianajaja, professori jne. eihän häntä ketään usko koskaan, hän on itse pelkkä huijari. Sanoisin että hän on todennäköisesti tämä sarjahakija Petteri.
Patologisen valehtelijan nimimerkkinä ollut mm. Avotampio jne, tuttuja kaikille tällä foorumilla.Minä en ole koskaan väitänyt olevani mikään noista. Mutta hienosti tulit todistamaan millaisia valehtelijoita te onpassivilaiset olette. Miltä tuntuu ampua itseään jalkaan koko ajan? :D
Ja huvittavaa katsoa miten nolaat itsesi tuolla jatkuvalla herjaamisella. Luuletko siitä olevan mitään hyötyä, muuta kuin annat itsestäsi aika idiootin kuvan? :D - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä en ole koskaan väitänyt olevani mikään noista. Mutta hienosti tulit todistamaan millaisia valehtelijoita te onpassivilaiset olette. Miltä tuntuu ampua itseään jalkaan koko ajan? :D
Ja huvittavaa katsoa miten nolaat itsesi tuolla jatkuvalla herjaamisella. Luuletko siitä olevan mitään hyötyä, muuta kuin annat itsestäsi aika idiootin kuvan? :DEhkä sinä et tiedä kuka olet, me kaikki muut tiedämme kuka sinä oikeasti olet. Oliko järkeä ostaa kirjailijan kirja omalla luottokortillasi ja tilata kirja omaan kotiosoitteeseen?????
Sinä tässä ammuit itseäsi jalkaan ja aikoja sitten TROLOLLOO (darknet) - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ehkä sinä et tiedä kuka olet, me kaikki muut tiedämme kuka sinä oikeasti olet. Oliko järkeä ostaa kirjailijan kirja omalla luottokortillasi ja tilata kirja omaan kotiosoitteeseen?????
Sinä tässä ammuit itseäsi jalkaan ja aikoja sitten TROLOLLOO (darknet)Et tiedä, miksi taas valehtelet? Annat itsestäsi aika idiootin kuvan tällä jattkuvalla valehtelulla.
Ja minä en tarvitse mitään luottokorttia, koska minun ei tarvitse ostaa mitään luotolla. ;)
Mutta hienoa miten tulet nolaamaan itseäsi jatkuvasti. Juuri tämän takia tänne on hauska tulla naurmaan teidän käytökselle. :D
- Anonyymi
Lue ja kuuntele, muutoin ituhipillä ei ole mitään sananvaltaa reaalimaailmassa.
- Anonyymi
Mutta eihän tuossa ollut mitään asiaa. Uskoisitko sinä miestä joka ei ole koskaan menestynyt missään bisneksessä, vai sellaista joka tahkoo moljoonia?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta eihän tuossa ollut mitään asiaa. Uskoisitko sinä miestä joka ei ole koskaan menestynyt missään bisneksessä, vai sellaista joka tahkoo moljoonia?
Nyt ei ole kyse sinusta Petteri. Muitakin oikeita ihmisiä on olemassa.
- Anonyymi
Tuolla petrimalja tyypillä on edelleen silmälasit, hän ei tiedä laserhoidoista, ne maksaa rahaa eikä voi hoitaa lasipäätä kuntoon.
Pitäisikö ostaa hänelle pieni omakotitalo, johon hän voi mennä vuokralle maaseudun rauhaan, kaupunkielämä ei hänelle vieläkään sovi, liikaa harhaisia ajatuksia hänellä, kaiken saavutuksen hän on vain omassa päässän kuvitellut, ei vieläkään perhettä, puolisoa eikä tyttöystävää. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nyt ei ole kyse sinusta Petteri. Muitakin oikeita ihmisiä on olemassa.
Kuka ihmeen Petteri? Ei nyt puhuta sinun poikaystävästä, vaan siitä että tuolla videolla ei ollut oikeasti yhtään mitään asiaa. Etkö voi pysyä asia linjalla? Vai onko se vaikeaa koska onpassivella ei ole mitään asiaa tälläkään kertaa? :d
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuka ihmeen Petteri? Ei nyt puhuta sinun poikaystävästä, vaan siitä että tuolla videolla ei ollut oikeasti yhtään mitään asiaa. Etkö voi pysyä asia linjalla? Vai onko se vaikeaa koska onpassivella ei ole mitään asiaa tälläkään kertaa? :d
Niin menikö kerrottu aikataulu ohi? Nyt ei ollut siis kyse milloin SINUN oikeudenkäynti on koska se tieto jaetaan täällä joka tapauksessa. Tällä kertaa oli kyse siitä mitä Ash kertoi videolla aikataulusta ja mikä se oli ja miksi valehtelet kokoajan ja tällä kertaa ettei video kerro mitään, video kertoo mitä tapahtuu ja milloin.
No niin avotampio, alias petteri kerro kerro kerro kerro.... - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Meinaatko tappaa itsesi ennen oikeudenkäyntiä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei kannata, päästään nauttimaan yhteisestä ja pitkästä tulevaisuudesta tuomiosi jälkeen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin menikö kerrottu aikataulu ohi? Nyt ei ollut siis kyse milloin SINUN oikeudenkäynti on koska se tieto jaetaan täällä joka tapauksessa. Tällä kertaa oli kyse siitä mitä Ash kertoi videolla aikataulusta ja mikä se oli ja miksi valehtelet kokoajan ja tällä kertaa ettei video kerro mitään, video kertoo mitä tapahtuu ja milloin.
No niin avotampio, alias petteri kerro kerro kerro kerro....Mikä ihmeen oikeudenkäynti? Taasko kirjoitat aineissa tänne, kun sinulla näyttää olevan aika pahat harhat päällä?
No eihän tuo video kerro yhtään mitään. Ei ollut mitään suunnitelmai siitä miten onapssive aikoo hoitaa nämä massiiviset velkansa tai maksamattomat palkat. Ei ollut mitään suunnitelmaa siitä milloin he saavat palvelut toimimaan tai miten. Joten tuossa ei ollut mitään asiaa.
Mutta tämäkin taas osoittaa että onpassive on vain uskonlahko, ei tosissaan otettava bisnes.
Miksi muuten et halua kesksutella aiheesta, vaan sorrut tuohon lapselliseen käyttäytymiseen? Vaaditaanko tuollaista käytöstä että voi liittyä tähän huijaukseen? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No niin avotampio, alias petteri kerro kerro kerro kerro....Kerro mitä sanottiin aikataulusta, onko ongelma vastata oikein ja reheellisesti mitä videolla mainittiin aikataulusta?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mistä ihmeen oikeudenkäynnistä nyt tällä kertaa sekoilet? Ja miksi toivot toisen ihmisen kuolemaa? Onko tämä petteri sinulle niin kova pala, että ainut keino että sinun ahdistus helpottaa on se että joku kuolee.
Näillä puheilla olet itse siellä oikeudessa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä ihmeen oikeudenkäynti? Taasko kirjoitat aineissa tänne, kun sinulla näyttää olevan aika pahat harhat päällä?
No eihän tuo video kerro yhtään mitään. Ei ollut mitään suunnitelmai siitä miten onapssive aikoo hoitaa nämä massiiviset velkansa tai maksamattomat palkat. Ei ollut mitään suunnitelmaa siitä milloin he saavat palvelut toimimaan tai miten. Joten tuossa ei ollut mitään asiaa.
Mutta tämäkin taas osoittaa että onpassive on vain uskonlahko, ei tosissaan otettava bisnes.
Miksi muuten et halua kesksutella aiheesta, vaan sorrut tuohon lapselliseen käyttäytymiseen? Vaaditaanko tuollaista käytöstä että voi liittyä tähän huijaukseen?Kerro mitä sanottiin aikataulusta, onko ongelma vastata oikein ja reheellisesti mitä videolla mainittiin aikataulusta??
Joten lopeta lapsellisuus ja vastaa tai tule käymään. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mistä ihmeen oikeudenkäynnistä nyt tällä kertaa sekoilet? Ja miksi toivot toisen ihmisen kuolemaa? Onko tämä petteri sinulle niin kova pala, että ainut keino että sinun ahdistus helpottaa on se että joku kuolee.
Näillä puheilla olet itse siellä oikeudessa.Oikeudenkäynnin lopputulos ei kiinnosta, vain se kiinnosta kuka olet ja mitä sitten tapahtuu. Please tee rikosilmoitus ja nopeuta asioita. PLEEEEEEEEEEEASE
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kerro mitä sanottiin aikataulusta, onko ongelma vastata oikein ja reheellisesti mitä videolla mainittiin aikataulusta?
No ei siinä sanottu mitään aikataulusta. Siinä arveltiin että ehkä tässä kuussa tai ehkä ei. Mutta mitään päivämääriä tai suunnitelmia ei annettu. Etkö katsonut tuota videota ja ymmärtänyt mitä siinä sanottiin, tai ei sanottu?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kerro mitä sanottiin aikataulusta, onko ongelma vastata oikein ja reheellisesti mitä videolla mainittiin aikataulusta??
Joten lopeta lapsellisuus ja vastaa tai tule käymään.Kun siinä ei sanottu mitään aikataulusta. Etkö katsonut tuota videota?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oikeudenkäynnin lopputulos ei kiinnosta, vain se kiinnosta kuka olet ja mitä sitten tapahtuu. Please tee rikosilmoitus ja nopeuta asioita. PLEEEEEEEEEEEASE
Mistä minun pitäisi tehdä rikosilmoitus. Ei tyhmyys ole rikos. ;)
- Anonyymi
Ei tarvita ennustajaa, tämkä keskustelu pysyy pinnalla.
- Anonyymi
Totta kai tämä pysyy. Tämä on loistava esimerkki jälleen kerran siitä millaisia ihmisiä nämä onpassiveen mukaan huijatut ovat. ;)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Totta kai tämä pysyy. Tämä on loistava esimerkki jälleen kerran siitä millaisia ihmisiä nämä onpassiveen mukaan huijatut ovat. ;)
Meinaatko vieläkin tappaa itsesi ennen oikeudenkäyntiä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä vaan tee sitä. kestät tuomiosi kuin mies.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Haluatko itse oikeuteen näiden sinun puheidesi takia? Ja mitään oikeuden käyntiä ei ole tulossa. Miksi olisi? Ei ole mitään syytä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Haluatko itse oikeuteen näiden sinun puheidesi takia? Ja mitään oikeuden käyntiä ei ole tulossa. Miksi olisi? Ei ole mitään syytä.
tee se ole hyvä. Kiitos etukäteen. ja sitä ennen vastaa aikatauluun. Klo 22 rikosilmoitukset sulkeutui jo.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä vaan tee sitä. kestät tuomiosi kuin mies.
Mikä ihmeen tuomio ja mistä? Luuletko olevasi joku tuomari joka voi jaella tuomioita? Huvittavaa että syytät muita jostain esiitymisenä polisiina ja itse leikit jotain tuomaria.
Juuri tämän tahattoman huumorin takia täällä on hauska tulla katsomaan tätä teidän sekoilua. :D
- Anonyymi
Jos sulle on tulossa 8 vuoden tuomio muutenkin, paljonko sä saat yhteensä?
- Anonyymi
Eli tämän tytön pitää nyt lukea keksutelun aloitus uudetaan ja katsoa siellä olevista linkeistä mitä kerrottiin aikataulusta. Muuten ei tarvitse kirjoitella tänne jos niin yksikertaista tietoa ei löysä noilla silmälasien vahvuuksilla.
- Anonyymi
Ylläpito poistaa viestisi nykyään paljon paljon nopeammin, henkilötietojen välittämiset jota teet viikottain ne otetaan ylös ja sen jälkeen viestisi poistetaan. Totta kai viranomaiset tietävät kuka olet, mutta viranomainen ei ilmoittele siitä erikseen, r-ilmoituksiin kasautuu useita rikoksia kerralla ja niistä tulee lopulta tuomio.
Jos peppu ei kestä kakkua ei kannata tehdä jekkua.
Ken leikkiin ryhtyy se leikin kestäköön.- Anonyymi
Mistä ihmeestä ne viranomaiset tietäisit kuka olen?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mistä ihmeestä ne viranomaiset tietäisit kuka olen?
Sinä ostit tietyn kirjan, noudit kirjan ja ilmoitit tästä muille. Ei viranomaiset muuta tietoa tarvitse.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinä ostit tietyn kirjan, noudit kirjan ja ilmoitit tästä muille. Ei viranomaiset muuta tietoa tarvitse.
Ei ollut järjellä varustettu tuo tyyppi. Tyhmyydestä sakotetaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yep. Tuo on kerrottu täällä jo useita kuukausia sitten.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ole ostanut mitään kirjaa, joten taas valehtelet. Ja miksi viranomaiset saisivat tuosta mitään tietoa? Tunnut olevan aika pihalla todellisuudesta, mutta sehän onkin ehtona että lähtee näihin huijauksiin mukaan. ;)
Mutta kiitos taas siitä että teistä saa tahatonta huumoria kun seuraa tätä teidän sekoilua. :D - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yep. Tuo on kerrottu täällä jo useita kuukausia sitten.
Täällä palstoilla on vain yksi ja sama henkilö haukkumassa kaikkea mikä liittyy tai ei liity verkostomarkkinointiin. Ei ole vaikea lokitiedostosta katsoa kuka hän on. Siinä ei VPN auta, lähtöosoite on aina olemassa, mikä osoite oli ennen VPN käyttöönottoa. It tyypit tietää tämän. Hän ei ole it osaaja vaikka on aina niin väittänyt.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ole ostanut mitään kirjaa, joten taas valehtelet. Ja miksi viranomaiset saisivat tuosta mitään tietoa? Tunnut olevan aika pihalla todellisuudesta, mutta sehän onkin ehtona että lähtee näihin huijauksiin mukaan. ;)
Mutta kiitos taas siitä että teistä saa tahatonta huumoria kun seuraa tätä teidän sekoilua. :DKyllä rikosilmoitukset sisältää aina tapahtumainkulun, aikajanan, mitä tapahtunut, missä ja todisteet. Voit jatkaa elämääsi harhoissa ja kuvitella että olet lain yläpuolella. Mutta totuus on toinen ja se muuttaa elämäsi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta kiitos taas siitä että teistä saa tahatonta huumoria kun seuraa tätä teidän sekoilua. :DKyllä olet ostanut kirjan. Se on täysin riidatonta vaikka muuta kuvittelet. Ja olet noutanut kirjan sekin on riidatonta. Ja naamasi on kameroissa noudon osalta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Täällä palstoilla on vain yksi ja sama henkilö haukkumassa kaikkea mikä liittyy tai ei liity verkostomarkkinointiin. Ei ole vaikea lokitiedostosta katsoa kuka hän on. Siinä ei VPN auta, lähtöosoite on aina olemassa, mikä osoite oli ennen VPN käyttöönottoa. It tyypit tietää tämän. Hän ei ole it osaaja vaikka on aina niin väittänyt.
Lokeista ei selviä henkilöllisyys mitenkään. Etkö edes tätä tiedä? Huvittavaa miten puhut it asiosita mistä et näytä tietävän yhtään mitään. :D
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä rikosilmoitukset sisältää aina tapahtumainkulun, aikajanan, mitä tapahtunut, missä ja todisteet. Voit jatkaa elämääsi harhoissa ja kuvitella että olet lain yläpuolella. Mutta totuus on toinen ja se muuttaa elämäsi.
En minä mitään kuvittele. Sinähän se tässä kuvittelet että olisi tapahtunut joku rikos, vaikka sinulle on todisteden kera näytetty että mitään rikosta ei ole tapahutnut.
Mutta onhan tätä sinun lapselista uhoamista hauska katsoa. :D - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä olet ostanut kirjan. Se on täysin riidatonta vaikka muuta kuvittelet. Ja olet noutanut kirjan sekin on riidatonta. Ja naamasi on kameroissa noudon osalta.
En ole. Miksi valehtelet?
- Anonyymi
Esimerkki 250 sivua A4 kuvakaappauksia jakamistasi henkilötiedoista, onko sitten yksi ilmoitus per kuva tai vaikka 4 kuvaa per ilmoitus, kertyy niitä viikottain ja kun jonkun mitta täynnä saat kutsun josta ei voi kieltäytyä.
- Anonyymi
Ei ole jaettu mitään hekilötietoja. Yrityksen omistajan tiedot ovat yleistä tietoa, ja esimerkiksi lehdet jakavat näitä koko ajan, eikä heitä ole tästä tuomittu, koska se ei ole mikään rikos.
Et olisi laittanut firmaa pystyyn jos et halua että tietosi ovat julkisia.
- Anonyymi
Nämä sanat painavat mieltäsi pitkään ja kauan, toivottavasti olet noudattanut täällä annettuja lukuisia neuvoja o lopettanut henkilötietojen jakamisen, voit sillä vaikuttaa ainoastaan tuomiosi pituiteen. "Joten pallo on sinulla sanoi viisas poliisi".
- Anonyymi
Ja kun mitään rikosta ei ole tapahtunut. Et olisi laittanut firmaa pystyyn jos et halua että tietosi eivät oel julkisia. Esimerkiksi lehdissä on viime aikoina kirjoitettu Marinin bisneksistä ja kuka on siinä firmassa osakkaana, eikä siinä ole tapahtunut mitään rikollista.
Tämä löytyy jopa laista, mutta eipä sinua näytä paljoa lait kiinnostavan. :D
- Anonyymi
Hienosti olet sekoittanut asiat, lehdistön oikeudet laissa uutisoinnissa on täysin eri asia kuin yksityishenkilöä koskevat lait. Yksityishenkilöt eivät voi pitää henkilörekistereitä eivätkä he voi jakaa tietoja.
Julkiset tiedot selviää rekistereistä, jokainen voi niitä itse etsiä, mutta niitä tietoja eivät ihmiset voi jakaa muille.
Et sinä jaa arkaluontoisia tai henkilötietoja itsestäsi, niin tällöin et voi jakaa tietoja muistakaan ihmisistä. Jos kuvittelet toimivasti oikein, niin painottaisit joka kerta sitä kuka sinä kirjoittajana olet ja samaan yhteyteen tekisit tietojen jakamista ja ottaisit vastuun teoistasi, mutta kun tiedät toimivasi laittomasti tällöin et uskalla tehdä sitä oikealla nimelläsi koska haluat rikkoa lakeja. Yksinkertaista.
Oikea pelkosi on täten selvitetty.
Ehkä olisi kannattanut kouluttautua toimittajaksi, niin tietäisit asioista enemmän.- Anonyymi
Totta.
- Anonyymi
Ei ole. Laki on kaikille sama. Voit tietysti laittaa sen lainkohdan jossa lehdistöllä on eri laki kuin muilla.
Jos tieto on julkista, on se jo jaettua tietoa.
"Ehkä olisi kannattanut kouluttautua toimittajaksi"
Nytkö sinä leikit olevasi joku toimittaja? Huvittavaa miten syytät itse muita että he muka tekeytyvät poliisiksi, kun itse leikit oelvasi toimittata ja tuomari.
Miksi et ottaisi joskus asioista selvää, etkä keksisi näitä satuja? ;)
- Anonyymi
Onpassive sopii älykkäille.
- Anonyymi
Ahhaa päivän surkein vitsi. ;)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ahhaa päivän surkein vitsi. ;)
Osuiko tunteisiin?
Hauskaa seurata sinun sekoiluja :D
Tämä vain kertoo siitä kuinka tyhmä olet. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Osuiko tunteisiin?
Hauskaa seurata sinun sekoiluja :D
Tämä vain kertoo siitä kuinka tyhmä olet.Osui ainoastaan nauruhermoon, kuten aina tämä onapssivilasiten sekoilua.
"auskaa seurata sinun sekoiluja :D
Tämä vain kertoo siitä kuinka tyhmä olet."
Ai sinustakin tämä onpassiven sekoilu on hauskaa seurattavaa. Hienoa että olet tajunnut että se ei ole mikään oikea bisnes. ;)
- Anonyymi
Kyllä Pepe tietää! Onpassive ei enää koskaan palaa!
MUAHAHAHAAA - Anonyymi
Miksi et uskalla paljastaa henkilöllisyyttäsi jos mielestäsi toimit oikein ja jaa t muiden henkilötietoja, aivan, sinua pelottaa tuomionpäivä. Koulukiusaaminen ja uhrina oleminen on tuttua sinulle jo ennestään.
- Anonyymi
Kyllä sinä tiedät kuka minä olen.
Terveisin Pepe - Anonyymi
Mitä sinä sillä tiedolal teet?
Ja huvittavaa tuo sinun kapsellinen käyttäytyminen. Kasvaisit aikuiseksi. Mutta toisaalta onhan tätä sinun sekoilua hauska seurata.
Mitä muuten luulet saavuttavasi tuolla typerällä herjaamisella ja valehtelulla? Jaksu halin äidiltäsi? :D
- Anonyymi
NICOLLA menee lujaa, vai mitä NICO
- Anonyymi
Täältä voi katsoa miten saa yhteyden Automaattiseen Tienaamiseen:
https://tietopalvelu.ytj.fi/yritys/3316206-5
https://www.kauppalehti.fi/yritykset/yritys/automaattinen+tienaaminen+oy/33162065
Terveisin Pepe - Anonyymi
Koska se verotus valmistuikaan? Pian nähdään, ettei Automaattinen Tienaaminen Oy tai sen taustahenkilö ole tienannut yhtään mitään muuta kuin eläkkeensä sossusta.
- Anonyymi
Hyvä Nico, olet edelleen tyhmä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikö potkut 2019 ja syyt mennyt perille?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikö potkut 2019 ja syyt mennyt perille?
Tästä se katkeruus lähti?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko tämä sinun mielikuvituskaverisi "Nico" yhtä tyhmä kuin sinä? ;D
- Anonyymi
Nicos
- Anonyymi
Nico Petterillä ei mene kuin liian lujaa.
- Anonyymi
Päässyt "spottivaloihin" vihdoista viimein.
- Anonyymi
Näin, ei tiedä pepefani vieläkään sisällön luomisesta mitään.
- Anonyymi
Kannattaa kuunnella Nicon viisaita sanoja:
Onpassive ei koskaan enää tule takaisin! - Anonyymi
ONPASSIVE September 2024 Status
https://automaattinentienaaminen.fi/menestyminen/onpassive-september-2024-status/
Ja vielä erikseen video toimitusjohtajan antamat tiedot https://youtu.be/_LGTUyyFhNk - Anonyymi
Pepe ei ole onnistunut elämässä koskaan, se pitää paikkansa, ei myöskään Nico. Pettymyksiä on koettu ja sen huomaa katkeroituneesta kirjoittajasta. Jolla ei ole vieläkään parisuhdetta.
- Anonyymi
Onpassive on velaton ja yksityinen yhtiö.
Tiedot voit etsiä jokaisesta maasta suoraan viranomaisilta jossa on yhtiöllä toimistot. Kirjoittaja ei taas osaa etsiä oikeita tietoja oikeista paikoista.
Pyri etsimään faktoja, sellaisia on olemassa varmasti stadin ulkopuolella.- Anonyymi
Höpsis. Onpassiven kassa on tyhjä. Työntekijät lähtivät kun palkkoja ei maksettu. Toiminta oli lopetettava pakon edessä, koska Amazon otti palvelimen töpselin seinästä maksamattomien laskujen vuoksi.
Onpassiven liiketoiminta päättyi jo kaksi ja puoli kuukautta sitten. Nämä faktat ovat kaikkien saatavilla, kaikkialla. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Höpsis. Onpassiven kassa on tyhjä. Työntekijät lähtivät kun palkkoja ei maksettu. Toiminta oli lopetettava pakon edessä, koska Amazon otti palvelimen töpselin seinästä maksamattomien laskujen vuoksi.
Onpassiven liiketoiminta päättyi jo kaksi ja puoli kuukautta sitten. Nämä faktat ovat kaikkien saatavilla, kaikkialla.Toimintaa ei ole lopetettu, relaunch tapahtuu pian. Asia selviää keskustelun aloituksesta ja vain jos osaat lukea tai ymmärrät kuulemasi. Vahva lukihäiriö ei auta.
Ja vielä erikseen video toimitusjohtajan antamat tiedot https://youtu.be/_LGTUyyFhNk - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toimintaa ei ole lopetettu, relaunch tapahtuu pian. Asia selviää keskustelun aloituksesta ja vain jos osaat lukea tai ymmärrät kuulemasi. Vahva lukihäiriö ei auta.
Ja vielä erikseen video toimitusjohtajan antamat tiedot https://youtu.be/_LGTUyyFhNkJa sinä uskot mitä tämä Ash kertoo vaikka hän on jäänyt kiinni valehtelusta jo lukuisia kertoja?
Ja mitä sitten vaikka teidän tuotteet tulisivat takaisin? Kukaan ei niitä halua ostaa, koska ilmaiseksi saa parempia tuotteita.
Ja onpassivella on niin massiiviset velat alla, ettei sillä ole mitään toivoa selviytyä. Ja kukaan ei halua olla enää töissä heillä, koska onpassive ei maksa palkkaa.
Nämä ovat realiteetit, vaikka kuinka yrität tuolla lapsellisella herjalla niitä kiistää. ;)
- Anonyymi
Missä siis on viranomaisten todisteet valehtelusi tueksi.
Miksi yhtiöllä on edelleen toimistot useissa maissa, miksi ulosottoa tai omaisuuden takavarikkoa ei ole tehty väittämiesi maksujen turvaamiseksi?
Aivan, siinä syyt miksi tiedämme sinun valehtelevan kuten aina.- Anonyymi
Kysy lahkosi gurulta Pepeltä, ehkä hän osaa etsiä oikeaa tietoa. Siinä sinä et itse luonnollisesti onnistu. Joten delegoi oikeat tehtävät oikeille henkilöille.
Siinä ilmainen tippi johtamisen taidoista. - Anonyymi
Yhtiön Dubain ja Egyptin toimistot ovat kyllä oelmassa, mutta siellä ei ole ketään töissä.
Ja mistä sinä tietäisit vaikka omaisuutta olisi jo takavarikoitu näiden rästi maksujen takia?
Tosin en usko että onpassivella on sitä reilua kolme amiljoonaa mitä he ovat AWS llä auki, kun eiväthän he pysty maksamaan edes palkkoja.
- Anonyymi
Niin paljonko Onpassive keräsi rahaa perustajamaksuila, ota laskin käteen ja laske, voiko mitenkään Onpassivella olla maksuja rästissä..
- Anonyymi
Juuri niin! Alat kenties ymmärtää homman jujun! Minnekäs rahat olisivat mahtaneet valua, kun ne eivät ole Onpassiven kassassa? Aivan!
Eikä tarvita "laskinta". Ash Mufarehia odottavassa syytekirjelmässä on - viranomaisen toimesta - arvioitu Ash Mufarehin kupanneen jäsenistöltä 108 miljoonaa dollaria. Missähän ne rahat mahtaisivat olla? Aivan!
Pyramidihuijaus on syytteen aihe. "Ota asioista selvää" jos et tiedä mikä on pyramidihuijaus.
- Anonyymi
Ne perustajamaksut piti palauttaa takaisin ja yhden valehtelijan mukaan tämä tehtiin viime syksynä.
- Anonyymi
Kyllä ne varmasti palautettiinkin, mutta O-Koineina, joita ei voinut käyttää muuhun kuin O-Connectin 3kk jakson maksamiseen. Mutta voi, sehän pitikin jo ensin maksaa oikealla rahalla se ensimmäinen jakso. Sen jälkeen alkoi tilille paukkua O-Koineja ns. "automaattisena tienaamisena".
Mutta voi, niitä O-Koineja ei voinut käyttää mihinkään. Tai pystyi niillä varmasti maksamaan sen toisen O-Connect kauden joka päättyi viime kesäkuun lopussa. Ja heinäkuun ensimmäinen päivä toiminta sitten päättyikin.
Arvaukseni on, että Ash oli jo aikoja sitten päättänyt jättää Amazonin maksut maksamatta, koska uusia jäseniä ei enää tullut eikä pajatsoon tullut enää rahaa. Siksi oli luonnollista laittaa pillit pussiin tässä vaiheessa. Ja ensi kesänä odottaa se oikeudenkäyntikin. Olisi ikävä juttu tuomion kannalta, jos Onpassivella olisi vielä toimintaa siinä vaiheessa.
- Anonyymi
Ehdotanko; Jos tuosta täällä sopivasti kutsutusta luuserista maksettaisiin sopiva palkkio hänen omista tiedoista...
Henkilö itse piilottelee omaa henkilöllisyyttään, jakelee toisten tietoja ja tilanne on täysin epäreilua, joku voisi selvittää mitä salattavaa ja hävittävää hänellä oikeasti on...?
Annan ilmaisen vinkin (kaverit kertoi), tämä sama "luuseri" käyttää jokaisessa viestissään Panamalaisen Packethub S.A. -yrityksen VPN toimintoja ja on niin olevinaan piilossa.
Palataan asiaan jos tarvitaan sopivan henkilön palveluja hänen omien tietojen hankkimiseksi.
Laittakaa pohdintaan.- Anonyymi
Toimintatonni?
- Anonyymi
Ei ole suomalaisella ollut varaa maksaa suomalaisesta palveluntarjoajasta. lisää tyhmiä osakekauppoja, niin loppuu loputkin rahat.
- Anonyymi
Onko tämä luuseri edelleen se sama myyntiedustaja?
- Anonyymi
Panamassa on kaikki tiedot ostettavissa :D
- Anonyymi
Ympäröi itsesi ihmisillä, jotka inspiroivat sinua
- Anonyymi
Automaattisen Tienaamisen sähköpostiosoite löytyy https://automaattinentienaaminen.fi
Kaikilla duunareilla ei välttämättä ole yrityksellä omaa sähköpostilaatikkoa ja kateutesi välittyy hienosti. - Anonyymi
tonni Pepe ja Tonni nico
- Anonyymi
Jännä nähdä mitä tuo kaikkiin ketjuhin viestejä lähettävä huutelija itse piilottelee.
Onko kyseessä alhainen kirjamyynti vai pieni myyntivoluumi. Asiat selviää!
Talousvaikeuksia selkeästi kun tarvii käyttää ulkomaiden palveluita henkilöllisyyden salaamiseksi. Onko sarjaraiskaaja kyseessä?- Anonyymi
Olet hyvä esimerkki siitä miten harhaiset ja sekopäiset ihmiset lähtevät näihin huijauksiin mukaan. ;)
Mutta tämä tekeekin tästä teidän sekoilusta lositavaa viihdettä. Joten jatkakaa vain samaan malliin ja viihdyttäkää meitä. :D
- Anonyymi
Keskity ongelmiin - enemmän ongelmia
Keskity ratkaisuihin - enemmän ratkaisuja
Keskity stressiin - enemmän stressiä
Keskity siunauksiin - enemmän siunauksia
Keskity itseesi - Joku päivä maailma keskittyy sinuun - Anonyymi
He sanovat ettet voi, jatka vain eteenpäin
He sanovat että se on mahdotonta, jatka vain eteenpäin
He epäilivät sinua, jatka vain eteenpäin
He kutsuivat sinua hulluksi, jatka vain eteenpäin
Pidä aina katseesi tavoitteissasi ja jatka vain eteenpäin - Anonyymi
Kohtele muita kuten haluat itseäsi kohdeltavan. Tätä tämä yksi ainakin hakee huomiota ja janoaa omien tietojen välitöntä levittämistä. Jos tiedojen jakaminen ei ole tuon noita-akan mielestä rikos, niin miksi ei jaa sitten omia tietojaan samalla, AIVAN. Jakelee muiden tietoja ja piilottelee itseään kakkuloiden takana.
Väittänyt olevansa lääkäri, poliisi, asianajaja, professori jne, Kuitenkin käyttänyt aiemmin Avotampio nimimerkkiä ja silloinkin kirjoitellut Panamalaisen yrityksen VPN kautta. Ollut mukana OneCoin ja Wincapitan huijauksissa, hävinnyt rahaa ja jäänyt paha mieli. Ja nyt "wanna be" kristittynä ei halua muiden menestyvän. Ollako lintu vai kala. Palvoo edelleen elossa olevaa mamia ja pelkää muita naisia ja miehiä, sosiaalisten tilanteiden pelkoa, päivittäisiä pakko-oireita pukkaa masennuskausien maustamana. On siinä hieno laiffi kaikesta potkittu pois.- Anonyymi
Voi kyynel. Mutta onpasisve on silti huijasu mihin olet lähtenyt mukaan. Pitää olla sinunlainen valehtelija ja kateellinen että pääsee onpassiveen mukaan? ;)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi kyynel. Mutta onpasisve on silti huijasu mihin olet lähtenyt mukaan. Pitää olla sinunlainen valehtelija ja kateellinen että pääsee onpassiveen mukaan? ;)
Ihan turhaan sä siellä mussutat vieläkin, olet itsekin mukana Onpassivessa, missä vaiheessa unohdit sen..
Ja tiedät tasan tarkkaan sen asian, ettei kyseessä ole mitään huijausta Onpassiven suunnalta. Mutta kaikki muut missä olet mukana ovat juuri niitä huijauksia. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihan turhaan sä siellä mussutat vieläkin, olet itsekin mukana Onpassivessa, missä vaiheessa unohdit sen..
Ja tiedät tasan tarkkaan sen asian, ettei kyseessä ole mitään huijausta Onpassiven suunnalta. Mutta kaikki muut missä olet mukana ovat juuri niitä huijauksia.En minä ole niin tyhmä että lähtisin näin selvään huijaukseen mukaan. Mutta minulla on pääsy sisäpiirintietoihin, mihin sinulla ei näytä olevan.
Siksi tiesin paljon ennen sinua esimerkkiksi tästä hukkuneesta tietokannasta. Sinä kiven kovaan väitit tätä valeeksi, ennen kuin Ash puhui teille kuolevaisille samasta asiasta. Joko muuten olet pyytänyt anteeksi niiltä joita haukuit valehtelijoiksi? ;)
No saathan sinä pitää tätä onpassivea ihna minä halaut, mutta se ei siltikään kumoa sitä tosi asiaa että onpassive on huijannut sinua. :D
Sinun kannattasi ottaa asioista joskus selvää, niin sinua ei olisi noin helppo viedä kuin pässiä narussa. ;) - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja tiedät tasan tarkkaan sen asian, ettei kyseessä ole mitään huijausta Onpassiven suunnalta. Mutta kaikki muut missä olet mukana ovat juuri niitä huijauksia.Kymmeniä tuhansia kyseinen dille vasta hävinnyt, ei ikinä opi ja lähtee aina mukaan ja tulee itkemään tänne.
- Anonyymi
Yritysrekisteri, LOL, aidon työläisen kirjoitus.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaipaat kyllä hutaisua oikeaan suuntaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yritysrekisteri, LOL, aidon työläisen kirjoitus.
Sie oot vain työläinen.
- Anonyymi
ONPASSIVE. UK. https://find-and-update.company-information.service.gov.uk/company/15570362
- Anonyymi
Nyt vasta löysit tuon, tainnut olla sisäpiirin tietosi myöhässä tai sitten kirjaprojektisi vienyt liikaa aikaa ja lopulta tuloksesi on pakkasella.
- Anonyymi
Jos yrität miellyttää kaikkia, et koskaan ole onnellinen.
- Anonyymi
Jos on yö, silloin ei ole päivä.
Vesi on märkää.
Kauas on pitkä matka.
- Anonyymi
Tänään Ke Onpassive 360 live show.
Ajankohta ei ole vielä tiedossa.- Anonyymi
On on , syyskuussa 2068.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tänään 18.9.2024 klo 21
Onpassive live 360 https://thetop.liveToimii kuin junan vessa ja joka viikko.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toimii kuin junan vessa ja joka viikko.
Toimii yhtä hyvin kuin onpassiven tuotteet. :D
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toimii yhtä hyvin kuin onpassiven tuotteet. :D
Sinulla ei ole tuotteita, ei työpaikkaa, ei firmaa,ei parisuhdetta. Joten ei sinua kukaan kuuntele.
Oliko exälläsi silmälasit :D - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tänään 18.9.2024 klo 21
Onpassive live 360 https://thetop.liveLoistavaa, lisätietoja tulossa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinulla ei ole tuotteita, ei työpaikkaa, ei firmaa,ei parisuhdetta. Joten ei sinua kukaan kuuntele.
Oliko exälläsi silmälasit :DOttaako noin koville kun me olemme oikeassa Onpassiven suhteen: toiminta on päättynyt?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Loistavaa, lisätietoja tulossa.
Ja voi, lisätietoja ei tullutkaan. Onpassive on ja pysyy suljettuna. Voi sentään. Ei tullut automaattista tienaamista.
- Anonyymi
Missä mennään ONPASSIVE
https://youtu.be/fLW7iEqSnxc?si=gwlqrAZZUaPJmHZ9- Anonyymi
Juuri kuten yllä on kerrottu. Valoa tunnelin päässä ei vieläkään ole näkyvissä ja kestää ainakin vielä kuukauden. Mutta Onpassive palaa takaisin vahvempana. Näin on jäsenille kerrottu. Tai annettu ymmärtää.
Voi voi, näyttää huonolta automaattisen tienaamisen kannalta.
- Anonyymi
Väärin. Noin viikon odotellaan vielä Onpassiven ekosysteemin avautumista.
- Anonyymi
Tiedätte itsekin, että näin ei tapahdu. Ekosysteemi pysyy kiinni.
Aika näytttää noin viikon päästä, kumpi on oikeassa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tiedätte itsekin, että näin ei tapahdu. Ekosysteemi pysyy kiinni.
Aika näytttää noin viikon päästä, kumpi on oikeassa.Sinun antamat mielipiteet ovat aina vääriä, aiemmasta vedonlyönnistä olet edelleen sen tonnin velkaa.
Olet vain pelkkä valehtelija jolla ei ole mitään omaa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinun antamat mielipiteet ovat aina vääriä, aiemmasta vedonlyönnistä olet edelleen sen tonnin velkaa.
Olet vain pelkkä valehtelija jolla ei ole mitään omaa.Mutta ilman vääriä mielipiteitä ei voi olla oikeitakaan! Ymmärrätkö? Aivan!
Ekosysteemi on ja pysyy kiinni. Ashilla ei ole mitään järkevää syytä avata sitä enää. Tuotteita ei ole eikä O-Connectia saada enää käyttöön.
- Anonyymi
Ensi viikon 360 Showsta saatte varmaan lisä”tietoa” uudesta katastrofista joka estää ekosysteemin avaamisen.
- Anonyymi
Automaattinen Tienaaminen - ONPASSIVE September Status Part 2
https://youtu.be/2dkyhS_EWck
Alle 10min video.- Anonyymi
Jatkaa toimintaa ja lopuksi vielä paljastetaan ketkä haittasivat toimintaa. Hienoa.
- Anonyymi
Omat datakeskukset hoitavat viime kädessä koko ekosysteemin. Onhan se kiva kun tuo yksi on aina väärässä ja vain joka kerta. Sellaista sekoilua on kiva seurata :D eikä hänen viihdearvo maksa mitään.
- Anonyymi
Pukuhemmot eivät ole koskaan osanneet laskea, varsinkin he jotka käyvät duunarin varoilla osakekauppaa. Onhan se harrastus siinä missä virkkaaminen.
- Anonyymi
Näin se menee. tyhmiä kun ovat.
- Anonyymi
Miksi valittajalla ei ole suomalaista naista?
- Anonyymi
Onham se mukavaa kun nainen tienaa enemmän!
- Anonyymi
Silmät käteen ja tarttukaa elämänmuutokseen.
- Anonyymi
"Omat datakeskukset hoitavat viime kädessä koko ekosysteemin"
Etkö tiennyt, että Ash Mufareh on itse videolla myöntänyt, ettei mitään datakeskuksia ole?
Uskotko itsekään enää valheisiisi? - Anonyymi
Englannissa lienee isoin oma datakeskus.
- Anonyymi
Tämän isoimman datacenterin oli alunperin suunnitelmissa valmistua tämän 2024 vuoden loppuun mennessä, huomioitava onko sabotoijat hidastanut tätäkin prosessia.
- Anonyymi
Kerro lisää valheita! Missä muualla maailmassa on Onpassiven omia datakeskuksia?
Miksi Onpassive ei ole hankkinut minkäänlaisia lupia, jotka ovat välttämättömiä datakeskustoimintaa varten? Aivan!
Tiesitkö muuten, että Onpassive ei voi harjoittaa EU:n alueella minkäänlaista liiketoimintaa, koska se ei täytä lainsäädännön vaatimuksia? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämän isoimman datacenterin oli alunperin suunnitelmissa valmistua tämän 2024 vuoden loppuun mennessä, huomioitava onko sabotoijat hidastanut tätäkin prosessia.
Ahha, tietenkin "sabotoijat".
"Sabotoijien" vuoksi datakeskukset eivät voikaan vielä aloittaa toimintaansa ja "sabotoijien" vuoksi ekosysteemiäkään ei voida avata tämän vuoden puolella.
Minkähän takia "sabotoijat" sabotoivat ainoastaan Onpassivea? Aivan!
Ahha! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Sabotoijien" vuoksi datakeskukset eivät voikaan vielä aloittaa toimintaansa ja "sabotoijien" vuoksi ekosysteemiäkään ei voida avata tämän vuoden puolella.
Ahha!Sabotoijat toimivat samasta syystä kuin sinäkin sabotoit Onpassivea sekä jakelet henkilötietoja ja jaat aina vääriä tietoja, teillä on motivaatio ettei ihmiset ympäri maailmaa saisi menestyä, parasta on lopputulos kaikki joita vastaan sinä ja muut sabotoijat toimivat, häviävät tämän taistelun ja hyvä voittaa pahan.
Yksinkertaista. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ahha!Jos tietäisit oikeasta maailmasta edes jotain, tietäisit syyn miksi sinä olet sabotoija ja rikollinen ja miksi et ole ainoa. Kateudesta ja katkeruudesta sinäkin aloitit kirjoittelun josta et ole vieläkään tienannut senttiäkään, sinulle jää vain sama tyhjä luu käteen kuten ennenkin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sabotoijat toimivat samasta syystä kuin sinäkin sabotoit Onpassivea sekä jakelet henkilötietoja ja jaat aina vääriä tietoja, teillä on motivaatio ettei ihmiset ympäri maailmaa saisi menestyä, parasta on lopputulos kaikki joita vastaan sinä ja muut sabotoijat toimivat, häviävät tämän taistelun ja hyvä voittaa pahan.
Yksinkertaista.Vedä henkeä välillä ettet tukehdu katkeruuteesi! Ei ole minun vikani, että Onpassive on kaatunut enkä minä sitä ole kaatanut. Se on kaatunut omaan mahdottomuuteensa.
Kerro KENEN henkilötietoja olen levittänyt ja MISSÄ!
Onpassive kaatuu, koska se on huijaus. Ja sinä olet huijari kun olet sellaisessa mukana! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sabotoijat toimivat samasta syystä kuin sinäkin sabotoit Onpassivea sekä jakelet henkilötietoja ja jaat aina vääriä tietoja, teillä on motivaatio ettei ihmiset ympäri maailmaa saisi menestyä, parasta on lopputulos kaikki joita vastaan sinä ja muut sabotoijat toimivat, häviävät tämän taistelun ja hyvä voittaa pahan.
Yksinkertaista.Ei ole yksinkertaista, vaan täysin sairasta pohdiskelua.
Kerropas näitä pohdintojasi jollekin tutulle ja kysy mitä hän on mieltä niistä! Vai onko sinulla sellaisia tuttuja ketkä suostuvat keskustelemaan kanssasi? Aivan!
Kerro näitä mietelmiäsi jollekulle ja kerro mitä he tuumasivat!! Ovatko he esim. sanoneet, että Onpassive on idioottimainen huijaus? - Anonyymi
Jos sellainen on edes olemassa, ? Niin mikdi se on pienempi kuin Googlen datakeskus suomessa ?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yksinkertaista.Olisihan Seppo Rädylläkin keppi lentänyt pidemmälle, jos Saksa ei olisi ollut paska maa.
Syitä löydetään aina muista osapuolista, jos jokin ei onnistu.
Seppo Rädyn ja Onpassiven ero on tosin siinä, että Räty sentään yritti parhaimpansa, Onpassive ei. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos sellainen on edes olemassa, ? Niin mikdi se on pienempi kuin Googlen datakeskus suomessa ?
Googlella on vanhat systeemit ollut pitkään käytössä ja hakukoneet tarvii omat systeemit, Onpassive ei ole menossa hakukonemarkkinoille, koska Onpassiven sisältä löytää kaiken mitä tarvitaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vedä henkeä välillä ettet tukehdu katkeruuteesi! Ei ole minun vikani, että Onpassive on kaatunut enkä minä sitä ole kaatanut. Se on kaatunut omaan mahdottomuuteensa.
Kerro KENEN henkilötietoja olen levittänyt ja MISSÄ!
Onpassive kaatuu, koska se on huijaus. Ja sinä olet huijari kun olet sellaisessa mukana!Sinä olet edelleen itse mukana Onpassivessa, turhaa nimitellä itseäsi huijariksi vaikka se on muutoinkin totta.
- Anonyymi
Miksi sinä VALEHTELET Onpassiven datakeskuksista, kun Ash Mufareh on itsekin myöntänyt, ettei sellaisia ole?
- Anonyymi
Ei tuollaista väitettä ole kuultu muilta kuin sinulta. Joten itse valehtelet ja levität väärää tietoa kuten aina.
- Anonyymi
"Sinä olet edelleen itse mukana Onpassivessa, turhaa nimitellä itseäsi huijariksi vaikka se on muutoinkin totta"
Ögglö gälg ärgl gölg tsbrskl grllks glöö glöö nenimouS no omoh - Anonyymi
"Ei tuollaista väitettä ole kuultu muilta kuin sinulta. Joten itse valehtelet ja levität väärää tietoa kuten aina"
Gläks krääh zgzimbaglu bliops tsägräd dzsiips glöög glöög äglä nenimouS no omoh - Anonyymi
Liiketoiminta jatkuu, siitä katsottavissa tuore video viime viikolta https://youtu.be/2dkyhS_EWck
- Anonyymi
Nägrä zelimou grunga kräks gluk zafrag zimba krääh nenimouS no omoh
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nägrä zelimou grunga kräks gluk zafrag zimba krääh nenimouS no omoh
Totta! Tämä oli tyhjentävä kommentti edelliseen kommenttiin sekä mitäänsanomattomaan videoon.
- Anonyymi
Sisälsi paljon tietoa. Kiitos.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sisälsi paljon tietoa. Kiitos.
No laittappas sitten tähän yhteenveto kaikista niistä tiedoista. Jos niitä on niin paljon niin ei tavitse laittaa kuin kymmenen. Tosin uskon että et saa niin montaa, koska tuossa videossa ei oikeasti ollut yhtään mitään sisältöä. ;)
- Anonyymi
Ekosysteemiä valmistellaan pian avattavaksi ja rahaa on ja uusia toimintoja avataan useisiin maihin.
- Anonyymi
No jos rahaa on, niin miksi että maksa sitä yli komen miljoonan velkaa AWS llä? Tai miksi ette maksaisi työntekijöille tehdystä työstä? Miksi valehtelet koko ajan?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No jos rahaa on, niin miksi että maksa sitä yli komen miljoonan velkaa AWS llä? Tai miksi ette maksaisi työntekijöille tehdystä työstä? Miksi valehtelet koko ajan?
Ja mistä tiedät ettei ole maksettu
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ONPASSIVE:lla ei ole koskaan velkaa ollutkaan AWS:lle vaan kieltäytyy jatkossa maksamaan 3,5 milliä kuukaudessa koska siinä hinnassa on niin paljon ilmaa. Sitä voi arvailla miksi ONPASSIVE:a rokotetaan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ONPASSIVE:lla ei ole koskaan velkaa ollutkaan AWS:lle vaan kieltäytyy jatkossa maksamaan 3,5 milliä kuukaudessa koska siinä hinnassa on niin paljon ilmaa. Sitä voi arvailla miksi ONPASSIVE:a rokotetaan
Kyllä ovat velkaa, ja sen takia AWS laitto palvelut poikki. Sen takia onpassive ei saanut tietokantaa, koska heillä ei ollut enää pääsyäs sinne.
Ja se on ihan oma moka, jos ei osaa laskea paljonko ne aws palvelut maksavat, ja mitä niistä kannattaa käyttää. Hieno esimerkki jälleen kerran siitä millaisia amatöörejä onpassivella on töissä. Toimarista lähtien.
Ja onpassive on vieläkin auki palkkoja työntekijöille. Miksi et keksinyt siihen mitään valetta? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Totta, siinä osasyy sabotointiin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Totta, siinä osasyy sabotointiin.
Kyse ei ole mistään sabotoinnista, vaan siitä että onpassive ei tuota rahaa, eikä heillä ole rahaa maksaa laskujaan. Jos ei maksa laskuja, ei palvelua. Sinun ehkä kannattaisi opiskella tuota liiketaloutta, kun näyttää olevan perusteet hukassa. ;)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyse ei ole mistään sabotoinnista, vaan siitä että onpassive ei tuota rahaa, eikä heillä ole rahaa maksaa laskujaan. Jos ei maksa laskuja, ei palvelua. Sinun ehkä kannattaisi opiskella tuota liiketaloutta, kun näyttää olevan perusteet hukassa. ;)
Paljonko opiskelit kun päädyit pettämään naistasi ja on tulossa tilinteon hetki..
- Anonyymi
Moni yritys toimii lainarahalla, mutta ei Onpassive.
- Anonyymi
Etkö tiedä, että riskialttiin yritystoiminnan pyörittämänen vieraalla pääomalla on paljon järkevämpää kuin altistaa oma pääoma riskille?
Vain idiootti pyörittää yritystoimintaa omalla pääomalla. Ainoastaan monopolitilanne tms. täysin riskitön markkina antaa aiheen oman pääoman käyttöön.
Etkö ole käynyt koulua lainkaan? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Etkö tiedä, että riskialttiin yritystoiminnan pyörittämänen vieraalla pääomalla on paljon järkevämpää kuin altistaa oma pääoma riskille?
Vain idiootti pyörittää yritystoimintaa omalla pääomalla. Ainoastaan monopolitilanne tms. täysin riskitön markkina antaa aiheen oman pääoman käyttöön.
Etkö ole käynyt koulua lainkaan?Et ole opiskellut oikeita aloja, vielä sinulla on hetki aikaa opiskella Onpassiven avulla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et ole opiskellut oikeita aloja, vielä sinulla on hetki aikaa opiskella Onpassiven avulla.
Ja sinulla ei näytä edes olevan hajua mitä aloja pitäisi opiskella. Ethän muuten olisi lähtenyt tähän onpassiven huijaukseen mukaan. ;)
- Anonyymi
Liiketoiminta jatkuu normaalisti, siitä katsottavissa tuore video viime viikolta https://youtu.be/2dkyhS_EWck
Tällä viikolla lisätietoja tulossa.- Anonyymi
Uhoa nyt. Ensi viikolla oletkin sitten hiljainen kun mitään, YHTÄÄN mitään ei tapahtunut. Onpassive on ja pysyy kiinni, koska toiminta on päättynyt!
- Anonyymi
Miksi te että saa aikaiseksi mitään muuta kuin näitä turhia videoita? Luulisi että ei ole aikaa tuhlata tämmöiseen turhuuteen, vaan siellä painetaan pitkää päivää.
Vai olisko niin että teitä huijattuja pidetään tyytyväisenä kun vähän höpistää niitä näitä, mutta asian vierestä. Ja se näyttää riittävän teille huijatuille, kunhan kuulette mitä halautte kuulla, vaikka sillä ei olisi mitään tekemistä todellisuuden kanssa. Onhan tämä jo nähty monta kertaa.
- Anonyymi
Sinä et saa mitään aikaan. siinä ISO ero.
Onpassive jatkuu, siitä katsottavissa tuore video viime viikolta https://youtu.be/2dkyhS_EWck - Anonyymi
Onpassive vaihtaa kellonajan menestykseen. Suomesta ulkomaille muuttaneet köyhät pääsee takaisin Suomeen.
- Anonyymi
"Sinä et saa mitään aikaan. siinä ISO ero."
Kovaa uhoamista, joka loppuu ensi viikolla kun nähdään että ekosysteemi ei enää aukeakaan.
Tai pieni mahdollisuus toki on että joku tynkäekosysteemi avataan, mutta siellä tuskin on mitään palveluja, koska Ash joutuisi maksamaan kaikesta.- Anonyymi
Toiminta jatkuu, toiminta ei ole loppunut missään vaiheessa ja on toiminut jo vuodesta 2018
AWS palvelut ovat kalliita jokaiselle kunnalle, kaupungille ja maalle. Parasta on se kun Onpassive voi alkaa tarjota datapalveluita muille, paljon halvemmalla. Tulot vähenee AWS puolella ja se on heille ahneille aivan oikein. Käytäthän sinäkin ulkomaalaista VPN palvelua, kun sulla ei ole varaa maksaa suomalaiselle yritykselle :D - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toiminta jatkuu, toiminta ei ole loppunut missään vaiheessa ja on toiminut jo vuodesta 2018
AWS palvelut ovat kalliita jokaiselle kunnalle, kaupungille ja maalle. Parasta on se kun Onpassive voi alkaa tarjota datapalveluita muille, paljon halvemmalla. Tulot vähenee AWS puolella ja se on heille ahneille aivan oikein. Käytäthän sinäkin ulkomaalaista VPN palvelua, kun sulla ei ole varaa maksaa suomalaiselle yritykselle :DToiminta on loppunut koska teillä ei ole yhtään toimivaa tuotetta tällä hetkellä.
AWS on juuri niin kallis kuin sen haluaa olevan. On ihan omaa typeryyttä jos maksaa turhasta.
Onpassive ei koskaan tule korvaamaan AWS ttä. Mistä te muka repisitte ne sadat miljardit eurot mitä samanlaisen infran rakentamiseen tarvitaan? Eihän onapssivella ole mitään tuloja tällä hetkellä.
Minä käytän vpn palvelua, koska tälle palstalle voi kirjoittaa ainoastaan suomi ip:ttä. Joten ulkomaalaisena joutuu turvautumaan tähän vpn:n. Etk ösinä edes tätä tiennyt? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
AWS palvelut ovat kalliita jokaiselle kunnalle, kaupungille ja maalle. Parasta on se kun Onpassive voi alkaa tarjota datapalveluita muille, paljon halvemmalla. Tulot vähenee AWS puolella ja se on heille ahneille aivan oikein. Käytäthän sinäkin ulkomaalaista VPN palvelua, kun sulla ei ole varaa maksaa suomalaiselle yritykselle :DHöpön höpön.
AWS:n hinnat eivät ole sen kalliimpia tai halvempia kuin muidenkaan toimijoiden, kuten Microsoft tai Google. Hinnoittelu on kaikilla erilainen ja sellainen joka ymmärtää bisneksen ja IT-alan osaa valita parhaan toimittajan. AWS ei ole yhtään sen ahneempi kuin mikään muukaan toimija.
Onpassive ei pysty tarjoamaan datapalveluja yhtään kenellekään koska sillä ei ole osaamista, infraa, eikä olisi asiakkaitakaan. Nämä Onpassiveen liittyneet hörhöt eivät ole datapalvelujen asiakkaita.
Tai jos Onpassive pystyisi tarjoamaan jotain, se ei mitenkään pystyisi tarjoamaan mitään lähestulkoonkaan yhtä halvalla kuin suuret toimijat. Onpassive on hyvin mitätön, pieni toimija. Ja sehän on jo lopettanutkin toimintansakin. Kohta on kolme kuukautta täynnä, MUAHAHHAAAAA
- Anonyymi
Oletko hankkinut itsellesi vakuutuksen?
- Anonyymi
Pomo lähti ja sinä jäit, mikä biisi se oli :D
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pomo lähti ja sinä jäit, mikä biisi se oli :D
Onko tuo valittaja pelkästään vakuutusten myyjä. LOL
Siinä vasta verenimijä
- Anonyymi
Ne on aina pellejä
- Anonyymi
Olikohan orginaali suomalainen vai ulkomaalainen myyjä
- Anonyymi
Vakuutusten myynnilläkin tienaa enemmän, paljon enemmän kuin Onpassivesta.
Vai mitä, "Automaattinen Tienaaminen", MUAHAHAHAAAA - Anonyymi
Yksi vakuutusmyyjä saa pian kutsun kuulusteluihin :D
- Anonyymi
OnPassive SEC trial scheduled for Apr 6th, 2026
On viranomaisilla kauhea kiire kuin asia on määrätty joskus tulevaisuudessa vuonna nakki tapahtuvaksi. Sanktio voisi olla korkeintaan parkkisakon verran jos oikein kovin yrittävät puskea läpi. HUH HUH, tuomiota ei siis ole tulossa, jos ette jo tajunneet.- Anonyymi
"... tuomiota ei siis ole tulossa, jos ette jo tajunneet."
Miksi muka ei olisi tulossa? Etkös sinä aikaisemmin väittänyt että onpassive ja SEC pääsevät toukokuussa sopimukseen ja mitään oikeuden käyntiä olisi tulossa. Mutta kuten aina, tämä oli vain sinun valehtelua. Joten miksi kukaan uskoisi sinua tälläkään kertaa?
- Anonyymi
Asiaan.
OnPassive is poised for future success with new talent and high morale, and important updates regarding user logins and features will be announced soon by Mr. Ash.
1. 00:00 🚀 Mr. Ash confidently announced that OnPassive has reached an ideal position with new talent and high morale, setting the stage for future success.
2. 01:23 🚀 The future with OnPassive is secure and promising, with all the right people in place and live updates available.
3. 02:01 🚀 Everything is progressing well, and plans are underway to provide logins to users in the near future.
4. 02:41 🔔 Stay alert for important updates from Mr. Ash in the next week or so, as they will guide your actions regarding the future of OnPassive.
5. 03:58 🔍 The next phase of updates regarding login access and features will be revealed soon.
6. 04:32 🔔 Stay informed through Mr. Ash's updates, as critical information is coming soon, and avoid misinformation from unreliable sources.
7. 05:16 🌟 The right people have finally joined Mr. Ash, leading to significant changes and positioning On Passive for success as envisioned since 2018.
8. 05:58 🚀 Stay tuned for important updates on logins and processes related to OnPassive, while avoiding exaggerated information.
Summary for https://youtu.be/Og-xHXs8g94- Anonyymi
Kiitos tästä yhteenvedosta aikaleimoineen!
- Anonyymi
ELi ei yhtään mitään asiaa taaskaan. Miksi teette näitä turhia videoita? Eikö olisi parempi keskittyä sen teidän ekosysteemin takaisin tuomiseen kuin tuhlata aikaa tämmöiseen turhaan?
- Anonyymi
Kaikki mitä eniten pelkäät tulee tapahtumaan. Kaikki pääsee nauttimaan tulevaisuudesta, sinua lukuunottamatta.
Lähiviikkoina ja lähikuukausina saat vieraita toimistolle ja ENNUSTAJAN mukaan saat yllätyspostia. Ainoa mitä et tiedä, on se tarkka ajankohta elämänmuutoksellesi :D- Anonyymi
Aijai. Voihan Erkki sentään.
- Anonyymi
Ahaa, nytkö alkaa olla olo jo niin epätoivoinen, että täytyy lähteä uhkailun tielle.
Etkö tiennyt että sellainen on lainvastaista?
- Anonyymi
Sinäkö Hellmanni muutit pois Turusta? Alkoiko naama olla liian tuttu. Meillä kun nämä kaupungit on aika pieniä.
Oliko tämä se syyskuun suurtapahtuma? - Anonyymi
Poijjaat! Kuinkas se olikaan? Pitikö syyskuussa tapahtua jotain?
Mitähän se mahtoi olla kun en huomannut? - Anonyymi
Hyviä uutisia.
Onpassive 360 Show sanotaan hyvästit tämän viikon osalta ja tästä eteenpäin siirrytään Onpassive ekosysteemin sisälle ja katsellaan sieltä oman alustan kautta live päivityksiä oman O-Connectin webinar alustan avulla, ekosyteemin aukeaa minä hetkenä hyvänsä.- Anonyymi
Eli onpassive siirtyy vain tiedottamaan mukaan huijatuille. Ja mitä sitten jos ekosysteemi aukeaa? Ei se vielä takaa mitään menestystä. Ja onpassive on mennyt jo tuon mahdollisuuden ohitse. Heidän tuotteet eivät ole kiinnostaneet ketään, koska ilmaiseksi saa laadukkaampia ohjelmia ja palvelua.
Ketjusta on poistettu 34 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kotkalainen Demari Riku Pirinen vangittu Saksassa lapsipornosta
https://www.kymensanomat.fi/paikalliset/8081054 Kotkalainen Demari Riku Pirinen vangittu Saksassa lapsipornon hallussapi1283170Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen382523Olen tosi outo....
Päättelen palstajuttujen perusteella mitä mieltä minun kaipauksen kohde minusta on. Joskus kuvittelen tänne selkeitä tap302435Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631132198- 1141700
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .271468Hommaatko kinkkua jouluksi?
Itse tein pakastimeen n. 3Kg:n murekkeen sienillä ja juustokuorrutuksella. Voihan se olla, että jonkun pienen, valmiin k1731410Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi2911277Aatteleppa ite!
Jos ei oltaisikaan nyt NATOssa, olisimme puolueettomana sivustakatsojia ja elelisimme tyytyväisenä rauhassa maassamme.2921248- 631090