Ihan vaan koska

Hyvää huomenta ja mukavaa perjantai päivää viikonloppua. 🐺😊☕💗

119

718

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Huomenta Susi Hukkanen 😉

🐈

• Hyvää huomenta 😊

• Anonyymi

Vai ihan koska vaan? No ei vaiskaan. Huomenta!

• Ihan koska vaan ja ihan vaan koska. Huomenta :)

• Anonyymi

Nais kun sais ihan koska vaan. ❤

• No niinpä... 😋

• Anonyymi

Terve😊👩❤️

• Hei. miten menee? 😊❤️

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Hei. miten menee? 😊❤️

Sadepäivää pitelee entäs siellä sataako😊👩❤️

• Anonyymi kirjoitti:

Sadepäivää pitelee entäs siellä sataako😊👩❤️

Joo, näyttää sitä vettä tulevan ja pitäis jaksaa kaupaan lähtee. Hyvä teko syy pysytellä sisällä. Mulla on vapaa tänäänkin. 😊❤️

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Joo, näyttää sitä vettä tulevan ja pitäis jaksaa kaupaan lähtee. Hyvä teko syy pysytellä sisällä. Mulla on vapaa tänäänkin. 😊❤️

Okay kivaa päivää vaik sataa😊👩❤️

• Anonyymi kirjoitti:

Okay kivaa päivää vaik sataa😊👩❤️

Kiitos. Kivaa päivää. Mitä sulla suunnitelmii? 😊❤️

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Kiitos. Kivaa päivää. Mitä sulla suunnitelmii? 😊❤️

Ei mitään kun sadepäivä😊👩❤️

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

sähän voit sit pitää janille seuraa

• Anonyymi kirjoitti:

Voi katsella vaik leffoja. Tai jotain 😊❤️

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Voi katsella vaik leffoja. Tai jotain 😊❤️

Niimpä😊👩❤️

• Anonyymi kirjoitti:

Pidetää seuraa toisillemme 😊❤️

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Pidetää seuraa toisillemme 😊❤️

kirsi näytti keksivän muuta tekemistä

• Anonyymi kirjoitti:

kirsi näytti keksivän muuta tekemistä

Niin minäkin joudun nyt lähtemään tuonne sateeseen, kun ruokakaapit ammottaa tyhjyyttään ja keho huutaa lisää proteiinia.

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Niin minäkin joudun nyt lähtemään tuonne sateeseen, kun ruokakaapit ammottaa tyhjyyttään ja keho huutaa lisää proteiinia.

Moi oli vähän töitä 😊👩❤️

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Moi oli vähän töitä 😊👩❤️

sullahan ei pitänyt olla suunnitelmia tälle päivälle

• Anonyymi kirjoitti:

Moi oli vähän töitä 😊👩❤️

Moi taas. Kiva nähdä. Mäkin kävin nyt kaupalla. Nyt voi ottaa koko päivän rennosti. Eilinen päivä oli kuntoilua täynnä. 😊❤️

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Moi taas. Kiva nähdä. Mäkin kävin nyt kaupalla. Nyt voi ottaa koko päivän rennosti. Eilinen päivä oli kuntoilua täynnä. 😊❤️

Niin sulla oli ne harkat 👩❤️😊☕️

• Anonyymi kirjoitti:

Niin sulla oli ne harkat 👩❤️😊☕️

Joo oli ne, ja salillakin tuli rehkittyä. Nyt oon aika jumissa 😄😊❤️
        Pitääkin laittaa uutta kahvia. 😊☕️

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Joo oli ne, ja salillakin tuli rehkittyä. Nyt oon aika jumissa 😄😊❤️
        Pitääkin laittaa uutta kahvia. 😊☕️

Mä juon kans 👩❤️😊☕️

• Anonyymi kirjoitti:

Mä juon kans 👩❤️😊☕️

Juodaan päiväkahvit 😄😊❤️

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Juodaan päiväkahvit 😄😊❤️

😊❤️☕️👩

• Anonyymi kirjoitti:

😊❤️☕️👩

Istutaanko keittiössä juomassa kahvetta ja katsellaan ikkunasta sadetta? 😊❤️☕️

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Istutaanko keittiössä juomassa kahvetta ja katsellaan ikkunasta sadetta? 😊❤️☕️

😊❤️👩

• Anonyymi kirjoitti:

😊❤️👩

Sitte voidaan katsoa välillä toisiamme, ja sitten alkaa naurattaa. 😊❤️☕️

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Sitte voidaan katsoa välillä toisiamme, ja sitten alkaa naurattaa. 😊❤️☕️

Mille te nauratte? toistenne naamoille?

• Anonyymi kirjoitti:

Mille te nauratte? toistenne naamoille?

Kirsiä alkais kuitenki naurattaa ja mä kysyisin, et mille se nauraa

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Kirsiä alkais kuitenki naurattaa ja mä kysyisin, et mille se nauraa

Miks Kirsi naurais? katsoo ulos kahvikuppi kädessä, sitten katsoo sua ja repee. Lol.

• Anonyymi

väsyttää meen lepää 😊👩❤️

• Anonyymi

Asiallisesti kysyen mikä väsyttää kolmikymppistä jo puolenpäivän aikoihin?

• Anonyymi

Tarvitsetko tulkkausta vastaamiseen?

• Anonyymi

taas se alkaa .kahvista jauhaminen. ei ole ihme ettei jania onnista naisten kaa kun ei osaa jutella kuin kahvin juomisesta. ja kirsikin odotti että saa juoda janin kaa samaan aikaa kahvia. kaikki pitää tehdä samaan aikaan että siitä voi jutella palstalla

• No mistäs mä sitten keksin juttua? en mä katso salkkareita, eikä mitään sellasta.

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

No mistäs mä sitten keksin juttua? en mä katso salkkareita, eikä mitään sellasta.

sä voisit kysyä kirsiltä harrastuksista ja mitkä asiat sitä kiinnostaa. vittu kun sä et osaa puhua

• Anonyymi

Päikkärit vois ottaa😊❤️👩🥱

• Joo, ehkä nekin jossai vaiheessa. Nukuin taas jotenki liian vähän. ☕😊❤️

• Anonyymi

janikin varmaan menee sit päikkäreille.koska pitää tehdä kaikki samoin kuin kirsi tekee

• Anonyymi kirjoitti:

janikin varmaan menee sit päikkäreille.koska pitää tehdä kaikki samoin kuin kirsi tekee

Päikkärit tekee hyvää.

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Joo, ehkä nekin jossai vaiheessa. Nukuin taas jotenki liian vähän. ☕😊❤️

Täytyy kokeilla🥱😊❤️👩😘

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Joo, ehkä nekin jossai vaiheessa. Nukuin taas jotenki liian vähän. ☕😊❤️

no menkää samaan sänkyyn nukkuu ja heräätte sit samaan aikaan

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Päikkärit tekee hyvää.

ei näytä kahvi piristävän kirsiä. koko ajan lepäämässä vaikka saa kofeiinia

• Anonyymi kirjoitti:

Täytyy kokeilla🥱😊❤️👩😘

Kokeillaan vaan. Mä juon ensin kahvit... Kuuntelen musaa.😊😘❤️

• Anonyymi kirjoitti:

ei näytä kahvi piristävän kirsiä. koko ajan lepäämässä vaikka saa kofeiinia

Kofeiini ennen päikkäreitä on hyvä, niin ei nuku liian kauan.

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Kofeiini ennen päikkäreitä on hyvä, niin ei nuku liian kauan.

mä en sanonut jani helvetti sulle vaan kirsille

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

kokeilkaa toki myös panemista koska teillä on sama sänky.

• Anonyymi kirjoitti:

kokeilkaa toki myös panemista koska teillä on sama sänky.

Ei aika ole pakko panna.

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Ei mua nukuta lähen kaupoille 😂❤️👩

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

jani tulee sun mukaan

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Ei aika ole pakko panna.

Koskaan ei ole pakko panna Jani! ei kumpaakaan osapuolta saa pakottaa panohommiin mukaan. Ymmärrätkö?

• Anonyymi kirjoitti:

Sehän kiva. Ulos ylös ja lenkille 😊😘❤️
        Tulisin mukaan jos voisin... 😊

• Anonyymi kirjoitti:

Koskaan ei ole pakko panna Jani! ei kumpaakaan osapuolta saa pakottaa panohommiin mukaan. Ymmärrätkö?

Niin ja jälleen piti ymmärtää täysin väärin ja kuvitella tuollasia, että mä muka pakottaisin ketään sellaista tekemään?! En ole ikinä tehny niin.

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Niin ja jälleen piti ymmärtää täysin väärin ja kuvitella tuollasia, että mä muka pakottaisin ketään sellaista tekemään?! En ole ikinä tehny niin.

tunkeudut kirsin kotiin juomaan kahvia

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Et laulanut itseäsi sydämeeni

Vaan kosketit

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

johan sä oot pussaillut kirsiä ilman kirsin lupaa

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

”Ei ain ole pakko panna” eli sun mukaan kuitenkin välillä, joskus on pakko, ei aina.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

”Ei ain ole pakko panna” eli sun mukaan kuitenkin välillä, joskus on pakko, ei aina.

janihan haluaa seksiä eikä platonista ystävyttä. silloin se tarkoittaa panemista. jani ei lähe mitään kahvia juomaan ja juttelee

• Anonyymi kirjoitti:

johan sä oot pussaillut kirsiä ilman kirsin lupaa

Emoji pusu ei ole ihan sama asia kuin oikea. Eikä tuo ole tätä nimenomaista Kirsiä juurikaan haitannut. Sinua se kaikki näkyy ärsyttävän suuresti.

• Anonyymi kirjoitti:

Ei vaan tää yksi ehdottelee jotain panemisia joka kerta ku on nukkumaan menosta puhetta. Te ny haluatte vääntää kaiken rumaksi ihan vaikka väkisin.

• Anonyymi kirjoitti:

janihan haluaa seksiä eikä platonista ystävyttä. silloin se tarkoittaa panemista. jani ei lähe mitään kahvia juomaan ja juttelee

Keksit omias.

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Keksit omias.

Tottahan toi on. Et halua naisesta ystävää, vaan haluat seksiä naisen kanssa. Ellei teillä ole sitten fwb.

• Anonyymi kirjoitti:

Tottahan toi on. Et halua naisesta ystävää, vaan haluat seksiä naisen kanssa. Ellei teillä ole sitten fwb.

Jos se nainen olis sellainen pantavan näköinen, niin aika vaikea siinä olis pelkkä ystävä vaan olla. Näin voi sanoa mies, kuin mies.

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Jos se nainen olis sellainen pantavan näköinen, niin aika vaikea siinä olis pelkkä ystävä vaan olla. Näin voi sanoa mies, kuin mies.

Jani, haluatko todellakaan tavata Kirsiä vai nettideittailetko ihmettä odotellessa?

• Anonyymi kirjoitti:

Jani, haluatko todellakaan tavata Kirsiä vai nettideittailetko ihmettä odotellessa?

Miksi kysyt?

• Anonyymi kirjoitti:

Kyllä voisin tavata, mutta hän ei ole ottanut minuun yhteyttä, eikä ehdotellut sellaista itse.

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Emoji pusu ei ole ihan sama asia kuin oikea. Eikä tuo ole tätä nimenomaista Kirsiä juurikaan haitannut. Sinua se kaikki näkyy ärsyttävän suuresti.

No kirsi laittaa sulle sydämiä vaikka ei halua nähä sun livenä.

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Keksit omias.

No miksi sulla ei ole ystäviä sitten. sä puhut täällä paljon mutta ystäviä sulla ei ole. kävit vaasassa asti katsomassa kun toinen ei jaksa lähteä sun kaa ulos

• Anonyymi kirjoitti:

No kirsi laittaa sulle sydämiä vaikka ei halua nähä sun livenä.

No sellaista se on... Eihän nuo pupupoika ja prinsessakaan ole mitään tapailusta puhuneet, vaikka viuhka heiluu ja nesteet lentää virtuaalisesti.

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

niin sulla oli tylsää siellä vaasassa kun kaveri on mies. jos olis nainen niin varmaan teillä olis ollut seksiä. sähän kelpuutat vain hyvän näköiset naiset.

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Kyllä voisin tavata, mutta hän ei ole ottanut minuun yhteyttä, eikä ehdotellut sellaista itse.

niin teidän piti mennä särkänniemeen ja jäätelölle. mutta ette sitten ikinä tavanneet

• Anonyymi kirjoitti:

No miksi sulla ei ole ystäviä sitten. sä puhut täällä paljon mutta ystäviä sulla ei ole. kävit vaasassa asti katsomassa kun toinen ei jaksa lähteä sun kaa ulos

Taas alkaa tää ystävistä jauhaminen? Oon liian omituinen saamaan ystäviä. Eikä niitä vanhemmiten ole niin helppoo saada, kuin nuorena oli. Senhän tietää kaikki, miten tuo menee. Ja vanhat ystävät on tuollaisia vanhoja, omine vaivoineen. Ei niistä ole mihinkään lähtemään. Luovuttaneet jo kokonaan naisten saamisen ja kaiken kanssa.

• Anonyymi kirjoitti:

niin teidän piti mennä särkänniemeen ja jäätelölle. mutta ette sitten ikinä tavanneet

Niin, ei mulla ollu mahdollisuutta lähtee sinne, kun oli niin kaikkea muutaki. Toisekseen, en mä voi sinne summassa lähteä ja toivoa, että se kirsi on ihan oikea ihminen ja myös tulossa sinne mihin treffit sovittu. Haluaako hän edes tulla kohdatuksi? Aika moni on täällä varovainen, ihan ku missä tahansa netissä. Tinderissäki paljon niitä, jotka ei uskalla oikeasti tavata ketään vaikka siellä roikkuuki.

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Miksi kysyt?

Olen oppinut "lukemaan"sinua .

• Anonyymi kirjoitti:

Olen oppinut "lukemaan"sinua .

Eihän sitä voi laskea deittailuksi, jos me täällä vain höpöttelemme. Musta se on kivaa. Siitä saa dopamiiniannoksen. Kirsikin luultavasti tykkää.

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

No sellaista se on... Eihän nuo pupupoika ja prinsessakaan ole mitään tapailusta puhuneet, vaikka viuhka heiluu ja nesteet lentää virtuaalisesti.

mutta sunhan piti kirsin kaa mennä särkänniemeen. tais kirsillä mennä pupu pöksyyn

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Taas alkaa tää ystävistä jauhaminen? Oon liian omituinen saamaan ystäviä. Eikä niitä vanhemmiten ole niin helppoo saada, kuin nuorena oli. Senhän tietää kaikki, miten tuo menee. Ja vanhat ystävät on tuollaisia vanhoja, omine vaivoineen. Ei niistä ole mihinkään lähtemään. Luovuttaneet jo kokonaan naisten saamisen ja kaiken kanssa.

ai. ite juttelen nytkin muutaman miehen kaa ja olen keski-ikäinen. sä vetoat aina ikään

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Eihän sitä voi laskea deittailuksi, jos me täällä vain höpöttelemme. Musta se on kivaa. Siitä saa dopamiiniannoksen. Kirsikin luultavasti tykkää.

missä kirsi muuten on. se on aika kauan ollut jo kaupassa

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Siinäpä eräänlainen vastaus. Miehelle kuuluu tehdä aloite. Näin se vaan on. Meno on kuin lastentarhasssa tämänkin päivän osalta.

• Mä en osaa hakemalla hakea ystäviä.

• Anonyymi kirjoitti:

Siinäpä eräänlainen vastaus. Miehelle kuuluu tehdä aloite. Näin se vaan on. Meno on kuin lastentarhasssa tämänkin päivän osalta.

Vähän on huono ollu tehdä aloitetta, kun ei ole tienny että milloin onnistuis tampereella asti käymään... Olen ehdottanu joskus että laittais mun emailiin jotain. Ei nainenkaan voi niin avuttomaks heittäytyä ja odottaa että mies tekee tyyliin aivan kaiken.

• Anonyymi kirjoitti:

ai. ite juttelen nytkin muutaman miehen kaa ja olen keski-ikäinen. sä vetoat aina ikään

Jaa. jokaisella on elämä erilainen.

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Niin, ei mulla ollu mahdollisuutta lähtee sinne, kun oli niin kaikkea muutaki. Toisekseen, en mä voi sinne summassa lähteä ja toivoa, että se kirsi on ihan oikea ihminen ja myös tulossa sinne mihin treffit sovittu. Haluaako hän edes tulla kohdatuksi? Aika moni on täällä varovainen, ihan ku missä tahansa netissä. Tinderissäki paljon niitä, jotka ei uskalla oikeasti tavata ketään vaikka siellä roikkuuki.

Mutta eihän kirsi edes ehdottanut mitään päivää. Sullahan on nyt vapaapäiviä töistä ja kirsi on himassa päivät pitkät. nähkää nyt ennen kuin se lähtee takas espanjaan

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Mä en osaa hakemalla hakea ystäviä.

etkö sä osaa vastata ilmoituksiin. oot vaan laiska

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Vähän on huono ollu tehdä aloitetta, kun ei ole tienny että milloin onnistuis tampereella asti käymään... Olen ehdottanu joskus että laittais mun emailiin jotain. Ei nainenkaan voi niin avuttomaks heittäytyä ja odottaa että mies tekee tyyliin aivan kaiken.

koita jani ymmärtää ettei kirsikään ole kiinnostunut susta edes ystävänä.

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Jaa. jokaisella on elämä erilainen.

mutta sä vetoat aina sun ikään. sä oot 52 ja voit ihan hyvin jutella ihmisille mutta sä et jaksa edes laittaa hakukriteerejä. kun on vitun vaikeaa laittaa rasti ruutuun

• Anonyymi kirjoitti:

missä kirsi muuten on. se on aika kauan ollut jo kaupassa

Niin. Hänellä on muuta parempaa tekemistä kuin tää palsta. Minäkin olen vain tuntematon ukkeli täällä, jolla ei ole niin paljoo merkitystä.

• Anonyymi kirjoitti:

Mutta eihän kirsi edes ehdottanut mitään päivää. Sullahan on nyt vapaapäiviä töistä ja kirsi on himassa päivät pitkät. nähkää nyt ennen kuin se lähtee takas espanjaan

No sitten siitä pitäis sopia yksityisesti. Vaan kuinka moni täällä uskaltaa luottaa kehenkään?

• Anonyymi kirjoitti:

etkö sä osaa vastata ilmoituksiin. oot vaan laiska

Mitä tällä tarkoitat?

• Anonyymi kirjoitti:

mutta sä vetoat aina sun ikään. sä oot 52 ja voit ihan hyvin jutella ihmisille mutta sä et jaksa edes laittaa hakukriteerejä. kun on vitun vaikeaa laittaa rasti ruutuun

En ole missään suomi24 treffeissä.

• Anonyymi kirjoitti:

koita jani ymmärtää ettei kirsikään ole kiinnostunut susta edes ystävänä.

Kyllä mä tiedostan ihmisten kiinnostuksen tason ihan heidän käytöksestään.

• Anonyymi kirjoitti:

Mihin laitan hakukriteeriä? Olenhan mä tinderissä. Eipä ole kertaakaan treffeille onnistunu pääsee sielläkään.

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

miksi sä sitten itket jos kirsi ei ole palstalla. oletatko että hän on lopun ikänsä sun seurana täällä. eihän ne muutkaan ole pysyneet sun palstakaverina .

• Anonyymi kirjoitti:

miksi sä sitten itket jos kirsi ei ole palstalla. oletatko että hän on lopun ikänsä sun seurana täällä. eihän ne muutkaan ole pysyneet sun palstakaverina .

Ei niin olekaan. Kaikki loppuu aikanaan. Ja minä jatkan yksin olemista ikuisesti.

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Niin. Hänellä on muuta parempaa tekemistä kuin tää palsta. Minäkin olen vain tuntematon ukkeli täällä, jolla ei ole niin paljoo merkitystä.

näin kyllä asia on

• Minä en tiedä mistä sivuista puhut.

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

En ole missään suomi24 treffeissä.

niitä on kuule paljon muitakin sivustoja. et sä osaa käyttää nettiä

• Mulla on tällä hetkellä niin antisosiaalinen olo, etten jaksa mennä selaamaan randomeita naamoja ja etsimään "ystävää"...

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Ei niin olekaan. Kaikki loppuu aikanaan. Ja minä jatkan yksin olemista ikuisesti.

ei oo mun ongelma. jää sä yksin odottaa kirsiä että se tulee sieltä kaupasta

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Mulla on tällä hetkellä niin antisosiaalinen olo, etten jaksa mennä selaamaan randomeita naamoja ja etsimään "ystävää"...

älä sitten valita

• Anonyymi kirjoitti:

niitä on kuule paljon muitakin sivustoja. et sä osaa käyttää nettiä

Mä osaan käyttää nettiä kyllä, mutta seuranhakuun tää ei ole mulla ollu koskaan.

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Mä osaan käyttää nettiä kyllä, mutta seuranhakuun tää ei ole mulla ollu koskaan.

vittuako sitten valitat kun ei ole seuraa tai ystäviä. kaikki pitäis saada valmiina

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Jos mies todella on kiinnostunut, hän tekee kaiken mahdollisen vaivannäönkin. Alfa Romeolla pyyhkäisisi mennen tullen. Tuskin olet suoraa ehdotusta edes esittänyt. Varsin yksitotista sananvaihtoa antamaan sulle dobamiinia.

• Anonyymi kirjoitti:

Jos mies todella on kiinnostunut, hän tekee kaiken mahdollisen vaivannäönkin. Alfa Romeolla pyyhkäisisi mennen tullen. Tuskin olet suoraa ehdotusta edes esittänyt. Varsin yksitotista sananvaihtoa antamaan sulle dobamiinia.

Niin kyllä kiinnostunut nainenkin tekee paljon, jos oikeasti kiinnostaa.

• On huikee perjantai ilta... No tää on tämmöstä.

• Anonyymi

Iltaa mitä kuuluu😊❤️👩

• Anonyymi

siinä hän on. jutelkaa kahvista taas

• Iltaa. Ei tässä ihmeitä. Pitäis lähteä taas käymään kaupalla ja morjestaa lapsia.
        Missä sä kävit? 😊❤️

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Iltaa. Ei tässä ihmeitä. Pitäis lähteä taas käymään kaupalla ja morjestaa lapsia.
        Missä sä kävit? 😊❤️

Yhtä frendiä moikkaa😊❤️👩 kiva kun käyt

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

mä luulin että olit kaupassa

• Anonyymi kirjoitti:

Sepä mukavaa. Mä vähän arvelin että niin. Joo mä käyn nopsaan. 😊✨❤️

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Sepä mukavaa. Mä vähän arvelin että niin. Joo mä käyn nopsaan. 😊✨❤️

että kerkeet sitten jutella kirsin kaa kahvin juomisesta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

mä luulin että olit kaupassa

Kävin kyllä sielläkin😊❤️👩

• Anonyymi
      • Miten tämä liittyy minuun???

• Anonyymi

Täälläpä sitä kuvitellen köllötetään unipuulla suden turkin mukavasti lämmittäessä vieressäni. Tassu on kädessäni.Hyvää yötä meiltä molemmilta.

Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vakava rikosepäily Seinäjoella

Ilkka ei taaskaan tiedä mitään mutta hesalaiset kertoo: https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010959325.html
      Seinäjoki
      41
      2685
    2. Mitä on woketus?

Täälläkin hoetaan usein sanaa "woketus". Mitä se tarkalleen ottaen tarkoittaa? Ilmeisesti sen käyttäjät ymmärtävät sen k
      Maailman menoa
      410
      2190
    3. Olet saanut kyllä tunnisteita

Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens
      Ikävä
      21
      2066
    4. Mies pakko olla rehellinen

Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau
      Ikävä
      17
      1815
    5. Oletko jo luovuttanut?

Joko olet luovuttanut kaivatun suhteen ja hyväksynyt, että mitään ei tule?
      Ikävä
      139
      1746
    6. Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä - Hoivakotiin ei pääse, vaan joutuu selviytymään yksin

Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä… Hoivakoteihin sijoittamista vältellään, koska hoito on kallista ja hyvinvoin
      Maailman menoa
      137
      1669
    7. Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen

Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat
      Tv-sarjat
      21
      1153
    8. Hirvenmaitojuusto

Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,
      Ruoka ja juoma
      0
      1132
    9. Vanhentunut runsaasti.

Ei hyvä juttu. Mieheltä pötkylänaiselle.
      Ikävä
      74
      1039
    10. Kerro mulle miksi juuri me

Kohdattiin? Tässä elämässä. Vaikka ollaan edelleen tutut tuntemattomat. Se on omituinen tunne.
      Ikävä
      63
      935
    Aihe