Valo kultainen herättää

Hyvää huomenta kivoille. Hidas rento aamu ☕🌞🍁😊❤️

66

439

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ihanan rauhallinen aamu. Talvi taitaa tulla tupsahtaa sittenkin liian aikaisin. Ensi kuussa sen näkee miten käy.

    • Anonyymi

      Harvoille kivoille, mut fixatkaa ym jos silt yhtää Vaa tuntuu

      • Anonyymi

        Aina voi kerää sitä voiton tunnetta, vähän jäätyy naama alle nääs puolen välin jo


      • Anonyymi kirjoitti:

        Aina voi kerää sitä voiton tunnetta, vähän jäätyy naama alle nääs puolen välin jo

        En ymmärrä teidän jutuista yhtään mitään. Tuskin tajuatte itsekään mitä selitätte.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        En ymmärrä teidän jutuista yhtään mitään. Tuskin tajuatte itsekään mitä selitätte.

        Ylläri. Susi heti aamusta haukkuu ja mollaa muita. Sitten ihmettelee kuinka hänelle tullaan avautumaan. Olet saat*nan kus*pää.


      • Anonyymi

        Suu kii.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suu kii.

        Kenen puolesta puhut?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ylläri. Susi heti aamusta haukkuu ja mollaa muita. Sitten ihmettelee kuinka hänelle tullaan avautumaan. Olet saat*nan kus*pää.

        Sä pistät kovasti eforttia tähän tota…hommaan?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ylläri. Susi heti aamusta haukkuu ja mollaa muita. Sitten ihmettelee kuinka hänelle tullaan avautumaan. Olet saat*nan kus*pää.

        Haukkuu ja mollaa? Niin ku missä kohtaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sä pistät kovasti eforttia tähän tota…hommaan?

        I see childlike folke


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Haukkuu ja mollaa? Niin ku missä kohtaa?

        No esim monessakin dialogissa itsesi kanssa mies


    • Anonyymi

      Hyvää huomenta🌝Niimpä tuntuu talven selkä tekevän tuloaan. Pitipä käydä hiplaamassa jo pattereita ensi töikseni, vaan kylmät vielä ovat. Mukavaa päivää muuten sinne. Valoisaa mieltä ennenkaikkea .Tässä sinulle punaruusu kivalta, ole hyvä.🌹

      • Anonyymi

        Sudelle kannata mitään antaa. Täällä se jo heti aamusta mollaa ihmisiä.


      • Kiitos ruususta. Mukavaa ja valoisaa syksyistä päivää sinulle. Tässä 🌞🌻😊


      • Anonyymi

        Minäkin hiplasin patterit jo hennosti puhaltamaan- ei tässä ruusuilla tanssita vasta syys


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sudelle kannata mitään antaa. Täällä se jo heti aamusta mollaa ihmisiä.

        Tämä sun juttu on vaihdellu vissiin megalomaanisesta valehtelusta vähän lillukan varsiin ja sitte taas takaisin?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sudelle kannata mitään antaa. Täällä se jo heti aamusta mollaa ihmisiä.

        Minä en ole täällä mollannut ketään. Toivotan vaan hyvää huomenta ja tällä rekatulla nimellä vain kirjoitan. Ne sun mollaajat on nimettömiä ja ties ketä valopäitä.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Minä en ole täällä mollannut ketään. Toivotan vaan hyvää huomenta ja tällä rekatulla nimellä vain kirjoitan. Ne sun mollaajat on nimettömiä ja ties ketä valopäitä.

        Juuri tässäkin aloituksessasi mollaat ihmisiä. Mikä ihme bipolaari tekopyhä itkupotkuraivaripappa oikein olet?

        "Tuskin tajuatte itsekään mitä selitätte." Tuossa ylempänä mollaat ihmisiä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Juuri tässäkin aloituksessasi mollaat ihmisiä. Mikä ihme bipolaari tekopyhä itkupotkuraivaripappa oikein olet?

        "Tuskin tajuatte itsekään mitä selitätte." Tuossa ylempänä mollaat ihmisiä.

        Mitä mollaamista tuo on? Itse taidat olla herkkähipiä. Et vaivaudu edes selittämään suomeksi, mitä tolla omalla kommentilla tarkoitit.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Mitä mollaamista tuo on? Itse taidat olla herkkähipiä. Et vaivaudu edes selittämään suomeksi, mitä tolla omalla kommentilla tarkoitit.

        Ai. Sun mielestä ei ole mollaamista tuo? Mutta sitten kun joku sanoo sulle muuta kuin "kivaa päivää" on kaikilla vihat sua kohtaan päällänsä. Sä olet oikeasti säälittävä. Ei sua kukaan tule oikeasti rakastamaan koskaan.


    • Anonyymi

      Ja tykkää samantyyppisistä ilkimyksistä kun muistan miten se muka 11v.tyttö soitti suutaan täällä kaikille ja räksytti tosi rumia yhdessä tämän vanhemman miehen kanssa. Mikähän lie hätänä tuollakin miehellä ihan oikeasti. Jotain on kyllä pahasti vialla. Onko jäänyt tietylle tasolle ettei ole kasvanut jossain vaiheessa aikuiseksi vai onko sitten sairastunut mieleltään. No kumpikin harmi totta kai mutta ehkei tämä palsta ole oikea paikka tuon tyyppisille aggressiivisille ihmisille jotka haastaa riitaa jos ei ole hänen mielestään kiva ja kuulu hänen kanssaan samoin ajatteleviin. Minä toivotan puolestani ihan kaikille hyvää ja aurinkoista uuden viikon alkua ☀️☀️😊!

      • Anonyymi

        Psykiatria se tarvitsee ja pian.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Psykiatria se tarvitsee ja pian.

        Kyllä mä voin antaa psykiatrille luettavaksi eilis iltaisen ketjun. Näkee hänkin, että teillä osalla kommentoijista, on liian vanhat sahanpurut päässä.


      • Ihan ansaitusti antoi teille huutia, koska ette osannu olla kunnolla.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Ihan ansaitusti antoi teille huutia, koska ette osannu olla kunnolla.

        Lopeta tuollaiset puheet ja ihmisten syyttelyt että ette osanneet olla niin oikein teille. Et osaa itsekään käyttäytyä niin ollaan kaikki hiljaa siis mielellään. Ja myös sinä!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Lopeta tuollaiset puheet ja ihmisten syyttelyt että ette osanneet olla niin oikein teille. Et osaa itsekään käyttäytyä niin ollaan kaikki hiljaa siis mielellään. Ja myös sinä!

        Et kestä ku sulle sanotaan jostain takaisin.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Kyllä mä voin antaa psykiatrille luettavaksi eilis iltaisen ketjun. Näkee hänkin, että teillä osalla kommentoijista, on liian vanhat sahanpurut päässä.

        Muissahan se vika aina. Onko aamupuuro ja provoilut sulla päivän teema heti aamusta? Saitko hyviä pillereitä osastolta?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Muissahan se vika aina. Onko aamupuuro ja provoilut sulla päivän teema heti aamusta? Saitko hyviä pillereitä osastolta?

        Niin on teissä aika paljon vikaa. Tehän tuota urputtamista harrastatte jatkuvalla syötöllä. Teitä vituttaa, kun en ole samasta muotista teidän kanssanne, vaan jotain ihan täysin muuta, mitä ette pysty edes käsittämään. Olen korkeammalla tietoisuuden tasolla.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Ihan ansaitusti antoi teille huutia, koska ette osannu olla kunnolla.

        Hahahahaa. Täällä se uhoo "siitäs saatte" mutta kun joku sanoo vastaan, niin susi on heti "yhyy yhyy, mulle ei ole koskaan ketään yhyy yhyy."


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Niin on teissä aika paljon vikaa. Tehän tuota urputtamista harrastatte jatkuvalla syötöllä. Teitä vituttaa, kun en ole samasta muotista teidän kanssanne, vaan jotain ihan täysin muuta, mitä ette pysty edes käsittämään. Olen korkeammalla tietoisuuden tasolla.

        🤣🤣🤣 Totta. En pysty käsittämään kuinka säälittävä ja alhainen ihminen joku pystyy olemaan. Siihen ei riitä paraskaan mielikuvitus laskeutumaan yhtä alas kuin missä sinä majailet.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Et kestä ku sulle sanotaan jostain takaisin.

        Mihinkäs se emojitytön huomenet on jäänyt, tainnut sekin säikähtää jo tätä menoa ja kuinka äksyilet ja haukut koko ajan ihmisiä. Olet suorastaan pelottava persoona noin epävakaana. Et sovi kyllä työhösi yhtään. Vaarallinen yhdistelmä ja kestän kyllä mutta tuota en kestä kuinka kehuskelet olevasi jossain ylempänä kuin muut ihmiset korkeammalla tietoisuuden tasolla, no sai hyvät naurut päivään kyllä. Kiitos siitä!!! Mut ei voi kuin nauraa. :)


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mihinkäs se emojitytön huomenet on jäänyt, tainnut sekin säikähtää jo tätä menoa ja kuinka äksyilet ja haukut koko ajan ihmisiä. Olet suorastaan pelottava persoona noin epävakaana. Et sovi kyllä työhösi yhtään. Vaarallinen yhdistelmä ja kestän kyllä mutta tuota en kestä kuinka kehuskelet olevasi jossain ylempänä kuin muut ihmiset korkeammalla tietoisuuden tasolla, no sai hyvät naurut päivään kyllä. Kiitos siitä!!! Mut ei voi kuin nauraa. :)

        Miten olen ketään taas haukkunut? Kyllä te muut haukutte minua paljon enemmän. Minä en sais antaa yhtään takaisin päin? Minua täällä on arvosteltu kaikesta tekemisestä vuosi kaudet.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Miten olen ketään taas haukkunut? Kyllä te muut haukutte minua paljon enemmän. Minä en sais antaa yhtään takaisin päin? Minua täällä on arvosteltu kaikesta tekemisestä vuosi kaudet.

        Niin et näe itsessäsi mitään vikaa ikinä niinhän se tarpeeksi sekavalla menee, muut on sairaita ja muut on sitä ja muut on tätä. Minä en tee koskaan pahaa muut vaan. Mutta joo ei jaksa,,turhaa ajanhukkaa tämä on jos mikä. Jo vain takaisin muihin puuhiin ja vapaapäivän kunniaksi ulos luontoon. 😊😊🍄🌻🌻


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mihinkäs se emojitytön huomenet on jäänyt, tainnut sekin säikähtää jo tätä menoa ja kuinka äksyilet ja haukut koko ajan ihmisiä. Olet suorastaan pelottava persoona noin epävakaana. Et sovi kyllä työhösi yhtään. Vaarallinen yhdistelmä ja kestän kyllä mutta tuota en kestä kuinka kehuskelet olevasi jossain ylempänä kuin muut ihmiset korkeammalla tietoisuuden tasolla, no sai hyvät naurut päivään kyllä. Kiitos siitä!!! Mut ei voi kuin nauraa. :)

        Se on teidän tyyli täällä aina ollut. Ensin ärsytätte ja haukutte, ja jos teille antaa vähänkin takaisin, niin sen jälkeen syyllistätte ja sanotte että onpa hirveä äijä tuollainen valittaja paska.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Niin et näe itsessäsi mitään vikaa ikinä niinhän se tarpeeksi sekavalla menee, muut on sairaita ja muut on sitä ja muut on tätä. Minä en tee koskaan pahaa muut vaan. Mutta joo ei jaksa,,turhaa ajanhukkaa tämä on jos mikä. Jo vain takaisin muihin puuhiin ja vapaapäivän kunniaksi ulos luontoon. 😊😊🍄🌻🌻

        Minä näen itsessäni paljon vikoja. Se että te haukutte ja arvostelette vaan pahentaa tätä masennusta. Teillä ei ole mitään empatiakykyä. Te vaan lyttäätte ja painatte entistä enemmä suohon ihmistä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Niin et näe itsessäsi mitään vikaa ikinä niinhän se tarpeeksi sekavalla menee, muut on sairaita ja muut on sitä ja muut on tätä. Minä en tee koskaan pahaa muut vaan. Mutta joo ei jaksa,,turhaa ajanhukkaa tämä on jos mikä. Jo vain takaisin muihin puuhiin ja vapaapäivän kunniaksi ulos luontoon. 😊😊🍄🌻🌻

        Missä oon ketään sairaaksi sanonu? Keksitte koko ajan musta kaikkea pahaa, koska teidän mielikuva musta on jo sellainen, että minä olen pelkkää paskaa.


      • Just tää kertoo susta ihan kaiken. Tunnekylmä ihminen.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Minä näen itsessäni paljon vikoja. Se että te haukutte ja arvostelette vaan pahentaa tätä masennusta. Teillä ei ole mitään empatiakykyä. Te vaan lyttäätte ja painatte entistä enemmä suohon ihmistä.

        Kyllä on empatiakykyä paljonkin mutta josko sun masennus ilmenee noin pahasti aggressiivisesti ja aiheuttamalla tappeluita aina muiden kanssa niin kyllä sun täytyy hakea oikeasti apua muualta kuin täältä palstalta ei tämä ole mikään sun auttamispaikka/lääkäri. Eihän täällä ketään muutakaan auteta vaikka ois mikä elämäntilanne eikä kukaan kuvittele edes sellaista, miten sinä edes kuvittelet että tämä palsta parantaa sinun masennuksen. Taitaa kuule pahentaa vaan joten kaikki muut jutut ois tärkeämpää nyt elämässä kuin tapella täällä. Mutta itsehän päätät mitä elämälläsi teet. Eipä siihen kukaan voi vaikuttaa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä on empatiakykyä paljonkin mutta josko sun masennus ilmenee noin pahasti aggressiivisesti ja aiheuttamalla tappeluita aina muiden kanssa niin kyllä sun täytyy hakea oikeasti apua muualta kuin täältä palstalta ei tämä ole mikään sun auttamispaikka/lääkäri. Eihän täällä ketään muutakaan auteta vaikka ois mikä elämäntilanne eikä kukaan kuvittele edes sellaista, miten sinä edes kuvittelet että tämä palsta parantaa sinun masennuksen. Taitaa kuule pahentaa vaan joten kaikki muut jutut ois tärkeämpää nyt elämässä kuin tapella täällä. Mutta itsehän päätät mitä elämälläsi teet. Eipä siihen kukaan voi vaikuttaa.

        En mä halua tapella kenenkään kanssa. Mun olis pitäny sitte olla kokonaan vastaamatta näille jotka halusivat haastaa riitaa. Ilmeisesti olis pitäny ohittaa joka ikinen ilkeä kommentti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Muissahan se vika aina. Onko aamupuuro ja provoilut sulla päivän teema heti aamusta? Saitko hyviä pillereitä osastolta?

        Tässä vaiheessa astun areenalle! Terve, fiksu, sielukas taiteijaluonne kuten Jani on, ei tarvitse psykiatria.Sori tätä nettipalstailun viheliäistä puoliskoa. Asiallinen, hyvää tarkoittava kritiikki ei ole poissuljettua. Olempa itsekin tietyssä kohdin henkilökohtaisuuksiin menemättä mielipiteeni ilmaissut. Mutta nyt on aika viheltää peli poikki. Mistäkö syystä? Lienetkö yksi ja sama raketoija tällekin aamulle, jonka kieliasu lukeutuu fanaattisuuteen?Määränsä se on kuules makeallakin. Sääntöjen punainen viiva koskee sinuakin.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Just tää kertoo susta ihan kaiken. Tunnekylmä ihminen.

        Sssshhhh. 🤫


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tässä vaiheessa astun areenalle! Terve, fiksu, sielukas taiteijaluonne kuten Jani on, ei tarvitse psykiatria.Sori tätä nettipalstailun viheliäistä puoliskoa. Asiallinen, hyvää tarkoittava kritiikki ei ole poissuljettua. Olempa itsekin tietyssä kohdin henkilökohtaisuuksiin menemättä mielipiteeni ilmaissut. Mutta nyt on aika viheltää peli poikki. Mistäkö syystä? Lienetkö yksi ja sama raketoija tällekin aamulle, jonka kieliasu lukeutuu fanaattisuuteen?Määränsä se on kuules makeallakin. Sääntöjen punainen viiva koskee sinuakin.

        Eiköhän kuka tahansa huomaa että täällä on monia eri kirjoittajia, osa ihan asiallisesti ja yrittäen edes vähän ymmärtää kommentoi ja osa sanoo paljon suoremmin ja ehkä myös rumemmin. Joten eipä täällä kaikki oo samaa ihmistä. Mut hienoa kun olet niin hyvä ihmistuntija. Ja mikä taiteilijasielu 😊👍🏻


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        En mä halua tapella kenenkään kanssa. Mun olis pitäny sitte olla kokonaan vastaamatta näille jotka halusivat haastaa riitaa. Ilmeisesti olis pitäny ohittaa joka ikinen ilkeä kommentti.

        Tästä olen ja moni muukin ollut samaa kehottamassa. Ei ole myöhäistä vieläkään. Siispä toteuttamaan tästä viestistä eteenpäin. Älä vastaile riidanhaasteisiin. Nuotiokin sammuu sytykkeiden puutteeseen.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tästä olen ja moni muukin ollut samaa kehottamassa. Ei ole myöhäistä vieläkään. Siispä toteuttamaan tästä viestistä eteenpäin. Älä vastaile riidanhaasteisiin. Nuotiokin sammuu sytykkeiden puutteeseen.

        Mikä on joillakin, kun on pakko haastaa riitaa? Aina ne samat länkytykset alkaa, joihin olen jo vastannu tuhanteen kertaan. Ei mene perille ja jos jostain sanon, niin se tulkitaan minun vihoitteluksi. Että olen joku itkupotkuraivaripappa kun ärähdän jollekin vääräleualle. mutta ei näille kannata mitään sanoa. Ei ne mitään kuuntele. Ovat jo mielipiteensä minusta muodostaneet eikä se muutu.


    • Anonyymi

      Näitä hukan juttuja kun lukee. En yhtään ihmettele että kukaan ei sitä halua tai uskalla tavata. Tiedä mitä tuollainen tekee, kun niin ailahtelee ja angstailee jatkuvasti.

    • No ei ollu sitten montaa mukavaa paikalla. Taidanpa tästä kadota itsekin.

      • Anonyymi

        Aloitat täällä päänaukomisen ja ihmettelet miksi ei ole mukavia sua kohtaan. 🤣


      • Anonyymi

        Mene hyvä ihminen vaikka ulos kun on kaunis ilma ja lopeta täällä tappelu. Eikös se ois ehkä mukavampaa touhua.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Aloitat täällä päänaukomisen ja ihmettelet miksi ei ole mukavia sua kohtaan. 🤣

        Tuoko oli sinun mieletä päänaukomista?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mene hyvä ihminen vaikka ulos kun on kaunis ilma ja lopeta täällä tappelu. Eikös se ois ehkä mukavampaa touhua.

        Ei kiinnosta mennä enää yhtään mihinkään.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Ei kiinnosta mennä enää yhtään mihinkään.

        Jos en väärin muista niin taisit juuri eilen sanoa, ettet aio enää valittaa täällä mitään mistään. Kappas, täällä olet vinkumassa ja vonkumassa jälleen kerran.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jos en väärin muista niin taisit juuri eilen sanoa, ettet aio enää valittaa täällä mitään mistään. Kappas, täällä olet vinkumassa ja vonkumassa jälleen kerran.

        Sä näet vinkumista ja vonkumista siinäkin kun toivotan hyvää huomenta.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Sä näet vinkumista ja vonkumista siinäkin kun toivotan hyvää huomenta.

        Sssshhhh. 🤫


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Sä näet vinkumista ja vonkumista siinäkin kun toivotan hyvää huomenta.

        En nyt ihan sitä tarkoittanut. Tarkoitin riidan haastamista ja sen kylvämistä. Kohta haet huomiota ja sääliä sitten valittamalla, että sinulle ei ole mitään tai ketään missään ja olet vanha paska.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mene hyvä ihminen vaikka ulos kun on kaunis ilma ja lopeta täällä tappelu. Eikös se ois ehkä mukavampaa touhua.

        Mutta eiks tää äijä saa kuitenki jostain syystä jotain tylsämieliä mukaa tähän hommelii?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sssshhhh. 🤫

        Mitä tämä susimies ja hänen huomenet sinulle merkitsee?


    • Anonyymi

      Iloa alkavaan viikkoon sudelle ja palstaväelle 🌝 Maltti on valttia. Palstahäiriköinti on tarkkailussa.

      • Kiitos sulle. Kyllä sen jokainen näkee, mitä häiriköintiä täällä harrastetaan. Ja kun niille jostain sanoo, niin se yltyy vaan. Miten häiriintyneitä ihmisten täytyy sillon olla? Anonyyminä on hyvä häiriköidä ilman mitään vastuuta sanoistaan. Tätä anonyymiyttä käytetään enimmäkseen vaan pahaan.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Kiitos sulle. Kyllä sen jokainen näkee, mitä häiriköintiä täällä harrastetaan. Ja kun niille jostain sanoo, niin se yltyy vaan. Miten häiriintyneitä ihmisten täytyy sillon olla? Anonyyminä on hyvä häiriköidä ilman mitään vastuuta sanoistaan. Tätä anonyymiyttä käytetään enimmäkseen vaan pahaan.

        tässä lisää 👩😊❤️ laita talteen niin ei tartte itkeä


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Kiitos sulle. Kyllä sen jokainen näkee, mitä häiriköintiä täällä harrastetaan. Ja kun niille jostain sanoo, niin se yltyy vaan. Miten häiriintyneitä ihmisten täytyy sillon olla? Anonyyminä on hyvä häiriköidä ilman mitään vastuuta sanoistaan. Tätä anonyymiyttä käytetään enimmäkseen vaan pahaan.

        Mä annan hyvän vinkin. Älä sano häiriköille mitään. Itse kaadat bensaa aina liekkeihin. Sitten angstaat kun kaikki paikat on tulessa.


    • Joku helkkarin lapsellinen laittaa feikkikirseilyperseilyä oikein urakalla.

    • Ei muuta ku ip osoitteet näiltä häiriköiltä ylös ja banniin vaan.

      • Anonyymi

        ihan sama 👩😊❤️


      • Anonyymi

        saako siellä on muka oma läppäri. aika siistii


      • Anonyymi

        Jos ne ei sua bännää, niin miksi niiden pitäis muita bänniä? Ihan samalla tavalla sä täällä rikot sääntöjä. Puhut Netasta jatkuvasti, ja Kirsistäkin. Jos joku vahingossa joutuu sun muijaks, niin tänne sä kirjottaisit kaikki siitä muiden ruodittavaks.


    • Anonyymi

      Hyvä Susi. Nyt voit elää loppuelämäsi rauhassa.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      577
      3846
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3298
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2781
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2729
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2124
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2071
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1947
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1845
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1790
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1739
    Aihe