Minusta mustasusi ja originalpieninainen

Anonyymi-ap

Sopivat yhteen. Molempien kanssa olen jutellut täällä ja molemmat ovat kuin piha ilman sadettajaa. Susi on tunteikas, aistillinen ja asiallinen. Originalpieninainen romanttinen ja lempeä, mutta silti jotenkin räväkkä kun tunteista puhuu.

Voi luoja kun kohtaisitte toisenne💙

59

425

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • En ole kiinnostunu originaalinaisesta, muuta kuin kaverina. Hän on mulle liian epäselvä ja vaikeatajuinen ihmisenä. Mä en ole häneen ihastunut romanttisesti.

      • Anonyymi

        Eikö hän ole kuin lankakerä, joka on mennyt solmuun?


      • Anonyymi

        Niin tarttet yksikertaisen naisen kuten kirsin. osaa sanoa huometa ja hyvää yötä ja kahvimerkin jota juo


      • Anonyymi kirjoitti:

        Eikö hän ole kuin lankakerä, joka on mennyt solmuun?

        En mä jaksa ihmisiä, joilla on enemmän ongelmia elämässään ku itselläni on. Tietty jos olis vaikka 10-20 vuotta nuorempi hän olis varmaan niin ihana, että voisin yrittää.


      • mustasusi kirjoitti:

        En mä jaksa ihmisiä, joilla on enemmän ongelmia elämässään ku itselläni on. Tietty jos olis vaikka 10-20 vuotta nuorempi hän olis varmaan niin ihana, että voisin yrittää.

        ja samaan aikaan jos olisi niin paljon nuorempi, hänen elämänsä olis ihan erilaista, ja hän ei olisi täällä, eikä minusta koskaan kiinnostunut.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        En mä jaksa ihmisiä, joilla on enemmän ongelmia elämässään ku itselläni on. Tietty jos olis vaikka 10-20 vuotta nuorempi hän olis varmaan niin ihana, että voisin yrittää.

        Auttaisit nyt naista hädässä...

        Mutta kaikella kunnioituksella kuitenkin, niin asia ei tietenkään minulle kuulu. Jotenkin vaan ollut mielessä te kaksi ja siksi aloituksen teinkin. Hyvää teille molemmille toivon. Olette ihania ihmisiä.

        Aloittaja kuittaa👍


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        ja samaan aikaan jos olisi niin paljon nuorempi, hänen elämänsä olis ihan erilaista, ja hän ei olisi täällä, eikä minusta koskaan kiinnostunut.

        Mutta olettehan te molemmat täällä...🫠


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        En mä jaksa ihmisiä, joilla on enemmän ongelmia elämässään ku itselläni on. Tietty jos olis vaikka 10-20 vuotta nuorempi hän olis varmaan niin ihana, että voisin yrittää.

        ja taas se ikä. kirsi kiinnostaa koska kirsi on vasta 32 v.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        En mä jaksa ihmisiä, joilla on enemmän ongelmia elämässään ku itselläni on. Tietty jos olis vaikka 10-20 vuotta nuorempi hän olis varmaan niin ihana, että voisin yrittää.

        mistä sä tiedät millasia onegelmia kirsillä on kun ei kerro elämästään mitään vai eikö 32 v voi olla ongelmia


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        mistä sä tiedät millasia onegelmia kirsillä on kun ei kerro elämästään mitään vai eikö 32 v voi olla ongelmia

        Älkää mistään nimistä täällä puhuko. Kyse on palstasta ja nimimerkeistä vain.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älkää mistään nimistä täällä puhuko. Kyse on palstasta ja nimimerkeistä vain.

        kyllä janikin puhuu kirsistä nimellä


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mutta olettehan te molemmat täällä...🫠

        Mitä sitten... Hän ei ole mua saanu syttymään sillä tavalla.


      • Anonyymi kirjoitti:

        ja taas se ikä. kirsi kiinnostaa koska kirsi on vasta 32 v.

        Totakai ikä. Mä oon nähny originalin kuvan nuorena, ja se oli kyllä hyvännäköinen siinä.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Totakai ikä. Mä oon nähny originalin kuvan nuorena, ja se oli kyllä hyvännäköinen siinä.

        ja kirsistä et tiiä mitään ja oot niin takertunut siihen . sen takia kun toivottelee hyvää huomenta ja iltaa/yötä. ja sen takia oot ihastunut kirsiin


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Mitä sitten... Hän ei ole mua saanu syttymään sillä tavalla.

        Ei vesi syty kai sen tiedät. Toki jos bensiiniä sekoittaa niin voi sen luulla palavan.

        Poistun nyt tästä keskustelusta. Olkaa ihmisiksi ja kunnioittakaa toisianne.

        Aloittaja poistuu


      • Anonyymi

        Olisin veikannut samaa ihan sivusta seuranneena. Kyllä täällä oppii ihmisiä tuntemaan vain lukemalla. 😁 sivusta


      • Anonyymi kirjoitti:

        mistä sä tiedät millasia onegelmia kirsillä on kun ei kerro elämästään mitään vai eikö 32 v voi olla ongelmia

        Se on osa hänen viehätystä, etten tiedä hänestä paljon mitään.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Se on osa hänen viehätystä, etten tiedä hänestä paljon mitään.

        aha. mitä sitä sitten kyselee jos sua ei edes kiinnosta tietää.


      • Anonyymi kirjoitti:

        aha. mitä sitä sitten kyselee jos sua ei edes kiinnosta tietää.

        Nyt et taas ymmärrä. Koska en ensimmäisenä halua kuulla kaikista ongelmista ja asioista jotka vie sen kipinän ja kiinnostuksen.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Nyt et taas ymmärrä. Koska en ensimmäisenä halua kuulla kaikista ongelmista ja asioista jotka vie sen kipinän ja kiinnostuksen.

        eli susta olis ihan ok jos kirsi kertois että on tavannut mukavan miehen live elämässä


      • Anonyymi kirjoitti:

        eli susta olis ihan ok jos kirsi kertois että on tavannut mukavan miehen live elämässä

        Minkäs sille voisin jos kertoisi. Sitten suhtautuisin häneen eri tavalla.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Minkäs sille voisin jos kertoisi. Sitten suhtautuisin häneen eri tavalla.

        eli jos kirsi on nyt sun palstaystävä niin mikä hän sitten olisi


      • Anonyymi kirjoitti:

        eli jos kirsi on nyt sun palstaystävä niin mikä hän sitten olisi

        Joku vaan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        eli jos kirsi on nyt sun palstaystävä niin mikä hän sitten olisi

        Ei olisi enää mikään.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Joku vaan.

        aha joku vaan. eli kirsi ei voi olla enää ystävä jos hänellä olis mies. luuletko että kirsi elää selibaatissa loppuikänsä koska sä et halua että hänellä olisi seksiä miehen kanssa.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Ei olisi enää mikään.

        ei oo ihme ettei sulla ole live ystäviä


      • Anonyymi kirjoitti:

        ei oo ihme ettei sulla ole live ystäviä

        Ei tarvii antaa sitten väärää kuvaa ja laitella sydämiä, jos ei niillä mitään tarkoita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älkää mistään nimistä täällä puhuko. Kyse on palstasta ja nimimerkeistä vain.

        Et ksi kuitenkaan oleta, että nämä susimiehen kertomusten henkilöt on luonnollisia henkilöitä? Sitten on varmaan jotai muutaki visiontynkää ym


      • Anonyymi kirjoitti:

        Et ksi kuitenkaan oleta, että nämä susimiehen kertomusten henkilöt on luonnollisia henkilöitä? Sitten on varmaan jotai muutaki visiontynkää ym

        Kyllä täällä on eri ihmisiä erilaisilla mielipiteillä. Älä siinä yritä.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Ei tarvii antaa sitten väärää kuvaa ja laitella sydämiä, jos ei niillä mitään tarkoita.

        et ole huomannut ettei kirsi ole kiinnostunut näkee sua. sä uskot helvetti jotain emojia ja piirettyjä kuvia


      • Anonyymi kirjoitti:

        et ole huomannut ettei kirsi ole kiinnostunut näkee sua. sä uskot helvetti jotain emojia ja piirettyjä kuvia

        Juu. Ehkä mun kannattaa vaan lukea pupun ja prinsessan tarinoita. Niissä sentään ovat lemmekkäitä ja älykkäitä. Minä oon ihan turhake.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Juu. Ehkä mun kannattaa vaan lukea pupun ja prinsessan tarinoita. Niissä sentään ovat lemmekkäitä ja älykkäitä. Minä oon ihan turhake.

        niin olet. mene juttelee lasten kanssa. heidän kaa osaat jutella kuten tyttö jiin kanssa


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Mitä sitten... Hän ei ole mua saanu syttymään sillä tavalla.

        Ei siitä syty kukaan. Kun vain tietäisitte. Ehkä joku kuka ei muuta saa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        et ole huomannut ettei kirsi ole kiinnostunut näkee sua. sä uskot helvetti jotain emojia ja piirettyjä kuvia

        Sulla on paha pakkomielle kiusata toisia. Meneppä keskustelemaan ongelmistasi johonkin psykalle.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        En mä jaksa ihmisiä, joilla on enemmän ongelmia elämässään ku itselläni on. Tietty jos olis vaikka 10-20 vuotta nuorempi hän olis varmaan niin ihana, että voisin yrittää.

        Ihan noin kun originaalikin näitä saattaa lukea, niin miltä sinusta tuntuisi jos ännä tulisi sanomaan, että jos olisit yli 30 vuotta nuorempi, niin olisi voinut yrittää?


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        ja samaan aikaan jos olisi niin paljon nuorempi, hänen elämänsä olis ihan erilaista, ja hän ei olisi täällä, eikä minusta koskaan kiinnostunut.

        Olis kumminkin lapsentekoiässä vielä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ihan noin kun originaalikin näitä saattaa lukea, niin miltä sinusta tuntuisi jos ännä tulisi sanomaan, että jos olisit yli 30 vuotta nuorempi, niin olisi voinut yrittää?

        Mä oon rehellinen. En kiertele ja kyllä hän saattaa lukea näitä.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Mä oon rehellinen. En kiertele ja kyllä hän saattaa lukea näitä.

        Edelleen olet epäkohtelias ja naisia esineellistävä. Mutta jatka ihmeessä jos siltä tuntuu.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Edelleen olet epäkohtelias ja naisia esineellistävä. Mutta jatka ihmeessä jos siltä tuntuu.

        Se on sellaista. Mulla on erilainen maailmankuva.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Mä oon rehellinen. En kiertele ja kyllä hän saattaa lukea näitä.

        Sivusta totean, että tuo on epäkohteliisuutta ja töksäyttelyä, ei rehellisyyttä. Rehellisyys ei tarkoita sitä, että on pakko oksentaa ulos kaikki epäkohteliaat kommentit.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Se on sellaista. Mulla on erilainen maailmankuva.

        Se toki selittää sen miksei sinun maailkuvaasi kuulu naista niin minkäänlaista, ja tokko tulee kuulumaankaan.


    • Anonyymi

      Eivätköhän he itse tiedä onko toinen lainkaan siinä mielessä kiinnostava. Anna ihmisten miettiä itse tykkäämisensä.

      • Anonyymi

        No joo kyllä. Haluan vain piristää muita. Vähän iloa ja aktiivista keskustelua halusin herättää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No joo kyllä. Haluan vain piristää muita. Vähän iloa ja aktiivista keskustelua halusin herättää.

        Tässäkin kannattaa ottaa huomioon, että kokevatko asianosaiset itse tuollaisen piristävänä tai iloa tuottavana. Kaikki eivät välttämättä koe.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tässäkin kannattaa ottaa huomioon, että kokevatko asianosaiset itse tuollaisen piristävänä tai iloa tuottavana. Kaikki eivät välttämättä koe.

        No voi luoja anteeksi nyt. Poistun ja en tee enää tällaisia aloituksia. Moro!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No voi luoja anteeksi nyt. Poistun ja en tee enää tällaisia aloituksia. Moro!

        Naittamisyritykset nyt eivät vain ole kaikkien mieleen.


      • Tämä just. Menee paremmin kun ei liikaa tuputeta. Omalla painollaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No joo kyllä. Haluan vain piristää muita. Vähän iloa ja aktiivista keskustelua halusin herättää.

        Olet vain huomiohuora🥱


      • Anonyymi kirjoitti:

        No voi luoja anteeksi nyt. Poistun ja en tee enää tällaisia aloituksia. Moro!

        Ei sun tarvii heti pois mennä vaikka joku on erimieltä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Naittamisyritykset nyt eivät vain ole kaikkien mieleen.

        Ei ole. Niitä sai nuorena kokea liiaksikin. Tuli olo että itselleni tarjottiin vaan niitä jotka ei muille kelvannut.


    • Anonyymi

      Minusta se pieninainen on jotenkin epävakaa höpöttelijä ja susi vaikuttaa järkevämmältä. En ole samaa mieltä. Susihan on työelämässäkin ja pieninainen puhuu sekavia täällä öisin.

      • Anonyymi

        On kyllä mies todella kohtalokas tämä sinun roolisi öisin, miten keksitkin?


      • Anonyymi

        Vaikuttaa että jotain on jäänyt sulla hampaan koloon kuule kolo


    • Anonyymi

      Sinun kannattaisi keskittyä enemmään itseesi eikä naittaat tuntemattomia 24:lla. Tällaisilla palstoilla ei ihmissuhteita luoda. Kemia tulee vasta aidoissa kohtaamisissa esille.

      • Anonyymi

        Niin tuskin tämä susimies tätä alter egoaan tapaa paitsi peilin edessä peruukki päässä ehkä jos ymmärrät mihin viittaan


      • Anonyymi

        Sivusta: Hyvin sanottu. Komppaan!


    • Anonyymi

      Originaali oli 39v ja susi 53?

      • Minä oon 52 ja original ehkä 42? En tiedä varmasti.


    • Anonyymi

      Olishan se aika outoa, jos joku kirjoittaisi täällä, että anonyymi ja anonyymi sopisivat hyvin yhteen. On otettava rekatut maalitauluksi.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      582
      3856
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3308
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2791
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2739
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2134
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2081
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1957
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1855
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1800
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1739
    Aihe