Aika toivottaa hyvää yötä

Eipä tää päivä tästä kummemmaksi muutu. Hyvää yötä ja unia. 🐺✨🌌

53

366

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      ei ole meidän vika kun kirsi ei vastaa sun kysymyksiin . ehkä kirsillä on vaitiolovelvollisuus eikä saa puhu töistään ja kuinka paljon on saanut tuotteita myydyksi puhelimessa

      • Luuletko että se mua kiinnostaa yhtään???


      • Et sitten tylsempää puheenaihetta keksinyt.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Et sitten tylsempää puheenaihetta keksinyt.

        no jännästi kirsi ohittaa noi miten meni töissä kysymyksen joka kerta. ei taida käydä missään töissä, vois sanoa että hyvin tai huonosti mutta ei ehdi vastaa. kerkee sun päivästä kuitenkin kysyy


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Et sitten tylsempää puheenaihetta keksinyt.

        kahvin juominenko on sitten parempi. jää sä yksin tänne sun ystävien kaa


      • Anonyymi kirjoitti:

        no jännästi kirsi ohittaa noi miten meni töissä kysymyksen joka kerta. ei taida käydä missään töissä, vois sanoa että hyvin tai huonosti mutta ei ehdi vastaa. kerkee sun päivästä kuitenkin kysyy

        En mä kysy mistään työn tuloksista, vaan siitä että tykkääkö työstään? Se on mulle paljon olennaisempi kysymys.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        En mä kysy mistään työn tuloksista, vaan siitä että tykkääkö työstään? Se on mulle paljon olennaisempi kysymys.

        no kirsi ei halua vastata siihen


      • Anonyymi

      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Luuletko että se mua kiinnostaa yhtään???

        Miksi vastaat tälle kiusanhengelle? Parin minuutin viiveellä tapetilla.


    • Anonyymi

      Hyvää yötä Susi Hukkanen ♥️
      🐈

      • Hyvää yötä. Miten päivä on mennyt? ☺️


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Hyvää yötä. Miten päivä on mennyt? ☺️

        LOL kukaan ei halua vastata sulle


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Hyvää yötä. Miten päivä on mennyt? ☺️

        Päivä meni oikein ihanasti. Kiitos kysymästä Susi. Balsamia kaikkiin elämän tuomiin haavoihin. Tämän päivän ansiosta jaksaa taas. Se levollinen tunne ja se näytteli tänään pääosaa. ♥️ "Ruokaa" joka tarpeeseen ja puutteeseen. Onnellinen olo.


    • Anonyymi

      Hyvää yötä🌌🍁👩♥️

      • Kiitos. Hyvää yötä. Milloin sulla on vapaata? ☺️✨❤️


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Kiitos. Hyvää yötä. Milloin sulla on vapaata? ☺️✨❤️

        kirsi ei ehdi nyt vastaa


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Kiitos. Hyvää yötä. Milloin sulla on vapaata? ☺️✨❤️

        Huomenna on vapaata🥱😊🌌👩♥️


      • Anonyymi kirjoitti:

        Huomenna on vapaata🥱😊🌌👩♥️

        Sepä on hyvä. Mä oon vielä töissä. Nuku oikein hyvin. ☺️🤗❤️🌌


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Sepä on hyvä. Mä oon vielä töissä. Nuku oikein hyvin. ☺️🤗❤️🌌

        nii voit odottaa kirsiä sun seuraksi koko päivän ajaksi


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Sepä on hyvä. Mä oon vielä töissä. Nuku oikein hyvin. ☺️🤗❤️🌌

        Kiitos samoin 😊🥱👩♥️🌌


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos samoin 😊🥱👩♥️🌌

        Kiitos ihana. 🤗☺️❤️


      • Anonyymi kirjoitti:

        nii voit odottaa kirsiä sun seuraksi koko päivän ajaksi

        Älä kiusaa...


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Kiitos ihana. 🤗☺️❤️

        Vasta sanoit että koet jo kiusaavan tällä hetkellä sinua eikä muuten ole mitenkään kommentoinut näihin juttuihin täällä kun hänestä aika paljon tullut polemiikkia, eli ei halua tietyllä tavalla olla puolellasi edes sen vertaa että olisi rohkeasti reilu ja kertoisi ettei halua muuta kuin moikata niin kauan kuin jaksaa täällä käydä. Ja siinä vaiheessa kun elämään tulee muuta katoaa varmasti täysin sanomatta mitään. Oletko valmistautunut siihen...Ei tuo ikuisuutta täällä tule olemaan kun kerran teidän homma menee vaan hiljaisempaan suuntaan koko ajan mutta silti on vaan ihana vaikka täällä on niin paljon parempia naisia kyllä palsta täynnä.

        Ja mistä sinä tiiät vaikka kuinka kauniita ovat ja tämä sun ihana ei vaikka sun makuun olekaan kaunis, miten sitten kävis. Mietitkö yhtään mitä tuon emojin takana on, jos siellä on se joku vähän ylipainoinen ja ei niin viehättävä ja siksi vaan käväisee täällä ja katoaa, ei sillä että sellaisissa muiden mielestä olisi vikaa mutta sinähän et tykkää. Vai onko mies siellä kun et tiedä. Sit oot mieheen ihastunut mutta kerrankos sitä niinkin käy. Mut ihan hyvällä, ajattele nyt järjellä jo asioita mitä et tehnyt tyttö jiin kanssa etkä ilmeisesti myöskään tämän netan suhteen. Entä jos koittaisi sitä järkeä niin miten kävisi.

        Hyvää yötä ja mukavia unia kaikille ja todella fiksuja naisia oli tuolla sinkut palstalla kun luin sitä ulkonäkö keskusteluanne. Täydet pisteet heille kyllä. :)♡ Kyllä ihan eri luokan ihmisiä kuin tämä emoji, osaavat keskustella ja ties miten kauniitakin ovat joka tavalla. Mutta oma on menetyksesi. Ei voi toisen puolesta ei vaikka kuinka näkee asiat sivummalta ilman haahuiluja ihan eri tavalla. Piste.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Vasta sanoit että koet jo kiusaavan tällä hetkellä sinua eikä muuten ole mitenkään kommentoinut näihin juttuihin täällä kun hänestä aika paljon tullut polemiikkia, eli ei halua tietyllä tavalla olla puolellasi edes sen vertaa että olisi rohkeasti reilu ja kertoisi ettei halua muuta kuin moikata niin kauan kuin jaksaa täällä käydä. Ja siinä vaiheessa kun elämään tulee muuta katoaa varmasti täysin sanomatta mitään. Oletko valmistautunut siihen...Ei tuo ikuisuutta täällä tule olemaan kun kerran teidän homma menee vaan hiljaisempaan suuntaan koko ajan mutta silti on vaan ihana vaikka täällä on niin paljon parempia naisia kyllä palsta täynnä.

        Ja mistä sinä tiiät vaikka kuinka kauniita ovat ja tämä sun ihana ei vaikka sun makuun olekaan kaunis, miten sitten kävis. Mietitkö yhtään mitä tuon emojin takana on, jos siellä on se joku vähän ylipainoinen ja ei niin viehättävä ja siksi vaan käväisee täällä ja katoaa, ei sillä että sellaisissa muiden mielestä olisi vikaa mutta sinähän et tykkää. Vai onko mies siellä kun et tiedä. Sit oot mieheen ihastunut mutta kerrankos sitä niinkin käy. Mut ihan hyvällä, ajattele nyt järjellä jo asioita mitä et tehnyt tyttö jiin kanssa etkä ilmeisesti myöskään tämän netan suhteen. Entä jos koittaisi sitä järkeä niin miten kävisi.

        Hyvää yötä ja mukavia unia kaikille ja todella fiksuja naisia oli tuolla sinkut palstalla kun luin sitä ulkonäkö keskusteluanne. Täydet pisteet heille kyllä. :)♡ Kyllä ihan eri luokan ihmisiä kuin tämä emoji, osaavat keskustella ja ties miten kauniitakin ovat joka tavalla. Mutta oma on menetyksesi. Ei voi toisen puolesta ei vaikka kuinka näkee asiat sivummalta ilman haahuiluja ihan eri tavalla. Piste.

        Kiitos pitkästä viestistä. Olenhan minä näitä asioita ehtiny pohtia ja miettiny varautumista kaikkeen. Kuten tää ns kirsikin varmaan ehkä tietää, on ollu kivaa se moikkailu ja muu. Ehkä mun ei olis missää vaiheessa kannattanu kuvitella sen olevan sen kummempaa?

        Ja niin, enhä mä todellakaan tiedä, millainen ilmestys hän on livenä, kuten ei ehkä tiedä kirsikään minusta mitään? Ei ole mikään helppo aihe tämäkään.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Kiitos pitkästä viestistä. Olenhan minä näitä asioita ehtiny pohtia ja miettiny varautumista kaikkeen. Kuten tää ns kirsikin varmaan ehkä tietää, on ollu kivaa se moikkailu ja muu. Ehkä mun ei olis missää vaiheessa kannattanu kuvitella sen olevan sen kummempaa?

        Ja niin, enhä mä todellakaan tiedä, millainen ilmestys hän on livenä, kuten ei ehkä tiedä kirsikään minusta mitään? Ei ole mikään helppo aihe tämäkään.

        Niin sehän se kun et tiedä tästä niin sanotusta kirsistä ihan oikeasti mitään mikä on totta ja mikä ei ja millainen siellä roolin takana on mutta totta kai tulee väkisin mieleen että jotain salailee tai haluaa vähän kiusata kun ei juttu etene vaikka siihen kaikki mahdollisuudet olisi, ainakin sinä olet kai tehnyt selväksi kuinka paljon sinua kiinnostaa.

        Mutta itseä hirvittäisi että mitä jos onkin joku mies tai joku nainen joka kiusaa tai muuta kun jotain outoa siinä on, kuten sanoin siellä sinkut palstalla oli erittäin fiksun ja tosi mukavan ja järkevän oloisia joista ei tullut yhtään tunne että mikähän tuolla profiilin takana on. Mutta eihän kaikki nuoret naisetkaan mitään kaunottaria ole vaikka kaikissa ihmisissä on hyvää ja kaunista. Ja jos et yhtään tiedä tästä mitään ja mistä tietää minkä ikäinen oikeasti on. Eikä halua kertoa vaan luikkii pakoon kun yrität kysyä jotain niin mahdoton tehtävä se on että mitään ikinä tapahtuu. Eikö ole vähän ajanhukkaa jo tuo kahvista ja pullasta jauhaminen ja pelkät toivottelut aina. En itse ainakaan enää tässä vaiheessa jaksaisi vaan tekisin omat johtopäätökseni asiasta kyllä. Ja antaisin toisen olla ja voisin kaverina vaan moikata mutta ehkä myös lopettaisin ihanaksi kutsumisen ja sydänten jatkuvan laittamisen. Jotenkin tuntuu että moni muu täällä olisi sen sydämen arvoinen eikä se hahmo, ja se emojien tykittely ei kerro mistään aidosti. Jos ei sanoin eikä teoin osoita mitään.

        Mut pakko sanoa vielä että harmi ettei niiden sinkkujen keskustelut avannut sulle yhtään uutta näkökulmaa juurikin miten mahtava ja upea joku 40v.nainen voikaan olla, Ihan eri tavalla jo elämänkokemusta ja kaikkea kuin joillakin teineillä suunnilleen. Hyvin vaikeaa on ymmärtää kuinka sinun ikäinen mies pitää vanhana yli 10v.nuorempia. Mutta uskon että yksin voit joutua elämään jos ei kelpaa kuin parikymppinen tyttönen. Ja sehän on harmi se. Aikamoista ikärasismia kyllä ja se täällä varmasti monia ihmisiä hiertää.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Niin sehän se kun et tiedä tästä niin sanotusta kirsistä ihan oikeasti mitään mikä on totta ja mikä ei ja millainen siellä roolin takana on mutta totta kai tulee väkisin mieleen että jotain salailee tai haluaa vähän kiusata kun ei juttu etene vaikka siihen kaikki mahdollisuudet olisi, ainakin sinä olet kai tehnyt selväksi kuinka paljon sinua kiinnostaa.

        Mutta itseä hirvittäisi että mitä jos onkin joku mies tai joku nainen joka kiusaa tai muuta kun jotain outoa siinä on, kuten sanoin siellä sinkut palstalla oli erittäin fiksun ja tosi mukavan ja järkevän oloisia joista ei tullut yhtään tunne että mikähän tuolla profiilin takana on. Mutta eihän kaikki nuoret naisetkaan mitään kaunottaria ole vaikka kaikissa ihmisissä on hyvää ja kaunista. Ja jos et yhtään tiedä tästä mitään ja mistä tietää minkä ikäinen oikeasti on. Eikä halua kertoa vaan luikkii pakoon kun yrität kysyä jotain niin mahdoton tehtävä se on että mitään ikinä tapahtuu. Eikö ole vähän ajanhukkaa jo tuo kahvista ja pullasta jauhaminen ja pelkät toivottelut aina. En itse ainakaan enää tässä vaiheessa jaksaisi vaan tekisin omat johtopäätökseni asiasta kyllä. Ja antaisin toisen olla ja voisin kaverina vaan moikata mutta ehkä myös lopettaisin ihanaksi kutsumisen ja sydänten jatkuvan laittamisen. Jotenkin tuntuu että moni muu täällä olisi sen sydämen arvoinen eikä se hahmo, ja se emojien tykittely ei kerro mistään aidosti. Jos ei sanoin eikä teoin osoita mitään.

        Mut pakko sanoa vielä että harmi ettei niiden sinkkujen keskustelut avannut sulle yhtään uutta näkökulmaa juurikin miten mahtava ja upea joku 40v.nainen voikaan olla, Ihan eri tavalla jo elämänkokemusta ja kaikkea kuin joillakin teineillä suunnilleen. Hyvin vaikeaa on ymmärtää kuinka sinun ikäinen mies pitää vanhana yli 10v.nuorempia. Mutta uskon että yksin voit joutua elämään jos ei kelpaa kuin parikymppinen tyttönen. Ja sehän on harmi se. Aikamoista ikärasismia kyllä ja se täällä varmasti monia ihmisiä hiertää.

        Niin, kun se ei ole sellanen asia, joka mua naisessa ensimmäisenä kiehtoo, miten joku osaa keskustella viisaita. Mä en ole sellainen sapioseksuali, kuin monet miehet täällä näyttää olevan. Ei se elämänkokemus ja sellainen ole minua sytyttävä tekijä.
        Ja jos ei joku sytytä, sellaisella keskustelulla, mitä oon tähän asti näiden fiksujen, ja ihan mukavienkin naisten kanssa käynyt, niin sillekö mitään mahdan?! Kun se on joku ihan muu juttu, mistä se kiinnostus toiseen lähtee minulla.

        Mä en ikärasismiksi sitä sanoisi. Jokaisella on erilaisia mieltymyksiä. Täällä ei selvästikään ole ketään toista, jolla on samanlaiset mieltymykset kuin minulla on?

        Minä olen seurustellu parikymppisen kanssa viimeksi 30 vuotta sitten. 30 vuotias naine oli viimeisin jonka kanssa seurustelin ja hän oli sillon mua 10 vuotta nuorempi.

        Eli ei se ole se ikä se ratkaisevin tekijä ollu. Mä en vaan sellasesta jutustelusta varsinaisesti syty. Mun pitää myös nähdä se ihminen. Kirsi taas onnistu vaan olemaan sellainen kiva. Sitä on vaan mahdoton kellekään selittää, että miksi.

        Nuo pitkät keskustelut joidenkin kanssa on ollu myös sellaisia, joissa olen vaan kokenut olevani tyhmä ja väärässä enimmäkseen. Sellainen ei todellakaan saa mitään romanttisia ajatuksia heräämään.


    • Anonyymi

      nyt kirsi voikin poistua kun kaikki päivän toivotukset sanottu

      • No nyt alkaa kyllä vaikuttaa kiusaamiselta kaikkinensa.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        No nyt alkaa kyllä vaikuttaa kiusaamiselta kaikkinensa.

        no kirsi ei halua jutella, vaikuttaa aika väkinäiseltä kirsin vastaaminen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        no kirsi ei halua jutella, vaikuttaa aika väkinäiseltä kirsin vastaaminen

        No aika väkinäistä ollut kyllä alusta saakka mutta erityisesti nyt vähentynyt ja hyvin hyvin väkinäistä vääntämistä vaan on toivottaa edes se huomenta ja laitella haukotus emojeja jotka mun mielestä jostain syystä vähän loukkaavia kuin toisen jutut ois niin tylsiä että vaan aina haukotuttaa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        No aika väkinäistä ollut kyllä alusta saakka mutta erityisesti nyt vähentynyt ja hyvin hyvin väkinäistä vääntämistä vaan on toivottaa edes se huomenta ja laitella haukotus emojeja jotka mun mielestä jostain syystä vähän loukkaavia kuin toisen jutut ois niin tylsiä että vaan aina haukotuttaa.

        Mulle tulee tästä paha mieli... 😥


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Mulle tulee tästä paha mieli... 😥

        No ei ollut tarkoitus kyllä sitä aiheuttaa, vaan tottahan se on jos vaan uskaltaa ja haluaa sen myöntää. Itse sain joskus joltakin deittimieheltä noita haukotuksia ihan muutaman kerran ja mua ainakin loukkasi ne ja koin että halusi jotenkin osoittaa että hohhoijaa kuin tylsää. Mut se oli vaan mun kokemus eikä sen jälkeen oo kukaan muu mies käyttänyt sitä edes väsymys keskusteluissa. En ole mikään emoji asiantuntija. Mutta minusta olisi reilua teidän selvittää välinne jotenkin, ei täällä vaan vaikka spostilla jos haluaa anonyymina sen tehdä. Ihan kahden kesken. Ilman muita ihmisiä lainkaan siihen mukaan. Hän tietää mitä sinä odotat ja ei ilmeisesti pysty sitä sulle antamaan tai koe samoin nyt ainakaan. Olisi hyvä selvittää asia ja mennä sit eteenpäin kuten sovitte kahdestaan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        No ei ollut tarkoitus kyllä sitä aiheuttaa, vaan tottahan se on jos vaan uskaltaa ja haluaa sen myöntää. Itse sain joskus joltakin deittimieheltä noita haukotuksia ihan muutaman kerran ja mua ainakin loukkasi ne ja koin että halusi jotenkin osoittaa että hohhoijaa kuin tylsää. Mut se oli vaan mun kokemus eikä sen jälkeen oo kukaan muu mies käyttänyt sitä edes väsymys keskusteluissa. En ole mikään emoji asiantuntija. Mutta minusta olisi reilua teidän selvittää välinne jotenkin, ei täällä vaan vaikka spostilla jos haluaa anonyymina sen tehdä. Ihan kahden kesken. Ilman muita ihmisiä lainkaan siihen mukaan. Hän tietää mitä sinä odotat ja ei ilmeisesti pysty sitä sulle antamaan tai koe samoin nyt ainakaan. Olisi hyvä selvittää asia ja mennä sit eteenpäin kuten sovitte kahdestaan.

        No, mä oon tulkinnu sen haukotuksen vaan väsymyksenä. En ajatellu sitä niin, että hän sillä osoittais tylsyyttä, ainakaan joka kerta. En tiedä sitten oikeasti, kun en minäkään ole mikään emoji ekspertti ja tulkkaan ja käytän niitä ihan omien tulkintojen mukaan, kun en ole sillälailla edes kiinnostunu tietää miten niitä kuuluu käyttää...
        Ja kyllä mä olen ollu halukas, kommunikoimaan yksityisesti, mutta mä ymmärrän toisaalta, että miksi siihen ei tartuta ja uskalleta tarttua. Ei kirsi ole siinä poikkeus.
        Ja edelleen, kun se on ollu sellasta kivaa pientä jutustelua... Ehkä sitä ei ollu tarkoitus sen kummemmaksi muuttaa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        No ei ollut tarkoitus kyllä sitä aiheuttaa, vaan tottahan se on jos vaan uskaltaa ja haluaa sen myöntää. Itse sain joskus joltakin deittimieheltä noita haukotuksia ihan muutaman kerran ja mua ainakin loukkasi ne ja koin että halusi jotenkin osoittaa että hohhoijaa kuin tylsää. Mut se oli vaan mun kokemus eikä sen jälkeen oo kukaan muu mies käyttänyt sitä edes väsymys keskusteluissa. En ole mikään emoji asiantuntija. Mutta minusta olisi reilua teidän selvittää välinne jotenkin, ei täällä vaan vaikka spostilla jos haluaa anonyymina sen tehdä. Ihan kahden kesken. Ilman muita ihmisiä lainkaan siihen mukaan. Hän tietää mitä sinä odotat ja ei ilmeisesti pysty sitä sulle antamaan tai koe samoin nyt ainakaan. Olisi hyvä selvittää asia ja mennä sit eteenpäin kuten sovitte kahdestaan.

        Voihan olla, että kirsiä harmittaa tää mun turhan suuri julkisuus täällä. En mä ole pyrkiny tekemään joka aloituksesta jotain trendaavaa, mutta se menee siihen ku mulle tullaan kaikkea lokaa heittämään yms. Eikä kirsin kanssa ole pystyny jutella edes ilman, että väliin tunkee joku kommentoimaan kaikkea turhaa.


    • Anonyymi

      Hyvän yön merkeissä kivaa uutisoitavaa susifanilta.
      Muistatko kun kyselin kuvasi perään?Erikoisen sattuman kautta se on nyt minulla. Salskea mustapukuinen adonis puhelin kädessään. Miehekäs, ilmeisesti vastíkään parturoitu, ylähuulessa amorin kaari.Rumuudesta ei tietoakaan.
      Tämä ystävällisenä palautteena ilman taka-ajatuksia.

      • Olen sanaton... 🤭😳😮
        Hyvää yötä sinulle. ☺️


      • Anonyymi

        no voihan sitä kahvilla käydä kun jani tykkää kahvista


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Olen sanaton... 🤭😳😮
        Hyvää yötä sinulle. ☺️

        Huvitti nuo hymiösi.😊Ihan tosissani olen. Muutetaampa nuo hymiöt punaruusuiksi kuvasi johdosta.🌹🌹🌹


      • Ja kiitos myös. ☺️🌌🍁


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Huvitti nuo hymiösi.😊Ihan tosissani olen. Muutetaampa nuo hymiöt punaruusuiksi kuvasi johdosta.🌹🌹🌹

        toivottavasti ole 18-20 v sportti mimmi ja lyhyt


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        toivottavasti ole 18-20 v sportti mimmi ja lyhyt

        Kukas se sellainen on?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kukas se sellainen on?

        tuo joka laittaa janille kukkia. hän varmasti tietää janin mieltymykset


    • Anonyymi

      Hyvää yötä! 😴☔️ Viestini poistettiin. Pidän tavastasi esittää kuvia. 💕

      • Kiitos. Mukava kuulla että joku tykkää niistä. ☺️ Hyvää yötä 🤗


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Kiitos. Mukava kuulla että joku tykkää niistä. ☺️ Hyvää yötä 🤗

        Viikinkiaiheinen kalenteri soturikuvilla 😉🤗


      • Anonyymi kirjoitti:

        Viikinkiaiheinen kalenteri soturikuvilla 😉🤗

        Sehän olisi kyllä hieno projekti. 😃


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Sehän olisi kyllä hieno projekti. 😃

        Se olisi hieno. Siinä voisi olla kauniita ja komeita sotureita ja yleiskuva valhallasta ja/tai ragnarökistä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se olisi hieno. Siinä voisi olla kauniita ja komeita sotureita ja yleiskuva valhallasta ja/tai ragnarökistä.

        Mutta menen nyt nukkumaan. Öitä! 😴


      • Anonyymi kirjoitti:

        Se olisi hieno. Siinä voisi olla kauniita ja komeita sotureita ja yleiskuva valhallasta ja/tai ragnarökistä.

        Kyllä ☺️


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mutta menen nyt nukkumaan. Öitä! 😴

        Öitä


    • Kiitos kun piditte ketjun siistinä. 🙂

    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Ihanaa, so sweet.🌹


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      577
      3846
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3298
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2781
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2729
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2124
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2071
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1947
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1845
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1790
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1739
    Aihe