Oi, kyllä muistamme Aaron sinut Salkkareista! Toivottavasti näemme sinut taas näyttelemässä televisiossa.
Lue Aaronin haastattelu:
https://www.suomi24.fi/viihde/muistatko-myyrassa-kisaava-aaron-bojang-olin-15-vuotias-kun-aloitin-salkkareissa-untuvikko?s24
Muistatko? Myyrässä kisaava Aaron Bojang: "Olin 15-vuotias, kun aloitin Salkkareissa, untuvikko"
3
2129
Vastaukset
- Anonyymi
En ole kuullutkaan!
- Anonyymi
Tietääkö kukaan, onko hän Bakaun, tai Kachykallyn Bojaŋeja?
- Anonyymi
Aika hauska kun Salkkareissa on Aaro, niin hän on niinkuin Aaron Pojang (poika). Ihme ettei jopa jakson nimessä käytetty jotain tämäntyyppistä sanaleikkiä. Niinkuin kerran oli Jannen näyttelijän eli Hemmo Karjan nimestäkin laitettu jotain.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1832482- 1201973
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill611642Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1791522- 1631440
Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1821413- 521258
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.761213- 591198
- 1191101