Leipomoalan yötyölisä.

Anonyymi-ap

Hyvä että poistuu, vai onko pullan vellaajat ainoot mannejen kaa ketkä yöllä töitä tekee.

28

582

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Voi himputti ei kai munkin pureminen lopu tuon takia

      • Anonyymi

        Ei Elosen työntekijöillä ole hätäpäivää yötyölisien suhteen. Varmasti maksavat mielellään ne jatkossakin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei Elosen työntekijöillä ole hätäpäivää yötyölisien suhteen. Varmasti maksavat mielellään ne jatkossakin.

        Ja saa hillot kaupan päälle


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja saa hillot kaupan päälle

        Tuskinpa maksavat jos ei kerran muutkaan maksa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuskinpa maksavat jos ei kerran muutkaan maksa.

        Paperimiehellä lisät pyörii..palvelusvuosi korvaukset, tuotanto palkkiot, pyhäkorvaukset, punainen v-päivä 100% kotia sekä tietysti saunalisät ym. Leipurihattuinen pallinaama revi siitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuskinpa maksavat jos ei kerran muutkaan maksa.

        Munkin purija kilahti


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Munkin purija kilahti

        onko teltta todella pystyssä.


    • Anonyymi

      Miten voi olla mahdollista että tuollaista 100% yötyölisää on voitu maksaakin.
      Eikö tasavertaisuuden nimissä käytäntö ole ollut väärä ja virheellinen. On paljon aloja joissa yötyö on ihan pakollinen ja normi käytäntö.
      HYVÄ ETTÄ ORPON HALLITUS JA ONKO VIELÄ NIIN ETTÄ MINISTERI SATONEN PISTÄÄ TOIMEKSI.
      Tämä on ollut varmasti sosialistien ja ammattiliittojen pelkäämä asia mutta nyt tuli julkinen.
      Kuinka on kehdattukin toimia noin

      • Anonyymi

        Ei kai nyt Satonen mitään laita. Varsinainen munkin mussuttaja.


    • Anonyymi

      Leipomoiden lakisääteinen yötyölisä poistetaan – Sdp:stä täystyrmäys
      https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010708511.html

      Sosialistit leipovat yhteiskuntaa kaikin tavoin epäjärjestyksen ja kriisien keskellä.
      Miten joku työväenluokka voi on voinut olla näin eriarvoisessa asemassa?

    • Anonyymi

      Heheheh tutustukaa tessiin ennenkö vuohkaatte! Ei ole lisät poistumassa tämän lain vuoksi.😂😂😂

      • Anonyymi

        Eheh heh. Kuka viitti elosessa pyöriä, niin suodaan joku lisä. Ei ole ihmisten hommaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eheh heh. Kuka viitti elosessa pyöriä, niin suodaan joku lisä. Ei ole ihmisten hommaa.

        Joten talsi jämpsän porttiin puremaan munkkia pappa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joten talsi jämpsän porttiin puremaan munkkia pappa

        onko JN suudellu sun istumalihaksia,kun käyt noin kuumana..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        onko JN suudellu sun istumalihaksia,kun käyt noin kuumana..

        Paperitehtaalla on mukava mussuttaa Munkkia yö vuorossa. Valtava palkka juoksee.
        Tesla ootelee parkkipaikalla. 🚘


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Paperitehtaalla on mukava mussuttaa Munkkia yö vuorossa. Valtava palkka juoksee.
        Tesla ootelee parkkipaikalla. 🚘

        kumminkin pelkkä esla, mistä on kumit puhki...sori siitä..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eheh heh. Kuka viitti elosessa pyöriä, niin suodaan joku lisä. Ei ole ihmisten hommaa.

        Mikä sitä ihmisten hommaa mielestäsi on. Kelan tuilla roikkuminenko vai?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Paperitehtaalla on mukava mussuttaa Munkkia yö vuorossa. Valtava palkka juoksee.
        Tesla ootelee parkkipaikalla. 🚘

        Paperimiehet ja paperitehtaat alkavat olla muinaismuistoja jo nykyään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Paperitehtaalla on mukava mussuttaa Munkkia yö vuorossa. Valtava palkka juoksee.
        Tesla ootelee parkkipaikalla. 🚘

        Älkää viitsikö valehdella. Olen itsekin ollut paperiteollisuudessa suomessa muutamalla paikkakunnalla ja ei se palkka nyt niin mahdoton ollut. Itse olin työnjohtopuolella ja 80 000 euroa vuodessa. Nykyään 100 000 ei ole palkka eikä mikään.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Älkää viitsikö valehdella. Olen itsekin ollut paperiteollisuudessa suomessa muutamalla paikkakunnalla ja ei se palkka nyt niin mahdoton ollut. Itse olin työnjohtopuolella ja 80 000 euroa vuodessa. Nykyään 100 000 ei ole palkka eikä mikään.

        Ja sitten heräsit päästämään kissan kuselle.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja sitten heräsit päästämään kissan kuselle.

        Kummanko?


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Kummanko?

        Noin tavataan sanoa kun joku puhelee satuja😂


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Älkää viitsikö valehdella. Olen itsekin ollut paperiteollisuudessa suomessa muutamalla paikkakunnalla ja ei se palkka nyt niin mahdoton ollut. Itse olin työnjohtopuolella ja 80 000 euroa vuodessa. Nykyään 100 000 ei ole palkka eikä mikään.

        ja heräsit housut märkänä, laskemaan poikakaverin vielä märemmissä housuissa pihalle..


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Eheh heh. Kuka viitti elosessa pyöriä, niin suodaan joku lisä. Ei ole ihmisten hommaa.

        Juu ei siellä velliperseet töissä pärjääkkään


    • Anonyymi

      Ei oo ihme, että leipä on kallista!

      Ja vielä vanhaa, kun se ehtii ehtoon edellä töistä kotiin tullessa ostamaan.

    • Anonyymi

      Elonen on pullan ja muun sokerimössön käsittelä. Ei sillä ole leivän teon kanssa mitään tekemistä.
      Hyvää hapanta ruisleipää ei meidän kylän leipomoista saa.

      • Anonyymi

        ÖÖÖÖ näin se mänii JN näin se vaan mänii..ÖÖÖÖ


    • Anonyymi

      Onko se poistumassa?. Ei ole kyse vain leipomoalasta vaan huono homma yleisesti yövuoroa tekevälle. Onhan se hullua jos yönsä valvova työntekijä ei saa mitään kompensaatiota. Yölisät tai niiden poisto ei firmaa pelasta eikä tuo yhtään uutta veronmaksajaa. Pöhlö päätös.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      577
      3846
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3298
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2781
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2729
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2124
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2071
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1947
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1845
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1790
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1739
    Aihe