Uskotko sinä pitkä blondi jos sanon, että takapihallani oli viime yönä tiikeri?

Anonyymi-ap

Kun olen saanut kuvan, että uskot kaiken mitä sulle kerrotaan.

42

350

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Uskon jos kerrot pakko on uskoa! 😮

    • Anonyymi

      en ikinä usko mitä sanotaan, varmistan aina ennen kuin toimin. harvoin toimin ja varman päälle 😂

    • Anonyymi

      sama määrä rahaa, "hakataan" siis korvauksiin 😂😘 ja työtä ja muuta, joka tulee teille kostoon. täysin syyttömälle vittu että tekee hyvää ja kutaa!

      • Anonyymi

        Huomaatko mies että aloittajaa ei edes enää kiinnosta tämä ulina?


      • Anonyymi

        Mitä en sinänsä ymmärrä, jos se lukee jonkun omasta mielestään käyttökelpoisen kommentin, niin eikö se menny jo?


      • Anonyymi

        Laittomia puuhaava uuvatti joka luulee olevansa valtiolla töissä joopa joo


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Laittomia puuhaava uuvatti joka luulee olevansa valtiolla töissä joopa joo

        Ilmeisesti näitä kommentteja tallennetaan sitä päämäärää varten että voi esittää ns asiansa, josta jonkun toimijan pitäisi pysyä kärryillä, että ahaa näinkö se on, kiitos panostuksesta🤦‍♀️


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ilmeisesti näitä kommentteja tallennetaan sitä päämäärää varten että voi esittää ns asiansa, josta jonkun toimijan pitäisi pysyä kärryillä, että ahaa näinkö se on, kiitos panostuksesta🤦‍♀️

        Kuulemma kerta se on ensimmäinenkin keskustelupalstalta käräjäsaliin. Koulutusohjelmaa olisi syytä rukata jos näitä hihhuleita ilmestyy lisää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuulemma kerta se on ensimmäinenkin keskustelupalstalta käräjäsaliin. Koulutusohjelmaa olisi syytä rukata jos näitä hihhuleita ilmestyy lisää.

        Esim syyte- milloin mahdollinen, mitkä haasteet ja rajoitteet


    • Anonyymi

      jos ostatte takaisin, "hakataan" lisää ja otetaan väjlb takuita ja kiristystä. joka tekonne kostetaan ja tehdään samaa takaisin.

      • Anonyymi

        Miksi uhkailet täällä jatkuvasti?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi uhkailet täällä jatkuvasti?

        Muista nyt merkitä näitä miehen erittäin vakavia ja huolta herättäviä ölinöitä


    • Anonyymi

      Onko tää se palstan kuuluisa yksäri mikä mainitaan usein?

      • Anonyymi

        On se. Hienosti vetää


      • Anonyymi

        Pitkä blondi jonka ap. Tapasi


      • Anonyymi

        Eli yksäri=yksinkertainen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli yksäri=yksinkertainen?

        Sinä taidat olla koko uunosakkisi uunouden edusmies. Sivusta tämä sananvapauden puitteissa, sinulla ei ole persuilluusiostasi huolimatta mitään erityisiä oikeuksia puuttua muiden sananvapauteen eikä vsrsinkaan keksiä asioita


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä taidat olla koko uunosakkisi uunouden edusmies. Sivusta tämä sananvapauden puitteissa, sinulla ei ole persuilluusiostasi huolimatta mitään erityisiä oikeuksia puuttua muiden sananvapauteen eikä vsrsinkaan keksiä asioita

        Sivusta kommentoin, että aika pitkälle vietyjä johtopäätöksiä sanan yksäri merkityksen arvailusta. Kiva nähdä kuitenkin että näet jälleen kovaa tarvetta puolustaa jotain kirjoittajaa, jota aiemmin olet maalitellut. Ja tosiaan tämä oli sivusta, tiedän kyllä yksärillä viitattavan yksisarviseen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sivusta kommentoin, että aika pitkälle vietyjä johtopäätöksiä sanan yksäri merkityksen arvailusta. Kiva nähdä kuitenkin että näet jälleen kovaa tarvetta puolustaa jotain kirjoittajaa, jota aiemmin olet maalitellut. Ja tosiaan tämä oli sivusta, tiedän kyllä yksärillä viitattavan yksisarviseen.

        En minä mitään puolusta iiri, kunhan vain mainitsin ohimennen ettei ole siitä hlöstä kuse


    • Anonyymi

      sitten se Tia, laitetaan vähän nöyryytystä, Samoin sille lukioporukalle, puheiden ja tekojen mukaan

      • Anonyymi

        Kaivoitko taas woodoo nuken esiin ja pistelit neuloilla?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaivoitko taas woodoo nuken esiin ja pistelit neuloilla?

        Miten muutenkaan se ”laittaisi” milloin mitäkin menemään, ”hakkausta” yms. Ei tuollaisen tilittäminen nettiin jossa ei ketään ko porukasta edes ole paikalla, ole uskottavuudessa kovin kärkeä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaivoitko taas woodoo nuken esiin ja pistelit neuloilla?

        Varmasti mies teki juuri näin kuten kuvasit, löytyykö talosta spesialisteja?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten muutenkaan se ”laittaisi” milloin mitäkin menemään, ”hakkausta” yms. Ei tuollaisen tilittäminen nettiin jossa ei ketään ko porukasta edes ole paikalla, ole uskottavuudessa kovin kärkeä.

        Silti olet ottanut asiaksesi vääntää tästä miehen hervottomasta puheripulista, miksi?


    • Anonyymi

      Oho! Tiikeri Suomesss! Kerron heti kaikille!

      Pitkä blondi

    • Anonyymi

      annetaan toki kaikki takaisin kun henkeä uhkaamalla vaaditaan ja otetaan myös 😂😂😂😂🍁😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂🍁😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂🍁😂😂😂😂😂😂😂😂🥀❣️🥀❣️🥀😂vitun urpot 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂🥀🥀🥀🥀😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

    • Anonyymi

      Minulle ei kirjoittele täällä kukaan joka olisi saanut tuollaisen käsityksen asioista, joten ohi. Tuskin sinä tuntemattomalle kirjoittelet.

    • Anonyymi

      Mistä syystä minä luen tämän katkeran mokelluksen käänteisesti, että joku pitkä blondi on vedättänyt vedättäjää?

      • Anonyymi

        Panitko tiikerin tankkiin


      • Anonyymi

        Joskus aloitus on ihan kitä siinä lukee.

        - sivust


      • Anonyymi

        Joskus aloitus on ihan mitä siinä lukee.

        - sivusta


      • Anonyymi

        No mikä tässä kommentissa oli koohotti nyt sitten se ratkaiseva laukaisin alkaa tallennella niin että kirjaimet pomppii? Olet itse leveillyt että tervetuloa leikepöydälle kun kuumotit ätmihuntteria, ei sekään vedätys menestynyt sitten


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No mikä tässä kommentissa oli koohotti nyt sitten se ratkaiseva laukaisin alkaa tallennella niin että kirjaimet pomppii? Olet itse leveillyt että tervetuloa leikepöydälle kun kuumotit ätmihuntteria, ei sekään vedätys menestynyt sitten

        Ja kolmanneksi, ehkä on tullut leikittyä jonkun kaasuvalottajan ja mustamaalaajan kustannuksella, omia tonttujasi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Panitko tiikerin tankkiin

        Ehhe menehän olli maate


    • Anonyymi

      Ei kait blonditkaan ihan kaikkea usko. Miettikääs nyt, että jossain päin Suomea väitetään asuneen kaksi tiikeriä: Tam jaPere. Vitsit hei, jossain Pohjoisessa asuu varmaan porot: I ja Valo.

    • Anonyymi

      Ap, oletko ylpeä siitä että olet valehtelija ja kiusantekijä? Mätä.

      • Anonyymi

        Yksäri paska sen on toivottavasti joku korjaa sen kainaloonsa täältä viikonlopun aikana.


    • Anonyymi

      Onko valehtelu joku harrastus? Miltä se tuntuu elää valheessa? Onko rehelliset ihmiset valehtelijan mielestä jotenkin huonompia ihmisiä? Pitäisikö ap sinun juttuihin aina suhtautua kuin valehtelisit?

    • Anonyymi

      Jos olisin pitkä tai blodi niin en tiä. Minä uskon ihmisten hyvyyteen ja rakkauteen. Siitä te palstanarkit ette tiedä mitään.

      • Anonyymi

        Vaikee uskoa


    • Anonyymi

      Uskon ja lisänä se on rikka rokassa, hämähäkki taikinassa. Lahnanpää lampaanpää, hauenpää halonpää ja pyhätyöllä ei ole siunausta.

    • Anonyymi

      Tarkoitat varmaan nee...

    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      585
      3879
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3318
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2801
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2759
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2144
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2091
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1967
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1865
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1810
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1759
    Aihe