Viikonloppua

Oikein ihania huomenia. Pysytään positiivisina. ☕🍂🌅🧡🌞☺️❤️

75

1105

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Samaa mieltä siitä!
      🌞👍😉

    • Anonyymi

      mä en usko sua että jani pysyy. Alkaa valittaa jossain vaiheessa päivää naisen puutetta

      • Anonyymi

        rasittavia sellaiset ruikuttajat..


      • Anonyymi kirjoitti:

        rasittavia sellaiset ruikuttajat..

        Todella positiivisia tekin kaksi siinä. 😂


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Todella positiivisia tekin kaksi siinä. 😂

        mä en vaan usko ettet ikinä enää valita naisen puutetta tai puhu ikinä enää netasta.


      • Anonyymi kirjoitti:

        mä en vaan usko ettet ikinä enää valita naisen puutetta tai puhu ikinä enää netasta.

        Enhän minä hänestä ole mitenkään suoraan puhunutkaan. Kertonu vaan kokemuksia omista tunteista ja ihastuneena olemisesta. Ne on mun henkilökohtaisia kokemuksia ja tunteita. En mä ole siis kertonut hästä varsinaisesti. Mä tiedän jo, että se ei kannata enää.


      • Anonyymi kirjoitti:

        mä en vaan usko ettet ikinä enää valita naisen puutetta tai puhu ikinä enää netasta.

        Naisen puutetta valittaa. No sekin on paljon tulkintaanne, että mikä on valitusta ja mikä vaan asioiden toteamista. Mulla on oikeus omiin mielipiteisiini. Niistä joko tykkäätte taikka ette.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Naisen puutetta valittaa. No sekin on paljon tulkintaanne, että mikä on valitusta ja mikä vaan asioiden toteamista. Mulla on oikeus omiin mielipiteisiini. Niistä joko tykkäätte taikka ette.

        jossain vaiheessa taas kerrot kun et ole saanut naista 13 vuoteen.


      • Anonyymi kirjoitti:

        jossain vaiheessa taas kerrot kun et ole saanut naista 13 vuoteen.

        lol


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Enhän minä hänestä ole mitenkään suoraan puhunutkaan. Kertonu vaan kokemuksia omista tunteista ja ihastuneena olemisesta. Ne on mun henkilökohtaisia kokemuksia ja tunteita. En mä ole siis kertonut hästä varsinaisesti. Mä tiedän jo, että se ei kannata enää.

        OK. Tämä osataan jo ulkoa. Mutta se mikä kummastuttaa on se, että nytkin olet tarttunut sekoboltsien väliintuloihin ja feikkauksiin. Olet positiivisesti sanoen moniosaaja , fiksu taiteilijapersoonallisuus.On kohteliaisuutta, empatiakykyä aina sisimmällä olevaa kiltteyttäkin myöten. Tämmöinen adonis alentunut jakelemaan sydämiä pohjattomaan universumiin a`la tapaamista välttelevään Kirsi-oletettuun, milloin sekoboltsien feikkeihin. Tunnen syvää harmia ja huolta puolestasi. Naisihanteesi olet selvästi ilmaissut ja antanut ymmärtää, ettet siitä tingi. Oletko ja miten varautunut olettamukseen , ettei Kirsi täytä ihannemittoja? Riittäisikö, että on kiva?
        Stadilaisittainkin olisin voinut saman esittää , mutta hyvä näinkin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        OK. Tämä osataan jo ulkoa. Mutta se mikä kummastuttaa on se, että nytkin olet tarttunut sekoboltsien väliintuloihin ja feikkauksiin. Olet positiivisesti sanoen moniosaaja , fiksu taiteilijapersoonallisuus.On kohteliaisuutta, empatiakykyä aina sisimmällä olevaa kiltteyttäkin myöten. Tämmöinen adonis alentunut jakelemaan sydämiä pohjattomaan universumiin a`la tapaamista välttelevään Kirsi-oletettuun, milloin sekoboltsien feikkeihin. Tunnen syvää harmia ja huolta puolestasi. Naisihanteesi olet selvästi ilmaissut ja antanut ymmärtää, ettet siitä tingi. Oletko ja miten varautunut olettamukseen , ettei Kirsi täytä ihannemittoja? Riittäisikö, että on kiva?
        Stadilaisittainkin olisin voinut saman esittää , mutta hyvä näinkin.

        En mä ole sanonut, ettenkö yhtään voi joustaa mistään. Vain jos ei tunne tarpeeksi tunteita, voi olla niin kylmä, ja tuijottaa yksin mittoihin. Eli, miten sen sanoisin... Eihän sitä tietenkään näkemättä, toiseen oikeasti ihastu. Se ihastuuko vaiko ei, siihen ei paljon pysty itse vaikuttamaan. Riittäisikö, että on kiva? Ei kai se ihan yksinään riitä. Nämä on monimutkaisia kysymyksiä. Enkä halua loukata ketään.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        En mä ole sanonut, ettenkö yhtään voi joustaa mistään. Vain jos ei tunne tarpeeksi tunteita, voi olla niin kylmä, ja tuijottaa yksin mittoihin. Eli, miten sen sanoisin... Eihän sitä tietenkään näkemättä, toiseen oikeasti ihastu. Se ihastuuko vaiko ei, siihen ei paljon pysty itse vaikuttamaan. Riittäisikö, että on kiva? Ei kai se ihan yksinään riitä. Nämä on monimutkaisia kysymyksiä. Enkä halua loukata ketään.

        Kiitos suhtautumisestasi, Ollaan isojen asioiden kanssa tekemisissä. Ihmeellistä tämäkin, että kun minulla on kuvasi, niin saan keskustella ikäänkuin kuin kasvoista kasvoihin. Et siis ole pekkää ilmaa. Ja se on jo osa todellisuutta. Kieliasuasuasi kun vertaa ko, palstaihanuutesi sanavalintoihin, ero on suuri. Olet ollut melkoisen myllerryksen kourissa välillä sekohikkyjen toimesta. Miten Kirsi on osoittanut kypsyyttään , onko lohdutellut? Pitkää hiljaisuutta pelkästään. Ja sitten kun ilmaannutaan areenalle, kysytään kuulumisia. Kuulumiset on hänkin varmasti palstalta seurannut. Sisäistä poweria olisi allekirjoittaneella riittävästi, että tilanteessasi osallisena ottaisin johdon käsiini. Ansaitset parempaa .


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos suhtautumisestasi, Ollaan isojen asioiden kanssa tekemisissä. Ihmeellistä tämäkin, että kun minulla on kuvasi, niin saan keskustella ikäänkuin kuin kasvoista kasvoihin. Et siis ole pekkää ilmaa. Ja se on jo osa todellisuutta. Kieliasuasuasi kun vertaa ko, palstaihanuutesi sanavalintoihin, ero on suuri. Olet ollut melkoisen myllerryksen kourissa välillä sekohikkyjen toimesta. Miten Kirsi on osoittanut kypsyyttään , onko lohdutellut? Pitkää hiljaisuutta pelkästään. Ja sitten kun ilmaannutaan areenalle, kysytään kuulumisia. Kuulumiset on hänkin varmasti palstalta seurannut. Sisäistä poweria olisi allekirjoittaneella riittävästi, että tilanteessasi osallisena ottaisin johdon käsiini. Ansaitset parempaa .

        Hmm, niin, no... Mä kuitenkin tykkään "kirsistä" täällä. Hänkin sen tietää ja vaikkakin jutustelu on aika vähäistä, se on aina piristänyt mua. Ei koskaan ole tullut pahaa sanaa häneltä, jos nyt ei kuitenkaan mitään kovin tunteellistakaan.
        Se nyt vaan, tällä hetkellä tuntunut kivalta, kuin iloinen tervehdys työpaikan käytävällä. Olematta sen enempää. Aika vaan ei ole ollut sopiva muuhun. Parasta olis ollu tietenkin vaan kaipailla kaivattua ja sellaista joka on ihan tuolla oikeassa elämässä kohdattu. Mutta asiat meni niin kuin ne meni. Jäin tänne vain haahuilemaan. Kirsi on ollu valopilkku yössä.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Hmm, niin, no... Mä kuitenkin tykkään "kirsistä" täällä. Hänkin sen tietää ja vaikkakin jutustelu on aika vähäistä, se on aina piristänyt mua. Ei koskaan ole tullut pahaa sanaa häneltä, jos nyt ei kuitenkaan mitään kovin tunteellistakaan.
        Se nyt vaan, tällä hetkellä tuntunut kivalta, kuin iloinen tervehdys työpaikan käytävällä. Olematta sen enempää. Aika vaan ei ole ollut sopiva muuhun. Parasta olis ollu tietenkin vaan kaipailla kaivattua ja sellaista joka on ihan tuolla oikeassa elämässä kohdattu. Mutta asiat meni niin kuin ne meni. Jäin tänne vain haahuilemaan. Kirsi on ollu valopilkku yössä.

        Eipä tässä sitten muuta kuin jatkoa samaan malliisi ja lyckat sille. Mukavaa ja aurinkoista viikonloppua. Onnekas hän, joka saisi nauttia luonnon rauhasta syrjäisellä metsäkämpällä. Minulla kaukaiset sukujuuret Norjan Lappiin.Kaipaan alitajuisesti Neljän tuulen maahan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        OK. Tämä osataan jo ulkoa. Mutta se mikä kummastuttaa on se, että nytkin olet tarttunut sekoboltsien väliintuloihin ja feikkauksiin. Olet positiivisesti sanoen moniosaaja , fiksu taiteilijapersoonallisuus.On kohteliaisuutta, empatiakykyä aina sisimmällä olevaa kiltteyttäkin myöten. Tämmöinen adonis alentunut jakelemaan sydämiä pohjattomaan universumiin a`la tapaamista välttelevään Kirsi-oletettuun, milloin sekoboltsien feikkeihin. Tunnen syvää harmia ja huolta puolestasi. Naisihanteesi olet selvästi ilmaissut ja antanut ymmärtää, ettet siitä tingi. Oletko ja miten varautunut olettamukseen , ettei Kirsi täytä ihannemittoja? Riittäisikö, että on kiva?
        Stadilaisittainkin olisin voinut saman esittää , mutta hyvä näinkin.

        Sinun täytyy olla mies.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Eipä tässä sitten muuta kuin jatkoa samaan malliisi ja lyckat sille. Mukavaa ja aurinkoista viikonloppua. Onnekas hän, joka saisi nauttia luonnon rauhasta syrjäisellä metsäkämpällä. Minulla kaukaiset sukujuuret Norjan Lappiin.Kaipaan alitajuisesti Neljän tuulen maahan.

        Minä kanssa tykkään pohjoisesta Norjasta. Nyt oon lähdössä maalle viettämään viikonloppua.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sinun täytyy olla mies.

        Mä en ilmeisesti osaa sit olla. En mä tiedä mitä tarkoitat?


      • mustasusi kirjoitti:

        Mä en ilmeisesti osaa sit olla. En mä tiedä mitä tarkoitat?

        Oho vastasin väärään kohtaan. 😅


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinun täytyy olla mies.

        Ihan oikea nainen.


    • Anonyymi

      Moi👩😊🍁

      • Moi. Kuinkas siellä hurisee? 😊🍁


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Moi. Kuinkas siellä hurisee? 😊🍁

        hyvin 👩😊


      • Anonyymi kirjoitti:

        hyvin 👩😊

        👍🏼👍🏼


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        👍🏼👍🏼

        frendin kaa kaupungille 👩😊


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Moi. Kuinkas siellä hurisee? 😊🍁

        No ihan hyvää heräsin tuossa kympiltä🥱👩🍁😊♥️


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No ihan hyvää heräsin tuossa kympiltä🥱👩🍁😊♥️

        ja nyt juot kahvia


      • Anonyymi kirjoitti:

        No ihan hyvää heräsin tuossa kympiltä🥱👩🍁😊♥️

        Kiva. Mä heräsin jo kasilta. Mutta nousin ylös vasta vähän aikaa sitten laittaa ruokaa. 😊♥️
        Mites vietät viikonloppua? 😊🍁


      • Anonyymi kirjoitti:

        frendin kaa kaupungille 👩😊

        Noni. Mikäs sen kivempaa. On taas komee keli. 😊


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Noni. Mikäs sen kivempaa. On taas komee keli. 😊

        no odota oikean kirsin vastausta. taas sai nauraa kun uskot feikkiä


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Kiva. Mä heräsin jo kasilta. Mutta nousin ylös vasta vähän aikaa sitten laittaa ruokaa. 😊♥️
        Mites vietät viikonloppua? 😊🍁

        Vähän hommia sitte vapaa vkl😊♥️👩🍁


      • Anonyymi kirjoitti:

        Vähän hommia sitte vapaa vkl😊♥️👩🍁

        Se on mahtista. Voi ottaa rennosti. Mulla alkoi vapaan tänään ja lähden reissuun 😊♥️🍂


      • Anonyymi kirjoitti:

        no odota oikean kirsin vastausta. taas sai nauraa kun uskot feikkiä

        Kyllä mä tiesin että tää oli feikki.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Se on mahtista. Voi ottaa rennosti. Mulla alkoi vapaan tänään ja lähden reissuun 😊♥️🍂

        Hyvää vkl ja reissua😊♥️👩🍁


      • Anonyymi kirjoitti:

        Hyvää vkl ja reissua😊♥️👩🍁

        Kiitos! Hyvää ja kivaa vkl sullekin. Kyllä mä täällä kuitenkin aina välillä oon silti, että voi jutella 😊♥️🍂


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Kyllä mä tiesin että tää oli feikki.

        miksi sitten vastasit mulle. täytyykö sun feikeillekin vastata. et sä tiennyt että oli feikki. et vaan halua olla naurunalaisena


      • Anonyymi kirjoitti:

        miksi sitten vastasit mulle. täytyykö sun feikeillekin vastata. et sä tiennyt että oli feikki. et vaan halua olla naurunalaisena

        Sulla ei muuta tekemistä taas ole ku kiusata?


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Sulla ei muuta tekemistä taas ole ku kiusata?

        miksi sä vastaat feikille kuten vastaisit kirsille


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Kiitos! Hyvää ja kivaa vkl sullekin. Kyllä mä täällä kuitenkin aina välillä oon silti, että voi jutella 😊♥️🍂

        🤗👩😘♥️


      • Anonyymi kirjoitti:

        🤗👩😘♥️

        😊🥰🤗♥️


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        no odota oikean kirsin vastausta. taas sai nauraa kun uskot feikkiä

        Huomasin kans että feikkileikkiä jo heti, kumma kun ei huomaa asianomainen joka väittää tunnistavansa kyllä aina mutta harmillista tuo että välit on niin samanjauhantaa että kiusaajat täällä sit pystyy tosi helposti feikata. Voi että. Mut minkä mahtaa, aurinkoista ja lämmintä kesäpäivää eikun syyspäivää siis kaikille joka tapauksessa! 🌼🌻☀️☀️


    • Juu, ei lähe jutut lentoon, mutta sellasta se on mun kanssa.

      • Anonyymi

        älä välitä tosta feikistä 😊♥️👩🍁


      • Anonyymi kirjoitti:

        älä välitä tosta feikistä 😊♥️👩🍁

        Joo en. En tällä kertaa uskonu sen olevan sinä. Oli vähän liian kolkko esitys. 😊🧡♥️


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Joo en. En tällä kertaa uskonu sen olevan sinä. Oli vähän liian kolkko esitys. 😊🧡♥️

        LOL ei toi ollut kirsi vaan feikki.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Joo en. En tällä kertaa uskonu sen olevan sinä. Oli vähän liian kolkko esitys. 😊🧡♥️

        saa nauraa kun sä uskot feikki kirsiä . et sä erota aitoa ja feikkiä


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Joo en. En tällä kertaa uskonu sen olevan sinä. Oli vähän liian kolkko esitys. 😊🧡♥️

        Ei ollut "Kirsi" nyt tarkkuutta oikeasti. 🤨


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei ollut "Kirsi" nyt tarkkuutta oikeasti. 🤨

        Mistä sä sen aina erotat? Kerropa minulle.


    • ❤️🧡💛❤️🧡💛❤️🧡💛❤️🧡💛❤️🧡💛❤️🧡💛❤️🧡💛❤️🧡💛❤️🧡💛❤️🧡💛❤️🧡💛❤️🧡💛❤️🧡💛❤️🧡💛❤️🧡💛❤️🧡💛❤️🧡💛❤️🧡💛❤️🧡💛❤️🧡💛❤️🧡💛❤️🧡💛❤️🧡💛❤️🧡💛❤️🧡💛❤️🧡💛❤️🧡💛❤️🧡💛❤️🧡💛❤️🧡💛❤️🧡🌞❤️🧡💛❤️🧡💛❤️🧡💛❤️🧡💛❤️🧡💛❤️🧡💛❤️🧡💛❤️🧡💛❤️🧡💛❤️🧡💛❤️🧡💛❤️🧡💛❤️🧡💛❤️🧡💛❤️🧡💛❤️🧡💛❤️🧡💛❤️🧡💛❤️🧡💛❤️🧡💛❤️🧡💛❤️🧡💛❤️🧡💛

      • Anonyymi

        LOL välitit sittenkin. mä en tartte sun sydämiä


      • Anonyymi kirjoitti:

        LOL välitit sittenkin. mä en tartte sun sydämiä

        ?! en mä näitä laittanut sulle, vaan tähän ketjuun, ihan muuten vaan...


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        ?! en mä näitä laittanut sulle, vaan tähän ketjuun, ihan muuten vaan...

        tajuut sä että toi oli feikki joka sanoi älä välitä tosta feikistä. sä et oikeesti erota


      • Anonyymi

        LOL nolottaako


    • Anonyymi

      miten suden päivä mennyt 😊♥️👩🍁

      • Kivasti. Just saavuin perille. Hain evästä kaupasta. 🌞❤️☺️
        Miten siellä menee? 😊


      • Kuinka kirsin päivä menny? ☺️❤️🌞


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Kivasti. Just saavuin perille. Hain evästä kaupasta. 🌞❤️☺️
        Miten siellä menee? 😊

        Hyvillä mielin

        Huomenna sienten

        Kyllä ne nousee


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Kuinka kirsin päivä menny? ☺️❤️🌞

        et sä jani erota feikkiä vaikka niin väität.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Kivasti. Just saavuin perille. Hain evästä kaupasta. 🌞❤️☺️
        Miten siellä menee? 😊

        piti testata. et sä vaan erota aitoa feikistä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        et sä jani erota feikkiä vaikka niin väität.

        Nytkin tiesin heti tuosta miten suden päivä mennyt ettei ollut oikea henkilö kyseessä...ei ollut sen tyyliä yhtään...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvillä mielin

        Huomenna sienten

        Kyllä ne nousee

        Ei yhtään sen tyyliä aivan muuta eli feikkiä feikkiä 🤨


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nytkin tiesin heti tuosta miten suden päivä mennyt ettei ollut oikea henkilö kyseessä...ei ollut sen tyyliä yhtään...

        mutta janille se meni täydestä


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Kuinka kirsin päivä menny? ☺️❤️🌞

        Kiitos hyvin, oot reissussa siis👩♥️😊🍁


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos hyvin, oot reissussa siis👩♥️😊🍁

        onko sun kirsi vaikea tajuta se


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos hyvin, oot reissussa siis👩♥️😊🍁

        Joo lähdin käymään vanhemmilla. On myös synttärit veljellä huomenna. 😊🌞🍁❤️


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos hyvin, oot reissussa siis👩♥️😊🍁

        Ei "Kirsi"


    • On teillä huvit...

      • Anonyymi

        ootko noin sekasin että kutsut feikkiä kirsiksi


    • Anonyymi

      Viikonlopusta tulee ihana vain jos ei näe eikä kuule mitään mikä liittyy tiettyyn häirikköön!

    • Anonyymi

      jani ei ehdi vastata kirsille mutta feikille on aina aikaa

      • No etkö itse osaa olla ihmisiksi? Mikä riivaa?


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        No etkö itse osaa olla ihmisiksi? Mikä riivaa?

        ei oo pakko lukea


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        No etkö itse osaa olla ihmisiksi? Mikä riivaa?

        Kyllä sun Jani pitäis itsesikin vuoksi panna finito tälle kirseilylle. Pusut ja sydämet hyllylle odottaan Kirsin oma-alotteista yhteydenottoa. Saanen kuiteski epäillä. Öitä silti.


    • Anonyymi

      Tsau Susi Hukkanen
      Toivotan sinulle hyvää iltaa. Nyt vasta pääsin eroon päivän kiireistä

      🐈

      • Kiitos ja hyvää iltaa myös sinulle. Otahan rennosti. Onko viikonloppu vapaa? 🙂


    Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Onks sulle väliä, jos jokin kaivattusissa

      ei ole täydellistä? Esim. venytysmerkit, arvet, selluliitti, epäsymmetriset rinnat, vinot hampaat jne?
      Ikävä
      85
      4550
    2. Ei sinussa ollut miestä

      Selvittämään asioita vaan kipitit karkuun kuin pikkupoika.
      Ikävä
      127
      3958
    3. Shokkiyllätys! 31-vuotias Hai asuu vielä "kotona" - Anna-vaimon asenne ihmetyttää: "No ei tämä..."

      Hmmm, mitenhän sitä suhtautuisi, jos aviomies/aviovaimo asuisi edelleen lapsuudenperheensä kanssa? Tuore Ensitreffit-vai
      Ensitreffit alttarilla
      33
      2511
    4. Eikö Marin ollut oikeassa kokoomuksen ja persujen toiminnasta

      Ennen vaaleja Marin kertoi mitä kokoomus tulisi hallituksessa tekemään ja tietysti persut suostuu kaikkeen, mitä kokoomu
      Maailman menoa
      196
      1513
    5. Wiisaat Lappajärvellä iät.

      Nyt nimiä listaan menneistä ja nykyisistä Wiisaista Lappajärveläisistä. Itseäkin voi tuoda esille kaikessa Wiisaudessa.
      Lappajärvi
      12
      1286
    6. Missä Steffe hiihtää?

      Missä reppuli luuraa? Ei ole Seiskassa mitään sekoiluja ollut pariin viikkoon? Onko jo liian kylmä skulata tennistä ulko
      Kotimaiset julkkisjuorut
      22
      1243
    7. Olet elämäni rakkaus

      On ollut monia ihastumisia ja syviäkin tunteita eri naisia kohtaan, mutta sinä olet niistä kaikista ihmeellisin. Olet el
      Ikävä
      36
      1198
    8. Ratkaiseva tekijä kiinnostuksen heräämisessä

      Mikä tekee deittikumppanista kiinnostavan? Mitä piirrettä arvostat / et arvosta?
      Sinkut
      62
      1193
    9. Milloin nainen, milloin?

      Katselet ja tiedän, että myös mieli tekee. Voisit laittaa rohkeasti viestin. Tiedät, että odotan. Ehkä aika ei ole vielä
      Ikävä
      61
      1153
    10. Olen menettänyt yöunet kokonaan

      Nytkin vain tunnin nukkunut. En tiedä johtuuko se sinusta vai tästä palstasta. Olis mukava nähdä oikeasti eikä arvuutel
      Tunteet
      17
      1055
    Aihe