Iloista pyykinpesupäivällistä lauvantainsen aamullisesta aina klo 17 männesä

Anonyymi-ap

Pesukoneelliseen suuaukostaansa jerrostalollusessa olen laittanut kertäytyneisyyjessä aika paljon vaatteita puhtaaksi kun ei ole saanut yörauhanaikaan julistettuna aikana halpasähköpestä niitälmöisijä vaatelmoisija pestääksi hörhelmöitävyyjessä yön hörhöyves. Yskintänuhanta jatkunut nyttensäläisyyjessäänsällistyneessä more thän 14,5 vrk. Jeesus on Herra!

Olisipa kiva tietää keneltä tämän tauvin sain ja miksi liikkui julkisuuvessa minut tartuttamassa. Sitten minulla tekisi mieli kertoa hänele evankelijumi ja antaa anteeksi sen sijaan että haluvaisin körmyyttää kovinman kautta häntä. Vaikka onhan se viilis käynyt kyllä tietyis tunnelmoisis kun miettinyt sitä tuntematotanta keneltä tämän tauvin sain ja millä motiiveilla liikkui julkisuujessa ja yskäiseisi tauvin päälleni. Näitä julkisuujen paikan yskijöitä kun riittää niin vaikea menä sanomaan kuka se on itse epäilen että jossain suljetussa tilassa yskäisty yskäisy mut on tartuttanut tähän.

Vasemmasta käsvarrest alkoi kutittamaan ja nyt siitä raapaisuit teen , oi kuinka tekee jeeskutaa. Jeesus on Herra!

Mukavaa hanpaijen pesullista ja sen senmoist,

Selef Urge

12

183

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tartunta on voinut tulla vaikka kodin rappukäytävässä, käsikaiteiden kautta.

      • Anonyymi

        Kermakakkukerrostalossa kermanvalkejassa, jossa asun ei ole kermanasuinkerrosten välillä kaiteita, joilla kosketella käsillään. Täällä on senmoiset kierreportaat ja hissi, jolla kulkea herraskaisesti ylös alas, alas ylös ja samalla saa katsella hissin nappuloita, joita on kiva painella silmät ja näin matkustella "ulkomaanmatkoja" tehjen. Minä asun ylimmässä kerroksessa sviitis 777, Haimaassa, josta on hyvät näkymät Pankokin yövaloloihin öisillisin ja kiireelliseen24hkuhinalliseenruuhkallisuujessa päivällisissä.

        https://www.youtube.com/watch?v=rgc_LRjlbTU

        Selef Urge


    • Anonyymi

      Taijan olla melkein valmis terveellinen tai ainakin loppuvalmisteluissa , sillänsäpä en niistä enää, mutta yskin kuitenkin aika lailla tai tuli sellainen puuska kun aloin asiaa miettimään. Ennen asian miettimistä meni ainakin 20min kai kertalointillistakaan yskäisemättä.

      Onhan se eteenpäin kun niistämisestä on käytännösä päässyt pois, mutta yskin taas, joten yskimisen paljastaa etten ole vielä voinut bakteeriviruksellisuutta luonnonmukaisuuvessa suojaavuujekseni valjastaa, koitanpa hieman raparperimustikka liemellä suutani maljastaa jospa yskinnän se kaljastaa.

      Joo, yskintää enää jäljellä, mutta se on ollut tässä se ärsyttävin juttunsa kun se on ollut melko jatkuvaa.Tautia kestänyt nyt 15vrk aika exäktli.

      Selef Urge

      • Anonyymi

      • Anonyymi

        Tai jos alkoholi on sinulle aivan ehdottomasti sellainen "never, thank you" -juttu, niin teet kuten olen joskus aiemminkin neuvonut: sulatat mukilliseen kiehuvan kuumaa sekamehua (tai teetä) kourallisen eukalyptus-, menthol- tai piparminttukaramelleja ja hengittelet autuaana seoksen lääkinnällisiä höyryjä samalla kun juot sen hiljalleen kurkustasi alas.


    • Anonyymi

      Se yskintä ei taida olla pahin tauti vai mitä !

      • Anonyymi

        Pahin tauti lienee peljättävällisin vaikeimminseljätteleväisellesin?

        Mitä syntylöityneekään yhtistelmällisestä, jos kerälöi samanlisen pöytän äärehen urheinman commanton, uskalijaimman lentäjäsankarin ja rohkeinman sotilaan? Siitä syntylöin minällisyytein.

        Maallisist pelollisuuksist pahin,

        Selef Urge


    • Anonyymi

      Hellou lihaksikas Selef
      Nyt sinulla on pesun jälkeen pjuhtaat valkheat vaatheet ylöstempjausta varten.
      Veikkaan että sinun yskimistautisi johtuu pakkopiikin haitasta ?

      • Anonyymi

        Tjäänare, hou aar juu?

        En ole haittarokotettuja vaan maitopoikija.

        Selef Urge


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tjäänare, hou aar juu?

        En ole haittarokotettuja vaan maitopoikija.

        Selef Urge

        💪💪🙏


    • Anonyymi

      Pesukone on päällä. Meinaili unohtua että nyt on halpasähköisyysaikaa klo 17 astillisesti.

      Selef Urge

    • Anonyymi

      Mullon nääs sellanen tapa ain hissis, et mää niistän nokkain sormiin, ja pyyhin ne aina hissin seinii, jos nääs hissis on viäl peili, niin mialuummin siihen.
      T. Unski Mansesta.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      585
      3879
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3318
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2801
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2759
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2144
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2091
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1967
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1865
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1810
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1759
    Aihe