Onko Martina soittanut aussi-rakkaalle koko Salarakas-albumin?

Anonyymi-ap

Kaikki ikivihreät hitit yksissä kansissa. Salarakas oon, uskon kohtaloon, villikissa sun unelmissa💃🪩🕺🏽.

52

862

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Salajoulu on paras biisi siinä ja pian taas ajankohtainen.

• Anonyymi

Niin se jossa maistatetaan pukilla piparia ja torttua, on kova biisi kyllä.

• Anonyymi

Se jossa nuollaan kiinteistövälittäjän isoja korvia kaatokännissä yön pikkutunneilla

• Anonyymi

Laitetaas aloittajalle Eino Leinon runo

Yksin

Minä olen niin yksin, niin yksin,
      kuin yksin vaan olla se voi,
      joll’ on vaan yksi aatos
      ja yksi sävel, mi soi.

kuin yksin on ihminen,
      joll’ oli vaan yksi onni
      ja yksi unelma sen.

kuin yksin vaan olla se voi,
      joll’ on vaan yksi murhe
      ja yksi muisto, mi soi.

Eino Leino

Sopii aloittajaan ja hänen pakkomielteeseen Martinaa kohtaa.
      Yksin vain Martina ajatuksissa.

• Anonyymi

Eino Leino olisi kauhuissaan, jos eläisi, että tulee yhdistetyksi Salarakas albumiin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eino Leino olisi kauhuissaan, jos eläisi, että tulee yhdistetyksi Salarakas albumiin.

No tuskinpa. Hänethän on yhdistetty myös Vesa-Matti Loiriin.

• Anonyymi

Martinan ura laulajana oli lyhyt ja surkeuden huippu.

• Anonyymi

Aloittajan kyselytunnit jatkuvat. Päivästä toiseen.

• Anonyymi

Martinan sinkku 9 digits sai arvostelussa pisteitä 2/10.

• Anonyymi

Maailmanvalloitus harmillisesti lässähti. 🙄

• Anonyymi

Laulaako Martina aussimiehelleen heidän häissä jonkun biiseistään, esim Erittäin hyvä ellen täydellinen:
      ”Mä oon erittäin hyvä, ellen täydellinen
      Erittäin hyvä, täydellinen
      Etsin kundii tiukkavartaloista
      Joka itseään trimmaa ja ei älyllä loista!”

”Discoista sua turhaan hain
      Juttujas sit linjoilla heitti
      Missä olit sä, mulla jo keitti
      Tosi jorman mä sit tapasin
      Fiilarit sitä kohtaan salasin
      Kirjeenvaihdosta alkoi se leikki
      Ei unelmien mies ollutkaan feikki!”

• Anonyymi

Martina kertoi, että Mannerheim perusti Helsingin. Ja fanien mukaan Eino Leino kirjoitti Salarakas-albumin lyriikat.

• Anonyymi

Mitähän se seuraavaksi keksii että pysyy tyrkkynä, laulu-uraakin yrittänyt -nolo 🤭

• Anonyymi

Instansa mukaan on myös tehnyt uran kilpaurheilijana.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ai niin ja nyt on ratsastusvalmentaja.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Toi on kyllä niin säälittävää vai oikein Martina tehnyt uraa kilpaurheilijana . Ura triathlonistina kosahti jo heti alkuunsa . Nolo muija,

• Anonyymi

On.
      Lisäksi laulanut ne hänelle natiivilla enkulla.

• Anonyymi

No jos Martina ei saa firmaansa voitolle tappiollisten kausien jälkeen enää ja velkaakin kertyy, niin ehkä Salarakkaat tekee comebäckin? Esko voi tanssia taustalla lierihatussaan.

• Anonyymi

Jäi pikkarainen
      Jäi rosvo Baha suurenmoinen
      aussikin liian leuhka ja mairee
      hävis ku tuhka tuuleen

• Anonyymi

Onneksi sentään on aina Esko ja se musteella tahrattu kalju.

• Anonyymi

Martina vie kyseisen albumin joululahjaksi anopille Australiaan ensi jouluna. Albumi on lahjassa myös videona 🎵🎬

• Anonyymi

Lapsetkin innostuvat tanssimaan. Oletan että familia viettää joulun aussirakkaan sukulaisissa vihdoinkin. Häätkin kun on jo ovella niin korkea aika tutustua.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lapsetkin innostuvat tanssimaan. Oletan että familia viettää joulun aussirakkaan sukulaisissa vihdoinkin. Häätkin kun on jo ovella niin korkea aika tutustua.

Hauska nähdä ja kuulla minkälainen on aussirakkaan ( yksityishenkilön ) familia 😳

• Anonyymi

Kuulemma levy on listoilla Austraaliassa.

• Anonyymi

Anoppi ilahtui kun tapaa vihdoin kv-staran.

• Anonyymi
    • Anonyymi

Martinan laulu ura oli samaa sarjaa, kuin menestyminen triathlon kisoissa.
      Ei tullut kansainvälistä laulajaa eikä kisoissa ykkössijaa.
      Kannattaisiko tipahtaa maan pinnalle sieltä pilven reunalta.

• Anonyymi

Eipä sinustakaan ole tullut kuin törkypalstalla meuhkaava idiootti. 🙄🙄🙄

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eipä sinustakaan ole tullut kuin törkypalstalla meuhkaava idiootti. 🙄🙄🙄

Elä nyt! Sen kaveri on sentään ylioppilas ja lööppijulkkis. Eikös joku levyttänyt sennimisen kappaleenkin aikanaan? Ehkä se nimi tulee kohta mieleen.

• Anonyymi

Jasmin on naimisissa PT:n kanssa ja Sofia esittää olevansa PT. hm?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jasmin on yrittänyt myös päästä framille laulamalla ja mistä tämänkin ketju kertoo. Myös Tukiainen, jonka kaveri tuo kirjoittaja ei enää näytä olevan, on myös levyttänyt mutta ei lähtenyt ura lentoon kummallakaan. Ja mikä heistä on loppujen lopuksi tullut, samoin kuin Sofiasta? Ei oikein mitään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tämän kommentin edestä oli poistattanut kommentin missä sanottiin että näyttää nuo kaksi naista olevan ainoat joita ei ole haukkunut iltamyöhään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tämän kommentin edestä oli poistattanut kommentin missä sanottiin että näyttää nuo kaksi naista olevan ainoat joita ei ole haukkunut iltamyöhään.

Nuo kaksi naista on otsikossa mainitun vihamiehiä kuten aloittajakin on. Se on kai se syy.

• Anonyymi

Tuli mieleen koska aloituksessa mainittukin on aina ollut toimittajien hampaissa että Vappu Pimiä kertoo että hänelle tuli eilisen TTK:n jälkeen joku toimittaja sanomaan että "susta kirjoitetaan aika paljon keskustelupalstoilla, sulle tuli aika paljon mokia, mistähän se johtuu". Siis ihan oikeesti siis? Mutta niiiiiiiin uskottavaa. Toimittajat samaa sarjaa kuin tämänkin ketjun aloittaja.

• Anonyymi

Oliko toimittaja jota kiinnostaa Hifki ja musiikki?

• Anonyymi

Aloittajakin voi aivan hyvin olla toimittaja tai sitten joku entinen toimittaja. Ainakin raivoisasti aina puolustelee Seiskaa.

• Anonyymi

Hän on etsimässä jo uutta aussi jätti kun kuuli Martinan touhuista, ja kuinka hän jakaa itseään jokaiselle. Nyt vaan hakee ulkomailta kun ei löydy suomesta rikkaita panosonneja.

Kyllä hänen tyttärensä varmaan häpeää äitiään.

Näitä äitejäon paljon suomessa, jotka hankkivat lapsia joka panon kanssa ja elättävät itseään alapäällään ja lasten hankinnalla.

• Anonyymi

Olet itse horo ja lopeta itseesi vertaaminen esimerkiksi Martinaan.Sofia B-elättää itseään alapäällään ja ei ole ollut enää moneen vuoteen edes työelämässä. Martina oli avioliitossa ja miehensä kanssa on tytär ja avoliitossa Stefan Thrmnin kanssa vuotta ja heillä on tytär samoin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olet itse horo ja lopeta itseesi vertaaminen esimerkiksi Martinaan.Sofia B-elättää itseään alapäällään ja ei ole ollut enää moneen vuoteen edes työelämässä. Martina oli avioliitossa ja miehensä kanssa on tytär ja avoliitossa Stefan Thrmnin kanssa vuotta ja heillä on tytär samoin.

Pois valheet ja törkeät kommentit ja Martinan ja Flavio eivät ole eroneet, mitä ihmettä itse asiassa hyödyt noista sairaista valheellsista kommenteista ?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Stefan Thrmnin kanssa olivat 9 vuotta avoliitossa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pois valheet ja törkeät kommentit ja Martinan ja Flavio eivät ole eroneet, mitä ihmettä itse asiassa hyödyt noista sairaista valheellsista kommenteista ?

Kirjoittaa Martinan miehestä että "jätti kun kuuli Martinan touhuista ja että kuinka hän jakaa itseään jokaiselle" eli onko tuo sairas Martinan vainoaja lähetellyt miehelle tuollaisia valheellisia viestejä? Jos noin on tapahtunut niin silloinhan pitää viranomaisten puuttua.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kirjoittaa Martinan miehestä että "jätti kun kuuli Martinan touhuista ja että kuinka hän jakaa itseään jokaiselle" eli onko tuo sairas Martinan vainoaja lähetellyt miehelle tuollaisia valheellisia viestejä? Jos noin on tapahtunut niin silloinhan pitää viranomaisten puuttua.

Kyllä se on täällä kertoillut kuinka on jo tanskalaiselle lähetellyt viestejä ja tämän ex-vaimolle ja kertonut että ottanut yhteyttä Tanskan "seiskaan". Silloin sillä oli aseena se että Martina tapaili raiskauksesta syytteessä ollutta eli Hannua. Se oli yksi vainoajan aseista siihen aikaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä se on täällä kertoillut kuinka on jo tanskalaiselle lähetellyt viestejä ja tämän ex-vaimolle ja kertonut että ottanut yhteyttä Tanskan "seiskaan". Silloin sillä oli aseena se että Martina tapaili raiskauksesta syytteessä ollutta eli Hannua. Se oli yksi vainoajan aseista siihen aikaan.

Joo ne on pommittanut Hannun takia myös yhteistyökumppaneita ja ilmeisesti tehneet lasujakin. Myös Hannun yhteistyöprojekteita torppasivat ja koulutuspaikkaansakin pommittivat. Siellä koulutuspaikassa oli vain kaikki kouluttajat Martinan tuttuja eli sillä tavalla mielenkiintoista että mitä siellä saivat tietää tästä Martinan vainoajasta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kirjoittaja joka on noin kirjoittanut on itse jakanut itseään rahasta miehille ja on nyt vanha ja katkera omasta menneisyyden vuosista ja on yksinäinen ja psyykkinen puoli todella heikossa kunnossa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joo! Mahtava idea, otappa heti nyt viranomaisiin yhteys, he varmasti ilahtuvat!

Hih hih hih hih...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joo ne on pommittanut Hannun takia myös yhteistyökumppaneita ja ilmeisesti tehneet lasujakin. Myös Hannun yhteistyöprojekteita torppasivat ja koulutuspaikkaansakin pommittivat. Siellä koulutuspaikassa oli vain kaikki kouluttajat Martinan tuttuja eli sillä tavalla mielenkiintoista että mitä siellä saivat tietää tästä Martinan vainoajasta.

Google kyllä näyttää että mitä tietoja miehestä on etsitty sen jälkeen kun alkoi Martinan kanssa olemaan. Ja google näyttää kuinka paljon on haettu esim. Martinan äitiä ja vanhinta tytärtä ja näistä tietoja.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joo! Mahtava idea, otappa heti nyt viranomaisiin yhteys, he varmasti ilahtuvat!

Hih hih hih hih...

Martina tietää itsensä ja samoin hänen miehensä ja turha on sairaan henkilön kommenteista välittää. On hyvin psyykkisen avun tarpeessa ja näin on totuus kuitenkin henkilöstä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Martina tietää itsensä ja samoin hänen miehensä ja turha on sairaan henkilön kommenteista välittää. On hyvin psyykkisen avun tarpeessa ja näin on totuus kuitenkin henkilöstä.

Mannistenkin kimpussa on psyykkisesti sairas ja aika paljon sekin saa pahaa aikaan. Mutta joo, tuollaisia on nykyään mutta ehkä joskus tulee muutos tuohon että eivät voi toimia aivan rajattomasti. Nyt jo oli lehtijuttua siitä että miksi ihmiset saavat tehdä esim. lasuja nimettömänä koska sinne mukaan mahtuu juuri näitä vainoajia ja kiusaajia.

• Anonyymi

Sinä itse olet niistä äideistä joka on älättänyt itsensä ja lapsesi alapäälläsi, joten jätä kuules pois kunnon henkilöt noista kommenteistasi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinä itse olet niistä äideistä joka on älättänyt itsensä ja lapsesi alapäälläsi, joten jätä kuules pois kunnon henkilöt noista kommenteistasi.

07:47:45 Viestiä tarkoitan.!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Viranomaisille ja Eskolle ilmoitettu!

• Anonyymi

On varmaankin ja Mr. Australian Plösö pyörtyi kauhuissaan vaan meidän Mara luuli, että pyörtyi ihastuksissaan. Näin käy kun eri kulttuurit kohtaavat! MUTTA

Meidän Tyrkky-Kortsu-Mirri-Minna-Minniminna-Martta-Martti-Marzu-Martsu-Martsa-Marsu-Maisa-Maratiina-Maritza-Marakatti-Martviina-Lehdykkä-Lehdyskä-Kotletti-Trikotletti-Gosmopoliitti-Salarakas "Mara" Impilinna-Kortelampi-Aitolehmä-Maitolehmä-Maitolehdykkä-Aivolehti-Aitolehti-Riihimäki-Eremenko-Kuvaja-Eerikäinen-Hyvönen-Therman-Täärmanni-Kadhum-Tamminen-Pikkarainen-Backer-Palaci joka luulee olevansa maailmanluokan laulaja tyyliin Lady Gaga innostui tuosta pyörtymisestä ihan tavattomasti. Hihkui kuin teinityttö!

Meidän Mara päätti sitten esittää pompahtavan ja räiskyvän yllätysnumeron rakkaalleen ja laulaa luritti:

"Marapallona luokses pompin taas.
      Marapallona luokses pompin taas, ahahahaa.
      Mä olen Marapallosi, sun leikkikalusi vain.
      Olen Marapallosi, sen osan sinulta sain.
      Pakoon lähden näin, tunnen katsees selässäin
      ja minä Marapallona luokses pompin taas.
      Marapallona luokses pompin taas.

Vaikka rakkauttain sivuun aina heitätkin,
      kun mua kutsut vain, on taas kaikki sekaisin,
      ja minä Marapallona luokses pompin taas.
      Marapallona luokses pompin taas.

Mä tiedän vikas sun, mut sinuun aina rakastun
      ja yhä Marapallona luokses pompin vain.
      Marapallona luokses pompin vain.
      Marapallona luokses pompin vain, jahahahaa.

Pompi pompi Plösöparka
      Pompi pompi Plösöparka, a-aa.
      On olo Marapallonasi joskus vaikeaa.
      Kunpa lempinallesi voisin mä kuristaa
      ja hiljaa sun kanssas iltaisin
      pään tyynyyn painaa lopultakin
      mä silloin Marapallonasi pompi enää en,
      Marapallonasi pompi enää en,
      Marapallonasi pompi enää en.
      Boop-boop-a-doop, boop-boop-a-booh!"

Needless to say, our Mr. Australian Plösö woke up very quickly, shocked and confused. But you know: Love conquers everything in this world! Love is a Many-Splendored thing. Then Mr. Australian Plösö gave his musical performance impersonating Mr. Frank Sinatra, but that is, my friends, an altogether different story. Until next time, folks! Sweet Dreams (Are Made of This)!!! And the Saga goes on and on. Never Ending Story you know. Bye Bye Baby!

Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      96
      4799
    2. Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen

"Y­lei­ses­sä tie­dos­sa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki
      Maailman menoa
      168
      4343
    3. Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä

Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?
      Puolanka
      85
      4179
    4. Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan

Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä
      Ikävä
      116
      2668
    5. Miksi olet riittämätön kaivatullesi?

Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell
      Ikävä
      137
      2658
    6. Hymysi saa tunteet

Pintaan❤️ jos et tarkoita niin älä tee sitä
      Ikävä
      44
      2197
    7. Tiedän, että emme yritä mitään

Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian
      Ikävä
      28
      2087
    8. Aloitetaan puhtaalta pöydältä

Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei
      Ikävä
      226
      1870
    9. Kuvaile kaivattusi

ulkonäköä?
      Ikävä
      88
      1749
    10. Näin pitkästä aikaa unta sinusta

Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni
      Ikävä
      9
      1737
    Aihe