Ensi vuotta ja sitä että näet kaivattua?
Odotatko sä
36
1035
Vastaukset
- Anonyymi
Voi luoja joo!
- Anonyymi
Joo, me nähdään tänään 🫠🫠
- Anonyymi
En tiedä...joka kerta jää niin hirveä olo, kun ei ole päässyt halaamaan tai juttelemaan.
- Anonyymi
Tämä on totta, jotenkin epätoivoisen hirveä olo. Joskus pelkkä näkeminen riitti vähäksi aikaa. Silti odotan enemmän kuin mitään, josko ensi kerralla.... sivusta
- Anonyymi
Millainen hetki se voisi olla. Ihmettelisimme toisiamme. Vaihdettaisiin tietoja??
- Anonyymi
En tiedä pysyisinkö kasassa tuossa tilanteessa, kun tunteet niin pinnassa olleet viime aikoina. En tiedä miten voikin olla tällaista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En tiedä pysyisinkö kasassa tuossa tilanteessa, kun tunteet niin pinnassa olleet viime aikoina. En tiedä miten voikin olla tällaista.
Mut pitäis varmaan kaapata halaukseen ensin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mut pitäis varmaan kaapata halaukseen ensin.
Ihanuus M nainen voisi kaapata minut halaukseen ihan koska vain
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Arvasin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei uskalla, eikä kyllä kunnolla yletäkään
- Anonyymi
Kävelisit mua kohti, jossain missä ei ole muita. Tietäisin katseestasi, että haluat ottaa halaukseen hellästi. Katsottaisiin toisiamme silmiin ensimmäisen kerran niin läheltä. Painaisin kasvoni sun kaulalle, tuntisin ihosi poskellani ja huulillani.
- Anonyymi
Tietenkin. Tänä vuonna ois vielä parempi.
Tuskinpa saan nähdä koskaan ketään.
- Anonyymi
En. Odotan, että kyllästyn niin täysin kaikkiin ja kaikkeen täällä, että minun on pakko jättää taakseni kaikenlainen virtuaalimaailma keskustelualustoineen. Uskoisin, että se on melko lähellä. Se tuntuu jo nyt samalta kuin videon materiaali :)
https://youtu.be/7-BnB3xxUoA?feature=shared
Ehkä jo tänään. - Anonyymi
En odota enää mitään hänen taholta. Hänellä olisi ollut aikaa toimia ja ottaa yhteyttä, koska yhteystiedot hänellä on.
- Anonyymi
Kyllä odotan
- Anonyymi
En enää
- Anonyymi
Enköhän ole odotellut tarpeeksi. Turhaan odotan vastausta viestiin, jossa toivottelin parempaa uutta vuotta. Aika tylyä.
- Anonyymi
Onhan tässä vielä vuotta jäljellä monta tuntia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onhan tässä vielä vuotta jäljellä monta tuntia.
"Luettu"
- Anonyymi
Rehellisesti ajattelin, että kun saan aikaa ja etäisyyttä, nää tunteet katoaa ja voin palata takaisin normaaliin arkeen. Tunteet ei ole hävinnyt, korkeintaan voimistunut. Kyllä minä haluan nähdä hänet. Tavallaan pelkään, että jos hän on päässyt tästä yli. Sit olen yksin tunteineni ja joudun keräämään itseni kasaan. Ja sit jos hän vaikuttaa vielä kiinnostuneelta, oon pulassa tunteineni. Eli jokatapauksessa tulossa jonkinlaista vuoristorataa, kun nähdään. Nautin siis hetken vielä tästä tasaisemmasta menosta.
- Anonyymi
Olisiko sinulle helpompi jos hän olisi kiinnostunut jostain toisesta?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olisiko sinulle helpompi jos hän olisi kiinnostunut jostain toisesta?
Kiitos tästä kauhukuvasta.
- Anonyymi
Tiistaihin on liian pitkä aika 😊
- Anonyymi
Niin on. Silmät kiinni niin helpottaa..
- Anonyymi
Kyllä meidän on nähtävä. Oon jo miettinyt minne vien sinut. Jos vaan haluat vielä nähdä mua? Tai enää? Livenä. Kevääseen on aikaa miettiä..
🌈 Tätä oon pohtinut...paljon. Mahdollinen kohtaaminen on rajoittanut omaa menemistä. Hän ilmeisesti vihaa minua? Siksi. Tietysti toivoisin että jotain mahdollisuutta nähdä olis että saisin pitää hänet elämässä jotenkin, voitais nähdä, jutella, halata...luulen että hän kokee jotain samaa kuin minäkin, että epäonnistuttiin vaikka tarkoitus oli hyvä..
- Anonyymi
J miestä ikävä https://youtu.be/uCxzv3-rCOk?si=oQirQaHG7COEmlFs
- Anonyymi
Odotan että voin kertoa yhden asian
- Anonyymi
🤔 Mitäköhän se asia koskee? Onko se iloinen asia?
- Anonyymi
Kenelle?
- Anonyymi
Milloin kerrot sen?
- Anonyymi
Minä tahtoisin nähdä hänet (n) mutta olen liian ujo ja ahdistunut siihen. En tietäisi mitä niin hienolle naiselle sanoa edes. En saisi edes "moita" suustani. Olisin tosi pahoillani jos hän olisi kaivannut minua, mutta en tiedä, ja jos tietäisin, niin pyrkisin hänen luokseen vaikka puhuminen onkin vaikeaa. Mieheltä tämän vuoden puolelta.
- Anonyymi
Odotan. En miä tiedä, mitä teen sit, kun nähään, mutta ehkä vain yritän olla itseni.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi palstalla paljon venäjä mielisiä?
Palstalle näyttää kerääntyneen varsin paljon venäjä mielisiä. Mistä tämä johtuu?5035459Asianajaja Herman Ljungberg
Ei ole tällä herralla kaikki muumit laaksossa, kun väittää, että kaapelien katkominen on NORMAALIA. Kaikkea se leipä elä1154593- 4072197
Löytyykö jyväskylästä naista kenenkä pyllyä saisi kosketella ja haistellla??
Olen ihan mukava ja kunnollinen herras mies 41 vuotta.292052Minun on vaikea ymmärtää
Kuinka voin rakastua sinuun, tai siltä se ainakin tuntuu, kun koko ajan pyörit mielessäni. Emmekä me edes näe, eikä muut401370Sähköauto sopii erinomaisesti maaseudulle, jopa paremmin kuin kaupunkiin.
Sähköautolla pärjää maaseudulla jopa paremmin kuin kaupungissa, sillä jokainen sähköistetyn talon piha on mahdollinen la1581112- 561028
Harvinainen yhteiskuva! Anna Puu ja Jukka-rakas uudenvuoden yössä - Hän on Jenni Vartiaisen EX-mies
Laulaja, lauluntekijä Anna Puu on naimisissa tuottaja Jukka Immosen kanssa, joka on myös laulaja Jenni Vartiaisen ex. N9991Teennäinen ihminen?
Eilen joku halusi ottaa siitä aihetta. Millainen ihminen on teennäinen? Joku mielikuva itsellänikin on, että sellainen132938Nainen, taidan inhota minua todella
tai sitten et halua olla missään tekemisissä kanssani. Sellaiset otteet sulla. On tosi karmeata olla toiselle kuin kuoll70935