Toivon että meistä tulee vähintään ystäviä. Olemme samankaltaisia ja ymmärrämme toisiamme. Haluaisin oppia tuntemaan sinut paremmin ja viettää kanssasi aikaa. Ja ehkä... 🥰😘
Ensi vuonna
24
1146
Vastaukset
- Anonyymi
Onnistuuhan se kunhan pidät enempi yhteyttä. Olisi ihanaa 🥰😘
- Anonyymi
Sitä minäkin toivon. Olisin halunnut jo tänäkin vuonna ja edellisenä vuonna ja sitä edellisenä ja sitä sitä edellisenä vuonna. Toivottavasti sanonta ”hiljaa hyvä tulee” pitää paikkaansa.🥰😘
- Anonyymi
Tiedät että ystävyys on vaikeaa. Meinaatko saada kellistettyä? En ole sellainen
- Anonyymi
Pahoittelen, näillä tunteilla ei olla pelkkä ystävä.
- Anonyymi
Tasan samoin ajattelen minäkin eräästä miehestä 😉 onneksi nähdään sopivan usein että voi olla mahdollista. Ja ehkä niin..😊
- Anonyymi
Panokavereita vai?
- Anonyymi
Me ollaan mies ja nainen jos jotain joskus. Tuttava on parempi.
- Anonyymi
Haluaisin vaan hänet naisen viekkuuni. Silloin olisimme toisillemme kaikkea sitä mitä rakastuneet mies ja nainen ovat.
- Anonyymi
Enpä oikein usko, että pystyisin olla pelkkä ystävä. Liian syvällä olen kahlannut näissä tunteissa jo pitkään.
- Anonyymi
Samoin toivon 😍🥰😘
- Anonyymi
Kyllä tulee
- Anonyymi
Kenelle sinä kirjoitat? Minä toivon että minulle.
- Anonyymi
S-naiselle 🥰
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
S-naiselle 🥰
Tuskin minulle kuitenkaan. Kysyn kuite kin Montako vuotta siitä on?
- Anonyymi
ei meistä voi tulla mitään ystäviä koskaan. Tajusin sen itsekin heti sen jälkeen kun sinulle kauan sitten sanoin, että toivoisin että olisimme kavereita... meidän välillä on liikaa kemiaa ja sähköä niin kaveruus ei onnistu, ja sen enempäähän me emme ainakaan voi olla kuten hyvin tiedät.
- Anonyymi
💚Hänelle https://media.tenor.com/7oGjKpldWCEAAAAM/pudgy-penguin.gif
- Anonyymi
Et oo tosissasi. Pingviinille? Prkle....🐧😅Häpeä!!🖤🤍
- Anonyymi
Mä en pelkän ehkän vuoksi lähde kiusaamaan sydäntäni olemalla "ystäviä".
- Anonyymi
When the sun shines, we'll shine together
Told you I'll be here forever
Said I'll always be your friend
Took an oath, I'ma stick it out to the end
Now that it's raining more than ever
Know that we'll still have each other
You can stand under my umbrella
Naiselle ihanimmalle.- Anonyymi
Life isn't about waiting for the storm to pass
but learning to danse in the rain.
Miehelle herkälle vuosien takaa.
Levollista yötä ja 🎂☕️
- Anonyymi
Tulee tulee♥️😍😘
- Anonyymi
Niinpä. On periaatteessa mahdotonta että kaikki voittaisivat täällä. Siksi kaaos. Mutta kuka osaa sanoa mikä olisi parasta kaikille. Siksi on edes joskus tartuttava mahdollisuuksiin eikä murehdittava liikaa muista. Mitä sitten tapahtuu on tapahtuakseen. Eikä siitä pidä liikaa huolehtia. Nautin kovin aina saadessani yrittää ymmärtää sinua. Voisit ehkä olla jopa erityinen mielenkiinnon kohteeni.
- Anonyymi
Edellinen vuosi jää taakse, sinne haluan sen jäävän, en palaa sinne enää.
- Anonyymi
Sitten vaan aloitteita tekemään. Toivotaan toivotaan ajattelu on turhaa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi palstalla paljon venäjä mielisiä?
Palstalle näyttää kerääntyneen varsin paljon venäjä mielisiä. Mistä tämä johtuu?5045481Asianajaja Herman Ljungberg
Ei ole tällä herralla kaikki muumit laaksossa, kun väittää, että kaapelien katkominen on NORMAALIA. Kaikkea se leipä elä1184650- 4072197
Löytyykö jyväskylästä naista kenenkä pyllyä saisi kosketella ja haistellla??
Olen ihan mukava ja kunnollinen herras mies 41 vuotta.292092Minun on vaikea ymmärtää
Kuinka voin rakastua sinuun, tai siltä se ainakin tuntuu, kun koko ajan pyörit mielessäni. Emmekä me edes näe, eikä muut401370Sähköauto sopii erinomaisesti maaseudulle, jopa paremmin kuin kaupunkiin.
Sähköautolla pärjää maaseudulla jopa paremmin kuin kaupungissa, sillä jokainen sähköistetyn talon piha on mahdollinen la1611124- 581040
Harvinainen yhteiskuva! Anna Puu ja Jukka-rakas uudenvuoden yössä - Hän on Jenni Vartiaisen EX-mies
Laulaja, lauluntekijä Anna Puu on naimisissa tuottaja Jukka Immosen kanssa, joka on myös laulaja Jenni Vartiaisen ex. N9991Nainen, taidan inhota minua todella
tai sitten et halua olla missään tekemisissä kanssani. Sellaiset otteet sulla. On tosi karmeata olla toiselle kuin kuoll71953Teennäinen ihminen?
Eilen joku halusi ottaa siitä aihetta. Millainen ihminen on teennäinen? Joku mielikuva itsellänikin on, että sellainen132938