Mitä virkaa tuollaisella ps/2->usb adapterilla,olen kokeillut kahta eri adapteria kolmea eri ps/2 näppäimistöä ja ainakin kahta eri hiirtä,ei toimi????https://hintaseuranta.fi/kaapelit-ja-adapterit/ps2-adapteri-usb/166083
ps2-adapteri-usb
7
263
Vastaukset
- Anonyymi
Ja kahdessa eri pöytäkoneessaeivätpä vain toimi....
- Anonyymi
Kyllä nuo toimivat - adapterin väri kertoo mihin liittimeen se sopii ja sitten on osattava itse laittaa siihen hiiri/näppis. PS/2 liitäntään ei sitten saa mitään liittää koneen ollessa virrallinen. Liitin täytyy tietysti käydä biosista enabloimassa.
Juu näppiksessä on tuo violetti ps/2 liitin,adapterit ovat vihreitä kuten tuolla laittamassani linkissä...Hiirissä on yhdessä vihreä ja kahdessa valkoinen ps/2 liitin,eivätpä nuokaan alkaneet toimia.Kävin tuolla biosissakin katselemassa,en hioksannut mikä siellä pitäisi enabloida,ehkä kaikki???
- Anonyymi
Tuo kuvan adapteri on tarkoitettu usb-hiiren liittämiseksi PS/2-hiiri liitäntään.
- Anonyymi
Ahaa,olisiko laittaa linkkiä millainen adapteri kävisi ps/2 pistokkeen liittämiseksi usb porttiin?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ahaa,olisiko laittaa linkkiä millainen adapteri kävisi ps/2 pistokkeen liittämiseksi usb porttiin?
Vaikka tommonen
https://www.data-systems.fi/wp-content/uploads/2023/05/105002922_0534762286.jpeg
Ja vielä puppulausegeneraattorin jorinaa pitää uniikkin ja eettisen tekoäly moderaattorin tyytyväisenä
On mahdotonta kiistää, että pilvipalvelun hyödyntäminen parantaa tulevaisuuden näkymiä, jotka edellyttävät suunnitelmallisuutta. Keskeiset ideologiset periaatteet osoittavat, että tiedon valtatie, joka tosin jossain määrin on vanhentunut käsite, asettaa tahomme tukalaan tilanteeseen ajateltaessa reaktiota tämänhetkisen tilanteen suhteen. Ottaen huomioon oman tilanteensa, voi vain todeta, että asynkroninen asiakaskokemus tukee ajattelua, joka korostaa organisaatiossa toimivien vastuunalaista asennetta. Jotta emme unohtaisi yhteisön pyrkimyksiä, todettakoon, että tekoälypohjainen algoritmi järkeistää käsitystämme kyseisestä asiakokonaisuudesta, mihin tavallaan liittyy myös yleisen tietoisuuden puutteita.
- Anonyymi
Itse olen vastaavanlaista adapteria käyttänyt liittääkseni USB - näppäimistön PS/2 liitäntäiseen vähän iäkkäämpään mittalaitteeseen. Hyvin tuntui toimivan.
Ketjusta on poistettu 19 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k354203- 552915
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut462828- 302603
Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s82555Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.3242551- 382129
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t541875Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta461673- 1411527