Ostin jokusen kuukaus sitte käytetyn Honda NSR125R Jc-20 1991 Italia kevarin josta puuttuu startti moottori. Ainoat startti moottorit mitä löysin netistä myynnistä on n. 400-700€ käytettynä, onko jotai mistä löytyisi halvemmalla tai joku toinen startti joka sopisi tohon? Yritin kanssa torista ja nettimotosta ettiä jos löytyis jotai vara osia myynnissä tai muuten halvalla vaikka moottoria vara-osiksi mutta en löytäny mitään.
Honda NSR125R Startti moottorin löytäminen/ostaminen
8
290
Vastaukset
- Anonyymi
Nopealla googlaamisella vaikuttaa hankalalta löytää tuohon starttia. Jos on vielä niin, että startti puuttuu kokonaan.
https://www.125ccsportsbikes.com/threads/starter-motor.191131/
Kannattaa vaan selata kansainvälisiä sivustoja ja foorumeita . Kyselemällä ja google kääntäjää käyttämällä saattaa selvitä. Toivotaan, että tähänkin joku viisaampi vastaa. Minulla oli teininä kaksi juuri tuota vuosimallia ja pyörää.
Ihan kiva laite.- Anonyymi
Tässä video jossa putsataan ja huolletaan kyseinen starttimoottori.
https://www.youtube.com/watch?app=desktop&v=m0E9RmEqneI
Tuossa videolla on kerrottu että starttimoottori on mitsuban valmistama ja sen malli on SM-5219.
Kun tuolla mallilla googlettaa, löytyykin jo huomattavasti järkevämmän hintaisia tuotteita.- Anonyymi
https://www.leboncoin.fr/ad/equipement_moto/2637561696
30 euroa, vaatii ranskankielen taitoa ja moottori varmaan kaipaa vähän huoltoa, mutta ei ole hinnalla pilattu, kun verrataan noihin 600 - 700 euron hintaisiin, jotka nekin on käytettyjä - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
https://www.leboncoin.fr/ad/equipement_moto/2637561696
30 euroa, vaatii ranskankielen taitoa ja moottori varmaan kaipaa vähän huoltoa, mutta ei ole hinnalla pilattu, kun verrataan noihin 600 - 700 euron hintaisiin, jotka nekin on käytettyjäjes mainiota kiitos!!
Anonyymi kirjoitti:
https://www.leboncoin.fr/ad/equipement_moto/2637561696
30 euroa, vaatii ranskankielen taitoa ja moottori varmaan kaipaa vähän huoltoa, mutta ei ole hinnalla pilattu, kun verrataan noihin 600 - 700 euron hintaisiin, jotka nekin on käytettyjäJes kiitos paljon! Pientä moottorin korjausta ei pitäis olla hankala tehä nii on kyllä aivan mahtavan hintanen :P
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
https://www.leboncoin.fr/ad/equipement_moto/2637561696
30 euroa, vaatii ranskankielen taitoa ja moottori varmaan kaipaa vähän huoltoa, mutta ei ole hinnalla pilattu, kun verrataan noihin 600 - 700 euron hintaisiin, jotka nekin on käytettyjäunohimpas käyttäjän salasanan niin anonyymisti nyt vastaan mutta kysymyksenä olisi että mites tuolta tilaa ku eiks leboncoini vaa ranskaan postita? koitin ostaa mutta ei antanu laittaa kuin ranskalaisen osoitteen. :(
- Anonyymi
italian ebay on kaikenlaista purkuosaa pullollaan, starttimottoria siellä ei kyllä ollut tarjolla kun pikaseen vilkaisin
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1821800
- 108997
- 94884
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa19703- 52674
ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42578Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m172534Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45518Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä26511Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;193466
