Honda NSR125R Startti moottorin löytäminen/ostaminen

Ostin jokusen kuukaus sitte käytetyn Honda NSR125R Jc-20 1991 Italia kevarin josta puuttuu startti moottori. Ainoat startti moottorit mitä löysin netistä myynnistä on n. 400-700€ käytettynä, onko jotai mistä löytyisi halvemmalla tai joku toinen startti joka sopisi tohon? Yritin kanssa torista ja nettimotosta ettiä jos löytyis jotai vara osia myynnissä tai muuten halvalla vaikka moottoria vara-osiksi mutta en löytäny mitään.

8

290

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Nopealla googlaamisella vaikuttaa hankalalta löytää tuohon starttia. Jos on vielä niin, että startti puuttuu kokonaan.
      https://www.125ccsportsbikes.com/threads/starter-motor.191131/

      Kannattaa vaan selata kansainvälisiä sivustoja ja foorumeita . Kyselemällä ja google kääntäjää käyttämällä saattaa selvitä. Toivotaan, että tähänkin joku viisaampi vastaa.

    • Minulla oli teininä kaksi juuri tuota vuosimallia ja pyörää.

      Ihan kiva laite.

    • Anonyymi

      Tässä video jossa putsataan ja huolletaan kyseinen starttimoottori.

      https://www.youtube.com/watch?app=desktop&v=m0E9RmEqneI

      Tuossa videolla on kerrottu että starttimoottori on mitsuban valmistama ja sen malli on SM-5219.

      Kun tuolla mallilla googlettaa, löytyykin jo huomattavasti järkevämmän hintaisia tuotteita.

      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        https://www.leboncoin.fr/ad/equipement_moto/2637561696

        30 euroa, vaatii ranskankielen taitoa ja moottori varmaan kaipaa vähän huoltoa, mutta ei ole hinnalla pilattu, kun verrataan noihin 600 - 700 euron hintaisiin, jotka nekin on käytettyjä

        jes mainiota kiitos!!


      • Anonyymi kirjoitti:

        https://www.leboncoin.fr/ad/equipement_moto/2637561696

        30 euroa, vaatii ranskankielen taitoa ja moottori varmaan kaipaa vähän huoltoa, mutta ei ole hinnalla pilattu, kun verrataan noihin 600 - 700 euron hintaisiin, jotka nekin on käytettyjä

        Jes kiitos paljon! Pientä moottorin korjausta ei pitäis olla hankala tehä nii on kyllä aivan mahtavan hintanen :P


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        https://www.leboncoin.fr/ad/equipement_moto/2637561696

        30 euroa, vaatii ranskankielen taitoa ja moottori varmaan kaipaa vähän huoltoa, mutta ei ole hinnalla pilattu, kun verrataan noihin 600 - 700 euron hintaisiin, jotka nekin on käytettyjä

        unohimpas käyttäjän salasanan niin anonyymisti nyt vastaan mutta kysymyksenä olisi että mites tuolta tilaa ku eiks leboncoini vaa ranskaan postita? koitin ostaa mutta ei antanu laittaa kuin ranskalaisen osoitteen. :(


    • Anonyymi

      italian ebay on kaikenlaista purkuosaa pullollaan, starttimottoria siellä ei kyllä ollut tarjolla kun pikaseen vilkaisin

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      182
      1800
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      108
      997
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      94
      884
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      19
      703
    5. 52
      674
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      578
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      172
      534
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      518
    9. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      26
      511
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      193
      466
    Aihe