volkkarin tdi koneillahan ajetaan vaikka mitä, mutta entä bensakoneet. olisiko tuollainen 340 tuhatta ajettu bensakone jo loppuun ajettu? paljonko olette ajaneet passatin (tai muidenkin volkkareiden) bensakoneilla ennen suurimpia remontteja?
bensa-passatin kilometrit
11
3699
Vastaukset
- hintsusti
enpä ole nuin paljon ajetulla autolla ajanut koskaan.yleensä 20000 kilsaa ja saa mennä vaihtoon eli vuoden välein uusi auto.
- NigAri
Kokemuksesta voin sanoa että keskimäärin ajatellen noin usein autoaan vaihtavat vaihtavat vaimoaankin keskimääräistä useammin.
Tai toinen vaihtoehto, eivät löydä lainkaan vaimoa elämäänsä.
Tarkoitukseni ei ollut loukata, mutta kaikki keskimääräisyys on yleensä hyvästä.
- Pettynyt
Itselläni oli mittarissa noin 220 000 km, kun jakopäästä tuli öljyt pihalle ja samaan tuskaan venttiilikopan tiivistekin sano sopimukset irti!
Että pienellä varauksella kannatta suhtautua paljon ajettuihin Passateihin.- JJK
Kyllä kai vikoihin voi varautua, oli automerkki tai -malli mikä tahansa =)
Jos joku osaisi rakentaa auton, jossa ei koskaan olisi mitään vikaa, kysyntää varmaan riittäisi!
heh, hauskaa juhannusta! - T-P
JJK kirjoitti:
Kyllä kai vikoihin voi varautua, oli automerkki tai -malli mikä tahansa =)
Jos joku osaisi rakentaa auton, jossa ei koskaan olisi mitään vikaa, kysyntää varmaan riittäisi!
heh, hauskaa juhannusta!Minulla on -94 bensa passatti, ajettu 265 tkm. Pakokaasutesteissä ei näy juurikaan kulumia. Kuluvia osia vaan vaihdettu...ajan niin kauan, kun kestää.
- Jamppa1
kommentti: "Itselläni oli mittarissa noin 220 000 km, kun jakopäästä tuli öljyt pihalle ja samaan tuskaan venttiilikopan tiivistekin sano sopimukset irti! "
-Haluaisin kyllä tietää kuinka ne öljyt tulee jakopäästä ulos? Vai olikohan nyt kyse sakkopäästä? Siinä autossa kun ei ole osaa nimeltä jakopää. Mäkin vaihdoin 1.8:aan venttiilikopan tiivisteen: Talouteni romahti kun oli lähes tunnin työ ja maksoikin perhanan tiiviste kokonaista neljä euroa.
- jussi
kestää, mulla kohta 370tkm ajettu eikä ongelmaa, käy nätisti ja kulkee. koneena siis 1.8 ruisku ja auto -89. farmariin olen vaihtamassa että jos kiinnostaa, niin käy katsomassa: http://www.nettiauto.com/296423
mulla on passat variant 2,0 GT 16v 94 ja on hyvin kestänyt ei syö öljyä ja bensan kulutuskin on ihan siedettävää sillä on ajettu noin kaksisataakuusikymmentätuhatta km ja tehojakin on vielä riittävästi olen ollut ihan tyytyväinen
- <z
Minulla kohta 60tkm ajettu -96.
Ei syö öljyä ja katsastuksessakin aina kehuttu hyvistä päästöarvoista. Synteettiset öljyt vaihdettu n.6tkm välein.
Vanhemmilla bensa Passateilla ajelee yli 500tkm, riippuu tietenkin paljon myös käyttäjästä. - Huolla hyvin
Passatillani ajettu 470tkm ei ongemia, huollettu hyvin käytetty öljynä ralli formulaa kokoajan juuri katsastettu päästörajat alittui. kone vain 1,6 litraa vain kuluvia osia vaihdettu. Startin jalaturin purin, vaihdoin hiilet ja laakerit 350t kilometrissä vaikka ne kunnossa olikin, ihan varulta.
- Nimetön
ja matka jatkuu auto vm 98 1.6 bensa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p475345Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "602042Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella181750Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1381723- 141445
No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol301397Kulukusuunnat
Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v4130081-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."
Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome171087Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan
Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy771048Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti
Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah60887