Mistä voisi löytää Patriot -maasturin.. Olen kokeillut mennä semmosen portin taakse, mutta aina tulee 5 tähden poliisit perään.. Kiitos jo etukäteen.
Missä Patriot?
Samppa
4
673
Vastaukset
- Nimetön
jos et halua poliiseja ja niin ota ne pois koodilla. kirjota aezakmi ja poliisit häippäsee. Ehdotus vaan. Tiedä häntä haluatko edes käyttää koodeja.
itelläni se tuli paloauto tehtävässä vastaan.sammutat sen vaan ja viet sinne laivaan (koodeja käyttämällä ei pääse peliä 100% läpi)
- ............
Mä tein silleen, että menin moottoripyörällä sinne ja ammuin sen kyttälauman joka tulee vastaan, pöllin patriotin ja ajoin niin vitusti FBI:tä pakoon paint'n'spray:hin.
- Samppa
Kiitos kaikille avustajille.. ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 4510232
- 816833
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon434922- 614547
Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella714257Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme323829- 472888
- 362665
- 402300
- 2161912