Mistä voisi löytää Patriot -maasturin.. Olen kokeillut mennä semmosen portin taakse, mutta aina tulee 5 tähden poliisit perään.. Kiitos jo etukäteen.
Missä Patriot?
Samppa
4
679
Vastaukset
- Nimetön
jos et halua poliiseja ja niin ota ne pois koodilla. kirjota aezakmi ja poliisit häippäsee. Ehdotus vaan. Tiedä häntä haluatko edes käyttää koodeja.
itelläni se tuli paloauto tehtävässä vastaan.sammutat sen vaan ja viet sinne laivaan (koodeja käyttämällä ei pääse peliä 100% läpi)
- ............
Mä tein silleen, että menin moottoripyörällä sinne ja ammuin sen kyttälauman joka tulee vastaan, pöllin patriotin ja ajoin niin vitusti FBI:tä pakoon paint'n'spray:hin.
- Samppa
Kiitos kaikille avustajille.. ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 905157
- 534046
- 252169
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s271837Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161785- 151434
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹271227Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗201036T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest43981- 21980